Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Mene licno boli uvo za gomilu ovih sminkerskih gluposti dok je tu 4.01% na avista dinarsku stednju, preko mnogih stvari mogu da predjem samo zbog toga.
Tačno tako.
Da su angažovali najbolji programerski i dizajnerski tim morali bi dobro da ih plate i ne bi im usluge bile ovoliko povoljne. Ja čak imam nekoliko štednih i oročenih depozita u 3Bank koja uopšte nema ništa online. Ali imaju najbolje kamate na rentnu štednju i svesno sam ih izabrao da bi mi na kraju dana ostalo više novca iako jednom mesečno moram na šalter da bih pokupio tu "rentu". Nigde nećeš naći da radi sve besprekorno i još da bude povoljno, izaberi ono što najviše odgovara tvojim potrebama.
 
Ne moraju čak ni da angažuju najbolji dizajnerski tim na svetu, postoje open source komponente koje izgledaju dobro out of the box, kao što je npr. za React shadcn. Onda se setim da npr. Fey, Midday održava u pproseku 2 inženjera. Ovo je banka, što za sobom i nosi neki tehnički dug, treba dati vremena.

OK, nekoga boli uvo za dizajn, bitno da radi, ali sad makar nema izgovora da se push-uje šklopocija. Ima kome je bitno. Kako je to ručak nebitan?


Di2uRHpXoAAFnEj.jpg
 
Kako da u novoj aplikaciji vidim listu transakcija koje su na cekanju tj rezervisana sredstva?

edit: evo vidim odgovor dve stranice nazad. Nisam jedini

Tekući račun -> Pretraži - pa imaš opciju da isfiltriraš samo transakcije na čekanju.

svaka cast UX geniijalcima yettel banke, truly yebettel

edit2: da li nekako moze da se ugasi screenshot zastita? jel realno ovo
 
Poslednja izmena:
Meni je i dalje najjače što posle minut izlazi da su otkrili neaktivnost. Odakle li su tu glupost prepisali...
 
Nesto mi je cudno. Imam uplatu sa drugog racuna iz Y banke, a u listi transakcija pise interni prenos - i moje ime i prezime, a ne ime uplatioca... Bug ili feature?
 
Hoće to kad se deca igraju... Kako bi to moglo da bude feature, ako ime uplatioca nije tvoje. Koliko znam, iinterni prenos je samo kada ti prenosiš među svojim računima. U staroj beše piše "Prenos sa tekućeg računa".
 
Aplikacija je puna bugova na sve strane. Evo baš gledam transakcije kreditnom karticom. Za transakcije na čekanju stoji ime prodavca, a kod izvršenih stoji moje ime i prezime, kao da sam kod samog sebe kupio. I to je samo za kreditnu karticu slučaj. Za debitne je ok. Za kreditnu karticu kešbek sa pumpe uopšte ne vidi, ni pod dolaznim samo, ni pod kakvim parametrima.
 
Nesto mi je cudno. Imam uplatu sa drugog racuna iz Y banke, a u listi transakcija pise interni prenos - i moje ime i prezime, a ne ime uplatioca... Bug ili feature?
Da, da... Tako je i kod mene, od početka. Neverovatno, zaista...
 
Да ли може на дина картици да се искључи провера пин-а за свако плаћање на терминалу?
 
@Nikbos jedino beskontaktne do 6000 dinara koje je izdala Yettel banka počevši od 1.6.
 
Limit može biti i manji, u zavisnosti od limita na POS terminalu na kome se vrši plaćanje.
 
Kada smo vec kod limita,da li postoji mogucnost i da li je neko probao da trazi reset dnevnog limita?Pa,ukoliko je npr.dnevni limit za mCache 30.000,da se pozove call centar i da vam resetuju taj dnevni limit?
 
Kada smo vec kod limita,da li postoji mogucnost i da li je neko probao da trazi reset dnevnog limita?Pa,ukoliko je npr.dnevni limit za mCache 30.000,da se pozove call centar i da vam resetuju taj dnevni limit?
Tražio sam za mCash da mi resetuju, ali ne može. Međutim, mogu da se resetuju dnevni limiti za plaćanje nalozima za prenos (400k po kanalu, aplikacija i web, odnosno u konačnosti to su 4 instant naloga po 200k na primer).
 
Tražio sam za mCash da mi resetuju, ali ne može. Međutim, mogu da se resetuju dnevni limiti za plaćanje nalozima za prenos (400k po kanalu, aplikacija i web, odnosno u konačnosti to su 4 instant naloga po 200k na primer).
Nisam siguran da razumem,ali ako razumem dobro,nije valjda da i za naloge za prenos postoji limit?Mislio sam da ti mozes koliko god hoces naloga dnevno da napravis ka nekom racunu u drugoj banci (npr. 15,20...x300.000)
 
Je l vam se desava da aplikacija izbaci da nema interneta prilikom pokretanja, posle force close-a proradi 🤔
 
Nisam siguran da razumem,ali ako razumem dobro,nije valjda da i za naloge za prenos postoji limit?Mislio sam da ti mozes koliko god hoces naloga dnevno da napravis ka nekom racunu u drugoj banci (npr. 15,20...x300.000)
Upravo je o tome reč. Dnevno preko aplikacije možeš do 400.000 i isto toliko na eBankingu, a onda zoveš da ti resetuju i držiš liniju dok ne ponoviš naloge onoliko puta koliko ti je potrebno.
 
Upravo je o tome reč. Dnevno preko aplikacije možeš do 400.000 i isto toliko na eBankingu, a onda zoveš da ti resetuju i držiš liniju dok ne ponoviš naloge onoliko puta koliko ti je potrebno.
Ne znam da li je to pravilo i da li je to u svim bankama tako,ali sam misljenja da je moje pravo da radim sa svojim novcem sta zelim.U redu sa aspekta zastite pa u smislu da ti neko nije upao na racun i skinuo sav novac,ali mi je to ok na taj nacin sto ces da najavis banci tranakciju u N iznosu i nema sta da me banka limitira.
Ono ispada,kada zelis da stavis pare na racun,da im bacis na salter 50.000e,nisam siguran da bi tw pitali o poreklu novca za taj iznos,nego "samo daj" a kada zelis da podignes svoj novac ili uradis bilo sta sa njim-gomila peripetija i ogranicenja
 
Ne znam da li je to pravilo i da li je to u svim bankama tako,ali sam misljenja da je moje pravo da radim sa svojim novcem sta zelim.U redu sa aspekta zastite pa u smislu da ti neko nije upao na racun i skinuo sav novac,ali mi je to ok na taj nacin sto ces da najavis banci tranakciju u N iznosu i nema sta da me banka limitira.
U Rajfajzenu je isto pitanje u temi, tj. član hoće trajno povećanje e/mBanking limita, ali oni nude samo privremeno koje važi par dana. Moje tumačenje je da banke po prirodi stvari rezervišu daleko veće limite za pravna lica (npr. tamo mi je od skoro nedeljni limit povećan sa 10M na 20M za preduzetnika). Da li je takva praksa i kod ostalih banaka, verovatno da manje-više jeste. U principu nisam imao potrebe tamo kao fizičko lice da dižem limite i koristio sam najpre druge kanale kao mobilni potpis i jednokratnu lozinku, da bih pin/biometriju za mBanking ostavio na raspolaganju za druge potrebštine i to se resetuje u istoj satnici 7 dana od puštanja naloga.
Ono ispada,kada zelis da stavis pare na racun,da im bacis na salter 50.000e,nisam siguran da bi tw pitali o poreklu novca za taj iznos,nego "samo daj" a kada zelis da podignes svoj novac ili uradis bilo sta sa njim-gomila peripetija i ogranicenja
Nije baš tako. Preko 10/15k ili koliko već se traže dokazi makar u vidu priznanica podizanja sa šaltera, bankomata, itd. čisto da se ima nekakvo pokriće.
 
Ono ispada,kada zelis da stavis pare na racun,da im bacis na salter 50.000e,nisam siguran da bi tw pitali o poreklu novca za taj iznos,nego "samo daj" a kada zelis da podignes svoj novac ili uradis bilo sta sa njim-gomila peripetija i ogranicenja
Baš danas sam podizao oko 18k EUR u RSD protivvrednosti sa oročene štednje u Addiko banci i onda prešao preko puta u Intesu da uplatim taj isti iznos pre nego što ga plasiram dalje kroz drugu investiciju. Dočekao me je formular o izjavi o poreklu novca, JMBG, potpis, potvrda da je novac podignut iz druge banke i ručno prebrojavanje novca i prilikom isplate i prilikom uplate. Istu proceduru sam prolazio i nekoliko puta u Yettel banci ranijih godina.

Tako da ne, ne možeš tek tako da im prebaciš 50k EUR na šalter tako nonšalantno, a limiti su tu pre svega zbog sprečavanja moguće zloupotrebe, ako ti treba prebacivanje veće količine, to se reši jednim pozivom call centru, izdiktiraš im JMBG, kažeš koliku sumu želiš i preko kog kanala i to je to. Radio sam to milion puta baš u Yettel banci i nikad nisam imao ni najmanji problem oko toga.
 
Ja sam U Addiko prebacio online koji milion i morali smo dati nekoliko litra krvi...
Znaci dinare, online.....
Ne secam odakle gde EUR i morao sam LIATING doneti iz prethodne banke, ne samo isplatnicu :)
 
To je ono sto kazem..nisam protiv procedura i pravila,daleko bilo (da ih nema,bio bi divlji zapad),ali opet mi je nekako..lakse uci u kolo nego izaci.Onda stalno imam neki osecaj da mi treba gomila dokazivanja i pravdanja da upravljam svojim novcem, nego kada treba da ga predam banci:)(bez obzira kojoj,ne zelim ni jednu da etiketiram)
 
Pa zapravo je isto i za "input" i za "output" kad su veće sume u pitanju, nevezano da li prebacuješ ebankingom ili donosiš punu torbu novčanica u kešu. Yettel, Addiko i mnoge druge banke su mi uvek tražile izjavu o poreklu novca čim suma pređe milion - milion i po dinara plus dodatni dokazni materijal, tipa izvodi iz banke u prethodnih 6 meseci ako je u pitanju ušteda od zarade, itd. kad god sam oročavao sredstva. Jeste cimanje, ali ako uzmem u obzir kakve sve druge nebuloze proživljavam u svakoj banci gde imam otvorene račune (a imam ih u barem 5 domaćih banaka, možda i više), više mi odgovara da se iscimam za ogromne količine keša i oko ovakvih problema jer barem usput zaradim masnu kamatu nego da se jurim za nove kartice ili aktivaciju ebanking aplikacije jer je neko tamo odlučio da "optimizuje" procese da bi opravdao svoju svrhu.
 
Ovaj forum je jedino mesto gde sam čuo da banke traže dokaz o poreklu novca, za novac koji je uplatom sa računa na račun stigao iz druge banke. I to evo već više puta, ali uvek nekako nedorečeno, pa je ispadalo da je ipak nošen keš, pa izostane odgovor...

Kada keš udje u bankarski sistem, u tom prvom koraku traže dokaz porekla, jer je, je li, keš. Kada dolazi iz druge banke, banku u koju novac dolazi ne interesuje poreklo, jer je novac već bio kod neke banke i poreklo je provereno (došao iz druge banke ili keš uz dokaz o poreklu).
 
Netačno. Baš mi je Yettel banka jednom tražila dokaz o poreklu novca za par miliona RSD koji su stigli iz Intese. Zamrznu ti transakciju, možeš da je vidiš u ebankingu ali dok ne pošalješ na mejl šta ti traže i očitanu ličnu kartu, ne možeš ništa da radiš sa tim parama. Ruku na srce, nije se dešavalo u skorije vreme, ali pre par godina jeste. Za druge banke ne znam jer nisam tolike sume prebacivao ebankingom nigde drugde.
 
Par miliona, pre par godina.

Jel može malo detalja, šta su ti i na koji način tražili? Zamrzli pare i stigao ti mail? Popup u aplikaciji? Neko te zvao?
Šta si im poslao na mail?
Da nije bila sporna šifra plaćanja kod transakcije?

Ovo je javni forum, pa svi izbegavamo detalje o transakcijama, razumeću ako ne napišeš, ali ću i ostati pri stavu da novac koji dolazi iz druge banke ne podleže proveri porekla.
 
Za stari 5+ progresiv, a sada bank max, EUR račun se pojavi automatski nakon uplate? Trenutno ga ne vidim u aplikaciji, pa čisto da proverim. Sećam se da sam ga imao davno pre prebacivanja na lite račun kad su počeli sa naplatom za ostale.
 
Nazad
Vrh Dno