Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Upravo to, da mogu da povecavaju cenu kako oni hoce, to su jednom uradili i kao sto sam napisao svi koji smo se zalili Ratelu cene su nam bile vracene na one iz ugovora, inace tada je bila cena usluge u dvogodisnjem ugovoru. Na moje pitanje upuceno njima kako mogu da povecavaju cenu ako to u ugovoru ne pise, ako smo potpisali ugovor po jednoj ceni, samo su mi odgovorili da su napisali na sajtu i da sam bio duzan da procitam na njihovom sajtu da ce cene biti svima povecane.
*****i.
 
Ne, sigurno nije tačno da mogu da promene bitan elemenat ugovora (u ovom slučaju cena), jednostranom izjavom volje (svoje) a da druga strana nema pravo da raskine taj ugovor.
Tako je po zakonu o obligacionim odnosima koji je akt više pravne snage od bilo kojeg ugovora koji ugovara nešto suprotno njemu.
Nemojte da vas lože i uzimaju pare, dobijate sigurno. NEMA MENJANJA CENE IZ UGOVORA BEZ VAŠE IZRIČITE SAGLASNOSTI!
I po našem zakonu, rok je 30 dana od dana objavljivanja, za raskid ugovora, bez penala i slično.
Actus, amissa forma legis, corrnit.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Bas tako^

Mislim da svi imaju slicno to je ono, da mogu da promene cenu ako obaveste korisnike uz pravo na raskid u roku od 30 dana

Znaci nema promene cene bez prava na raskid.
 
To me je zanimalo jer je nemoguce da mogu da povecavaju cene kako oni hoce ako sam pristao da placam odredjenu cenu za taj paket.

Isto to je uradio i Beogrid ovaj mesec i ne verujem da bih video to obavestenje da neko nije okacio link u temi. Oni to objave na sajtu al nema sanse da te usmeno obaveste uz racun na primer ili na mail i onda, ko vidi, vidi, a ostalima samo stigne uvecan racun.
 
Poslednja izmena:
I to objavljivanje promene cena jedino na sajtu je krajnje bezobrazno.
Trebalo bi biti obavezno da obaveštavaju korisnike na poslednjem računu uz obaveštenje da ima pravo na raskid usled promene cene po zakonu.



Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Telenor je pre par godina povećao cene određenih paketa i korisnici tih paketa, uključujući i mene, nisu imali pravo na raskid, dok sam u Vipu bez problema raskinuo ugovor kada je bilo povećanje.

Sent from honor 8 lite using Tapatalk
 
Imao si pravo, samo što ga nisi iskoristio. Zbog čega? To već ne znam.

Zakon je uvek jači od odredaba provajdera.
 
Mozda su mu rekli da ne moze i on prihvatio to sto su mu rekli :D
 
Zanima me da li se neko sreo sa situacijom kad vam proizvodjac (Asus) potvrdi da je proizvod u garanciji (5godina garancije) i da prihvatiti istu ako je pokvaren (sve lepo napisano u mejlu od nase kancelarija Asusa) a vi imate samo fiskalni ili garantni na kome stoji 3godine garancije? Oni koji su prodali kazu da uvoznik za asus ploce (CT) se pravi blesav i nista ne mogu da urade (navodno imaju nekoliko takvih slucajeva) i kazu da ja licno nosim plocu CT i da dignem dzevu sto cu verovatno da uradim ali me interesuje koji su moji dalji potezi ako me odbiju iz CT? Posto po zakonu kod nas je garancija koliko pise na garantnom listu pa imaju pravo da vrdaju.
 
Zakonski je samo koliko imas crno na belo na papiru, za vise od toga moraces da se boksujes preko predstavnika Asusa. Ako ne uspes, nemas kome da se zalis.
 
Koliko je zakonski rok za poprvku power banka 30 ili 40 dana ? I da li ima razlike da li se predaje prodavcu ili nosi u ovl servis ? ;))

Sent from my LG using Tapatalk
 
Kao i za sve ostalo...
8 dana da ti jave šta nije u redu i daju predlog rešenja reklamacije, plus 30 dana da to reše.
 
Hvala na brzom odg :)
A garancija se ne produzava za tih 38 dana koliko mi uredjaj lezi kod njih je l da ? :( u pon 31 dan kako lezi :/
Je l realno da su bas toliko bezobrazni ...

Sent from my LG using Tapatalk
 
Male su sanse da ce ti uopste popraviti power bank, realno je da dobijes novi.
 
Male su sanse da ce ti uopste popraviti power bank, realno je da dobijes novi.
A sta se tada desava s garancijom...vodi se prema starom racunu tj jos onoliko koliko je trebalo da traje na starom uredjaju ili krecu nove 2g ? Izvinjavam se ako je neko ovo vec pitao :/

Sent from my LG using Tapatalk
 
U slucaju popravke, garancija se produzava onoliko koliko ti je uredjaj proveo na servisu (od momenta predaje do momenta preuzimanja). U slucaju da su zamenuli uredjaj novim, ide nova garancija od pocetka...
 
Kao i za sve ostalo...
8 dana da ti jave šta nije u redu i daju predlog rešenja reklamacije, plus 30 dana da to reše.

Nije plus 30 dana, nego 8 za odgovor i ukupno 30 dana da reše znači 8+22 dana.
 
Ako neko ima broj inspekcije nek ostavi ovde ili u pmu ;)

Sent from my LG using Tapatalk
 
- Poslao mail da zakonski rok istice 7.1. I pitao da li imaju resenje da stvar bude resena danas ili u pon leze prijava?
- nakon pola sata zove gospodja iz Nepa jako ljubazna,objasnim joj da je 30i dan nedelja a ne ponedeljak,zamoli me da budem strpljiv,ne pominjem zakon itd... i da ce biti sl ned sigurno reseno i ja u fazonu ok.
- 5 min nakon nje stize mail da biram razduzenje ili zamenu u radnji
-5 min nakon maila zovu iz gigatrona da mogu doci po razd ili zamenu

Sent from my LG using Tapatalk
 
Jel to sigurno?

Jeste.

4. Рекламација
Рекламација и начин решавања рекламације
Члан 56.

...
Продавац је дужан да без одлагања, а најкасније у року од осам дана од
дана пријема рекламације, писаним или електронским путем одговори
потрошачу на изјављену рекламацију. Одговор продавца на рекламацију
потрошача мора да садржи одлуку да ли прихвата рекламацију, изјашњење о
захтеву потрошача и конкретан предлог и рок за решавање рекламације. Рок не
може да буде дужи од 15 дана, односно 30 дана за техничку робу и намештај,
од дана подношења рекламације
.
...
 
Mora kod nas sve na guranje...da se nisam javio ko zna koliko bi jos lezao u "ext servisu".Uzas.

Nepo za izbegavati u sirokom luku.

Sent from my LG using Tapatalk
 
Zanima me da li se neko sreo sa situacijom kad vam proizvodjac (Asus) potvrdi da je proizvod u garanciji (5godina garancije) i da prihvatiti istu ako je pokvaren (sve lepo napisano u mejlu od nase kancelarija Asusa) a vi imate samo fiskalni ili garantni na kome stoji 3godine garancije? Oni koji su prodali kazu da uvoznik za asus ploce (CT) se pravi blesav i nista ne mogu da urade (navodno imaju nekoliko takvih slucajeva) i kazu da ja licno nosim plocu CT i da dignem dzevu sto cu verovatno da uradim ali me interesuje koji su moji dalji potezi ako me odbiju iz CT? Posto po zakonu kod nas je garancija koliko pise na garantnom listu pa imaju pravo da vrdaju.

Za te produžene garancije treba registracija koliko se sećam, odeš na:
http://dodatnagarancija.neposys.com/
I registruješ da bi dobio tih 5 godina. Uslov je valjda 14 dana od kupovine da se registruješ, treba ti i fiskalni (br. fisklanog).
 
A i da skoro svake god vrsis redovne servise...tako nesto

Sent from my LG using Tapatalk
 
Kakva je situacija sa namestajem i koja su prava sto se tice reklamacija? Konkretno sundjer na trosedu propao posle mesec dana zvao ih oni tek posle dva meseca resili tako sto su stavili novi sundjer. Mesec dana im je trebalo da dodje majstor da pogleda pa odneli trosed pa onda ga vratili za mesec dana. Posle mesec dana opet propao sundjer skroz opet ih zvao i kazu javice vam se majstor i to traje vec 20 dana. Jel ima neko predlog sta raditi?
 
Za pocetak, procitaj clanove 51-53 Zakona o zastiti potrosaca. Nema posebno definisanih uslova za namestaj. Moj predlog - insistiraj na refundiranju, ocito da nema svrhe da ga oni popravljaju.
 
Hvala @Jericho Tako ce i biti izgleda posto je ovo igra macke i misa. @El_patron ovo sam gledao jos davno ali sam mislio da su posle ovoga malo poostrili, medjutim... inace nije ova kompanija nego druga.
 
Ja sam sada da kazem u sporu sa ovim bezobraznicima iz Begrama, zamenili mi displey, maticnu i jos neke sitne delove na telefonu i po zakonu su morali da mi daju novu garanciju od 2 god. jer su zamenjeni bitni delovi. Ja im trazio novu garanciju rekli kako oni to ne daju jer to nije u okviru njihovog poslovanja, reko odlicno to kad budete imali svoju drzavu tada izmislite zakone koji vama odgovara.
Poslao sam sve papire sta je radjeno ovima iz Organizacije za zastitu potrosaca pa cekam da vidim sta ce oni da urade.
Videcu dal se postuje zakon il i dalje ko sta hoce moze da radi.
22b2d2f08ddea8ebd6f073dfe2dc3a05.jpg
Uz pomoc organizacije za zastitu potrosaca dobio sam nov telefon tj idem posle da ga preuzmem. Tako da svima savetujem da ako imate neki problem da im prijavite, ipak rade svoj posao, dosta su trgovci izmisljali svoje APP zakone.
 
Daj broj posto su meni odbili reklamaciju, a nemam nameru da odustanem
 
Nazad
Vrh Dno