Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

To mi lici na Honor, Huawei, Xiaomi ponasanje, do telefona je 99%.

Da je do koda svima bi kasnilo, ne samo odredjenim ljudima.
 
Glavni telefon mi je Motorola G54, a drugi na kom sam probao, sa sasvim drugim računom, je Xiaomi Redmi Note 13.


Ako koristiš glupave kliknere/antiviruse i ostale nepotrebne aplikacije isključi ih ili još bolje obriši ako već postoji mogućnost.
 
Realme GT Master Edition, poslednji apdejt OS-a.
Stižu notifikacije uredno.
Danas gasim SMS notifikacije.
 
Ovo za Motorolu neće ići, sva podešavanja koja sam pronašao su uključena, a to skriveno koje se pominje ne postoji ni kad se ukuca u pretragu. Kapiram ja da je to do telefona, ali ne i zašto je samo jedna aplikacija pogođena tim problemom. Za ovih 7 meseci nisam imao ništa slično. Ostaje mi da se bakćem sa njima i prevrnem internet za nekakvim rešenjem, jerbo mi se telefon ne menja. :) Ako je verovati ovom izvoru da dev rešenje ne postoji, izgleda ću morati da otkrivam toplu vodu sam.
 
Izašla nova verzija. Meni na iPhone-u rade push notifikacije odlično.

Jel još nisu uveli kontrolu kanala za kartice i podešavanje limita?
 
MIUI zna da zeza sa push notifikacijama, koliko se sjecam treba iskljuciti "power/battery saver"
 
Sad baš gledam u novoj verziji, nisu to još uvek namestili. Inače sad na početnom skrinu odmah po logovanju aplikacija nudi opciju podešavanja za notifikacije, trebalo bi da ovo sad radi kako treba.
 
v2.0.22 android

I dalje ne pamti da hoću otisak prsta da koristim za otključavanje.
Mora da se klikne pa tek onda...
 
Ovo što prilikom otvaranja ljudima nudi podešavanje obaveštenja je sasvim korektno i tu upozorava za SMS da se naplaćuje. Glupo je što podrazumevano isključuje email, ja sam ga naravno vratio.
A što se tiče otiska, vrlo glupo rešenje, ali sumnjam da će to ikad promeniti.
 
Ovo za otisak jeste iritantno, ali se ne razlikuje od RFB logovanja, gde je potrebno da potvrdim da ću da se logujem kao fizičko/pravno lice.

Update: i kod Intesa prvo kliknem "Prijavi se", pa teg onda otisak.

U sve tri banke ide jedan klik, pa otisak.
 
Poslednja izmena:
Nije li nekad u RF bilo da je mogao odmah otisak?
Inače, ostaje taj problem kod mene i sa ovom verzijom da obaveštenja nikad ne dolaze kad telefon miruje a sad sam isključio i SMS. Ako za tri godine izbunarim neko rešenje, javljam jer možda nekom bude koristilo.
 
Rekao bih da je do telefona, na Samsungu stiže sve perfektno, u sekundu. Čak je izbacio i notifikaciju nakon ažuriranja.

Inače i kod drugih uglavnom ide klik pa otisak: OTP, Intesa, RF, Erste...
 
Nadam se da će ugasiti ovu glupost od notifikacije kad se ulazi u app, da je aplikacija "tempered" zato što je skinuta preko aurora store-a.
 
U NLB KB aplikaciji funkcioniše direktno otisak.
 
Na iOS-u ide klik pa FaceID/TouchID
 
Je l' rađeno išta osim push notifikacija?

Prikazivanje transakcija kreditnom karticom je i dalje idiotsko i funkcionalnosti ograničene. I dalje se ne vidi kod kog prodavca je vršena transakcija, niti se vide transakcije na čekanju (pre knjiženja), niti kešbekovi. Nadam se da neće ukidati staru aplikaciju pre nego što u novoj omoguće sve njene funkcionalnosti. Ovim tempom to neće ni do nove godine. Nek nas ne muče sa ovim beta verzijama više, nego nek nas lepo jednog lepog dana obaveste sa: "Sve funkcionalnosti Mobi banka aplikacije su omogućene u Yettel bank aplikaciji". Ovako i dalje koristim staru aplikaciju, sms počinju da naplaćuju pa moram da uključim notifikacije preko nove aplikacije. Nepotrebno komplikovanje. Ne želim da godinu dana vučem dve aplikacije sa potpuno dva različita interfejsa na telefonu dok oni ubacuju opcijicu po opcijicu, već da sve mogu da završim u jednoj.

P.S. ubacili su opciju preuzimanja mesečnog izvoda.
 
Poslednja izmena:
Obratite paznju da je sada slanje izvoda mejlom podrazumevano iskljuceno, barem kako se vidi u novoj aplikaciji. Što je najgore, ne moze ni da se ukljuci direktno, vec mora da se pise mejl podrsci ??!
 
Obratite paznju da je sada slanje izvoda mejlom podrazumevano iskljuceno, barem kako se vidi u novoj aplikaciji. Što je najgore, ne moze ni da se ukljuci direktno, vec mora da se pise mejl podrsci ??!
Ja i dalje bez problema dobijam mejlove. Nisu mi tražili da pišem podrsci.

Ja kreditnu karticu sada samo koristim za podelu na rate. Šteta što moram da otvaram izvod da bih video koliko treba da uplatim.
 
Koliko znam, nikada nisu slali izvode mejlom, već samo protokolarno obaveštenje da se izvod može pogledati u aplikaciji i tako svakog meseca.
 
Možda je bilo reči o tome ali ja i dalje u novoj APP ne vidim mogućnost da na mail dobijem potvrdu za neku transakciju ili plaćeni račun!
 
Jeste, niti može na mejl niti može da se generiše direktno u aplikaciji, može samo screenshot iz aplikacije da se uraid kad se klikne na "Podeli detalje transakcije". To mi je isto problem.

Takođe, kad se klikne na dolaznu transakciju aplikacija zabode pa ne prikazuje detalje, dok to bez problema radi kad se gledaju detalji odlazne transakcije.
 
Isto samo obaveštenje.
1724601554924.png
 
  • Like
Reagovanja: uji
Meni stiže ovako...SmartSelect_20240825_184815_Yahoo Mail.jpg
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Ne mislimo na to kad govorimo o virtuelnim karticama već o opciji koju za sad ima samo Inteza. Hoćeš recimo nešto da platiš na sajtu na kome ti se baš i ne ostavlja broj tvoje kartice, iz inteza aplikacije možeš da napraviš jednokratnu karticu, platiš to što želiš i odmah posle toga ona više ne postoji. I tako možeš besplatno koliko god želiš da kreiraš kartica koje će prestati da postoje posle jednog jedinog korišćenja (ako si tako podesio)
Iskreno nisam znao da to ima Intesa. To je odlicna stvar. Imas neki sajt za koji nisi siguran, napravis virtuelnu karticu i sta god da se desi i da je sajt je prevara ugasis samo tu karticu i to je to. Ne moras da blokiras fizicku karticu koju imas kod sebe. Opet kasnije mozes da napravis novu. Na wize koristim ovu opciju sigurno jedno 2 godine i bas mi se svidela.
 
Jeste, niti može na mejl niti može da se generiše direktno u aplikaciji, može samo screenshot iz aplikacije da se uraid kad se klikne na "Podeli detalje transakcije". To mi je isto problem.

Takođe, kad se klikne na dolaznu transakciju aplikacija zabode pa ne prikazuje detalje, dok to bez problema radi kad se gledaju detalji odlazne transakcije.


Tako je, dok kod stare APP to radi savršeno i za svaku transakciju može da se pošalje PDF potvrda na mail.


Transakcija u PDF-u na mail.jpg
 
Inače, poslednjih barem 5-6 dana nova aplikacija uopšte ne može da prikaže detalje transakcija priliva. Klikom na transakciju, nakon bezuspešnog učitavanja izlazi poruka da trenutno nisu u mogućnosti da učitaju podatke, te da pokušam kasnije. Je l' i kod vas isto?
 
Nazad
Vrh Dno