- Učlanjen(a)
- 25.07.2002
- Poruke
- 9,360
- Poena
- 1,025
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD X4 @ 3,5Ghz
- Matična ploča
- GA-990FXA-UD3
- RAM
- 32Gb DDR3 @ 1666Mhz
- GPU
- Strix RX480 8Gb
- Storage
- 256Gb 850Pro + couple of AliExpress SSD's
- Zvuk
- Creative
- PSU
- Zalman ZM600-HP (Heat-Pipe :) )
- Kućište
- Alexander Weiss (glass front + glass side)
- Monitor
- AOC 32" IPS
- Miš & tastatura
- G602 & Drevo 87 key (Red Switch)
- Mobilni telefon
- Moto G9 Plus
- Pristup internetu
-
- Kablovski internet
Prosto je:Ne zaboravi da posiljka koju saljes kako si ti odlucio moze lako da ti se vrati ili da nestane, ako se vec odlucujes za takvu igru sta oni meni ja cu bas kako ja hocu, pa ce ti trebati dosta da zapravo uopste stignes do formalnog dela sa advokatom. Ne mogu i dalje da dokucim j razumem zasto bi neko birao takav put, ako ti prodavac sve nacrta i olaksa, a neki vec imaju i opciju da ti posalju kurira na kucu po robu, i obezbede i free return label. Doduse ne znam gde ste kupovali, ja nisam imao sa bilo kim potrebu da eskiviram i preskacem njihove procedure, Fashion & Friends, Beosport, dosta vet shopova, imao sam uvek korektne odnose. Ako bih i da uradim nesto mimo onog sto navedu, prvo se konsultujem.
Ako uđeš u ugovor sa prodavcem koji zakon ne pokriva - nema nikoga ko će te odbraniti / zastupati tvoje interese sem možda nekog advokata ali po nekom drugom osnovu (ne na osnovu zakona o zaštiti potrošača već nešto tipa prevare, protivpravna korist).
Uvek treba insistirati da prodavac poštuje zakon jer si ti robu kupio sa time na umu.
Inače bi listao sajtove gde se propagira šverc-komerc i zaobilazio sve sisteme u ovoj državi u punom luku.
Ajde da shvatimo ovo kao kritiku na "nas" koji forsiramo slovo zakona...I ovde ću, palamudi se bez veze. Zakon je na strani kupca i kupac će da ostvari svoja prava na kraju ali sa svakim teranjem inata kupac sam sebi komplikuje situaciju time što će prava da ostvaruje svojim nahođenjem umesto da ispoštuje minimum uslova koje je prodavac postavio.
Konkretno, prodavac uslovljava povraćaj tako što će da organizuje kurisrsku službu i povrat na određenu adresu, ako kupac sam organizuje povrat na neku prikladnu rendom adresu pa još ne plati troškove, šta se dešava?
Dajte ljudi malo razuma osim pukog piskaranja. Hevi je i da zamišljamo da možemo da funkcionišemo kao da smo pravno regulisano društvo što nismo i teško da ćemo biti u nekoj bliskoj budućnosti, loše je savetovati ljude pogrešno koliko god ispravno ili logično bilo.
Šta hoću reći, lična iskustva i konkretni saveti gde su ljudi rešavali reklamacije stvarno mogu da budu od koristi dok prazne priče kako neko misli da bi trebalo rešavati i ne baš, naprotiv.
Uzdržite se prazne priče i palamđenja bezveze ako nemate konkretan savet da pružite
Kako misliš da možemo doći do nekog tog stadijuma iz tvoje mašte za koje i sam kažeš da nema šanse dostići ga u bliskoj budućnosti?
Sad da odemo u drugu krajnost - jel bi bio dobar savet da kažemo svakom kako napisane (na snazi) zakone niko ne primenjuje i da svako treba da uzme zakon u svoje ruke i deluje kako misli da treba?