Šta je novo?

Yunet optika - mts

Pozdrav
Evo ja sam obnovio UO kao box paket net 600/300+TV+HBO. Ova aplikacija je malo drugacije uradjena nego supernovina move&go vise lici na Irisgo. TV kanali su svi tu koji su ti i napisani na sajtu, nema posebnog biranja kanala ako hoces filmske,muzicke i sl. Jedino je HBO poseban i on se aktivira posebno. Apolon nemas u video klubu ali HBOod imas kao i neki 4k video klub sa filmovima i serijama u 4k. Inace kvalitet slike je odlican, trebalo bi da imaju FHD 1080p50, bar koliko mogu da uporedim sa orion tv aplikacijom koja ima player na kome mozes videti tacno koji kanal ima koju rezoluciju i sa koliko fps se emituju. Od 4K nemoj puno ocekivati nema nikakve razlike izmedju HD kanala i 4K doduse imamju samo 2 ( Travelxp i newsmax) jer ocigledno emituju u 20 fps a ne u 50 fps kako bi trebalo. Ako se odlucis i za TV dobices Hiaomi tv box, ja ga ne koristim jer taj uredja nema podrsku za HDR10/HDR10+ i tu se prica zavrsava, prosto sa HDR10 imam neuporedivo bolju sliku u odnosu na DolbyVision koju ,,gura,, taj proizvodjac. Mozda ugovor na 12 meseci pa probaj TV kako ti odgovara.
Nadam se da sam ti koliko toliko pomogao.

Што се тиче канала, то је у ствари ''Move TV'' као што има Супернова или?
И да ли су ту само канали који су наведени на њиховом сајту или има још канала?
 
Ono što je navedeno na sajtu sve je u jednom paketu uz optiku jedino hbo i cinemax kanale doplaćuješ može posebno ili kao hbo premium uz koji dobijaš i njihov hbood u video klubu. U video klubu imaš još neke kataloge 4k sadržaj i još nekih par koje isto doplaćuješ,prvi mi je mesec superstar katalog i filmboxod su zasad aktivirani sad da li su besplatno promo prvi mesec ili za stalno ne znam za ostale sve piše kupi .U suštini je ista aplikacija samo što su kanali svi tu a ne ko kod mts u paketima kategorija nemaš npr axn kanale ni onaj njihov katalog u videoteci, isto je i sa erotskim kanalima i njhovim vod delom njih nemaš.Što se kanala tiče manje više je sve tu video klub ima drastično manje kataloga nego mts i ono što ima, ima manje naslova u istim primer rts katalog ima samo 4 naslova dok isto to kad gledaš u mts-u ima na stotine naslova.
 
Mi box podrzava hdr .
Kod mi boxa jednostavno nema mogucnosti da ti u podesavanjima odaberes HDR nego samo Dolby bar je kod mene tako kada ga povezem na tv.
Ja licno koristim Strong-Leap S3 koji ima mogucnost da odaberes Dolby Vision, HDR ili SDR. Kod mene je odabran rezim HDR (HDR10) i slika je kristal.
Druga velika glupost je sto MI box nema lan prikljucak kao ni opticki audio izlaz. Licno sam za povezivanje uvek pre preko kabla nego koristiti wifi, bar sto se tice stb uredjaja.
Што се тиче канала, то је у ствари ''Move TV'' као што има Супернова или?
И да ли су ту само канали који су наведени на њиховом сајту или има још канала?
Vidi Supernovu aplikaciju nemam, trebalo bi da je dosta slicna aplikacija kao i Supernovina( bar koliko sam vide neke skrinove Supernovine app)
Kanali su svi tu kao sto su ti i na samom sajtu Yuneta, jedino nemas HBO kanale koji se dodatno aktiviraju i naplacuju 740 din. E sada trenutno postoji problem sa kanalom 433 Travel XP4K, slika i zvuk se ukoci nakon par sekundi, prijavljeno je pa ce mo videti. Inace imaju pojedinacne probleme sa nekim strimovima, zasto to nemam pojma ali postoji. Inace za rad Move TV je u potpunosti odgovaran Telekom tako da Yunet na bilo koji problem koji nastane samo prosledjuje Telekomu problem ali oni ne mogu konkretno da rese jer nemaju pristup.
 
Poslednja izmena:
Opet "sitni" problemcici sa Yunet uslugom. Internet ne radi, podrska kontaktirana. Prosli put im je trebalo 24h da rese problem posto je navodno bilo do telekoma. Kakvi paceri...
 
Isto, ustao i ne radi internet. Zovem podršku da prijavim, čekam da se jave i automat kaže ovaj poziv ne može biti ostvaren molim prekinite vezu. Prekinem i pozovem ponovo, korisnik nije dostupan.:unsure:
Sad proradio internet.
 
Овај пут су најавили радове, могуће да је до тога... :unsure:

yunet radovi.png
 
Danas sam se prijavio za yunet optiku.
Pa me interesuje jel još uvek daju
Huawei ONT HG8010H + Xiaomi AX3200 router ?
 
Ne,dobijas Nokia Beacon 3.1.
 
Taj ima samo 2 LAN izlaza?
Jel se može tražiti neki drugi model sa više LAN izlaza?
 
Nemam pojma,meni nije trebalo pa nisam ni pitao.
 
Verovatno i to zavisi od lokacije, kao što sam Telekom njihovim korisnicima negde deli Nokia ONT a negde Huawei a retko gde ZTE?
 
Danas sam se prijavio za yunet optiku.
Pa me interesuje jel još uvek daju
Huawei ONT HG8010H + Xiaomi AX3200 router ?
Možeš da tražiš zamenu ako ti ne donesu, pa čekaš kad bude neka ekipa prolazila da ti donese Xiaomi.
 
Cao, da li neko od korisnika moze da potvrdi na koliko TV-a se moze instalirati Move koji ide u Yunet paketu,da li ogranicen broj slotova kao kod Supernove na jedan televizor.
 
Cao, da li neko od korisnika moze da potvrdi na koliko TV-a se moze instalirati Move koji ide u Yunet paketu,da li ogranicen broj slotova kao kod Supernove na jedan televizor.
Cao, mozes ukupno instalirati na 6 uredjaja. 3 na TV ili stb i 3 mobilna uredjaja ali mozes da gledas samo na 3 uredjaja u isto vreme. Obavezno instaliraj move tv za mobilni telefon kako bi imao pregled i mogucnost da odredjene uredjaje brises sa liste u koliko neces vise da ih koristis.
 
Moram da im pohvalim tehničku podršku prvi put mi se za 19 godina koliko koristim tv i internet preko raznih provajdera, desilo kad sam prijavio problem pa kad su mi rekli da će me neko stručniji pozvati da mu objasnim u čemu je problem da me je stvarno pozvo i to za manje od sat vremena. Pohvala nije zbog tog već što su me posle opet sami zvali i to naredna 3 dana da provere da li je sad sve uredu i da mi kažu da su uradili još neke optimizacije pa da sad ne bi treblo da imam istih problema. Ovakav odnos prema korisniku od naših velikih provajdera nikad nisam doživeo uvek sam opet nanovo morao ja di ih zovem i da nanovo objašnjava u čemu je problem zbog kog i zove.
 
Moram da im pohvalim tehničku podršku prvi put mi se za 19 godina koliko koristim tv i internet preko raznih provajdera, desilo kad sam prijavio problem pa kad su mi rekli da će me neko stručniji pozvati da mu objasnim u čemu je problem da me je stvarno pozvo i to za manje od sat vremena. Pohvala nije zbog tog već što su me posle opet sami zvali i to naredna 3 dana da provere da li je sad sve uredu i da mi kažu da su uradili još neke optimizacije pa da sad ne bi treblo da imam istih problema. Ovakav odnos prema korisniku od naših velikih provajdera nikad nisam doživeo uvek sam opet nanovo morao ja di ih zovem i da nanovo objašnjava u čemu je problem zbog kog i zove.

Ponekad vredi koristiti manjeg provajdera, ako imaju bar nekoga stručnog 😁. Meni se ovako nešto desilo svojevremeno na PTT Net-u dok sam imao njihov Adsl...
 
Moram da im pohvalim tehničku podršku prvi put mi se za 19 godina koliko koristim tv i internet preko raznih provajdera, desilo kad sam prijavio problem pa kad su mi rekli da će me neko stručniji pozvati da mu objasnim u čemu je problem da me je stvarno pozvo i to za manje od sat vremena. Pohvala nije zbog tog već što su me posle opet sami zvali i to naredna 3 dana da provere da li je sad sve uredu i da mi kažu da su uradili još neke optimizacije pa da sad ne bi treblo da imam istih problema. Ovakav odnos prema korisniku od naših velikih provajdera nikad nisam doživeo uvek sam opet nanovo morao ja di ih zovem i da nanovo objašnjava u čemu je problem zbog kog i zove.
Mislim da će to biti moj sledeći provajder za internet, sledeće godine. Bez obzira što nemaju neke akcije za nove i zadržavanje starih korisnika. Sviđa mi se dobijanje javne statičke IP adrese i mogućnost korišćenja sopstvenog rutera i/ili mesh sistema. A koliko vidim i tehnička podeška im je stučna i relativno lako dostupna.
 
NIje loš Yunet, bilo je par prekida ali generalno sam zadovoljan. Jedino što su baš jaki sa cenama kada se uporedi sa A1 trenutno, paket 600/300 je u Yunetu 3590 dok je u A1 2499 (2998 ako doplatiš za statičku IP adresu).
 
Za 3500 dobijes sve u A1,nije bas uporedivo. Jaki su sa cenama ,nema sta. Mada sam ja zadovoljan,imamsamo net. Nikad problema.
 
Moram da im pohvalim tehničku podršku prvi put mi se za 19 godina koliko koristim tv i internet preko raznih provajdera, desilo kad sam prijavio problem pa kad su mi rekli da će me neko stručniji pozvati da mu objasnim u čemu je problem da me je stvarno pozvo i to za manje od sat vremena. Pohvala nije zbog tog već što su me posle opet sami zvali i to naredna 3 dana da provere da li je sad sve uredu i da mi kažu da su uradili još neke optimizacije pa da sad ne bi treblo da imam istih problema. Ovakav odnos prema korisniku od naših velikih provajdera nikad nisam doživeo uvek sam opet nanovo morao ja di ih zovem i da nanovo objašnjava u čemu je problem zbog kog i zove.

Evo i ja da ih "pohvalim", mene su zvali sa skrivenog broja 2 sata posle nego sto je internet proradio da "provere" jel sve u redu. Kakav Bangladesh....
 
Ja sam na pocetku imao prekide, da kucnem u drvo od tada nema. Zadnji put kad sam ih zvao "bilo je do Telekoma, Telekom ima prekid". Burazer radi u MTS, pa ga nije mrzelo da proverava (njemu u istoj zgradi radila optika taj dan) sa kolegama, naravno da nije bilo prekida na MTS strani.
 
Vrh Dno