Šta je novo?

ZTE Grand X

Dobio si nov Grand X ili si dobio drugi model (koji)? Grand X već neko vreme nemaju u ponudi. Ako je Grand X, jesi li siguran da je nov (ima foliju i tako to)?
 
Da nov Grand X ali od bg elektronika. Koliko sam ja razumeo oni su uvoznici i serviseri i direktno od njih sam dobio nov telefon sa folijom i sve, a licu mesta je otvorio kutiju. I na deklaraciji piše da je uvežen 2013. Sad ću tek da radim update ne b08 ali sam odmah primetio da nema onog sitnog mrdanja ekrana kada se zadrži prst.
 
Da nov Grand X ali od bg elektronika. Koliko sam ja razumeo oni su uvoznici i serviseri i direktno od njih sam dobio nov telefon sa folijom i sve, a licu mesta je otvorio kutiju. I na deklaraciji piše da je uvežen 2013. Sad ću tek da radim update ne b08 ali sam odmah primetio da nema onog sitnog mrdanja ekrana kada se zadrži prst.

Neka te u zdravlju služi :)
 
Kako si dobio nov telefon? Moj je jos uvek (po drugi put) na servisu.

Meni su prosli put zamenili plocu, nov imei, kao da je nov telefon ali poruke kasne.
 
Poslednja izmena od urednika:
Kada sam saznao da čekaju neki deo za popravku (verovatno ploca) poslao sam bg elektriku mejl da hoću zamenu a ne da mi popravljaju. I posle 3 dana su mi rekli da je ZTE odobrio zamenu da dođem po telefon.
 
Ovo sa porukama pocinje da me izludjuje. Koristim ga 3 meseca,telefon je besprekoran ali to kasnjenje je iritirajuce. Stalno moram da ga gasim i palim. Zna li neko neki softer tj kada izlazi da updejtujem i resim to prokletstvo?
 
koju verziju OS-a koristis...ja sa KGDMA 1.1 nemam problema vec mesec dana...
 
Neki lik sa PDA je najavio test ROM uskoro, baziran na Cyanogenmod-u 10.1
 
Druze gde da vidim koju koristim? Gde da preuzmem tvoju i hoce li mi ona uticati na telefon u vidu ostalih funkcija tipa hoce li mi aplikacije raditi isto?
 
Jesi li rootovao telefon i uprzoio na njega neki drugi ROM? Mislim da ovde ne forumu imas link za KGDMA 1.1 pa malo prelistaj strane u nazad posto ga nemam ni ja skinutog, a sto se tice aplikacija, trebale bi sve da rade. Ja za sada sa njim nemam nikakvih problema, ali zapamti da sve sto radis sa telefonom radis na sopstvenu odgovornost i gubis garanciju...
 
Imam problem sa rutovanjem. Naime pre par dana sam ga rutovao koristeći onaj programčić što sam našao ovde na forumu i sve to u nadi da ću instalirati onaj apk što se pojavio za JB tasaturu. I pošto to nisam uspeo hteo sam da ga unrootujem ali mi prijavljuje grešku. Čim sam uradio root imao sam SU u meniju ali sad a više nema, a rootchecker mi kaže da je rutovan. A kad odem u onom programu na unroot prijavljuje mi grešku da nema super user apk. Šta sad da radim?
 
^^Probaj neku drugu verziju , ja sam koristio Bin4ry Root v17 .
 
Do danas nisam imao problema satim,odjednom stavi da se puni i ono nista ne prepoznaje!? nije kabl pocepan sve je u fulu,skenirao sam da li imam neki virus sve cisto,ugasio ga pa upalio kad ono opet nista se ne desava? da mi nije crkla baterija?
 
Kad ga priključiš na komp da li zasvetli dioda ili se čuje neki zvuk.

Ako ne daje znake života najverovatnije mu je crkla ploča ili slično. Imali su već neki problem sa ovim.

Šalji ga u bg electronik direktno, nemoj preko telenora da ti se ne oduži. Naravno ako imaš garanciju :)

Postoji i neka mala verovatnoća da je crkla baterija , ako znaš nekog još sa istim telefonom probaj bateriju u suprotnom šalji na servis.


Edit: Možeš znači da ga upališ ? I sve radi sem punjenja ili ne ?
 
Poslednja izmena:
Nismo se razumeli prijatelju :) radi meni telefon sve perfektno nema tu frke nego nece da se puni nzm da li je punjac ili baterija :(
 
Probaj drugi punjač, imaš valjda neki , proveriš i eliminišeš taj problem.
 
Stigao mi je Grand x sa drugog servisa pre tri dana, za sada sve radi perfektno za divno čudo.
 
da li ima kakvog odjeka od drugara iz ZTE kompanije o JB šta kažu oće li skoro se pojaviti i za naše uređaje jer vidim da je stigao za LG pa reko valjda će se smilovati i obradovati nas koji imamo ZTE
 
evo da se obratim sa mojim problemom, inace pratim ovaj forum duze vreme....ovaj moj krs od ZTE-a telenorovog je 9. februara crkao pri udate-u famoznog 08 soft. I od onda je na servisu. Pretio sam im, pravio haose, psovao, pretio svim i svacim, svi zivi su urgirali i tuki! 38 dana popravljaju oni krs! Rekao sam vise i necu da im se pojavljujem do ponedeljka narednog, a onda je 45ti dan i idem po novi telefon. Bezobrazluk zesci!
 
45 dana se ne spominje u novom zakonu o zaštiti potrošača tako da ti to ništa ne vredi.
 
sluze se tim zastarelim zakonom. potvrdio mi je sef njihov koji se kao francuska sobarica postavlja vec11 puta. novog se ne pridrzavaju a to su dokazali time da mi u roku od 15 r.dana niko nista nije javio. poslata 3 dopisa o odbijanju opravke i nista. zasluzuju batine, a ovaj telefon je najvece djubre koje sam posedovao i testirao. vrede 'brand' telefoni svaki dinar. jos sam za ovo djubre dao 12h dok nije bio za 1din na prenesi...1000.
 
Ne mogu oni da biraju koji zakon će da primenjuju, novi ili stari. Kada ti niko ništa nije javio posle 15 dana trebao si da podneseš prijavu tržišnoj inspekciji.
 
Tržišna inspekcija nije nadležna, tako da time ništa ne bi postigao. U principu, osim suda, niko nije nadležan, odnosno nema ovašćenja da kažnjava i primorava bilo koga: http://www.zastitapotrosaca.gov.rs/cetiri-koraka-kako-do-resenja.php

4. Reklamacija

Član 58

Potrošač može da izjavi reklamaciju trgovcu, radi ostvarivanja svojih prava iz člana 54, odnosno člana 56. ovog zakona.

Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja.

Novčanom kaznom u iznosu od 300.000 do 2.000.000 dinara, kazniće se za prekršaj pravno lice ako:
42) ne odgovori u pisanom obliku, u roku od 15 dana od prijema reklamacije, i ne obavesti potrošača o mogućem rešenju, u skladu sa članom 58. stav 2. ovog zakona;
 
dobro drugari, i sta sad? ja jako dobro znam da njima niko nista ne moze, da niiiko nije nadlezan....ali sta da uradim?
 
Da budeš uporan i dosadan kao proliv, ako imaš nekog druga pravnika, nek ti sastavi neku tužbu ili slično, jbm li ga, ne znam šta da ti kažem... Obrati se nadležnim centrima za zaštitu potrošača prvo, idi u servis, insistiraj na zameni, svađaj se sa njima (samo bez nasilja, pls :))...
 
Tržišna inspekcija nije nadležna, tako da time ništa ne bi postigao. U principu, osim suda, niko nije nadležan, odnosno nema ovašćenja da kažnjava i primorava bilo koga: http://www.zastitapotrosaca.gov.rs/cetiri-koraka-kako-do-resenja.php

4. Reklamacija

Član 58

Potrošač može da izjavi reklamaciju trgovcu, radi ostvarivanja svojih prava iz člana 54, odnosno člana 56. ovog zakona.

Trgovac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu i predlogom njegovog rešavanja.

Novčanom kaznom u iznosu od 300.000 do 2.000.000 dinara, kazniće se za prekršaj pravno lice ako:
42) ne odgovori u pisanom obliku, u roku od 15 dana od prijema reklamacije, i ne obavesti potrošača o mogućem rešenju, u skladu sa članom 58. stav 2. ovog zakona;
Nisi pročitao ZZP do kraja, tržišna inspekcija je jedino (što se tiče reklamacija) zadužena za taj odgovor u roku od 15 dana.

Ovlašćenja nadležnih inspekcijskih organa

Član 148
U vršenju inspekcijskog nadzora nadležni inspektor ima sva prava, dužnosti i ovlašćenja koja su propisana ovim zakonom i zakonima kojima se uređuje inspekcijski nadzor u odgovarajućoj oblasti.
.
.
.
9) odgovara potrošaču na reklamacije u skladu sa članom 58. stav 2. ovog zakona;
 
Mene su maltretirali samo tako ovi iz Telenora ali prošle nedelje sam dobio telefon i šljaka za sada. Zakon za zaštitu prodavaca i uvoznika je katastrofalan nije mi jasno koja je budalčina pisala Zakon o zaštititi potrošača. Najbolja priča je bila da kada dodje konkurencija biće bolja usluga, niže cene itd. ma kakvi Bogoljub je majka za ove lopine.
 
Da se vratimo na temu: ZTE Grand X
 
Nazad
Vrh Dno