Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Citam prethodne postove ali nikako mogu da nadjem. Da li je moguce da u novoj mobilnoj i web aplikaciji ne postoji mogucnost pretrage transakcija tekstualno po opisu, primaocu i slicno? Tj za tekuci racun ima i onda trazi i trazi i izbaci gresku. A za kreditnu karticu nema nista, plus i dalje ne prikazuje transakcije koje nisu izvrsene u dinarima. Ozbiljno razmisljam i da ugasim racun kod njih.
 
Za tekuci radi, bas sam koristio juce da ponovim neku transakciju.

Za ovo ostalo ne znam.
 
Bojim se da ovo nema. Ali će da bidne, jednom... Isto u potrazi za drugom bankom, ali zasad ništa nisam odlučio. Imam RF, samo što mi tamo nedostaje GPay. Valjda ću se preseliti negde gde ne traže krvnu grupu za prijavljivanje na web. :)
 
Većina banaka zahteva OTP kod (bilo kroz mToken, bilo kroz SMS poput NLB-a) za logovanje na eBanking.

Jedino znam za Erste da dozvoljava i sa username/lozinka da uđeš (dok ne pređu na George sistem), a imaju od skora i Google Pay.
 
Većina banaka zahteva OTP kod (bilo kroz mToken, bilo kroz SMS poput NLB-a) za logovanje na eBanking.

Jedino znam za Erste da dozvoljava i sa username/lozinka da uđeš (dok ne pređu na George sistem), a imaju od skora i Google Pay.
Dozvoljava i postanska stedionica na obe aplikacije koje koriste, za homebanking i za racun plus.
 
RF ne zahteva nikakav OTP. Ali sve i da zahteva, ja se ne bunim. OTP je stvarno sasvim u redu. Kamo sreće da YB zahteva OTP. Banka mi je na moj prigovor o QR kodu između ostalog ovo odgovorila:
""Žao nam je zbog Vašeg utiska. Aplikaciju smo kreirali osluškujući zahteve i komentare korisnika. Verujemo da je za svaku promenu potrebno vreme za privikavanje
i nadamo se da ćete se ipak brzo navići."
Odgovorio bih dotičnoj da zatvori oči i proba da se prijavi skeniranjem koda, možda se navikne. Ali stvarno ne mogu da se spuštam tako nisko. Taj njihov odgovor mi je dovoljan da shvatim da su mi poželeli "zbogom".
 
Tu se apsolutno slažem, ovo sa QR-om je ludorija koja nema smisla.

Valjda je trend svuda da se usluge prilagođavaju korisnicima, a ne korisnik usluzi: naročito kod osoba koje imaju problema sa sluhom, vidom, motorikom i slično.
 
Nažalost, ja sam navikao da se ovde prilagođavam usluzi. Bukvalno sam nekad nekim bankama pisao da mi daju demo okruženje da vidim kako sve to izgleda. Neke su mi dale, neke ne, a ondašnja TB je imala sjajan otvoreni demo, pa sam zbog toga onda i došao. DOk je još bila TB, znam da su kod jednog korisnika službenice čak otišle i u stan da reše problem oko potpisa. Ali sad duvaju neki drugi vetrovi i realnost je malčice tužnija.
 
Da li aplikacija YettelBanke ima mogucnost da generise qr kod za brzo placanje na sopstveni racun. Tj. da generise kod koji ce neko drugi da skenira poput qr kodova na racunima (za telefon na primer), i da mi tako uplati novac. Da mogu ljudima da posaljem qr kod kada treba nesto da mi uplate, da oni eventualno samo ubace iznos i svrhu uplate?
 
Skini app Plati Mi i resi se muke.
 
To ili prijavite broj telefona željenoj banci za uslugu Prenesi. Jedino što bi moglo nekom da smeta što nakon izvršene transakcije, primalac vidi i adresu prebivališta.
 
A ne može više da se vidi ni revolving potrošnja ni dospele rate u novom sistemu, ono što je potrebno platiti na kreditnu do 15? Još jedna divna nova funkcionalnost. Evo rođak ih proklinje što više ne može nigde taj podatak da pročita.
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Tu prikazuje ukupna iskorišćena sredstva, ali ne i koliko treba uplatiti samo za ovaj mesec. To nije to. U starom sistemu postoji stavka koja se zove nešto "revolving potrošnja i dospele rate".
 
Tu prikazuje ukupna iskorišćena sredstva, ali ne i koliko treba uplatiti samo za ovaj mesec. To nije to. U starom sistemu postoji stavka koja se zove nešto "revolving potrošnja i dospele rate".

U novoj web aplikaciji ima poslednje polje "Ukupan iznos revolvinga, narednih rata i iznos naknade" koji bi trebalo da bude to isto, ali nije, pošto je iznos istovetan polju "Iskorišćena sredstva" i nastavio je da se povećava knjiženjima iz decembra. Jedino na izvodu ima pravilan iznos. Informacije o računu kreditne kartice u web aplikaciji su smejurija, barem 3 polja nemaju veze sa mozgom. Pod datumom dospeća obaveza umesto datuma stoji minimalni iznos otplate u RSD, pod datumom naredne otplate stoji današnji datum, a pod "Ukupan iznos revolvinga, narednih rata i iznos naknade" stoje iskorišćenja sredstva. Šta oni tamo rade uopšte u toj banci? Kako je iole moguće da normalni ljudi toliko grešaka prave, ne provere i puste u upotrebu.
 
Poslednja izmena:
Tu prikazuje ukupna iskorišćena sredstva, ali ne i koliko treba uplatiti samo za ovaj mesec. To nije to. U starom sistemu postoji stavka koja se zove nešto "revolving potrošnja i dospele rate".
Ajde da im to ne uzmemo za zlo, jer ni kod Intese to nikada nisu namestili da radi kako treba :rolleyes:
 
DriveGo je uveo opciju IPS plaćanja, kad izaberem YB i pokušam da platim odvede me na stranicu https://online.mobibanka.rs/mobideeplink.html
Ja sam uspeo da dodam yettel za IPS način plaćanja ali sam na teži način sam saznao da to ne radi na samoj pumpi. Probao da platim preko IPS iz DriveGo-a kad sam natočio gorivo, nije radilo, pa otišao na kasu da platim. Kasirka nije mogla da mi naplati ni kešom dok nije istekao neki vremenski period (npr. dva minuta) dok sistem nije oslobodio transakciju ili štagod
 

Prilozi

  • IMG_20241205_095839.jpg
    IMG_20241205_095839.jpg
    64.2 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
Od nedelje sam u zajednici pokrenuo besomučnu kampanju protiv njihovog QR sistema. Dogovorili smo tekst pisma i zatrpali sve njihove mejlove i društvene mreže. Prvo su odgovarali tipskim, asertivnim odgovorima, ali su od jutros počeli da nas pozivaju iz raznih službi i da se odjednom interesuju za naš problem. Prvo su zvali obični operateri i razgovarali i po 10 minuta, a onda su zvali i iz neke tehničke službe. I dalje ne verujem da ćemo uspeti nešto, ali smo ih bar pomerili za pola nokta, smorili ih jednim te istim mejlovima, koliko god da nas je malo, primetili su nas.
 
Apsolutno podržavam. Nisam korisnik banke pa da mogu da se žalim. Ali ako ikako možemo i mi da pomognemo, što da ne. Pristupačnost u 21. veku i 2024. godini je obavezna stvar!!!
 
Zdravo svima,

Imam Max paket i razmišljam da apliciram za kreditnu karticu, pa me interesuje da li postoji naknada za plaćanje u inostranstvu ili online?

1733404799378.png

Tarifnik navodi naknadu, ali ne za Max, tako da pretpostavljam da je nema?

Dodatno pitanje što se tiče kursa, pretpostavljam da se koristi MC kurs?

Hvala!
 
Zdravo svima,

Imam Max paket i razmišljam da apliciram za kreditnu karticu, pa me interesuje da li postoji naknada za plaćanje u inostranstvu ili online?

Pogledajte prilog 470086

Tarifnik navodi naknadu, ali ne za Max, tako da pretpostavljam da je nema?

Dodatno pitanje što se tiče kursa, pretpostavljam da se koristi MC kurs?

Hvala!

Uz Bank Max nema naknade za plaćanje bilo kojom karticom bilo kojim kanalom potrošnje, međutim kreditna kartica je dinarska. Konverzija plaćanja u inostranstvu ide preko EUR. Ako plaćaš u EUR ide konverzija po (lošem) kursu banke (trenutno 119,6580 https://www.yettelbank.rs/stanovnistvo/usluge/menjacnica/). Ako plaćaš u drugoj valuti, ide konverzija po MC kursu prvo u EUR, pa onda opet po gorepomenutom kursu banke u dinare. Suma sumarum, u inostranstvu je bolje koristiti debitnu karticu i imati EUR na računu. Razlika u realnom kursu koji možeš naći u dobrim menjačnicama (117,20) i kursu banke (119.65) je faktički kao da imaš proviziju od 2%.
 
Hahaha, kod dolaznih transakcija pod račun primaoca stoji račun platioca, a kod odlaznih transakcija pod račun platioca fale broj banke i kontrolni broj...
:ROFLMAO:
 
Moje prvo iskustvo sa Web aplikacijom. Uplata Yettel-u prošla, uplata infostana nije mogla zbog neispravnog poziva na broj!? Inače, poziv na broj je kopiran sa digitalnog računa, tako da sigurno nije pogrešan :) Sreća pa mi je skeniranje QR koda na mobilnom prošlo, pošto vidim da i to ume da bude mušičavo...

Edit: Ah da, i potvrda plaćanja na mobilnom je polu-prevedena...

Edit 2: Evo, da ne bude da samo kudim, konačno može da se edituje obrazac. Više puta sam morao da brišem i pravim novi zbog neke sitne izmene na Mobiju.
 
Poslednja izmena:
I još jedna ogromna glupost, ne vidim zakazane transakcije ni u Webu ni u mobilnoj app! Srećom po njih, pa ih vidim u staroj Mobi Web aplikaciji inače bih ih zvao i načestitao bih im se mile Nove Godine :) Imam običaj da ne puštam račune na instant plaćanje, nego ih ostavim na čekanju i eto, isplivao je još jedan bug...
 
Nazad
Vrh Dno