Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Meni su danas obaveštenja stizala za najviše 3 minuta, ali da, definitivno kasne.
 
Meni i većini ljudi koje znam od početka ne stižu odmah, posebno ako su telefoni u stanju mirovanja, tako da sam digao ruke od toga. Napravio sam mejl posvećen banci i preusmerio sve tamo i tako stiže uglavnom odmah i sad.
 
Zašto jednostavno kad može komplikovano...Odgovor za nemogućnost plaćanja sa računa kreditnog limita koja je obaveza banke po ugovoru.

1000015019.jpg
 
Sačuvaj bože, nemam pametniji komentar.
 
Mislio sam da moj softver nešto pogrešno čita sa slike, pa sam pet puta proveravao... Ovo više nije ni tužno.
 
Prvo je bilo: "nećemo ukidati staru mobilnu aplikaciju dok ne uvedemo sve postojeće opcije u novu". Zatim kad su je ukinuli pre nego što su uveli opcije u novu: "I dalje imate mogućnost tih opcija u staroj web aplikaciji". Kad su ukinuli te opcije i u staroj web aplikaciji onda je bilo: "izvršite interni prenos pa nam pišite mejl svaki put kad to uradite da vam vratimo iznos naknade za interni prenos"...a reklamiraju se kao "banka u vašem telefonu".
 
Definitivno su izgubili kompas sa ovom migracijom. Ili ih je neko treći nešto slagao, ili oni sami rade pa nemaju pojma šta rade. Štagod da je, mislim da im već sad nanosi štetu.
 
Сад ми стигло на мејл. 😀

1000014439.jpg
 
Ponovi plaćanje, izmenim podatke, kliknem plati, transakcija neuspela, pokušaj ponovo, transakcija uspela i, cik pogodite, račun zadužen duplo... 🙄 Stvarno mi nije jasno kako programiraju ovo, a isto tako im i poziv na broj brljavi konstantno, prijavljuje da nije ispravan a sledeći put da jeste...
 
Stigao mi ovakav mejl šta je dostupno šta ne, i mene bi bilo malo sramota da šaljem ovako nešto. Ali najjači deo je gde kaže da QR kod traje 15 sekundi i da ne žurimo nigde. 😂
 
1733996923455.png
kad se najzad i pojavi qr kod kad ga skeniram u mobilnoj aplikaciji dobijem "nesto je poslo po zlu, nismo uspeli da te prijavimo"

Lepo
 
Jel i vama ne radi aplikacija?
 
Racun na klik preko kreditne kartice radi u staroj web app samo mora da se snađe covek da bi se to izvelo
 
Juče Rajfajzen, danas Yettel u izazovu. To nešto zarazno.... :rolleyes:

meni trnutno ne radi app.
 
Ni meni ne otvara app na ios-u
 
Proradila, nije ni meni htela a u isto vreme je i stari veb portal bagovao.
 
Verovatno im je provajder Hipernet :p
 
Ako se otvori racun preko nove aplikacije mora da se ide u poslovnicu nazalost -.-
 
Ko bi rekao da će štedionica... TB je 2014. mogla da je proguta. Ja otvorio račun plus za jedan dan bez odlaska igde. A da, i oni su u procesu promene softvera, samo to rade mnogo smislenije. Bar tako zasad deluje.
 
Ko ima Račun na klik za Infostan, neka obrati pažnju na poziv na broj. Meni su stavili ispravan iznos zaduženja za novembar, ali je poziv na broj sa računa iz avgusta 2023 (završava sa ....-23086-1). Ne znam čija je greška u razmeni fajlova/podataka Infostana ili banke, papirni račun je imao ispravan poziv na broj za novembar (...-24112-1). Infostan generalno knjiži uplate po ID broju (u prvoj polovini poziva na broj), ali treba biti oprezan zbog eventualnih kasnijih dokazivanja o kojoj se uplati tačno radi, ako nešto nije proknjiženo kako treba.
 
Nazad
Vrh Dno