Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Juce, budim se. Stoji obavestenje od Apple wallet-a da mi je banka blokirala kreditnu karticu. Udjem u aplikaciju, nema kreditnog limita (100k). Prvo pomislim da mi je neko hakovao racun i prestravim se. Call centar ne radi. Cekam, sta cu. Kada su proradili, pozovem. Kazu istekao mi je ugovor sa bankom za kreditnu karticu. Iskreno, pojma nisam imao da tu postoji neki ugovor koji jos i istice. Pritom nisam dobio nikakvo obavestenje nigde o tome, bar ne da ja znam. Jos da sve bude zanimljivije na samoj kartici pise da istice 2025. Onda kazu proverice da li moze da se produzi ugovor bez pokretanja nove procedure. Kasnije zovu da kazu da ne moze i da mora sve ispocetka. Posto sam ja zaboravio proceduru, a agent koji me je zvao ocigledno nije znao odgovor na mnoga pitanja, pokrenem aplikaciju i krenem ispocetka. U aplikaciji stoji da je kreditna kartica u upotrebi. Ipak pokrenem proceduru. Posalje me na sajt banke. Tamo imam da popunim samo ime prezime telefon i mesto boravka. Uradio sam to i dobio poruku da je poruka poslata. Sta dalje, nemam pojma. Da li ce me neko sada nesto zvati, ili sta treba dalje da radim, ne znam...

Eto cisto da znate, ako kao ja niste znali da tu postoji neki ugovor i da vazenje kartice nema veze sa vazenjem ugovora. I da obratite paznju na to.
 
Kome smeta sto sada sa notifikacijama nemaju istoriju, evo zbrzanog Tasker profila za Android koji sadrzaj svih notifikacija od nove aplikacije upisuje u .txt fajl u internoj memoriji. Pride, belezi i lokaciju kad je notifikacija primljena, pa je vrlo koristan kad na izvodu vidite nepoznatu transakciju i pokusavate da se setite odakle je. Koristite na sopstvenu odgovornost. Imajte na umu da sadrzaj fajla u internoj memoriji dostupan svim aplikacijama, pa ovo moze biti i bezbednosni rizik, posebno ako pocnu kroz notifikacije da salju OTP kodove i slicno... Moze naravno i dodatno da se filtrira sta ce da upisuje, ali se nisam time bavio.

XML:
<TaskerData sr="" dvi="1" tv="6.3.13">
    <Profile sr="prof84" ve="2">
        <cdate>1546985694438</cdate>
        <edate>1724743085701</edate>
        <id>84</id>
        <mid0>58</mid0>
        <nme>Yettel log</nme>
        <Event sr="con0" ve="2">
            <code>461</code>
            <pri>0</pri>
            <App sr="arg0">
                <appClass>rs.yettelbank.app.MainActivity</appClass>
                <appPkg>rs.yettelbank.app</appPkg>
                <label>Yettel Bank</label>
            </App>
            <Str sr="arg1" ve="3"/>
            <Str sr="arg2" ve="3"/>
            <Str sr="arg3" ve="3"/>
            <Str sr="arg4" ve="3"/>
            <Str sr="arg5" ve="3"/>
            <Str sr="arg6" ve="3"/>
            <Int sr="arg7" val="0"/>
        </Event>
    </Profile>
    <Task sr="task58">
        <cdate>1546985702512</cdate>
        <edate>1724743078462</edate>
        <id>58</id>
        <nme>Yetel log</nme>
        <pri>6</pri>
        <Action sr="act0" ve="7">
            <code>902</code>
            <Int sr="arg0" val="2"/>
            <Int sr="arg1" val="100"/>
            <Int sr="arg2" val="0"/>
            <Int sr="arg3" val="0"/>
        </Action>
        <Action sr="act1" ve="7">
            <code>410</code>
            <Str sr="arg0" ve="3">Tasker/yettel-log.txt</Str>
            <Str sr="arg1" ve="3">%DATE %TIME %LOC %evtprm2 %evtprm3</Str>
            <Int sr="arg2" val="1"/>
            <Int sr="arg3" val="1"/>
        </Action>
    </Task>
</TaskerData>
 
Postoje "poruke" tj obavestenja u novoj aplikaciji u gornjem desnom uglu, ako se ne varam tu ostanu sve te push notifikacije.

Btw, imam kreditnu karticu i racun 5+, nisam do sada imao potrebe, ali sada bih trebao platiti na bookingu smestaj putem nje. Postoji li neka provizija za to s obzirom da je kreditna, do sad sam uvek koristio debitnu?
 
Kome smeta sto sada sa notifikacijama nemaju istoriju, evo zbrzanog Tasker profila za Android koji sadrzaj svih notifikacija od nove aplikacije upisuje u .txt fajl u internoj memoriji. Pride, belezi i lokaciju kad je notifikacija primljena, pa je vrlo koristan kad na izvodu vidite nepoznatu transakciju i pokusavate da se setite odakle je. Koristite na sopstvenu odgovornost. Imajte na umu da sadrzaj fajla u internoj memoriji dostupan svim aplikacijama, pa ovo moze biti i bezbednosni rizik, posebno ako pocnu kroz notifikacije da salju OTP kodove i slicno... Moze naravno i dodatno da se filtrira sta ce da upisuje, ali se nisam time bavio.

XML:
<TaskerData sr="" dvi="1" tv="6.3.13">
    <Profile sr="prof84" ve="2">
        <cdate>1546985694438</cdate>
        <edate>1724743085701</edate>
        <id>84</id>
        <mid0>58</mid0>
        <nme>Yettel log</nme>
        <Event sr="con0" ve="2">
            <code>461</code>
            <pri>0</pri>
            <App sr="arg0">
                <appClass>rs.yettelbank.app.MainActivity</appClass>
                <appPkg>rs.yettelbank.app</appPkg>
                <label>Yettel Bank</label>
            </App>
            <Str sr="arg1" ve="3"/>
            <Str sr="arg2" ve="3"/>
            <Str sr="arg3" ve="3"/>
            <Str sr="arg4" ve="3"/>
            <Str sr="arg5" ve="3"/>
            <Str sr="arg6" ve="3"/>
            <Int sr="arg7" val="0"/>
        </Event>
    </Profile>
    <Task sr="task58">
        <cdate>1546985702512</cdate>
        <edate>1724743078462</edate>
        <id>58</id>
        <nme>Yetel log</nme>
        <pri>6</pri>
        <Action sr="act0" ve="7">
            <code>902</code>
            <Int sr="arg0" val="2"/>
            <Int sr="arg1" val="100"/>
            <Int sr="arg2" val="0"/>
            <Int sr="arg3" val="0"/>
        </Action>
        <Action sr="act1" ve="7">
            <code>410</code>
            <Str sr="arg0" ve="3">Tasker/yettel-log.txt</Str>
            <Str sr="arg1" ve="3">%DATE %TIME %LOC %evtprm2 %evtprm3</Str>
            <Int sr="arg2" val="1"/>
            <Int sr="arg3" val="1"/>
        </Action>
    </Task>
</TaskerData>
Nek uradi to Yettel banka, što bi se korisnici bavili njihovim poslom, pritom uz bezbednosni rizik?

Postoje "poruke" tj obavestenja u novoj aplikaciji u gornjem desnom uglu, ako se ne varam tu ostanu sve te push notifikacije.

Btw, imam kreditnu karticu i racun 5+, nisam do sada imao potrebe, ali sada bih trebao platiti na bookingu smestaj putem nje. Postoji li neka provizija za to s obzirom da je kreditna, do sad sam uvek koristio debitnu?
Ne ostaju sve push notifikacije tamo. Samo dolazne transakcije.

Nemaš proviziju za plaćanje kreditnom, samo za dizanje sa bankomata. Međutim, ako plaćaš u stranoj valuti kreditnom koja kod Yettel banke ima limit samo u dinarima, obračunava se drakonski loš kurs (119,7), te ti je to dođe kao provizija od preko 2% u poređenju sa kursom u menjačnicama.
 
Za Samsung galxy telefone, aplikacija NotiStar beleži i push notifikacije YB i može, zajedno sa ostalima da ih čuva do godinu dana, ako se tako podesi. NotiStar se može skinuti sa Galaxy Store.
 
Ja je ne nalazim kod mene na Galaxy store
 
 
Hvala,.mora i goodlock da se instalira, zato nije video...
 
Poguraj banku da šalje obaveštenja na zaključanom ekranu, poguraj istoriju...
Majko moja, a ti programeri tamo, primaju platu da igraju GTA V?
 
Pošto koristim Google Pixel, kad god se približi objavljivanje nove verzije Androida instaliram predfinalnu beta verziju da se upoznam sa novim mogućnostima i proverim kako sve funkcioniše. Uglavnom, godinama unazad prelazak na novu verziju sistema nije narušio kompatibilnost ni sa jednom aplikacijom, osim možda sa onima koje odavno ne dobijaju ažuriranja. Međutim, kada je reč o Androidu 15 beta 4, samo jedna aplikacija mi ne radi. Pogađate, to je Yettel Bank. Probao sam mobilne aplikacije više banaka (Intesa, Raiffeisen, Addiko, Erste) sve funkcionišu besprekorno. Radi čak i stara aplikacija Mobi banke. Međutim, aplikacija Yettel Bank ima neobičnu grešku: kada prilikom instalacije aplikacije stigne sms kod za autentikaciju i kada se unese u odgovarajuće polje, dugme Nastavi ostaje neaktivno i na njega ne može da se klikne, tj. ništa se ne dešava kad se klikne. Ovim je onemogućeno pokretanje aplikacije.

Vidim da je na Google Play neko prijavio ovaj problem još pre više od mesec dana i odgovorili su mu da su preneli informaciju developerima. U međuvremenu je aplikacija dobila 2-3 ažuriranja i ovaj problem nije rešen.

Naravno, mogao bi sada neko da kaže da nije obavezno da bude podržana beta verzija Androida 15 koji još uvek nije objavljen. Međutim, meni ovaj problem ukazuje na neku bizarnu grešku programera i aljkavo kodiranje. Naime, neće tek tako propisno napisana aplikacija da stane kod banalne opcije kao što je unošenje verifikacionog koda u polje. Da pomenem da sam prethodno imao instaliranu aplikaciju na Androidu 14 koja je normalno radila. Prvo što sam primetio nakon upgradea na Android 15 je da ne radi biometrijska autentikacija, a da unošenje PIN-a ni na početnom ekranu ne dovodi do toga da dugme Nastavi bude aktivno. Po mom mišljenju, do ovako krupnih propusta dolazi ako developeri već imaju problematično napisan kod i verovatno koriste neke metode ili funkcije koje Google već u nekoliko poslednjih verzija Androida u dokumentaciji ne preporučuje ili najavljuje da će biti ukinute ili da će im funkcionalnost biti promenjena. Ko to ignoriše, u nekom trenutku aplikacija zaista postane neispravna. Mislim da je za ozbiljan tim programera bankarske aplikacije zaista nedopustivo da sačekaju da se pojavi nova verzija Androida da bi shvatili da im aplikacija ne radi. Treba razmišljati na malo duže staze, a emulator Androida 15 je svima dostupan.

U svakom slučaju mnogo restriktivnija politika Applea kada je u pitanju njihov App Store i zahtevi koje postavljaju pred developere u velikoj meri garantuju da će aplikacija koja radi na tekućoj verziji iOS-a raditi i na sledećoj. Aplikacija Yettel Bank radi na iOS 18 Public Beta, što sam takođe probao. Ali, meni je primarni telefon Google Pixel, pa mi samo ostaje da nagađam da li će Yettel srediti svoju aplikaciju do najavljenog, pa sada pomerenog objavljivanja Androida 15 u oktobru ili će i posle toga smatrati da to nije nikakav prioritet, jer ko pobogu još koristi najnoviji Android.
 
Tvoj user case je statisticka greska trenutno, a i poredis aplikaciju koja je u najbolju ruku i sama u beta stanju sa (koliko znam) aplikacijama drugih banaka koje su već duže vreme u potpunoj funkciji.

Verovatno će srediti i tvoju situaciju, ali cisto sumnjam da im je sad to prioritet.

Prvo neka rese ono sto sve nas kaci, tipa limiti u aplikaciji i slicno, to kaci sve nas.
 
I jedna pahulja snega je statistička greška, pa onda kad nastavi da pada, pada i pada... Napraviš grudvu za čas.
Sećam se da su prijatelju u firmi koji je programirao Android aplikacije tražili da uvek instalira Android beta i prvo tamo proba da li i kako sve radi, jer kad jednom ta verzija postane konačna, želeli su da sve već bude spremno za korisnike. Android 15 će već početi da se pojavljuje u oktobru, na Samsung telefonima već verovatno u decembru, a oni će tad da se bave ko zna čime. A to kako prenose poruke programerima, mogu da zamislim. Meni kad u RF nisu radila obaveštenja, ali nisu radila uopšte i nikad, banka me je zvala pa jedno sedam puta dok to nije rešeno. Slali mejlove, ispitivali me, tražili logove... Da, desilo se. To se valjda zove ozbiljan pristup na zadovoljstvo klijenta. Ovi će da napišu ono standardno "radimo na tome" blabla, to će doći do neke Jelene u korisničkom servisu koja će možda stvarno nekom nešto da pošalje i na tome će i ostati. Jer taj kome je poslala neće ni da otvori tu poruku. Developeri zaštićeni kao beli medvedi.
 
Za racun na klik i EPS, za sifru racuna ja sam uspeo samo poziv na broj da stavim, na slici gde bi trebalo da je primer se ne vidi sta tu upisujem. Ako moze neko da potvrdi samo da li tu ide poziv na broj sa uplatnice?
 
Tvoj user case je statisticka greska trenutno, a i poredis aplikaciju koja je u najbolju ruku i sama u beta stanju sa (koliko znam) aplikacijama drugih banaka koje su već duže vreme u potpunoj funkciji.

Verovatno će srediti i tvoju situaciju, ali cisto sumnjam da im je sad to prioritet.

Prvo neka rese ono sto sve nas kaci, tipa limiti u aplikaciji i slicno, to kaci sve nas.

Vidi, ja ne mislim da je ovo "moja" situacija a niti da da će im to biti prioritet. Ali je ona dobar indikator kvaliteta programerskog tima. Evo recimo i ovo što je već neko primetio ranije u postu. Instalirao sam aplikaciju i na jednom starijem Google Pixelu 4 na kome je Android 13. Aplikacija na njemu radi, ali se u push notifikacijama ne prikazije ikonica aplikacije nego prazan krug. Evo šta kažu na jednom Google Developer forumu u vezi sa tim (ne konkretno sa aplikacijom Yettel banke, nego sa neispravnim ikonama u notifikacijama:
  • Adaptive icons: The app might not be using adaptive icons, which are designed to fit within various shapes on different devices. If an app uses a legacy icon format, the system might not be able to properly display it within a notification badge, resulting in the default hollow circle.
  • Notification channels: The app might not be using notification channels correctly. Notification channels allow developers to group notifications by type and importance, giving users more control over how they are displayed. If an app doesn't set up notification channels properly, the system might not have enough information to display the app icon within the notification badge.
  • Notification badge settings: The app might be overriding the system's default notification badge behavior. While developers have some control over how their notifications are displayed, they should generally adhere to the system's default behavior to provide a consistent user experience.
Dakle, ne bi me čudilo da developeri Yettel Bank aplikacije koriste par Samsung telefona za proveru, ne osvrćući se na preporuke i dokumentaciju Googlea. Google Pixel bi trebalo da bude prototipska platforma za testiranje aplikacija, pogotovo kada je reč o UI dizajnu, ali za naše developere uglavnom postoji samo Samsung. Nemam apsolutno ništa protiv Samsunga, ali ako nešto ne radi na telefonu firme koja inače pravi Android, da li nam to nešto govori o moru potencijalnih problema u budućnosti, na raznim modelima. Kad se ne slede principi kodiranja i dizajna aplikacija niti preporuke tvoraca operativnog sistema, to je dobar put da se zabrlja i na drugim mestima.

U vezi sa aplikacijama koje na Androidu 15 ne reaguju na unošenje PIN-a piše ovo:
  • Deprecated APIs or Features: The app might be relying on APIs or features that are deprecated or behave differently in Android 15. This could cause unexpected behavior in the button activation logic after PIN entry.
  • Third-Party Library Conflicts: If the app uses third-party libraries, there might be conflicts or compatibility issues with the new Android version. These conflicts could affect how the app handles user input or updates its UI elements.
  • Incorrect Event Handling: The app might not be correctly handling events related to PIN entry or button state changes. This could lead to situations where the button remains inactive even after successful PIN verification.
Uzgred, malo sam istraživao i našao sam u nekom repoziturijumu apk starije verzije Yettl Bank aplikacije, mislim da je u pitanju verzija 1.3.8. Prijavi prilikom instalacije da nije sa Play Store-a, ali se uredno instalira i radi. Ponadao sam se da ću moći da je apdejtujem novom verzijom i da će nastaviti da radi, ali ne vredi. Čim se preko nje instalira nova verzija, gubi se mogućnost logovanja. Međutim aplikacija ostaje aktivirana i uredno mi stižu push notifikacije, naravno neispravne sa šupljim krugom umesto ikonice.

E, sad kakva kolosalna greška treba da se napravi da bi starija verzija aplikacije radila, a novija ne radi. I ko zna koliko takvih šupljina u kodu ima kojih programeri očigledno nisu ni svesni.
 
I jedna pahulja snega je statistička greška, pa onda kad nastavi da pada, pada i pada... Napraviš grudvu za čas.
Sećam se da su prijatelju u firmi koji je programirao Android aplikacije tražili da uvek instalira Android beta i prvo tamo proba da li i kako sve radi, jer kad jednom ta verzija postane konačna, želeli su da sve već bude spremno za korisnike. Android 15 će već početi da se pojavljuje u oktobru, na Samsung telefonima već verovatno u decembru, a oni će tad da se bave ko zna čime. A to kako prenose poruke programerima, mogu da zamislim. Meni kad u RF nisu radila obaveštenja, ali nisu radila uopšte i nikad, banka me je zvala pa jedno sedam puta dok to nije rešeno. Slali mejlove, ispitivali me, tražili logove... Da, desilo se. To se valjda zove ozbiljan pristup na zadovoljstvo klijenta. Ovi će da napišu ono standardno "radimo na tome" blabla, to će doći do neke Jelene u korisničkom servisu koja će možda stvarno nekom nešto da pošalje i na tome će i ostati. Jer taj kome je poslala neće ni da otvori tu poruku. Developeri zaštićeni kao beli medvedi.
Android beta je kao sto ti samo ime kaze beta i nema razloga da ti neko garantuje rad svoje aplikacije na OS-u koji nije zvanicno pusten. Druga stvar, kao sto je vec napisano ova nova aplikacija je isto tako nezavrsen proizvod(beta, rc...) tako da treba malo sacekati da se stvari ispeglaju sa obije strane.
Vidi, ja ne mislim da je ovo "moja" situacija a niti da da će im to biti prioritet. Ali je ona dobar indikator kvaliteta programerskog tima. Evo recimo i ovo što je već neko primetio ranije u postu. Instalirao sam aplikaciju i na jednom starijem Google Pixelu 4 na kome je Android 13. Aplikacija na njemu radi, ali se u push notifikacijama ne prikazije ikonica aplikacije nego prazan krug. Evo šta kažu na jednom Google Developer forumu u vezi sa tim (ne konkretno sa aplikacijom Yettel banke, nego sa neispravnim ikonama u notifikacijama:
  • Adaptive icons: The app might not be using adaptive icons, which are designed to fit within various shapes on different devices. If an app uses a legacy icon format, the system might not be able to properly display it within a notification badge, resulting in the default hollow circle.
  • Notification channels: The app might not be using notification channels correctly. Notification channels allow developers to group notifications by type and importance, giving users more control over how they are displayed. If an app doesn't set up notification channels properly, the system might not have enough information to display the app icon within the notification badge.
  • Notification badge settings: The app might be overriding the system's default notification badge behavior. While developers have some control over how their notifications are displayed, they should generally adhere to the system's default behavior to provide a consistent user experience.
Dakle, ne bi me čudilo da developeri Yettel Bank aplikacije koriste par Samsung telefona za proveru, ne osvrćući se na preporuke i dokumentaciju Googlea. Google Pixel bi trebalo da bude prototipska platforma za testiranje aplikacija, pogotovo kada je reč o UI dizajnu, ali za naše developere uglavnom postoji samo Samsung. Nemam apsolutno ništa protiv Samsunga, ali ako nešto ne radi na telefonu firme koja inače pravi Android, da li nam to nešto govori o moru potencijalnih problema u budućnosti, na raznim modelima. Kad se ne slede principi kodiranja i dizajna aplikacija niti preporuke tvoraca operativnog sistema, to je dobar put da se zabrlja i na drugim mestima.

U vezi sa aplikacijama koje na Androidu 15 ne reaguju na unošenje PIN-a piše ovo:
  • Deprecated APIs or Features: The app might be relying on APIs or features that are deprecated or behave differently in Android 15. This could cause unexpected behavior in the button activation logic after PIN entry.
  • Third-Party Library Conflicts: If the app uses third-party libraries, there might be conflicts or compatibility issues with the new Android version. These conflicts could affect how the app handles user input or updates its UI elements.
  • Incorrect Event Handling: The app might not be correctly handling events related to PIN entry or button state changes. This could lead to situations where the button remains inactive even after successful PIN verification.
Uzgred, malo sam istraživao i našao sam u nekom repoziturijumu apk starije verzije Yettl Bank aplikacije, mislim da je u pitanju verzija 1.3.8. Prijavi prilikom instalacije da nije sa Play Store-a, ali se uredno instalira i radi. Ponadao sam se da ću moći da je apdejtujem novom verzijom i da će nastaviti da radi, ali ne vredi. Čim se preko nje instalira nova verzija, gubi se mogućnost logovanja. Međutim aplikacija ostaje aktivirana i uredno mi stižu push notifikacije, naravno neispravne sa šupljim krugom umesto ikonice.

E, sad kakva kolosalna greška treba da se napravi da bi starija verzija aplikacije radila, a novija ne radi. I ko zna koliko takvih šupljina u kodu ima kojih programeri očigledno nisu ni svesni.
Sto se tice ikonice u notifikacijama i ja imam istu situaciju sa otp bankom na pixel 8/a14
 
Ne razumem se u programiranje, ali Pixel se zvanicno i ne prodaje na nasem trzistu, pa verovatno zato ne cudi sto im taj model nije reper za testiranje aplikacije...
 
Apsolutno je reper kao i svi drugi uređaji, a Pixel pogotovo jer je reč o Google telefonu...
U Android studiju postoji Virtual Device Manager tako da može da se kreira bilo koji uređaj sa različitim konfiguracijama softvera/hardvera i da se testira aplikacija mesecima pre nego što nova verzija androida bude dostupna.


Ali očigledno da to oni ne rade, već probleme otklanjaju u hodu :)
 
Možda se Pixel ne prodaje, ali se itekako prodaju drugi telefoni koji imaju nešto blizu AOSP-a, stock Android I ako na nekom takvom telefonu sve ne radi kako treba šta onda očekivati.. Ako rešavaju probleme u hodu i ako će im za njihovo rešavanje trebati naredne tri godine, neka lepo kažu da je ovo sve beta i da aplikaciju koristimo na sopstvenu odgovornost kao poluproizvod, da je sve eksperimentalna faza. Znam aplikacije koje su dve tri godine bile u beti, a radile besprekorno. A ovo je daleko od besprekornog. Dok se oni uhodaju, rashodaju i prohodaju, odoše im korisnici negde drugde. To se tako ne radi, ne sa bankarskom aplikacijom. Ne možeš da uzmeš Samsung Galaxy S24 ultra i kažeš da radi na svim telefonima.
O kanalima obaveštenja ne bih, ne možeš da staviš da sva obaveštenja o prometu idu pod razno... Komedija.
 
Nemoj da me razumes pogresno, ali gomila prethodnih postova su ti malo teatralni i defetisticki.

Kad korisnici nisu otisli dok je trenutna/stara aplikacija (a vala i banka) u neku ruku bila u fazi raspada, nije bilo GPay ni ApplePay i jos x drugih gluposti, nece ni sad.

Mene licno boli uvo za gomilu ovih sminkerskih gluposti dok je tu 4.01% na avista dinarsku stednju, preko mnogih stvari mogu da predjem samo zbog toga.
 
Meni obaveštenja koja kasne nisu šminka, već ogroman propust. Sve i da je to do mog telefona, a nije samo do toga jer mi sve ostalo stiže na vreme, teret je na njima da to reše. A znamo da se to verovatno nikad neće desiti jer ću ja biti na nivou statističke greške.
 
Ne razumem ovoliko kukanja na aplikaciju koja još nije obavezna za korišćenje. Ako vam usluga banke ne odgovara, slobodni ste da prestanete da koristite njene usluge. Možete odmah da odete i pozatvarate sve račune. Bar banaka imamo kol'ko vam srce ište...
Inače, ako niste do sada primetili, ceo projekat Telenor/Mobi/Yettel banke je od samog početka u eksperimentalnoj fazi, i kraj joj se još ne nazire.
Pozdrav
 
Meni su neku dividendu juče uplatili duplo više nego što treba, e onda su kao to stornirali i dodali mi na račun još toliko i konačno dodali i pravi iznos, tako da mi je uplaćeno pet puta više nego što treba i to tako stoji i danas....🤣
 
Све ће то да скину они и биће уплаћено само колико треба. 🤣
 
Možda se Pixel ne prodaje, ali se itekako prodaju drugi telefoni koji imaju nešto blizu AOSP-a, stock Android I ako na nekom takvom telefonu sve ne radi kako treba šta onda očekivati.. Ako rešavaju probleme u hodu i ako će im za njihovo rešavanje trebati naredne tri godine, neka lepo kažu da je ovo sve beta i da aplikaciju koristimo na sopstvenu odgovornost kao poluproizvod, da je sve eksperimentalna faza. Znam aplikacije koje su dve tri godine bile u beti, a radile besprekorno. A ovo je daleko od besprekornog. Dok se oni uhodaju, rashodaju i prohodaju, odoše im korisnici negde drugde. To se tako ne radi, ne sa bankarskom aplikacijom. Ne možeš da uzmeš Samsung Galaxy S24 ultra i kažeš da radi na svim telefonima.
O kanalima obaveštenja ne bih, ne možeš da staviš da sva obaveštenja o prometu idu pod razno... Komedija.
Aplikacija je u fazi razvoja, ne razumijem kako to ne razumijes. Ako imas problem cimaj ih, vjerujem da im je u cilju da radi besprekorno na svim telefonima. Od kukanja na forumu nemas nista. Ja sam imao problema sa otp aplikacijom na pixelu pa sam ovdje par puta samo pitao da li neko drugi ima taj i taj problem i kad sam vidio da nema pisao sam im. I sve su resili. Tako da dok je jos u fazi razvoja cimaj ih za svaki problem da bi to resili prije pustanja finalne verzije.
 
Notifikacije rade odlično na Pixelu, osim tog problema sa ikonicom. Pisao sam im na Play Store-u, pa ćemo da vidimo da li će reagovati.

Ono što se definitivno mora unaprediti je home page, užasno loše izgleda. Prenatrpano, nabacano i kao šlag na tortu ispisuje ukupno stanje novca, sa sve rezervisanim sredstvima... Da mi je znati koji je to pajser smislio.
 
Ovo naplaćuju upit stanja na bankomatu čak i za 5+ progresiv? Dobio novu MC karticu i htedoh da je aktiviran za beskontaktno, ubacim u bankomat i rekoh ajde za svaki slučaj da odaberem upit, ne znam aktivira li se samo kucanjem pina, kad ono ode 50din. :)
 
Jeste, 50RSD na YB bankomatu i 120RSD na tuđem za sve, po tarifniku koji ističe sutra, od nedelje samo 120RSD za provere na tuđim bankomatima.
 
Vrh Dno