Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Kakva su vam iskustva sa njihovim bankomatima, tj. nefunkcionisanjem istih?

Jel' se nešto događa, tipa kao onaj fail kad su im bankomati primali falš evre, pa su hitno zabranili primanje novca nekoliko dana?

Pitam jer već nekoliko dana obilazim bankomate po Voždovcu, i ili ne rade uopšte, ili ne prihvataju funkciju uplate novca (dinara).
 
U novoj web aplikaciji ima poslednje polje "Ukupan iznos revolvinga, narednih rata i iznos naknade" koji bi trebalo da bude to isto, ali nije, pošto je iznos istovetan polju "Iskorišćena sredstva" i nastavio je da se povećava knjiženjima iz decembra. Jedino na izvodu ima pravilan iznos. Informacije o računu kreditne kartice u web aplikaciji su smejurija, barem 3 polja nemaju veze sa mozgom. Pod datumom dospeća obaveza umesto datuma stoji minimalni iznos otplate u RSD, pod datumom naredne otplate stoji današnji datum, a pod "Ukupan iznos revolvinga, narednih rata i iznos naknade" stoje iskorišćenja sredstva. Šta oni tamo rade uopšte u toj banci? Kako je iole moguće da normalni ljudi toliko grešaka prave, ne provere i puste u upotrebu.
U app ne radi ali na web-u prikazuje ispravno, i na mobi i na yettel web-u. Za datum se slazem.

Edit: sad iz nekog razloga ne prikazuje ispravno... Dok nisu izmenili tako kako si napisao (ako se dobro secam), bilo je ok...
Kakva su vam iskustva sa njihovim bankomatima, tj. nefunkcionisanjem istih?

Jel' se nešto događa, tipa kao onaj fail kad su im bankomati primali falš evre, pa su hitno zabranili primanje novca nekoliko dana?

Pitam jer već nekoliko dana obilazim bankomate po Voždovcu, i ili ne rade uopšte, ili ne prihvataju funkciju uplate novca (dinara).
Po novom beogradu i centru su ok, ono sto sam ih ja koristio.
 
Poslednja izmena:
Kakva su vam iskustva sa njihovim bankomatima, tj. nefunkcionisanjem istih?

Jel' se nešto događa, tipa kao onaj fail kad su im bankomati primali falš evre, pa su hitno zabranili primanje novca nekoliko dana?

Pitam jer već nekoliko dana obilazim bankomate po Voždovcu, i ili ne rade uopšte, ili ne prihvataju funkciju uplate novca (dinara).
prekjuce nisu radili u knezu (oba) ni u sremskoj
 
Verovatno ima veze sa ovim radovima na aplikacijama. Meni već neko vreme ne radi IPS skeniraj za povlačenje iz galerije.

Prošli utorak mi Master kartica nije radila, nekoliko puta za redom. Posle proradila.
 
IPS skeniranje iz galerije ne radi od pre 2 azuzriranja aplikacije. Cak ga nisu ni u poslednjem resili. Primetio sam posto sam to relarivno cesto koristio.
 
Jedno kratko vreme je radilo, pa su pokvarili. Šteta.
 
Sad vidim da ne radi.. prosli mesec je radilo kad sam placao racune. Au....
 
Meni radi normalno IPS skeniranje i placanje, nije radilo pre neka dva azuriranja recimo.
 
Tad kad svima nije radilo, kod mene jeste, i sad probam, kliknem na sliku iz galerije i nista se ne desava.
 
Ne. MC može da se dobije samo uz Start i Max.
 
Kako ide sa odrzavanjem tj neplacanjem odrzavanja za onaj paket ako prebacite platu? Primam platu u drugoj banci ali iz raznih razloga (i conveniencea) ne bih prebacivao, ali sam OK sa tim da prebacujem minimalac ili koliko vec traze svakog meseca rucno (ako je uopste moguce) ili tako nekako, da ne bih placao suludo odrzavanje koje traze.

Najvise bih uzeo zbog stednje na dinare kao i vecina nas.
 
Kako ide sa odrzavanjem tj neplacanjem odrzavanja za onaj paket ako prebacite platu? Primam platu u drugoj banci ali iz raznih razloga (i conveniencea) ne bih prebacivao, ali sam OK sa tim da prebacujem minimalac ili koliko vec traze svakog meseca rucno (ako je uopste moguce) ili tako nekako, da ne bih placao suludo odrzavanje koje traze.

Najvise bih uzeo zbog stednje na dinare kao i vecina nas.


Ne moze ručno, plata na racun leže na racun pod šifrom uplate od strane pravnog lica. U suprotnom, ako automatski to uradiš to se tretira kao obična uplata na racun
 
Kako ide sa odrzavanjem tj neplacanjem odrzavanja za onaj paket ako prebacite platu?
Kada legne plata po šifri 240, 242, odnosno 247 kada drugi privredni subjekt po cesiji isplaćuje platu za firmu u blokadi.
Primam platu u drugoj banci ali iz raznih razloga (i conveniencea) ne bih prebacivao, ali sam OK sa tim da prebacujem minimalac ili koliko vec traze svakog meseca rucno (ako je uopste moguce) ili tako nekako
Jedino pod šifrom 241 sa preduzetničkog, odnosno ukoliko tvoja banka ima tu šifru plaćanja pa da pustiš nalog za prenos, ali onda najbolje pored imena i prezimena platioca dodaj PR, pošto ne znam da li bi ti priznali bez.
, da ne bih placao suludo odrzavanje koje traze.

Najvise bih uzeo zbog stednje na dinare kao i vecina nas.
Štednja po viđenju može i uz Lite račun.
 
Nisam o ovome razmišljao uopšte. Kad bih sa racuna preduzetnika uplatio sebi novac pod sifrom 241 da li se to tretira kao zarada i da li se onda omogućuje plaćanje na rate npr putem debitne kartice?
Nažalost, nemaju opciju plaćanja na rate sa debitne, a kreditnu nisam uspeo da dobijem. Svaku 241 uplatu su mi uredno registrovali i za Max nije bilo održavanja. Ionako pošto sam iskoristio kešbek, podneo sam preko Mobi web-a zahtev za prelazak na Lite, da bi stupio na snagu od 1.
 
Koliko ste cekali na isporuku nove kartice nakon trajne blokade? Juce skontam da ne znam gde mi kartica i morao sam je blokirati. Sad koliko vidim imam samo Dinu na raspolaganju dok novu ne dostave, nadam se da ce uspeti pre NG :cautious:
 
A npr. u Intezi da li bi to radilo? Znam da njihove debitne kartice to mogu.
Drugi članovi navode da 241 Inteza registruje kao zaradu, a da li uzimaju u obzir za odobrenje plaćanja na rate debitnom, to ne mogu da potvrdim.
Šta se dešava sa MC karticom? Da li se trajno deaktivira ili samo dok se opet ne prebaciš na Max?
Trajno se gasi. Ako bih odlučio opet da se prebacim, izdali bi novu. Verovatno će kad-tad uvesti virtuelne. U trenutnoj fazi, ne mogu da ih smatram ozbiljnom bankom, pogotovo ne bankom od poverenja („izazovi“, nenajavljena neraspoloživost sredstava, otežano podizanje sa matičnih bankomata i slično, a o aplikaciji tek da ne govorim, dozlaboga komplikovano i odbojno). Nastavljamo druženje preko Računa na klik i to je to.
Koliko ste cekali na isporuku nove kartice nakon trajne blokade? Juce skontam da ne znam gde mi kartica i morao sam je blokirati. Sad koliko vidim imam samo Dinu na raspolaganju dok novu ne dostave, nadam se da ce uspeti pre NG :cautious:
Duže od 4 nedelje nakon prebačaja na Max paket pre sredine oktobra. Znajući da će to da potraje, na ličnu odgovornost sam tražio promenu statusa u Poslata i dodao je u GPay zbog kešbeka.
 
Trajno se gasi. Ako bih odlučio opet da se prebacim, izdali bi novu. Verovatno će kad-tad uvesti virtuelne. U trenutnoj fazi, ne mogu da ih smatram ozbiljnom bankom, pogotovo ne bankom od poverenja („izazovi“, nenajavljena neraspoloživost sredstava, otežano podizanje sa matičnih bankomata i slično, a o aplikaciji tek da ne govorim, dozlaboga komplikovano i odbojno). Nastavljamo druženje preko Računa na klik i to je to.

Najveća sramota za Yettel bank-u jeste da se reklamiraju kao online banka, a čak ni račun nije moguće otvoriti onlajn.
Njihovo čekanje na kartice duže od 3 nedelje nije prihvatljivo, Raiffaisen - 5, Unicredit - 5, Intesa - 14, kako njima treba 30 dana? Jedino Erste pored njih ima dugo vreme isporuke, a njima kartice dolaze iz Austrije.
 
Trenutno imam Yettel sve M paket, vidim za ovu akciju prvih 12 meseci po 3000 dinara ali za nove korisnike. Da li nude nesto za stare mozda koji bi prebacili zaradu u YB, da li je neko pokusao nesto, a da ima Yettel sve paket?
 
Trenutno imam Yettel sve M paket, vidim za ovu akciju prvih 12 meseci po 3000 dinara ali za nove korisnike. Da li nude nesto za stare mozda koji bi prebacili zaradu u YB, da li je neko pokusao nesto, a da ima Yettel sve paket?
najbolje da pozoves njih i pitas, mozda ti daju neku bolju ponudu
 
Ja ne mogu da verujem da na payment-u oni imaju ovoliko bagova, ovo je sramota. Danas uzeo da uplatim nesto na racun sto sam placao i proslog meseca sa istim iznosom, i izabrao iz liste transakcija tu od proslog meseca i isao na ponovno placanje i on je skroz pogresan broj racuna popunio. Dobro da sam gledao, kontrolni broj banke stavio na 000, broj racuna skratio za poslednje dve cifre koje je stavio u onaj poslednji deo. Tako da umesto da upise broj racuna 115-00012345-21 on je upisao 000-00000123-45....
 
Odgovorila je služba prigovora oko našeg bombardovanja protiv QR. Prijatno sam iznenađen da žele da pomognu i urade nešto. Napraviće fokus grupu sa osobama sa invaliditetom kako bi se pronašla najbolja rešenja, ali oni sami već rade na tome, kažu prioritetno. I dalje sam pomalo skeptičan jer ne mogu da poverujem da smo ih pomerili iz mesta i naterali da razmišljaju. Prosto, takve stvari se u ovoj zemlji ne dešavaju. A ja već istraživao gde da migriram. Možda nam i uspe. Hvala svima na podršci.
 
Ma gde da migriras, pa bez tebe ce mi ova tema biti skroz dosadna. :D
 
Ako bude sreće, neću se javljati toliko. Bilo zbog migracije, bilo zbog rešenja koje odrade. Dok ne vidim nešto opipljivo, ne verujem im i dalje. Nadam se da do februara mogu nešto da skarabudže, dotad ću se stisnem.
 
Pisao sam im po pitanju ne funkcionisanja qr koda iz galerije. Kazu to je sporadicno 😂😂 mogu da kopiram polugenericki odgovor koji sam dobio da se svi smejemo.

"Poteškoće pri očitavanju QR koda su sporadične, i mogu se javiti usled velikog opterećenja na sistemu, kao i ukoliko postoji nova verzija za ažuriranje same aplikacije. Savetujemo da u podešavanjima na vašem uređaju proverite da li je na istom instalirana najnovija verzija (2.4.14), teda ukoliko nije, istu preuzmete u vašoj Play prodavnici ili App store-u."

Takodje savetuju da mogu da placam i unosenjem podataka rucno. How advanced...
 
Cuj poteskoce pri ocitavanju QR koda su sporadicne. Nije poteskoca nego ne radi nesto sto je radilo. Meni bar iz galerije ne ocitava ni jedan QR kod. Cak se vratim nazad i nadjem jedan koji sam tako ocitao i placao i nije hteo da ocita. Probao posle svake nove verzije aplikacije sa istim tim racunom i nece.

Jedino ako to njima u stvari radi, samo su im uvek preoptereceni sistemi.
 
Nazad
Vrh Dno