Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Земун такође очајна брзина, последњи пут када сам мерио брзину, download је био око 140, данас након читања ове теме покренем тест и резултат је 23.
 
Yettel, Niš, Knjaževačka:
8235512325.png

Ista lokacija A1:
8235513564.png
 
Zemun, iPhone 13PM, brzina odlična:
 

Prilozi

  • 0563E3D9-2A07-4A13-ADBA-C8BE9816D210.jpeg
    0563E3D9-2A07-4A13-ADBA-C8BE9816D210.jpeg
    115 KB · Pregleda: 39
U odnosu na St. Pazovu gde mi radi očajno. Ovde u Bujanovcu radi dobro (y)
IMG_20220323_124637.jpg
 
Ima li neko da pokloni kod za popust za e planetu možda?
 
Imam ali samo za nike, boch i michelin. Mogu tu poslati ako ti znaci
 
Citam poslednjih par stranica i mogu potvrditi i meni da je losiji internet. Sada kod kuce je recimo 75/20, a secam se da je pre par meseci pri merenju bio i 160/50.
Nije mi toliko bitna brzina kod kuce ali mi se desava vec treci put u nedelju dana da mi samo nestane signal odjednom, i nestane mreza skroz i posle minut se vrati. Na istoj lokaciji u Beogradu gde mi se to nije desilo ni jednom za prethodnih 10 godina. Ne verujem da je do telefona jer koristim godinu dana isti.
 
Oho...moze se reci prva Yellet zanimljivost,preko app otvorite ovo drugo i tamo ce te videti zanimljive pogodnosti
 

Prilozi

  • IMG_20220323_221305.jpg
    IMG_20220323_221305.jpg
    66.1 KB · Pregleda: 120
Nista nesto zanimljivo i jos im neke stvari i ne rade, ja uzeo sinoc promo kod za Soccer ali ne moze da se iskoristi pise da je istekao. A ovi iz Soccera kazu da nije do njih 😂
 
Ima li neko da pokloni kod za popust za e planetu možda?
Mislim da ja imam ali ne mogu sada da vidim zbog slike u prilogu. Neverovtno postaje na prepaid. Ako uskoro ne bude poboljsanja trazim alternativnu mrezu.
Ujutru cu javiti da li sam bila u pravu za planetu ako nije kasno.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220323_225153.jpg
    Screenshot_20220323_225153.jpg
    109.6 KB · Pregleda: 114
Mislim da je Yettel kućni internet generalno lošeg kvaliteta. Bar je kod mene takva situacija, dok mi mobilni internet radi sasvim solidno.
Da li je moguće i kako (bez plaćanja penala) raskinuti ugovor ??
Da li je neko raskidao ugovor za kućni net ?
 
Da li ce usluga Sjajan spoj ( povezan racun u mobi banci sa telenor /yettel brojem) i dalje biti aktivna ukoliko se izvrsi obnova ugovora ?
ide mi uskoro obnova ugovora pa da znam dal mogu da racunam na to .. ako je neko radio ;-)
 
Mislim da je Yettel kućni internet generalno lošeg kvaliteta. Bar je kod mene takva situacija, dok mi mobilni internet radi sasvim solidno.
Da li je moguće i kako (bez plaćanja penala) raskinuti ugovor ??
Da li je neko raskidao ugovor za kućni net ?
Telefon ti podržava 4g+(LTE Advanced) a ruter za kućni net ti je samo 4g i otuda ta razlika.
Ubaci karticu kućnog neta u mobilni, instaliraj force LTE i videćeš razliku.
 
Je l su i dalje fleksibilni sto se tice popusta na pretplatu? Istice mi za 2.5 meseca pa me zanima. Sad imam prenesi 500 sa 50% popusta
 
samo tražiš da te zovu iz službe za brigu o korisnicima i traži 50 % popusta za ostanak u mreži.
 
Suprug pozvao Yettel call center. Vise je upucen.
3 problema.
1.Problem sa internetom, protokom, konekcijom.
2.Problem sa dopunom broja, ljudi na trafikama kucaju par puta broj da bi dopuna uspela.
3.U samom razgovoru sam operator call centra primeti da mu se "vraca" njegov glas.

Moguca ponudjena resenja
Poslao sam vam parametre, sto se tice toga sa zvukom u toku razgovora, ne znam sta da radite.
Napomena, da sa istim telefonom i drugim operaterima nema problema. Menjani slotovi.

Napomene da cu biti primorana da promenim operatera, kaze to je vase pravo.
Ali ne bi smo jer smo dugo vremena u vasoj kompaniji, "razumem vas ali nista drugo ne mozemo da ucinimo."
Bitno je da oni beleze bukvalno svaki poziv i sta se trazi od njih, i to je ok, ali izgleda to im je najbitnije.
Poslao nove parametre.
Sto se tice problema sa dopunom broja, i problema sa stalnim pucanjem aplikacije, to nije zeleo ni da razmatra.

Klela sam se u Telenor /Yettel. I nadala se da ce ostati na onom nivou.
Evo priloga brzine neta.
Izvinjavam se sto pisem o prepaid ali poenta nije o tarifama.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220324_182254.jpg
    Screenshot_20220324_182254.jpg
    63.4 KB · Pregleda: 44
  • Screenshot_20220324_182222.jpg
    Screenshot_20220324_182222.jpg
    35.8 KB · Pregleda: 32
Ako uplaćuješ i do 2000 din na mesečnom nivou, bolje da pređeš na bilo koji postpaid paket bez ugovora oko 2000 din mesečno kako bi imala ''korisnički prioritet''
( uključujući i besplatan VoLTE ). A možeš i u globaltel pripejd, samo što oni koriste vip A1 mrežu, pa će ti iskustvo biti još gore.
 
@meganfox Što se tiče kvaliteta mreže mislim da im je totalno svejedno da li je neko prepaid ili postpaid korisnik.
Da bi popravili kvalitet mreže moraju da ulože značajan novac. Što očigledno nisu spremni da urade, pogotovo što su zadnjih nekoliko godina u vlasništvu investicionog fonda. Investicionom fondu je najbitniji čist profit, tako da će postojeću infrastrukturu da muzu dok god može sa što manje ulaganja je moguće.
A to da li će neko biti nezadovoljan pa ode kod drugog operatera ne tangira ih mnogo. Neko nezadovoljan sa A1 ili MTS-om pređe kod Yebtela, iz Yebtela neko pređe kod ovih i tako u krug.
 
mene oko 19:00 zvala devojka iz jetela koja je aktivna na njihovom podforumu, predstavila se i upita: mi smo vas zvali tog i tog datuma pa je ostalo da se cujemo, bili ste zainteresovani za nase usluge pa da pitamo da li ste i dalje? rekoh joj da sam bio zainteresovan i da sam uzeo pripejd da testiram, medjutim pozalih joj se da im mreza uzasno radi te da mi ni preko fejsa a ni u poslovnici nisu resili problem... tu je bila pauza od 5-7s sto sam shvatio kao znak odobravanja odnosno da ih stoli bojko da resavaju ikome probleme... a onda odjednom malo energicno: a vidimo da ste bili zainteresovani i za Hipernet, da li bi vam to odgovaralo po posebnim pogodnostima od 12x1RSD? rekoh joj da sam isto bio zainteresovan, ali da sam video da ne nude javnu IP adresu i da mi to ne zavrsava posao. opet neka pauza od 5s i bez ponude, bez pokusaja resavanja problema. vazi hvala prijatno i to je to od yettela
 
mene oko 19:00 zvala devojka iz jetela koja je aktivna na njihovom podforumu, predstavila se i upita: mi smo vas zvali tog i tog datuma pa je ostalo da se cujemo, bili ste zainteresovani za nase usluge pa da pitamo da li ste i dalje? rekoh joj da sam bio zainteresovan i da sam uzeo pripejd da testiram, medjutim pozalih joj se da im mreza uzasno radi te da mi ni preko fejsa a ni u poslovnici nisu resili problem... tu je bila pauza od 5-7s sto sam shvatio kao znak odobravanja odnosno da ih stoli bojko da resavaju ikome probleme... a onda odjednom malo energicno: a vidimo da ste bili zainteresovani i za Hipernet, da li bi vam to odgovaralo po posebnim pogodnostima od 12x1RSD? rekoh joj da sam isto bio zainteresovan, ali da sam video da ne nude javnu IP adresu i da mi to ne zavrsava posao. opet neka pauza od 5s i bez ponude, bez pokusaja resavanja problema. vazi hvala prijatno i to je to od yettela
Pa ako je loša mreža menjaj. Ne razumem ljude koji očekuju da ih neko moli. Hvala Bogu ima i drugih operatera, niko te ne drži za rukav i vuče. Devojka ponudila to što joj je servirano i što je njen posao, neće firma bankrotirati ako ti predješ kod drugog operatera. Koliko sam shvatio bila je ok i rekla prijatno i hvala. Da je bila napadna opet ne bi valjala. Kada se nadjem u poslovnici i čekam u redu iza nekog takvog profila kao što si ti, tačno mi se rade odredjene radnje...
 
tačno mi se rade odredjene radnje...
Skupljaju ti se zubi po podu?

Da si pismen razumeo bi da "uzeo sam pripejd da testiram" znaci da sam u drugoj mrezi i da razmatram prelazak kod njih koji se nece desiti zbog rasula koji je poceo prelaskom na yettel a koji je ako nisi pritom i slep pogodio ne samo mene (koji sam uzeo 300din pripejda da testiram) nego i ljude i na pripejdu koji dopunjuju 2000 din a i ljude na postpejdu koji su dugogodisnji korisnici.

Isto vazi i za Hipernet. To sto je fina me iskreno zabole, i u banci su fini pa gledaju da ti skinu kozu sa ledja.

Moja poenta je bila da ako nekoga ubedjujes 2 meseca da predje kod tebe, valjda pitas "sa cim imaju problem, jer sam pomenuo da mi isti nije resen" pa uputis na pravo mesto.

Dovoljno sam edukovan i pismen da mi ne treba njihova finoca i "wow imate duplo vise interneta za samo 4000" ili "ali nas Hipernet koji ne radi je samo 12x1rsd" kako bih napravio odluku gde mi je bolje.
 
Pa ako je loša mreža menjaj. Ne razumem ljude koji očekuju da ih neko moli. Hvala Bogu ima i drugih operatera, niko te ne drži za rukav i vuče. Devojka ponudila to što joj je servirano i što je njen posao, neće firma bankrotirati ako ti predješ kod drugog operatera. Koliko sam shvatio bila je ok i rekla prijatno i hvala. Da je bila napadna opet ne bi valjala. Kada se nadjem u poslovnici i čekam u redu iza nekog takvog profila kao što si ti, tačno mi se rade odredjene radnje...
Dosta godina sam u telenoru sada yettel.
Osim sjajne usluge, nikada prob, ulogu igra i navika,pa i nostalgija.
Eto ne zelim postpaid.
Zar zbog toga, a navela sam da min 2000 din kred uplatim mesecno, neko treba da me smatra korisnikom drugog reda, a sa druge strane mnogi koriste opciju 50% na pretplatu, koju su vidim i umanjili.
Ajd razumem nece VoLTE da mi ukljuce, ali da ne zele da proslede tehnickoj sluzbi na proveru sta se desava sa brojem??
Da se razumemo, nisam ni ja nasla novca na ulici vec zaradjujem kao i oni. Doduse malo vise postenije.
 
Poklon vaučer sa 20% popusta na novu kolekciju Proleće/Leto 2022 u BEBAKIDS radnjama i na WEB-u, ako treba nekom.
 
Nazad
Vrh Dno