Otprilike. Tako je sa Tehnomanijom i satelitima ovih dana.I na kraju ispada treba da sam zadovoljan sto su mi umesto pokvarenog telefona poslali novac nakon 40 dana iako je upaljen svega par minuta.
Kupio ga online, kako zamišljate da dokaže da ga nije on otvorio?
Prva i osnovna stvar je da voliš posao koji radiš. Ovi u Udruženju očito ne. Ljudi ima svakakvih, ali ti si tu za njih, da ih posavetujes, saslušas i da ih uputiš šta i kako.Svaka kupovina je ugovor, svaki spor u toj kupovini, pravni proces. Ako ti je trazila "ŠV" obrazac moras da ga imas da bi ona mogla nesto da preduzme. Da li znas koliko ljudi se javlja potpuno neosnovano za sve i svasta, masa. Ne branim ni Tehnomaniju ni Ninu ali jednostavno kada dodje do takve situacije moras da spremis zivce i papirologiju. Mozda ona jednostavno zna da Tehnomanija ima korporativne politike i da tu nista ne moze na ljudskom nivou da se resi vec samo izricito papirima. Takvo je i moje iskustvo sa Tehnomanijom, samo crno na belo.
Ja sam skoro dobio HDD isporukom, paket upakovan majstorski, 3 sloja bubble wrapa oko kutije unutra sa paddingom. Antistaticka neostecena, na disku polomljen sata power konektor, znaci smrskan cosak komplet. To je sad situacija koja je nemila, sva sreca pa je prodavac razuman i video je da je konektor toliko spljeskan da je morala neka masina to da uradi negde u fabrici, da je meni ispao ne bi bio zgnjecen sa tri strane. Nije ni on mogao da vidi stanje diska kroz antistaticku nit je realno da svaki disk zraci lampom i gleda konektore, doktori se ne opterecuju tim nivoom detalja ne prodavci. Isto tako mogao je i da se napravi lud, kaze vraceno sa fizickim ostecenjem i cao zdravo, ove stvari se desavaju, nista nije savrseno.
A koja je to prodavnica? Ja sam u slučaju one radnje na W čekao 46 dana za povrat 2000 dinara. Neke druge manje su vratile odmah sutradan po prijemu paketa. Tako da ovu na W izbegavam od tada u širokom luku jer za njih očigledno ne važe zakoni. Džabe zoveš i šalješ mejlove i popunjavas one tikete na sajtu. Žalosno.Što se tiče povrata robe u roku od 14 dana...
Ja sam dakle vratio laptop kurirskom službom, piše da je pošiljka isporučena danas, dakle od danas teče rok za vraćanje para, je l' tako?
Sad ne znam da li postoji praksa neke dodatne potvrde o povratu, tipa da me kontaktiraju oni ili kako već, ili da prosto čekam 14 dana koliko je rok za povrat novca?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari