Šta je novo?

Zimske gume

Izgleda da u manjim dimenzijama može da se nađe bez P. Nema ništa eksplicitno na Conti sajtu da sam uspeo da nađem, ali u nabavci online su sve veće sa P. Zaključio bih indirektno da su P ipak viša liga.
 
A "P" before the tire size on a Continental tire indicates it is a P-Metric passenger tire. The "P" signifies a tire designed for passenger cars and light trucks, distinguishing it from other classifications like "LT" for Light Truck tires. This designation is part of the standard tire size code found on the tire's sidewall, such as in the example P225/50R17.
 
A "P" before the tire size on a Continental tire indicates it is a P-Metric passenger tire. The "P" signifies a tire designed for passenger cars and light trucks, distinguishing it from other classifications like "LT" for Light Truck tires. This designation is part of the standard tire size code found on the tire's sidewall, such as in the example P225/50R17.

Ovo nije P before tyre size nego P u nazivu gume.

Sve su sa P koje sam gledao, i niskoprofilne i za suv, tj. krosover da ne mešamo namenska i trend vozila.

AI Overview
+3
The Continental WinterContact TS 870 is for smaller to mid-size cars, while the WinterContact TS 870 P is designed for larger mid-size cars, SUVs, and high-performance vehicles, offering a stiffer construction and a non-V-shaped tread pattern for better handling in wider sizes and higher speeds. Both tires share core technology like the Cool Chili compound for wet grip, but the TS 870 P provides enhanced performance characteristics for more demanding vehicles.
 
Клебер никако није премијум сегмент. Изашао је скоро и овогодишњи тест нордик зимских гума. Континентал најбољи као и углавном претходних година, нова Пирелијева гума као изненађење на другом месту, значи одлична. Гудјир на трећем.
Линк би требало да буде доступан за преглед за коју недељу.
 
Nisam znao da kleber racunaju u premium segment i to relativno visoko.
Ja sam mislio da je to srednje viši segment.

Gde se u tekstu navodi da je Kleber premium segment? Nisam našao. No bez obzira u kom segmentu se nalazi, Kleber Krisalp HP3 se pokazala kao odlična zimska guma, na mnogim testovima u rangu mnogih iz premium segmenta i verovatno je best buy zimska guma iz srednjeg segmenta. Da se nije pojavio Goodyear UGP3 na akciji verovatno bih uzeo Kleber Krisalp HP3.
 
Gde se u tekstu navodi da je Kleber premium segment? Nisam našao. No bez obzira u kom segmentu se nalazi, Kleber Krisalp HP3 se pokazala kao odlična zimska guma, na mnogim testovima u rangu mnogih iz premium segmenta i verovatno je best buy zimska guma iz srednjeg segmenta. Da se nije pojavio Goodyear UGP3 na akciji verovatno bih uzeo Kleber Krisalp HP3.
Pa ima naslov premium segment pa se u njemu nalazi slika gde je Krisalp HP3 (nju sam tražio jer je vozim već 2 pune sezone i još tad se sećam da se jako dobro kotirala), pa onda piše srednji segment. Kad pogledaš bolje tj detaljnije vidi se šta je šta, ali ovako na prvu sam to pomislio i realno samo sam bacio pogled brzinski i pitao
 
Код мене зима стиже раније, а идем идући викенд преко планина па не желим да ризикујем.
 
Čovek ne zna da boraviš u Norge :)
 
Људи,

Да ли је боље узети половне зимске гуме или нове? И шта да гађам? Нисам паметан, тотални сам дудук што се тога тиче.
Буџет 400€.
235 45 20 :)
 
Људи,

Да ли је боље узети половне зимске гуме или нове? И шта да гађам? Нисам паметан, тотални сам дудук што се тога тиче.
Буџет 400€.
235 45 20 :)
За ту димензију мора да се одреши кеса…
 
Код мене зима стиже раније, а идем идући викенд преко планина па не желим да ризикујем.
Izgleda i u Srbiji sledeće sedmice za zimske. Na Kopu od četvrtka najavili 50+cm snega.

Interesantno da je Kleber već 6-7 godina praktično solo bio u budžet segmentu. Video sam na novim testovima da je Semperit napravio novu odličnu gumu, a Pirelli posle fenomenalne letnje PZ5, evo i ovo. Probudili se posle više od 10 godina.

Čekalo se da Kinezi krenu da prave dobre gume izgleda. Poluofftopic letnji UHP Linglong za vrat najboljim, a najtiša od dobrih guma, za otprilike trećinu cene.
 
Ја се управо бацам на посао.IMG_4082.jpeg
 
Ударну шрафилицу сам већ имао па сам за 50-ак евра купио овај Девалт сет наставака, момент кључ 30-ак евра, дизалицу имам већ 11 година, и она је типа 50-ак евра. Имам још нешто алата и наставака, то сам повремено набављао.
Све у свему волим да ово педантно и лагано одрадим сам.
 
Људи,

Да ли је боље узети половне зимске гуме или нове? И шта да гађам? Нисам паметан, тотални сам дудук што се тога тиче.
Буџет 400€.
235 45 20 :)
Može budžet 400€, ali po gumi.

Sad bez zezanja, dobra premijum guma u toj dimenziji košta oko 30k din, neke i 35-40k.
Ako ti je toliko mrsko da plaćaš dobre gume (a očigledno voziš veliki auto/suv) onda prodaj te letnje koje imaš i kupi neke premijum all-season, ili bar iz više srednje klase, Kleber ili Nokian npr.
 
Možda vozi nesrećni Senik
 
Može budžet 400€, ali po gumi.

Тренутно је тако како је, имао сам непланираних трошкова зато и јесте тај буџет. Знам да су премијум гуме скупе, зато сам и питао да ли узети половњаке или узети типа линг лонг зимске. Не прелазим много км, претежно градска вожња.
 
Vidi makar Tigar Winter2 ako nista drugo
 
Nazad
Vrh Dno