Kum imao simpatično iskustvo sa tehnomedijom. Kupio je NAS (poprilično skup) u jednoj prodavnici, a kako je dobio od firme neke vaučere, diskove kupi u Tehnomediji (za nju su bili vaučeri). Kupi 2x Red plus od 8TB. nije isti dan sve povezao, čekao NAS, nije imao vremena od posla, i posle nekog vremena, spoji sve, kad diskovi krenu da drljaju i krckaju. Isključi on NAS, proba jedan po jedan disk, oba krljaju, jedan se vidi u NASu, drugi potpuno mrtav.
Odnese diskove na reklamaciju gde mu izdaju papir da ih je predao "sa znakovima upotrebe, bez znakova oštećenja", šta god to značilo za diskove. Nakon 8 dana, dobije obaveštenje da je reklamacija odbijena, "jer su diskovi fizički oštećeni, vidljivo nagnječenje na diskovima"

. Ko je tu lud, ne znam, ali verujem da će ih lepo provozati. Već im je poslao neki mail, a ima i advokata sa kojim redovno sarađuje i koji ga savetuje pa očekujem da će i njega da upregne ako zatreba.
Pišem razrešenje ovde.