Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

I dalje jako suprotno zakonu

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
;)
527899f7b274baabf87128150bb59483.jpg
0dfefea14e2791a1ed92a3173a0c6b05.jpg


Sent from my LG using Tapatalk
 
Malo ovaj Topic pobegao u totalno drugi podforum? A i nesto benavi na tapatalku.

Sent from my Huawei Honor 7 using Tapatalk
 
^ i kod mene je pobegao :) Piše da je u provajderima za mobilnu telefoniju.
 
Ja ga trazim vec par dana, slucajno sam sad primetio da je ovde :D

Mada, mozda bi i mogao da se premesti u neki drugi podforum gde ima vise aktivnosti, verujem da bi vise ljudi videlo ovo i opisalo neko svoje iskustvo.

@faca sto se tice tog produzenja garancije za 20 dana, upravo zbog toga sto pojedinci kao ti na kraju pristanu na tako nesto, suprotno zakonu, zbog toga trgovci i nastavljaju da farbaju ljude, pa ako prodje, prodje.

Ja nikada ne bih prihvatio to mizerno produzenje garancije, a dokazano je da to sto oni zbudze obicno crkne posle nekog kraceg vremenskog roka, zato i izbegavaju da daju novu garanciju.
 
Poslednja izmena:
Tako su meni hteli ovi iz Begrama da produze garanciju koliko je bio u servisu, naravno da nisam pristao i obratio se organizaciji za zastitu potrosaca, kad se sve okonca napisacu u ovoj temi.
 
Vracena je tema: izvinjavamo se na neprijatnostima, greska pri uredjivanju foruma
Hvala na razumevanju :)
Al sam zvanican....
 
da ne otvaram posebnu temu za resavanje reklamacije koja je isto vezana za slusalice kupljene u WINWIN-u postovacu ovde.

naime 19 dana NAKON sto mi je odobrena zamena slusalica u tehnomaniji ( koju ni dan danas nisam dobio - kurir jos putuje... :p) odobren mi je zahtev za popravku drugih sluski koje sam kupio u WINWIN-u, i kroz 5 radnih dana su mi stigle NOVE slusalice sa uredno overenim novim fiskalnim racunom.
Pored toga sto sam dobio NOVE sluske, nazvala me je izuzetno LJUBAZNA osoba iz korisnicke sluzbe WINWIN-a i ponudila mi je opciju i za povrat novca ako to zelim.

e sad posto se ovde radi o tehnomaniji, mogu reci da me njihova korisnicka sluzba ni jednom nije nazvala za ovih 26 dana od kako je odobrena zamena slusalica, dok sam ih ja zvao vise puta i potrosio kredita 200+din cekajuci na automatu da mi se neko javi, a nakon svakog razgovora sam stekao utisak da oni nikako ne mogu da uticu na postupak zamene - sem da jos jednom naglase da sam ponovo zvao ?pokusaj da ostavim kontakt tel da mi jave di je zapelo je takodje ostalo bez rezultata jer ( upisati nesto po svom nahodjenju ...) nece zvati.

nije da sam apsolutno zadovoljan sa winwin/emmi korisnickim iskustvom ( 98% sam zadovoljan +/- 1% :p ) al me nisu nikada zavlacili, a korisnicka sluzba im je zaista na nivou ( profesionalnom ).

mozda je samo u pitanju odlucnost da se problem resi, ko ce ga znati.

sve u svemu nove SONY sluske su tu u rekordnom roku ( winwin ) a iz tehnomanije ostaje obecanje da bi " do nove godine trebala da se resi stvar " i stavili su tri crvena uzvicnika na moj slucaj ( valjda je to neka oznaka hitnosti )
untitled (1 of 1)-6.jpg
 
Moze pomoc oko jednog spora sa servisom, sta mi je ciniti sa pravne strane.
Laptop (Asus) kupljen u Gigatronu jun 2016. Do sada bio 2x na servisu u Nepo systems. Prvi put popravka trajala 31 dana (nisam pravio frku, zamenjen monitor), drugi put odnet racunar 22 novembra (ventilator stalno radi na max). Oni za 30 dana nisu resili kvar, pitali me da im produzim rok, ja sam rekao ne i onda su odobrili finasijsko razduzenje. Na laptopu imam bitne podatke i posto je samo ventilator bio problem (kompjuter radio regularno), ja misleci da ce to zavrsiti u regularnom roku sam odneo laptop bez backup pudatala.

Oni iz razloga koji su meni neznani (sem ciste obesti) tvrde da nisu duzni da mi vrate racunar da ga ja odnesem u Gigatron (uz reklamacijski zapinsik) da bi jelte uradio backup podataka vec kazu da je meni izdato finasijsko razduzenje koje treba da prijavim u Gigatronu. Ja to ne zelim da uradim, vec kao vlasnik laptopa (imam fiskalni i garanciju) zelim da isti dobijem nazad + uz reklamacijski zapisnik da kvar nije popravljen u roku od 30 dana i da to licno odnesem u Gigatron. Posto ne zele da vrate laptop jedino sto mi pada na pamet je da odem tamo sa policijom. Imate li vi neki savet?
 
Mislim da si na pravom putu, ako policija hoce da ide sa tobom, uradi tako.

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
Nisu duzni da cuvaju tvoje podatke, niti je to posao za policiju. Obrati se inspekciji ili Udruzenju za zastitu potrosaca.
 
Nevezano za ovo, kada bankomat ne izbaci novac a zaduzi racun, da li bi tu policija reagovala? Pretpostavimo da je iznos recimo 30k dinara. Znam celu proceduru resavanja toga koja znaci jedno dva meseca pre nego sto se novac vrati. Ako ti neko bez dozvole uzme novac, nebitno da li ga vrati kasnije, to je kradja.

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
Ne bi smelo da traje 2 meseca, banka na zalbu mora da ti odgovori u roku od 15 dana. Na bankomatu svakom se sve snima, nema banka razloga a ni mnogo nacina da zateze oko ovoga.

Sent from my HTC_M10h using Tapatalk
 
Policija se tu neće mešati.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
da ne otvaram posebnu temu za resavanje reklamacije koja je isto vezana za slusalice kupljene u WINWIN-u postovacu ovde.

naime 19 dana NAKON sto mi je odobrena zamena slusalica u tehnomaniji ( koju ni dan danas nisam dobio - kurir jos putuje... :p) odobren mi je zahtev za popravku drugih sluski koje sam kupio u WINWIN-u, i kroz 5 radnih dana su mi stigle NOVE slusalice sa uredno overenim novim fiskalnim racunom.
Pored toga sto sam dobio NOVE sluske, nazvala me je izuzetno LJUBAZNA osoba iz korisnicke sluzbe WINWIN-a i ponudila mi je opciju i za povrat novca ako to zelim.

e sad posto se ovde radi o tehnomaniji, mogu reci da me njihova korisnicka sluzba ni jednom nije nazvala za ovih 26 dana od kako je odobrena zamena slusalica, dok sam ih ja zvao vise puta i potrosio kredita 200+din cekajuci na automatu da mi se neko javi, a nakon svakog razgovora sam stekao utisak da oni nikako ne mogu da uticu na postupak zamene - sem da jos jednom naglase da sam ponovo zvao ?pokusaj da ostavim kontakt tel da mi jave di je zapelo je takodje ostalo bez rezultata jer ( upisati nesto po svom nahodjenju ...) nece zvati.

nije da sam apsolutno zadovoljan sa winwin/emmi korisnickim iskustvom ( 98% sam zadovoljan +/- 1% :p ) al me nisu nikada zavlacili, a korisnicka sluzba im je zaista na nivou ( profesionalnom ).

mozda je samo u pitanju odlucnost da se problem resi, ko ce ga znati.

sve u svemu nove SONY sluske su tu u rekordnom roku ( winwin ) a iz tehnomanije ostaje obecanje da bi " do nove godine trebala da se resi stvar " i stavili su tri crvena uzvicnika na moj slucaj ( valjda je to neka oznaka hitnosti )
Pogledajte prilog 243268

Kolega je narucio frizider od 100 i kusur hiljada, skinuli mu pare, a frizider nisu imali. Onda su ga zavlacili jedno 2 nedelj i na kraju kada je izabrao drugi frizider, trebalo je sigurno nedelju i vise dana da mu isporuce isti.

U Tehnomaniji nikada nista ne bih uzeo iz principa, a svakako nisu ni najjeftiniji.
 
Nisu duzni da cuvaju tvoje podatke, niti je to posao za policiju. Obrati se inspekciji ili Udruzenju za zastitu potrosaca.

Ne da cuvaju ali jesu duzni, ako ne poprava za 30 dana da mi vrate laptop koji je moje vlasnistvo uz izjavu/reklamacijski zapisnik u kom je stanju uredjaj i da nije popravljen. Sa tim ja dalje potrazujem svoja prava u Gigatronu tj razduzenje (ja vratim laptop oni meni vrate pare). Makar ja mislim da mora tako da ide, a ne oni da izdaju razduzenje i to je to.
 
Nisam siguran da to tako može. Recimo, odneseš laptop kući, prekopiraš podatke, pa izvadiš hard disk i memoriju. Onda odneseš u prodavnicu, pokažeš papir i kažeš da vraćaš laptop i da je servis rekao da ti vrate pare. Da neće oni opet da šalju u servis da proveri da li je laptop u istom stanju kao juče?
To bi moglo da funkcioniše kada bi svi bili pošteni, ali nažalost nisu.
 
Ma idi ti u servis i pitaj koliko košta da ti prebace te podatke. Verujem da će ti tako "izaći u susret".

Telefonom ne verujem da ovo možeš rešiti, jer sigurno nije po pravilima servisa.
 
Piše u garantnom listu da je korisnik dužan da napravi backup pre davanja na servis i da za korisničke podatke nedaju nikakvu garanciju.

Ovo je po ko zna koji put ista stvar, kada se daje uredjaj na servis uradite backup, Niko neće besplatno čuvati vaše stvari.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Narode imam malo specifičnu situaciju pa ako može malo pomoći od nekog ko je moožda imao sličnu....pokušavam da sve saberem pa da odlučim šta da uradim..

Naime,po dolasku na novi posao uzeo sam novi račun u banci(bivša Alpha banka) kako bih mogao da podignem stambeni kredit jer u Poštanskoj nisu radili sa tim kreditima.

Otvorim račun,podignem kredit...sve bude ok do juče.
U Junu me obaveštavaju da je banka prodata AIK banci i da više Alpha ne postoji,kažu mi dobićete informacije budite strpljivi...od tad nikakva informacija,ništa.U prošli petak meni(i svima ostalima koji imaju račune u Aplha banci) ukinu komplet kartice i zarobe mi novac na računu,tako da praktično ostanem bez novca.

Juče odem u banku da vidim šta se dešava...naravno tamo haos neorganizacija i standard za naše podneblje.Nekako dobijem svoju novu karticu za koju nisam ni znao da je urađena,slučajno pitam šta se sad dešava sa mojim kreditom a službenica mi odgovara ''sve ste dobili na kućnu adresu''.Nakon 10 minuta glupiranja sa njihove strane i mog insistiranja da nisam ništa dobio...zamolim da provere adresu na koju su slali sva obaveštenja,naravno adresa nije bila tačna,adresa gde sam prethodno živeo i prodao taj stan (naravno njihova greška)...Naj*****nije je to što nikako nisam mogao da imam staru adresu jer je kredit za novi stan na moje ime i na adresu novog stana,hipoteka,LK,menice,supruga kao sadužnik,procena stana i td...sve je to adresirano na novu adresu!

Tek nakon toga oni meni govore da je moj stambeni kredit prodat od strane AIK banke Societte General banci bez mog znanja i da sad ja moram sa njima da vidim šta i kako na dalje!

Tako da je situacija sledeća ostao mi je račun u AIK banci...koji se naravno zatvara a stambeni kredit je u Societte.

Nekako mi je logika stvari da imam pravo na prenos kredita u bilo koju drugu banku bez dodatnih troškova jer ja nisam bio inicijator prodaje nego sama banka.
Ako su i već prodavali ugovor ja sam morao da budem obavešten(ako se ne javljam na adresi imaju mail,telefon,posao i td...) i pitan koju banku želim.Ovo mi se čini kao jednostran akt koji nije baš legalan jer favorizuje jednu banku zj. vidi se da je napravljen dogovor.

Inače banka nikad samnom nije komunicirala putem pisama nego preko mailova i telefona...sasvim normalno.

Dajte malo miščljenja na temu....
 
Pa tvoj ugovor je preuzela druga banka, svi uslovi koje si potpisao sa starom ostaju i ne možeš da menjas banku kad su oni odkupili i sve klijente banke.
Znaci za tebe je dok si pod ugovorom sve apsolutno isto samo se banka drugačije zove.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Pa tvoj ugovor je preuzela druga banka, svi uslovi koje si potpisao sa starom ostaju i ne možeš da menjas banku kad su oni odkupio i sve klijente banke.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Zar ne treba da mi se ponude opcije?Mislim ako neko jednostrano menja nešto mora da obezbedi opcije za drugu stranu zar ne?

Ako nečeg više nema u prodavnici svakako ti je ponuđena opciona zamena...ekvivalent prethodnom proizvodu.


Samo da dodam...da nigde na sajtu AIK banke nije bilo obaveštenja o prodaji ugovora....
 
Poslednja izmena:
Ništa se tebi nije promenilo osim naziva banke.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Piše u garantnom listu da je korisnik dužan da napravi backup pre davanja na servis i da za korisničke podatke nedaju nikakvu garanciju.

Ovo je po ko zna koji put ista stvar, kada se daje uredjaj na servis uradite backup, Niko neće besplatno čuvati vaše stvari.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Ova tema sa bekapom i čuvanjem je siva zona. Kako ćeš napraviti rezervnu kopiju najnovijih podataka, ako uredjaj ne radi (ne u ovom slučaju, već uopšte)?

Aj što može da piše u garantnom listu da ne odgovaraju za podatke, al u Zakonu stoji da potrošač ima pravo nadoknade štete proistekle od neispravnog funkcionisanja uredjaja (da citiram, "od nesaobraznosti robe").

Objektivno, ne vidim razliku izmedju namernog brisanja podataka sa HDD sa jedne i lomljenja, grebanja, ulubljivanja, kidanja,... dela računara sa druge strane. Uredjaj je predat na reklamaciju u odredjenom stanju i ne znači da treba da poprave jednu štetu, a prouzrokuju drugu.
 
Niko ne garantuje za podatke čak ni proizvođači diskova.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ma to je ok da se pravi backup ali ja sam odneo racunar kome se samo ventilator malo jace cuo. To nisu popravili za 30 dana. Laptop radi najnormalnije, to sto nisu hteli da daju racunar na licu mesta da kopiram par foldera na usb je neprofesionalnost, neusluznost i bezobrazluk. Posto u nasoj zemlji nista ne radi, sva sreca to nije slucaj sa ostatkom sveta. Ono sto bi najmanje mislio da ce da upali upalilo je, jer gle cuda u svetu misle o interesu krajnjeg kupca.

Pisao sam na Asus global support mejl zalbe, oni su to prosledili u local rep office i spojili me sa njihovim predstavnikom kome sam se pozalio o cemu se radi. Covek me ja samo pozvao kroz sat vremena i rekao koga da pozovem u Nepo systemu. Na licu mesta su mi dali racunar i iskopirao sam sta treba na usb za 5 minuta i posle prijavio za povracaj novca u Gigatronu. Da se ovo isto dogodilo bilo gde na zapadu, bilo bi odavno zavrseno jedino ovde pomaze da moram direktno da se obratim proizvodjacu koji nema veze sa ovim.

p.s. da ne pricam o poslovnoj logici svega. Meni laptop treba i umesto da se izvinu i ponude neku nadoknadu oni su bivali samo bezobrazniji i bezobrazniji. Epilog je da u Gigatronu vise ne bi uzeo da mi ponude besplatno, ali zato idem sutra u radnju pored njih da kupim jos skuplji laptop. A da su bili normalni nastavio bi da budem kupac. Takodje Asus laptop mi se kvario 2x i nisam hteo vise da ih kupim ali posle ovako brze reakcije svakako cu ih imati u vidu ubuduce. Neverovatno kako ovakve firme i ljudi pre svega opstaju kod nas, a u nekom normalnom sistemu bi bili na dnu lestvice.
 
Poslednja izmena:
Proucavam Orionov "tipski" ugovor i za oko mi je zapalo sledece:

"U skladu sa Opštim uslovima korišćenja i pružanja usluga Orion telekoma definisano je da su cene podložne promenama, odnosno da Orion telekom zadržava pravo promene cena svojih usluga. Shodno tome, vest o korekciji cena pretplata bila bi objavljena na web strani Orion Telekoma."

Da li ovo moze da se tumaci kao da sebi daju lufta da povecavaju cene bez posledica, tj. da korisnici nisu u mogucnosti da otkazu ugovor ukoliko promene cenu u toku ugovorne obaveze?

Ovo sam postavio i u Orion temi ali mislim da cu ovde dobiti adekvatniji odgovor.
 
Nazad
Vrh Dno