Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ja sam ubacio u uredjaj gde nije bila pre njihova kartica, izvadio stavio u telefon. Stigle mi konf. poruke na telefon
 
Odem u poslovnicu Obrenovac da registrujem prepaid broj... 3 pulta rade, na sva 3 po klijent, ja prvi na redu cekam da se oslobodi prvi... E pa cekao sam 15min...

DAVITELJI najobicniji, pilicari, coveku posle 20 min vremena da potpise ugovor za postpaid pocese da ga ubedjuju... Da li ima nekog u famliji ko bi potpisao, presao, dajte broj od sina da proverimo, ceka da mu napravimo ponudu, imate li komsiju da bi zeleo, ocete li opticki net, da li bi presli u banku, ocete li sat pametni... Penzioneru od 70ak godina... Morao sam planem i napusim ih, čiča video zla i ode sa pulta... Do tad iza mene vec 6-7 ljudi...

PPa ***** vam meter, poslovnica sluzi d mi vas pitamo sta treba, kako gde, a nije sugava marketinska agencija, tv, novine... Da se obesis koliko su spori i dosadni...
Druga 2 pulta jos isti ljudi dok sam ja zavrsio, listaju kataloge neke, biraju za dete fon 25min...treci pult ceprka mu svo vreme telefon operater, naguzili se obojica sa ove strane pulta i skidaju 3rd party aplikacije...

SSve naj naj naj gore od nekad najboljih, za njih je i mts poslovnica speedy gonzales.
 
Kod mene radi kao i ranije. Dovoljno dobro. Ovo je mereno u Zemunu, u objektu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220313_144755.jpg
    Screenshot_20220313_144755.jpg
    55.7 KB · Pregleda: 197
Katastrofa i posle promene parametara..😐
 

Prilozi

  • Screenshot_20220313-155711230 (1).jpg
    Screenshot_20220313-155711230 (1).jpg
    126.5 KB · Pregleda: 56
Ovo je najbolje od tri merenja ..
 

Prilozi

  • IMG_20220313_165219.jpg
    IMG_20220313_165219.jpg
    92.3 KB · Pregleda: 42
Meni malopre u Krnjaci izmerio oko 100mbps, nisam menjao nikakva podesavanja ( IPhone 12 mini u pitanju).
 
Ranije stavim karticu stignu parametri ovde ne,
 

Prilozi

  • viber_slika_2022-03-13_16-24-25-880.jpg
    viber_slika_2022-03-13_16-24-25-880.jpg
    57.3 KB · Pregleda: 58
Evo Vrsac, standardno na 3CA
 

Prilozi

  • F1FDDF48-3139-463F-9A7F-A861C982857F.png
    F1FDDF48-3139-463F-9A7F-A861C982857F.png
    44.9 KB · Pregleda: 94
Evo Šid koji je pre uvek bio 80/45 kao prosek
 

Prilozi

  • B890636B-2EDC-4288-94E6-F5F9DA86353A.png
    B890636B-2EDC-4288-94E6-F5F9DA86353A.png
    473.7 KB · Pregleda: 93
Odem u poslovnicu Obrenovac da registrujem prepaid broj... 3 pulta rade, na sva 3 po klijent, ja prvi na redu cekam da se oslobodi prvi... E pa cekao sam 15min...

DAVITELJI najobicniji, pilicari, coveku posle 20 min vremena da potpise ugovor za postpaid pocese da ga ubedjuju... Da li ima nekog u famliji ko bi potpisao, presao, dajte broj od sina da proverimo, ceka da mu napravimo ponudu, imate li komsiju da bi zeleo, ocete li opticki net, da li bi presli u banku, ocete li sat pametni... Penzioneru od 70ak godina... Morao sam planem i napusim ih, čiča video zla i ode sa pulta... Do tad iza mene vec 6-7 ljudi...

PPa ***** vam meter, poslovnica sluzi d mi vas pitamo sta treba, kako gde, a nije sugava marketinska agencija, tv, novine... Da se obesis koliko su spori i dosadni...
Druga 2 pulta jos isti ljudi dok sam ja zavrsio, listaju kataloge neke, biraju za dete fon 25min...treci pult ceprka mu svo vreme telefon operater, naguzili se obojica sa ove strane pulta i skidaju 3rd party aplikacije...

SSve naj naj naj gore od nekad najboljih, za njih je i mts poslovnica speedy gonzales.
Pa znaš šta je problem? Tim ljudima što rade u poslovnici visina plate zavisi samo od prodaje i ničeg više! Znači ako korisniku rešiš neki problem ne dobijaš ni dinar više
 
Tačno je ovo što @cobraman piše. Ja u poslovnicu ulazim samo da obnovim ili raskinem ugovor. Preko twittera sam kod Telenora rešio veoma brzo, ranijih godina, 1-2 sitna problema koja sam imao.
 

Koje ispiranje mozga ovi PR iscenirani intervjui, vredja inteligenciju dok citas. Ovo mi je omiljeno pitanje:

Da li će ove promene uticati na vaše postojeće korisnike? Da li će doći do eventualnih promena ugovora, tarifnih sistema, aplikacije?
- Kao što sam već rekao, besprekorno korisničko iskustvo je prioritet. Nema potrebe za potpisivanjem novog ugovora, jer su postojeći validni. Nova aplikacija je već na tržištu; korisnici samo treba da ažuriraju staru. Sve je lako i jednostavno.
 
Koristim HBO kao premijum aplikaciju,gledajuci sadrzaj na njemu,ne odbijaju mi se GB za tu aplikaciju od onih 10gb,vec mi skida internet iz paketa..Da li je to do ove reforme aplikacije i celog provajdera?
I dalje odbija nasumično kvotu. Ovo je pre i posle odgledane HBO Max epizode na telefonu...

Screenshot_20220314-150912_Yettel.png Screenshot_20220314-153653_Yettel.png
 
Ma meni ne skida nasumicno kao kod tebe,skida iskljucivo iz paketa..A zamisli foru,moj otac ima neki stari Huawei 4 god star,i radi mu bezprekorno Hbo Go,i sad nova HBO Max,skida iskljucivo saobracaj namenjen za HBO..
 
Nema veze sa modelom telefona, moja supruga ima Redmi 9 i uredno joj skida net za Hbo Max...
 
Da nije možda do DNS resolvera na telefonu? Već godinama koristim DNS over HTTPS i imao sam identičan problem sa HBO Go svojevremeno i zbog toga sam i batalio da ga plaćam preko njih, mada ako se dobro sećam, taj problem je počeo da se javlja i pre nego što sam krenuo da koristim enkriptovani DNS. Nema mi nikakve logike da to može da ima veze, ali to je jedino što se u međuvremenu izmenilo kod mene a čega mogu da se setim. Svojevremeno sam se ganjao sa njima oko toga preko mesec dana i na kraju sam digao ruke. Ako oni ne žele da se iscimaju da mi uzmu pare, neće ih ni dobiti.
 
Upravo dobih notifikaciju da mi je Telenor kartica promenila naziv. Sada je Yettel.
 
Kakve sam sreće, meni će se ime mreže promeniti nikad.
Evo imam A1 broj, stoji Vip SRB i dalje, a Android 11 u pitanju.
 
Meni se ovo pojavilo na aplikaciji ne znam da li je vezano za Yettel petak i poklone koji se tamo dobijaju,u testnoj fazi je:
 

Prilozi

  • 20220317_203102.jpg
    20220317_203102.jpg
    79.5 KB · Pregleda: 125
i kod mene se pojavilo, pa nestalo. Izgleda da će biti u budućnosti.
Nema veze sa yettel petkom.
 
Može da se udje preko sajta svakidan.yettel.rs
 
Primetih sad da sms porukama treba 30ak sekundi da se pošalju. VoLTE je isključen, nije do toga.. Jel ima neko sličan problem od kad je mreža Yettel?
 
Primetih sad da sms porukama treba 30ak sekundi da se pošalju. VoLTE je isključen, nije do toga.. Jel ima neko sličan problem od kad je mreža Yettel?
Imam ja od kada mi je aktivan VoLTE. Pomaže samo ako se deaktivira na mreži (ne u opciji u telefonu) i onda idu poruke trenutno. To sam ustanovio i definitivno potvrdio tri puta, Za sada ga držim, pa kad se smorim, zvaću ih da ga onemoguće, sem ako se nešto u međuvremenu ne popravi. Ono što je bolje nego pre neki mesec, je da barem pošalje poruke kod mene od minut do dva. Ranije nije hteo da mi šalje SMS, pa sam morao da ih zovem da onemoguće. Tehnička služba i svo praćenje nisu rešili. Pomagalo je samo da se onemogući i to kod provajdera.
Sam VoLTE je uvek radio kao što se i očekuje. Inače telefon mi je Redmi Note 9 Pro...
 
Nazad
Vrh Dno