Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

I dalje moze 50% popusta za prepaid > postpaid u aplikaciji.

A za obnovu ugovora za postojeci postpaid nece da daju preko 20-30%, pa ce morati na A1
 
Neće da daju ni preko [email protected]? Koja je sada zamensk adresa za tu službu? Tu su uvek davali 50 % za produženje uz par razmenjenih rečenica.
 
Ako neko želi da iskoristi kod za popust od 20% na novu kolekciju Proleće - Leto 2022 u "Bebakids" radnjama i na web prodavnici, neka mi piše u pm.
 
Neće da daju ni preko [email protected]? Koja je sada zamensk adresa za tu službu? Tu su uvek davali 50 % za produženje uz par razmenjenih rečenica.
Jedino još preko twittera da probaš, a ako ni tu ne uspeš moraš na plan B. Podneseš zahtev za prelazak na pripejd, pa kada te nazovu iz yettela posle 7-14 dana od podnošenja zahteva tražiš 50% popust.
 
Da li se jos neko pati sa yettel internetom na mobilnom telefonu? Jako mi lose radi od trenutka prelaska na yettel. Ping je oko 20 dok DL ide izmedju 7-10 a upload nikad preko 3.

Bio do poslovnice u DC i ajde sto je usluga uzasna pa njih 6 prica dok jedna kasa radi a 4 musterije u redu... Nego i kada sam dosao na red lik mi poslao podesavanja i u fazonu to je to ne znam zasto ne radi i pozvoz. Rekoh da pitam da li je neko imao slicnih problema i da li ih je resio?
 
Ne mogu nigde da nađem u novoj aplikaciji kodove koje sam dobio za Plavi petak. Gde se to sad nalazi?
 
Da li se jos neko pati sa yettel internetom na mobilnom telefonu? Jako mi lose radi od trenutka prelaska na yettel. Ping je oko 20 dok DL ide izmedju 7-10 a upload nikad preko 3.

Bio do poslovnice u DC i ajde sto je usluga uzasna pa njih 6 prica dok jedna kasa radi a 4 musterije u redu... Nego i kada sam dosao na red lik mi poslao podesavanja i u fazonu to je to ne znam zasto ne radi i pozvoz. Rekoh da pitam da li je neko imao slicnih problema i da li ih je resio?
Ista prica i kod mene i kod moje cerke . od najbolje mreze napravise naj goru
 
Ista prica i kod mene i kod moje cerke . od najbolje mreze napravise naj goru
Ukoliko se to desilo, desilo u poslednjih nekoliko godina. Na dnevnom nivou čujem kako je pao kvalitet mreže nakon promene imena 🙄
 
Meni je i dalje Telenor. Povremeno su se javljale oscilacije u kvalitetu usluge, ali evo krenuo Yettel svaki dan pa ce se poprave :) jos samo da je u okviru aplikacije a ne kao eksterni link. Krenuli sa najavljenim inovacijama pod imenom Yettel ali nikako da izbace Hipernet mobilnu/smart app.
 
Ukoliko se to desilo, desilo u poslednjih nekoliko godina. Na dnevnom nivou čujem kako je pao kvalitet mreže nakon promene imena 🙄
Ali bukvalno je tako, kako je promenjeno ime meni i još par kolega internet je počeo da dosta losije radi. Kad god sam merio sa Speedtest uvek je bilo 50-100mb/s sada ne može da prebaci 20mb/s.
 
Kako to objasnjavate? Ja ne primecujem razliku...
 
Prvo sam primetio duže otvaranje stranica, nekad neće ni da otvori stranicu nego samo stoji i posle 20 sekundi je otvori. Posle toga sam počeo gledati sa Speedtest i video značajni pad brzine. Nije promenjen ni paket ni kartica.
 
Od kada se promenilo ime na telefonu sa telenor na yetel internet je i meni očajan. Do sada nisam nikada morao da proveravam brzinu sem tog dana, to je bilo negde oko 10. marta :D
 
^ to i kažem, ispadne glupavo kad se kaže da je internet lošiji zbog promena imena provajdera.
 
Bez brige ljudi! Ko god ima problema sa otvaranjem stranica i internet brzinom @Yettel Srbija je nasao sjajno resenje.

Umesto da resavaju problem odlucili su da nas ubede kako su njihove usluge koliko god lose bile dovoljne za koriscenje svih servisa regularno (pogledati sliku u prilogu).

Moja zalba je bila da mi internet radi lose uz prilog testirane brzine od 8mbps/3mbps gde nisam znao da mi je to sasvim dovoljno :DDD

Trebao sam da ocekujem nesto slicno jer mi se isto desilo sa mobilnim internetom tamo 2015. Bilo pomenuto do 45mbps a meni nigde u Beogradu nije hvatalo vise od 6mbps a trebalo mi zbog posla. Zalio sam se i trazio raskid ugovorne obaveze koju su odbili pa sam samo prestao da koristim uslugu i nikad nisam platio preostale mesece. Drago mi je sto se opet nisam upecao.
 

Prilozi

  • yettel.JPG
    yettel.JPG
    100 KB · Pregleda: 101
Ono što sam ja primetio, a nije se dešavalo ranije, da mi eon i supernova, aplikacije konstantno prekidaju što ranije nije bio slučaj, a kada se prebacim na drugu karticu A1, radi normalno. Nisam proveravao brzinu neta, ali definitivno ne radi kao pre.
 
Izgleda da definitivno imaju problem sa mrežom, da li je to Beograd ili Šid. Ako ne naprave promene u skorijem periodu lagano je barem otići u drugu mrežu.
 
Prelazak sa Telenora na Yettel sam bio na Samsung N10+, sada sam na Iphone 13pm. Isto se ponaša internet na oba telefona.
 
I ja takodje da prijavim pad kvaliteta interneta..Piskarao sam sa njima,kazu nista nije dirano sem imena.
 
^ to su isto meni rekli u u poslovnici, zvao operatera opet isti odgovor.
 
Upravo izmerio brzinu, za sada je ok mada jos nije doslo do promene imena mreze...Screenshot_20220321-185732.jpg
 
^ veruj mi da nije, jedan kolega ima S21FE, drugi xiaomi poco f3 i otac A52s. Kod svih sam gledao sa Speedtest i razlika je u 5%.
 
Nazad
Vrh Dno