Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

SuperStarr

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
25.07.2002
Poruke
9,360
Poena
1,025
Moja oprema  
CPU & Cooler
AMD X4 @ 3,5Ghz
Matična ploča
GA-990FXA-UD3
RAM
32Gb DDR3 @ 1666Mhz
GPU
Strix RX480 8Gb
Storage
256Gb 850Pro + couple of AliExpress SSD's
Zvuk
Creative
PSU
Zalman ZM600-HP (Heat-Pipe :) )
Kućište
Alexander Weiss (glass front + glass side)
Monitor
AOC 32" IPS
Miš & tastatura
G602 & Drevo 87 key (Red Switch)
Mobilni telefon
Moto G9 Plus
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Ne zaboravi da posiljka koju saljes kako si ti odlucio moze lako da ti se vrati ili da nestane, ako se vec odlucujes za takvu igru sta oni meni ja cu bas kako ja hocu, pa ce ti trebati dosta da zapravo uopste stignes do formalnog dela sa advokatom. Ne mogu i dalje da dokucim j razumem zasto bi neko birao takav put, ako ti prodavac sve nacrta i olaksa, a neki vec imaju i opciju da ti posalju kurira na kucu po robu, i obezbede i free return label. Doduse ne znam gde ste kupovali, ja nisam imao sa bilo kim potrebu da eskiviram i preskacem njihove procedure, Fashion & Friends, Beosport, dosta vet shopova, imao sam uvek korektne odnose. Ako bih i da uradim nesto mimo onog sto navedu, prvo se konsultujem.
Prosto je:
Ako uđeš u ugovor sa prodavcem koji zakon ne pokriva - nema nikoga ko će te odbraniti / zastupati tvoje interese sem možda nekog advokata ali po nekom drugom osnovu (ne na osnovu zakona o zaštiti potrošača već nešto tipa prevare, protivpravna korist).
Uvek treba insistirati da prodavac poštuje zakon jer si ti robu kupio sa time na umu.
Inače bi listao sajtove gde se propagira šverc-komerc i zaobilazio sve sisteme u ovoj državi u punom luku.

I ovde ću, palamudi se bez veze. Zakon je na strani kupca i kupac će da ostvari svoja prava na kraju ali sa svakim teranjem inata kupac sam sebi komplikuje situaciju time što će prava da ostvaruje svojim nahođenjem umesto da ispoštuje minimum uslova koje je prodavac postavio.
Konkretno, prodavac uslovljava povraćaj tako što će da organizuje kurisrsku službu i povrat na određenu adresu, ako kupac sam organizuje povrat na neku prikladnu rendom adresu pa još ne plati troškove, šta se dešava?
Dajte ljudi malo razuma osim pukog piskaranja. Hevi je i da zamišljamo da možemo da funkcionišemo kao da smo pravno regulisano društvo što nismo i teško da ćemo biti u nekoj bliskoj budućnosti, loše je savetovati ljude pogrešno koliko god ispravno ili logično bilo.
Šta hoću reći, lična iskustva i konkretni saveti gde su ljudi rešavali reklamacije stvarno mogu da budu od koristi dok prazne priče kako neko misli da bi trebalo rešavati i ne baš, naprotiv.
Uzdržite se prazne priče i palamđenja bezveze ako nemate konkretan savet da pružite
Ajde da shvatimo ovo kao kritiku na "nas" koji forsiramo slovo zakona...
Kako misliš da možemo doći do nekog tog stadijuma iz tvoje mašte za koje i sam kažeš da nema šanse dostići ga u bliskoj budućnosti?
Sad da odemo u drugu krajnost - jel bi bio dobar savet da kažemo svakom kako napisane (na snazi) zakone niko ne primenjuje i da svako treba da uzme zakon u svoje ruke i deluje kako misli da treba?
 

RingeRaja

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
6,553
Poena
695
Zakon treba poznavati, jer u slučaju bilo kakvog nesporazuma/spora, jedino na njega možeš da se pozoveš.
Primer sa posla: U pitanju je tender, korisnik “ne želi” nas, već konkurenciju. Nije bitno zašto, verovatno ima neke svoje motive. I kao razlog, zvaničan, navede da su navikli da to koriste i da nas zato odbijaju.
Pozvali smo se na zakon i ćao zdravo, poništeno, moraju da nas prihvate. Možda su i mogli da nas odbiju, sli nisu uradili po zakonu i sad je gotovo.
 

nuk

Slavan
Učlanjen(a)
03.02.2013
Poruke
2,148
Poena
295
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Nisam to mislio niti napisao. Ako kažeš nekome teraj po slovu zakona i zanemari sve ostalo je pogrešno.
Većina saveta ovde je teraj po zakonu, angažuj advokata i šta?
Niko ne piše gde naći advokata? Koliko će to da traje? Da li će i koliko košta na kraju?
Sve može da se reši finijim pristupom uz malo fleksibilnosti i logike pre svega, niti živimo u uređenom društvu, niti je moguće živeti po slovu zakona u ovakvim uslovima.
 

ed209

Poštovan
Učlanjen(a)
23.02.2021
Poruke
299
Poena
65
I ovde ću, palamudi se bez veze. Zakon je na strani kupca i kupac će da ostvari svoja prava na kraju ali sa svakim teranjem inata kupac sam sebi komplikuje situaciju time što će prava da ostvaruje svojim nahođenjem umesto da ispoštuje minimum uslova koje je prodavac postavio.
Konkretno, prodavac uslovljava povraćaj tako što će da organizuje kurisrsku službu i povrat na određenu adresu, ako kupac sam organizuje povrat na neku prikladnu rendom adresu pa još ne plati troškove, šta se dešava?
Dajte ljudi malo razuma osim pukog piskaranja. Hevi je i da zamišljamo da možemo da funkcionišemo kao da smo pravno regulisano društvo što nismo i teško da ćemo biti u nekoj bliskoj budućnosti, loše je savetovati ljude pogrešno koliko god ispravno ili logično bilo.
Šta hoću reći, lična iskustva i konkretni saveti gde su ljudi rešavali reklamacije stvarno mogu da budu od koristi dok prazne priče kako neko misli da bi trebalo rešavati i ne baš, naprotiv.
Uzdržite se prazne priče i palamđenja bezveze ako nemate konkretan savet da pružite
Nudim savet da se svako vracanje robe obavi u dogovoru sa prodavcem, i da se ne ide bez potrebe djonom, posebno ako prodavac za to nije dao nijedan razlog.
 

nuk

Slavan
Učlanjen(a)
03.02.2013
Poruke
2,148
Poena
295
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Hvala. To pokušavam da objasnim
 

Jericho

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
14.06.2011
Poruke
9,639
Poena
1,295
To nije ni sporno, ali ne mora se izlaziti prodavcu u susret ako to pravi bezrazložno velike troškove kupcu (npr slanje veš mašine u Niš iz Beograda prodavnice koja ima poslovnicu u Beogradu).
 

bakara

Znamenit
Učlanjen(a)
22.01.2005
Poruke
11,982
Poena
1,095
to vraćanje mašine na drugu adresu onda pravi trošak prodavcu zar ne?
Zakon kaže da taj trošak vraćanja pada na kupca
 

nuk

Slavan
Učlanjen(a)
03.02.2013
Poruke
2,148
Poena
295
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Slažem se, ali i to može da bude stvar dogovora. Nekome je bitnije da uštedi na troškovima a nekome da se reklamacija što brže reši makar i po cenu dodatnih troškova.
 

Jericho

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
14.06.2011
Poruke
9,639
Poena
1,295
to vraćanje mašine na drugu adresu onda pravi trošak prodavcu zar ne?
Zakon kaže da taj trošak vraćanja pada na kupca
Kako mu tacno pravi trosak, svakako ce robu kasnije prodati drugom kupcu iz Beograda, jedino ako mislis na satnicu administrativnog radnika koji treba to da pokrije papiroloski.
 

CountMike

Old but gold
Učlanjen(a)
01.07.2012
Poruke
10,594
Poena
1,105
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 7 5800x Arctic Liquid Freezer II 360
Matična ploča
Asus Prime x470 Pro
RAM
Kingston 3600
GPU
Gigabyte, AMD Rx 6600xt
Storage
Samsung 970 Evo Plus, 500GB. Samsung 960 Evo 250GB, , Cruical P1 1TB, Lexar NVME 2TB
Zvuk
On board Realtek 1220
PSU
Seasinic 750W
Monitor
2 x 27" ' 1x 24"
Laptop
HP 630
Mobilni telefon
Samsung A12
Pristup internetu
  1. Mobilni internet
Što god da je ako nije napisanp u zahtevu zar nije bolje dogovoriti se pisanim putem (E-Mail, tel. poruka) sa prodavcem i tako da se ima dokaz ako nešto krene po zlu ? Sa svakim paketom dolazi nalepnica sa koje adrese je poslato pa iako se ne zna drugo bar to postoji. ko prodavac traži da se šalje na neku drugu adresu, možda je to adresa servisa kroz koji aparati moraju da prođu na proveru i tako skrati i unrza postupak. Dogovor kuću gradi.
 

bakara

Znamenit
Učlanjen(a)
22.01.2005
Poruke
11,982
Poena
1,095
Kako mu tacno pravi trosak, svakako ce robu kasnije prodati drugom kupcu iz Beograda, jedino ako mislis na satnicu administrativnog radnika koji treba to da pokrije papiroloski.
Postoji fizički trošak transporta i manipulativni troskovi,
eto moja veš mašina od 89kg je odličan primer, a imam jos par primera koje sam vracao

ugaona garnitura od 350k koju prodavac jednostavno nema gde da smesti ako je ja vratim bez dogovora sa njim (jos ako pada kisa)
kotao koji je tezak 250kg za koji mora 4-5 ljudi i kamion, ili bure ulja od 200litara... da vratim u trzni centar.
Ukratko, ne kupuju ljudi samo delove za racunar.

Da ne pricam da je dosta tih "trgovaca" smesteno u neke male lokale gde u opste ne drze nikakvu robu vec je tu samo kancelarija u vidu coveka i racunara.
Popularni BC group je upravo jedan takav primer.

Ako u dogovoru sa trgovcem kupac dogovara gde ce da bude isporuceno,
onda je logicno da u dogovoru sa trgovcem dogovaramo i gde ce biti vraceno.

I opet da pomenem trgovci obicno izlaze u susret kupcima,
tako da je sasvim moguce da mozete da vratite i u najblizu prodavnicu, ali to nije nikakvo pravo kupca vec dobra volja trgovca.

Recimo kupljeno u lidlu mozete vratiti u bilo koju njihovu prodavnicu jer su dobro umrezeni i organizovani i oni tu mogucnost reklamiraju kao prednost jer je ne nude svi.
Ocekivati da svi budu kao oni jednostavno nije realno niti moguce.
 

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195

Sta uraditi ako vam zvanicna firma (pravno lice) ne isporuci ono sto ste kupili online preko njihovog sajta?​


A kurirskoj sluzbi ste vec platili paket. Naravno, pozvali ste firmu, obavestili ste je na mail reklamacije, a ona vas zatim zavlaci 10 dana.

I verovatno ceka da prodje 14 dana za povracaj novca, ili? Da li je uopste pametno vracati im paket i traziti povracaj novca?

Dobio sam paket u kome je fizicki imalo mesta samo za jedan predmet, a narucio sam dva, dakle drugi predmet mi nisu ni isporucili. Ja to nisam mogao da znam jer nisam znao velicinu ambalaze proizvoda. Kutija je bila dovoljno velika, ali kada sam otvorio, proizvod (ambalaza) je zauzimala 3/4 kutije.

I svi kao znaju, svi kao evidentirali nesto, kao sagovornici sve ljubazni, klimaju glavom, usmeno (bez pisane potvrde) sve je kako ja kazem, a ovamo igraju na kartu da se, pravno gledano, niti sta desilo, niti sta postoji, niti da ja mogu da dokazem nesto. Samo sto ja mislim da mogu, ima par nepravilnosti (koje mislim da mogu da upotrebim kao materijalni dokaz), ali, kako da kazem, zanima me sta mi je ciniti ako prodavac igra na kartu "pravljenja blesavosti". Ono, ako se svi prave blesavi, dakle ne ono "ghosting", "ni traga ni glasa posle kupoprodaje", nego "sve je legalno ovo ono", a ustvari se ceka da prodje neki pravni rok ili sta vec? Sta mi je ciniti?
 

RingeRaja

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
6,553
Poena
695
Da ih u mailu sa članovima zakona podsetiš na obaveze i daš im rok posle koga ćeš preduzeti dalje korake zaštite svojih prava.
 

bakara

Znamenit
Učlanjen(a)
22.01.2005
Poruke
11,982
Poena
1,095
Nije mi jasno zasto trazis novac, umesto predmet koji nedostaje?
 

Olujche

Slavan
Učlanjen(a)
23.08.2012
Poruke
478
Poena
215
U zavisnosti od vrednosti izgubljenig paketa možeš da ih prijaviš policiji za prevaru. Ali nemoj puno da čekaš. A ako je neka sitnica, onda se nateži s njima preko mailova i kad ih pljuješ online pljuj ih po imenu i prezimenu.
 

RazbojNick

Slavan
Učlanjen(a)
05.02.2004
Poruke
5,871
Poena
495

Sta uraditi ako vam zvanicna firma (pravno lice) ne isporuci ono sto ste kupili online preko njihovog sajta?​


A kurirskoj sluzbi ste vec platili paket. Naravno, pozvali ste firmu, obavestili ste je na mail reklamacije, a ona vas zatim zavlaci 10 dana.

I verovatno ceka da prodje 14 dana za povracaj novca, ili? Da li je uopste pametno vracati im paket i traziti povracaj novca?

Dobio sam paket u kome je fizicki imalo mesta samo za jedan predmet, a narucio sam dva, dakle drugi predmet mi nisu ni isporucili. Ja to nisam mogao da znam jer nisam znao velicinu ambalaze proizvoda. Kutija je bila dovoljno velika, ali kada sam otvorio, proizvod (ambalaza) je zauzimala 3/4 kutije.
Smatra se da rokovi vezani za upovinu na daljinu ne teku sve dok poslednji kupljeni komad robe ne stigne u tvoju državinu, tako da tih 14 dana nije ni počelo.
 

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195
U zavisnosti od vrednosti izgubljenig paketa možeš da ih prijaviš policiji za prevaru. Ali nemoj puno da čekaš. A ako je neka sitnica, onda se nateži s njima preko mailova i kad ih pljuješ online pljuj ih po imenu i prezimenu.
Neces da verujes, ali ne odgovaraju na mailove za reklamacije. Sve jedno, ja posaljem mail sa trenutnim statusom resavanja reklamacije. Sto se tice imena firme, sacekacu da zvanicno prodje tri nedelje (ili 15 radnih dana, kako god da se bilo koji zakon ili praksa tumaci), pa cu navesti sve kako treba. Ne bih bas da iznosim sve detalje, makar iz zbog 1% sanse da neko moze ovo da procita i ispegla tamo.

Nije mi jasno zasto trazis novac, umesto predmet koji nedostaje?
Nisam hteo da zamaram u prvom postu detaljima, pa sam se samo fokusirao na ono sto bi mi znacilo za konkretnu nedoumicu, ali ukratko sta se desilo (koga zanima). Kasnije sam na netu saznao da je jos jedna zena prosla slicno, dakle siguran sam da nisam jedini, vec da im je to neka vrsta "poslovne prakse".

Ali ukratko:

1. Narucio sam dva 'predmeta', ukupne vrednosti od 100 evra.
2. Stize mi samo jedan, uredno naplacena oba (naravno, das kuriru novac, paket unosis u kucu i tamo ga otvaras)
3. Pisem im mail, niko ne odgovara. Daju ti broj za reklamacije, zoves ga. Covek ljubazan, ovladao vestinama komunikacije. Ti naravno isto, nema zatezanja, sve po protokolu.
4. Medjutim, posle nedelju dana zoves ga da vidis gde je paket, on tada pocinje da se izvinjava kao u guzvi je, velika firma ovo ono, i zamolio me je da ga pozovem sutra (u petak) tacno u 3 sata, da mi potvrdi da je paket poslao. Okej. Potvrdjujemo po ko zna koji put sta treba da mi posalje.
5. Zovem ga u petak u tri (po dogovoru). Kaze - paket je poslat. Okej, necu da zatezem nista.
6. Dodje ponedeljak, nista ne stize. Zovem ga, kaze poslao. Okej. Sacekam utorak. Nista ne stize. Zovem ga da mi da broj za pracenje porudzbine. Tuc muc, nemam to, ne treba vam to, paket stize ovo ono. (!!!) Covek blefira da je poslao u opste.
7. Stize neki paket u sredu (dakle sutradan). Dakle od petka, satro, stigao tek u sredu. Brate, stize "zamenski" predmet, duplo jeftiniji neki! Jajarenje, najobicnije. Zovem ga, covek poceo da se izvinjava, da krivi koleginicu kako je on njoj rekao da spakuje "to i to" i ona je verovatno stavila pogresan (!!!). Prvo, kako se ne zeznu i stavi mi skuplji. A drugo, ne opisujes ti koleginici "de stavi tamo onaj crveno crni na tufne", postoji tacna sifra proizvoda! Pocne on meni kao mismo velika firma ovo ono, poslujemo tamo ovamo, nismo mi prevaranti. Najgore od svega, imaju prodajna mesta, imaju pravi korisnicki servis, vidim da su obuceni za komunikaciju. To je ono sto mene najvise buni u celoj prici.
8. Ali da zavrsim pricu. Covek mi juce kaze da ce da podnese nalog da kurir sutra dodje po taj pogresni paket.
9. I naravno - PETAK - kurir ne dolazi. Zovemo kurira, imamo njegov broj, kaze nema nikakvog naloga, niko mu nista nije dostavio, niti javio. Zovem tog lika - zauzet. Ne javlja se.

I ajde sada, sta ciniti? Ako se neko razume, nek mi prevede situaciju. Nisam dosao ovde da pljujem po xyz firmi, neka mi neko prevede bar? U pitanju je solidno velika firma - nije toliko mainstream poznata, ali imaju solidan sajt, solidan korisnicki servis, vidim neke lokale po srbiji.
----------------------------------------------------------------------
Smatra se da rokovi vezani za upovinu na daljinu ne teku sve dok poslednji kupljeni komad robe ne stigne u tvoju državinu, tako da tih 14 dana nije ni počelo.
Haha, cekaj druze. Pazi, verujem ti! Ali ako mi nikad i ne stigne? Cela prevara je bazirana na tome da proizvod od 50 evra nikad nije stigao, niti planiraju da stigne, ocigledno. Jel to onda rupa u zakonu, koja ako se zaobidje omogucava legalno jajarenje? Ili kako?
 
Poslednja izmena:

RazbojNick

Slavan
Učlanjen(a)
05.02.2004
Poruke
5,871
Poena
495
Haha, cekaj druze. Pazi, verujem ti! Ali ako mi nikad i ne stigne? Cela prevara je bazirana na tome da proizvod od 50 evra nikad nije stigao, niti planiraju da stigne, ocigledno. Jel to onda rupa u zakonu, koja ako se zaobidje omogucava legalno jajarenje? Ili kako?
Član 28 ZZP. I odnosi se na rok, ništa više. Ne oslobadja trgovca obavze da ispuni preuzete obaveze, to je odvojeno pitanje.
 

RingeRaja

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
6,553
Poena
695
Ja bih im pripretio tužbom za prevaru.
I pride napisao da je ta stvar neophodna za posao i pripretio im da ću zaračunati i neplanirane troškove nastale zbog toga što nije poslato.
 

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195
A inace, ako budem trazio svoja prava preko zvanicnih ustanova? Jel postoji neki automatizam za to? Ili moram prvo advokata, pa tuzbe, pa sudski troskovi. I na kraju njihov jajarski pravni tim dokaze da sam bio na mescu u tom trenutku jer ne mogu da dokazem da nisam bio. I na kraju ja mora da platim sve? Mozda vam deluje kao glupo pitanje, ali znate i sami da nas narod uvek nekako gleda da se to vansudski resi, nemamo bas americki lifestyle. S tim sto uvidjam da je doslo vreme da u funkcionalnu pismenost (pored, jelte, racunara) spada i poznavanje prava i pravnih procedura. Tako da ne zamerite na pitanju.
 

Lanikor

Slavan
Učlanjen(a)
08.05.2016
Poruke
4,080
Poena
295
Za pocetak zaboravi na usmene pricice sa njima preko telefona, samo i iskljucivo preko mejla jer tu ostaje pisani trag.

Cak i kad te zovu odgovaraj iskljucivo na komunikaciju preko mejla jer tu nema brisanja i vadjenja.

U medjuvremenu sroci jedan mejl gde ih upozoravas da sve prepustas pravosudnim organima i svom advokatu ukoliko ti ne rese problem. Ako se i dalje prave ludi, pravac kod advokata da ti sroci opomenu pred utuzenje i neka advokat posalje i pisanu i elektronsku kopiju.
 

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195
Za pocetak zaboravi na usmene pricice sa njima preko telefona, samo i iskljucivo preko mejla jer tu ostaje pisani trag.

Cak i kad te zovu odgovaraj iskljucivo na komunikaciju preko mejla jer tu nema brisanja i vadjenja.

U medjuvremenu sroci jedan mejl gde ih upozoravas da sve prepustas pravosudnim organima i svom advokatu ukoliko ti ne rese problem. Ako se i dalje prave ludi, pravac kod advokata da ti sroci opomenu pred utuzenje i neka advokat posalje i pisanu i elektronsku kopiju.
Problem je sto nisu odgovorili ni na jedan moj mail. A za usmene pricice sam i ja svestan da nista ne znace, zato im svaki put napisem i u mailu sta je bilo. Ljudi se prave blesavi na maks. Imam nekoliko materijalnih dokaza, za koje mislim da su dokazivi, a pored njih imam i mailove koje sam im slao. Pa ne moze neko da se izvuce od zakona tako sto se "pravi mrtav". Sta kao zajebem nekog, i onda mu ne odgovaram na mailove i zastitio sam se.

Mene samo zanima, noob pitanje, da me ne izadje sve to kao "petra kajgana", koliko otprilike mogu da ocekujem troskove, koliko otprilike mogu da otplatim odstetu (samo da ne shvati neko pogresno, nije mi zinulo dupe za neke pare - ne zurim ja nigde, cekam sve po PS-u da prodje, "business days", sta god je potrebno - ako i zelim da dobijem na sudu, to je jer treba da ih udaris tamo gde ih najvise boli - dakle finansijski). Sto se mene tice, zadovoljan bih bio i da ih drzava osuri umesto mene.
Jedino za sta se raspitujem u ovom postu je da me ne bi sve na kraju izaslo kao svetog petra kajgana - recimo, sve mailove koje je dobio od mene obrise, i onda pravni tim "dokaze" da nikada nije ni dobio mailove. Tako neka jajarska pravna krivina.
 
Poslednja izmena:

Lanikor

Slavan
Učlanjen(a)
08.05.2016
Poruke
4,080
Poena
295
Sanse da neko ima bas takvo iskustvo na ovom forumu su male tako da je bolje da kontaktiras advokata i izlozis situaciju.

Mejlovi se ne brisu obostrano tako da brisanje mejla ne treba da te brine, bitno je samo da je mejl taj koji treba da bude i da imas dokaz da je u momentu slanja taj mejl bio validan. Odi na sajt i skrinsotuj to cisto da imas.
 

RingeRaja

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
18.03.2005
Poruke
6,553
Poena
695
Što se tiče mailova, može da ih briše do sutra, postoje dokazi kod provajdera da je mail isporučen.
 

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195
Sanse da neko ima bas takvo iskustvo na ovom forumu su male tako da je bolje da kontaktiras advokata i izlozis situaciju.
Na zalost, kasnije sam naisao na netu da nisam jedini. Ovo je iz google pretrage. Medjutim, kada kliknem na link pise 404, not found. Zato necu da pisem ime firme, sacekacu da prodje i tih 15 business days, lunarnih, marsovskih. Posto je 15 zemaljskih, kalendarskih, dana danas proslo.
20230303_165925.jpg
 
Poslednja izmena:

Olujche

Slavan
Učlanjen(a)
23.08.2012
Poruke
478
Poena
215
Echo,
Prihvati gubitak i teraj dalje. Očigledno je da ne želiš/ne znaš/ne možeš ništa da uradiš. Tajanstven si, ne želiš da podeliš ništa, ne želiš da napraviš haos, želiš na lepu reč da ti nadoknade paket? Pa nema od toga ništa. Takvi prevaranti samo čekaju fine klijente kao što si ti da ih nasamare.

Ili udri svim raspoloživim sredstvima ili povlačenje i prihvatanje poraza.


Edit

Evo ti post koji nevešto skrivaš

Naziv prodavca:​

Okov Srbija​

Adresa stranice:

https://www.okov.rs/sr

„Naručila sam proizvode od njih. Kad sam otvorila paket, videla sam da dva proizvoda fale, uredno su mi ih naplatili, a nisu poslali. U pitanju su neke posude. Odmah sam poslala mail da prijavim, nisu mi odgovorili. Takođe sam naručila i set tanjira, od kojih su dva duboka polomljena u paramparčad. Nisu bili zaštićeni, plitki tanjiri jesu, ali duboki nisu. Takođe na kutiji nigde nije bilo znaka LOMLJIVO. Uredno sam im slala poruke, ali odgovora nema. Zvala sam ih na fiksni telefon koji je na sajtu, ne javljaju se. Treba ljudi da vide kakvih sve ima, i kako velike firme mogu biti proste, do te mere da se brukaju za sitnice. Nadam se da će ovo biti objavljeno. Ja svoj novac, ni robu nisam povratila, ali ovo bi me makar malo utešilo.“
 
Poslednja izmena:

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195
Nema sta da skrivam, kao sto vidis nasao si. Kucanjem u pretragu te recenice dobijas to sto si nasao.
Tajanstven si, ne želiš da podeliš ništa, ne želiš da napraviš haos
Necu da podelim dokaze i propuste koje imam za sud, prosto. Hronologiju i njihov nacin na koji varaju kupce i metode jajarenja sam podelio.
Ime nisam hteo ja da iznesem, ali ti si umesto mene. Nemam problem sa tim. Poz.
 
Poslednja izmena:

Echo

Cenjen
Učlanjen(a)
06.02.2011
Poruke
211
Poena
195
Ekstra sto si objavio tekst u celosti. Da vide ljudi da im je to razradjena jajarska metoda.

kljucne reci: okov.rs prevara, okov prevara, okov.rs prevaranti, okov.rs iskustva
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno