Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Istice mi postpejd.
jel si odradio sve kako sam ti napisao u postu # 32461 ?


Znači ne kontaktiraš ih preko mejla niti društvenih mreža.
 
Bitno je samo da agentu ne pominješ 50 % jer neće onda ništa da urade.
Probaj opet da zoveš da dobiješ nekog drugog agenta.
Bitno je samo reći agentu da treba da se pošalje zahtev službi za brigu o korisnicima da oni tebe pozovu radi ostanka u jetelu.
Posle tek toj službi pomeneš 50 % popusta.

Meni tako uspeva za sve brojeve do sad za koje sam zvao za 50 %, a ima ih više od 14...
 
Slali su, zvali iz sluzbe, i dalje ne moze sem onoga sto je ucitano na broju.
Dakle nece, ne daju, sta god.
Nisam imala nikakvih problema sa njima,sve placano na vreme itd, ali nemam srece sta li.
 
Ako ti je isteko ugovor trazi da ti prebace broj na dopunu, posle 2 dana ce ti u prveri kredita pisati da imas mogucnost za 50% i broj telefona na koji da pozoves da omogucis benefit.
 
Fora je u tome što do momenta prelaska na pripejd može proći do 15 dana jer im je to max otkazni rok od momenta potpisivanja raskida i prelaska na pripejd.
 
^ Ista situacija i kod mene. Šta da radim sa brojem,dva dana na pripejdu? Da jurim dopune?
 
probaj i ti ovaj korak još jednom za svaki slučaj iz mog posta # 32614 pa ako to ne uspe onda podnesi zahtev za raskid uz obaveznu napomenu da pređe na pripejd.
Baš me čudi vaš slučaj, meni i svim mojima svaki put iz prve sve prođe ovo sa službom za brigu o korisnicima i svi završe odmah preko sms poruke.
 
Odem u Yettel, zamenim klasičnu karticu za Esim, oni u poslovnicama nemaju wifi i ne mogu da aktiviraju Esim. Dođem kući, krenem u aktivaciju, i telefon prijavljuje grešku kad se skenira QR kod za Esim. Divota. Nazovem call centaežr, kažu mi da odem u poslovnica da oni , oazi sad, predaju nov, novcijat telefon u servis, da vide gde je problem!!??
Pa qhahahhahhaahaaa.
Ostaću par dana bez telefona, jer oni ne mogu u poslovnici da aktiviraju Esim jer nemaju WiFi u poslovnica!!!!
Pa ahahahahhae
Evo sad odoh u poslovnicu i daću im moj net sa drugog mobilnog pa da probaju.
 
Naravno da nisam, evo sad sam se vratio. Pazi sad, u poslovnicu u kraju, nemaju Esim za iPhone 13, kaže imaju po brendovima. Onda smo uzeli klasičnu SIM karticu.
BTW, devojka u poslovnici kaže da je njoj Esim pravio probleme sa prenosom podataka, baš lepo.
A o da nam druge kaže da njegov telefon ima Esim i da je za neke brojeve uvek nedostupan.....i tako...
Da ne spomenem, čisto radi reda, još jednom, da u poslovnicama nemaju WiFi jer im je takva politika ahahahahhaa
 
Glupost, naravno da je esim univerzalan.
jel si odradio sve kako sam ti napisao u postu # 32461 ?


Znači ne kontaktiraš ih preko mejla niti društvenih mreža.
Mi smo odradili u cetvrtak i niko ne zove.
 
zar nije esim jedan isti za sve telefone koji ga podrzavaju?
Očigledno da postoje neke razlike.
Devojka u poslovnici je izvadila kutiju za BAR kodovima za Esim i reče da nema neki, ne znam kako se tačno izrazila, "nešto" 10. A taj je za iPhone, i da idemo u drugu poslovnicu kad budemo mogli , gde imaju.
 
Ja koliko znam, razlike nema. Menjao sam fizički za e-sim pre par dana i ostao u čudu kad mi je prodavac rekao da nemaju wi-fi u radnji. Podelio mi je on svoj hotspot pa sam tako uradio aktivaciju.
 
Prosto neverovatno da nemaju net u poslovnici. Niko se nije setio da stavi neki mifi?
Ili stede ili lazu.
Odlicna reklama za njihov net: MI nememo al prodacemo vama!
 
U Borči, u Yettel poslovnici, radnica mi reče, kad sam je pitao za taj WiFi famozni, oni moraju, pošto su u okviru tržnog centra, koriste, pazi sad, MTS internet! Koliko sam razumeo, on je jedini dostupqn u lokalima u tom TC.
Ja joj predložio, a i imanje, da probamo deljenja net sa naših telefona.
Zašto ne koriste svoj, 4-5g net, to nisam saznao. Sem danje to politika kuće.
 
Pa u tržnim centrima i inače nema svaka radnja svoj, već obično postoji jedan od celog objekta na koji se svi kače. Ako Yettel nema instalacije u tom objektu logično je da ne može da deli WiFi.
 
Pa u tržnim centrima i inače nema svaka radnja svoj, već obično postoji jedan od celog objekta na koji se svi kače. Ako Yettel nema instalacije u tom objektu logično je da ne može da deli WiFi.
Dobro je da makar imaju signal za telefon, Evo probajte novi telefon, ali nema signala pa ne mozete nikog da pozvete da cujete kako zvuci, Ali jelte danas telefoni ne sluze za pozivanje i pristup internetu :D.
 
mogu da ukljuce svoje mobilne rutere koje i onako imaju u ponudi. ali to im je valjda dodatni trosak
 
U pitanju je poslovnica u Knezu i ima Yettel wifi neki, video sam kad sam se povezivao, ali je zaključan. Nemam pojma koji im je to fazon.
 
Mene je Dina Mobi banke juce zezala u Lidlu, bez razloga odbijena transakcija, a nije nova. Moguce da je juce bio neki problem a mozda i treba povremeno da se provuce kroz bankomat, nisam to radio nekih mesec dana. Racun za Telenor placam preko aplikacije banke.
ako je nova, mislm da prva transakcija mora da bude na bankomatu
 
Naravno da nisam, evo sad sam se vratio. Pazi sad, u poslovnicu u kraju, nemaju Esim za iPhone 13, kaže imaju po brendovima. Onda smo uzeli klasičnu SIM karticu.
BTW, devojka u poslovnici kaže da je njoj Esim pravio probleme sa prenosom podataka, baš lepo.
A o da nam druge kaže da njegov telefon ima Esim i da je za neke brojeve uvek nedostupan.....i tako...
Da ne spomenem, čisto radi reda, još jednom, da u poslovnicama nemaju WiFi jer im je takva politika ahahahahhaa
esim se razlikuje po grupama 062, 063, 069 pa za neke nemaju trenutno. Ja sam nasao
iz drugog pokusaja. Tacno
je za prenos podataka. 10ak dana u novembru sam imao posebno los prenos podataka do trenutaka kada uopste nije bilo neta.
 
Kakva glupost, nigde na svetu me nisu pitali koji mi je telefon za esim :)
 
Koristio holafly vise puta za putovanja, posalju kod na mejl i radi sve… niko nije pitao koji je model telefona da bi mi poslali spec verziju za taj model… a i kad sam koristio esim kod yetela ne secam se da su proveravali model trlefona osim da li podrzava esim..
 
E sim je univerzalan i samo treba wifi da bi se aktivirao ( naravno telefon mora da podržava e sim)...
 
Da javim ishod, zvala yettel za nesto drugo i kad vec pricam sa njima rekla im da me pozove sluzba ponovo jer mi ugovor istice za koji dan.
Zadnji put sam se cula sa njima ono odmah posle nove godine.
Zvali me, fina devojka se javila i lepo sve dogovorile i resile preko poruke.
Tako da je ono na koga naletis izgleda bilo ovog puta.
 
Nazad
Vrh Dno