Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ko ima Račun na klik za Infostan, neka obrati pažnju na poziv na broj. Meni su stavili ispravan iznos zaduženja, ali je poziv na broj sa računa iz avgusta 2023 (završava sa ....-23086-1). Ne znam čija je greška u razmeni fajlova/podataka Infostana ili banke, papirni račun je imao ispravan poziv na broj za novembar 2024. Infostan generalno knjiži uplate po ID broju (u prvoj polovini poziva na broj), ali treba biti oprezan zbog eventualnih kasnijih dokazivanja o kojoj se uplati tačno radi..

Hm, sad gledam. Prvi put sam platio u novoj aplikaciji, nisam ni obraćao pažnju. Ulazim na transakciju, u detalje plaćanja, pod poziv na broj nema ništa, a ne postoji ni opcija preuzimanja potvrde o plaćanju.

edit: u mobi banka web aplikaciji dozvoljava slanje potvrde na mejl i tu ima poziv na broj - dakle još jedan bug nove aplikacije...poziv na broj kod mene je isti kao prošlog meseca, tako da bi trebalo je u redu
 
Poslednja izmena:
edit2: sad vidim da meni umesto punog poziva na broj stoji nekakav broj od 7 cifri i nema modela, no bez obzira na to plaćanje prolazi normalno i beleži se da je plaćeno.
 
Za EPS nemam promenljivi poziv na broj i uvek bude središte kao broj brojila/šifre mernog mesta. Verovatno da i Infostan isporučuje takve trajne naloge.
 
da li podizanje evra na bankomatima drugih banaka radi ili je ograniceno samo na dinare?
 
Danas samo vrlo neprijatno iznenađen funkcionisanjem novog sistema plaćanja naloga na web portalu.

1. Pobrisali su mi sve templejte za račune koje sam imao (u kompletu sa brojevima računa, pozivima na broj, podacima o primaocu i svrsi uplate itd); u kao zamenu nude neku njihovu listu ,,najučestalijih'' uplata gde su mi izlistani podaci samo za neke transakcije koje sam napravio jednom i više verovatno nikada ili jednom godišnje (tipa registracija auta i sl.) a računi i nalozi koje plaćam svakog meseca (tipa skupština stanara i još neki slični računi za koje nemam QR kod) - ni traga ni glasa u najučestalijim transakcijama (ovu su računi ili prenosi koje radim minimum jednom mesečno ili češće);

2. I kad popunim račun manuelno (prepišem stari, koji Yettel.bank pretraga ne može da pronađe nego sam otvorio PDF nekog prethodnog meseca) - za potvrdu plaćanja na web portalu moram da izvršim potvrdu na telefonu - koja nije moguća jer interfejs nove aplikacije to nedozvoljava (blokirano dugme za potvrdu). Telefon mi nije rutovan, nije A15 i do sada je sve (uglavnom) radilo, uz sav njihov trud da ne radi.

Nemam komentar!
 
Kada sam čak jednom uspeo da se prijavim na novi Web i izvršio probno plaćanje, upit na telefonu je prošao dobro, samo što je čini mi se pitanje bilo na engleskom. Ali ništa me ne iznenađuje.
 
^
Tako je, opis notifikacije je na engleskom, ponuđeni odgovori na srpskom jeziku. Ta notifikacija stoji kao overlej preko stranice na kojoj trebam da potvrdim/odobrim transakciju (zajedno sa tajmerom). Kad kliknem nastavi (ili otkaži ili kako su ga već preveli) bukvalno se ne dogodi ništa, šta god da kliknem.

Dodatno, IPS iz galerije ne funkcioniše na mom telefonu. Otvorim IPS skeniraj, kliknem da dodaj iz galerije, odaberem fotku sa IPS kodom i onda ponovo otvori inicijalni ekran za IPS skeniraj (tj. čeka da skeniram IPS kod sa kamerom, uopšte ne učitava kod koji sam odabrao u galeriji).

P.S.
Upravo sam postao preduzetnik, najmanji mi je problem da primanja preusmerim u drugu banku.
 
Supruzi upravo bankomat "pojeo" pare - htela isplatu, on nešto brojao ili štaveć, i kada je trebala da preuzme novac vratanca se jednostavno nisu otvorila...
Znači pakao. Samo problemi sa njima. Pritom je nedelja veče, nema kome da se obratiš, ne znaš šta da radiš, kako da dokažeš...
U najboljem slučaju, sad mora da se preganja sa njima i uzda se u njihovu efikasnost i ekspertizu.
 
To jeste samo po sebi i strašno i stresno, ali nažalost, dešava se i u drugim bankama i bankomatima. Kvrcne nešto i nema para. Na sreću sva takva iskustva koja sam čitao su dobro završila.
 
Meni je Raiff pre 2 godine prilikom uplate pojeo 100k, sve su regulisali kroz 24h.
 
Има ли негде APK за апликацију или мора Google Play?
 
Supruzi upravo bankomat "pojeo" pare - htela isplatu, on nešto brojao ili štaveć, i kada je trebala da preuzme novac vratanca se jednostavno nisu otvorila...
Znači pakao. Samo problemi sa njima. Pritom je nedelja veče, nema kome da se obratiš, ne znaš šta da radiš, kako da dokažeš...
U najboljem slučaju, sad mora da se preganja sa njima i uzda se u njihovu efikasnost i ekspertizu.
Meni je prošle godine tako 212.000 (tu cifru ne zaboravljam 😁)samo skinuo i nije se otvorio, isto nedelja uveče, sutradan do 8 ujutro se sve regulisalo na računu, kao da se ništa nije desilo.
 
Imaju oni mehanizme za takve situacije, ali nije zgodno kad se desi.

Nedavno sam imao situaciju da im bankomat vrti pare za isplatu dobrih 3-4 minuta - broji pa stane, broji pa stane - nije svejedno :)

Srecom izbacio je
 
App ima ocenu 4.1 na Play Store-u ?! Botovi i tamao haraju ;) ? ocene "Super", "Fenomenalno" ?! lakše im da plaćaju botove nego da nešto stvarno urade po pitanju uredno navedenih primedbi u komentarima na play Store ?
.. nisam primetio ni posle toliko meseci od prvih žalbi tamo, da je proradio npr. scrheenshot, kreditni deo kako treba, template import.
 
.. nisam primetio ni posle toliko meseci od prvih žalbi tamo, da je proradio npr. scrheenshot
Proradio? Misliš, onemogućili su skrinšotovanje nakon što se neko „našao pametan“ da predloži onemogućavanje te funkcionalnosti zbog čuvanja privatnosti?
kreditni deo kako treba
Kreditni deo za sad ide samo preko Yettel web-a. Podneo sam tamo zahtev za kreditnu, uzeli su izveštaj iz kreditnog biroa (video preko ličnog kb izveštaja da su na kraju ipak tražili podatke, što nije bio slučaj sa Mobi bank web-om), ali svejedno su me odbili pošto preduzetnike očigledno ne kreditiraju.
template import
Odeš u pregled plaćanja pa ponoviš nalog. Konfuzno je sa opšteg aspekta što u aplikaciji na početnoj da odabereš Tekući račun i lista je pomešana sa kartičnim transakcijama, ali postoji filter pretrage pa nađeš.
 
App ima ocenu 4.1 na Play Store-u ?! Botovi i tamao haraju ;) ? ocene "Super", "Fenomenalno" ?! lakše im da plaćaju botove nego da nešto stvarno urade po pitanju uredno navedenih primedbi u komentarima na play Store ?
.. nisam primetio ni posle toliko meseci od prvih žalbi tamo, da je proradio npr. scrheenshot, kreditni deo kako treba, template import.
Pa reci cu i kako. Dosta drugara i kolega je preslo u poslesnjih 6 meseci u Yettel banku. Ja bas prosle nedelje pitam neke kolega kako su zadovoljni aplikacijom i webom. "Odlicno, super".

Kazu nikakvih problema nemaju. I meni bilo cudno da bas nista nisu imali ali i shvatim kako. Udju u banku jedan dan u toku meseca da poplacaju racune (racun na klik i skeniranje qr koda ne koriste), i mozda jos jednom u toku meseca ako nesto zatreba da uplate. I to samo na aplikaciju ulaze, web nisu ni stari koristili.

Sve ostalo placaju karticom i ne ulaze u aplikaciju. Iskreno takav korisnik i nema za sta da se zali. Efektivno je u aplikaciji 15 minuta mesecno i ne koristi nista od malo naprednijih opcija ili funkcija.
 
Jel samo ja to ne vidim, ili u novoj aplikaciji za mobilni nema opcija ,,podeli na rate,, ? Gledao sam video na netu i to njihov kanal, ali te opcije nema. Kupio sam sada nešto u subotu od 12800, hteo da podelim na tri rate i morao da se logujem preko stare Mobi banke gde sam bez problema podelio na rate. Problem se javlja, što mi se ova transakcija još nije pojavila u transakcijama, a podela na rate je izvršena ali se čeka odobrenje. Sve što ima u Yettel aplikaciji, to je da piše da je rezervisano 12800 dinara. Da li se ja ne snalazim ili je i kod vas tako? Inače, korisnik sam Mobi od 2014 godine.
 
@s4m3m4n upravo tako. Sve je sada dezorganizovano i radi se na sva tri fronta različito.
 
@uji meni to nije jasno ako ćemo realno. Tek od skoro je moguće preko web varijante da se pristupa, a do tada smo se mučili sa mobilnom aplikacijom. Ono što sam primetio, a mislim da će mnogima značiti kod popunjavanja naloga za uplatu, to je... Na web portalu moguće u svrhu plaćanja maksimalno 20 karaktera, preko mobilne aplikacije može više da stane. Čisto kao info, jer sam skoro nešto plaćao i nije moglo da mi stane u svrhu uplate ceo naziv.

 
Koristio sam šifru plaćanja 253, jer mi je trebalo zbog druge strane da ide tako. Nije mi jasno, zašto bi uopšte to ograničavali ako do sada nije bilo ograničeno? Kao da kopiraju parametre sa neke druge aplikacije, pa ubacuju deo po deo, a nama dodaju po jednu i jednu opciju uz, izašla je nova verzija, možete ovo, možete ono... :D Bukvalno, tako izgleda.
 
Pitao sam vec, ali mi niko nije odgovorio, pa da probam opet. Da li je moguce da niko ne koristi pretragu ili da vam ne smeta sto ista ponovo ne radi? Meni je ovo bio najveci problem ove banke na starom aplikaciji. Onda je nekim cudom sa pojavom nove proradila i to me je bas obradovalo. Medjutim sada ponovo vec duze vreme ne radi. Ili prijavi da nema zadatog kriterijuma iako ima, ili jos gore, napisu nesto tipa da trenutno nisu u mogucnosti da obave zadatak.

Mozda ja nesto previdjam, ali sta radite, ako hocete da proverite recimo da li ste platili racun za struju pre tri meseca? Ili recimo posto je Yettel davao ovaj cahsback, a ne pojavljuje mi se, pokusao sam preko pretrage da ga nadjem i nisam uspeo. Recimo u transakciji koju sam rucno nasao lepo pise izmedju ostalog, "cashback", "MastercardDan" i ja upisem te pojmove i ona izbaci da ili nema tih transakcija ili da ne moze da odradi zadati zahtev.

Mene ovo bas izludjuje. Jednom sam se njima obratio i rekli su kako je aplikacija jos u razvoju i kako ce to ubrzo proraditi. To je bilo pre nekoliko meseci i i dalje ne radi.

I dalje mi nije jasno da niko to ne pominje kao problem...
 
Nazad
Vrh Dno