Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Jel to opet ne radi pretraga transakcija? To je bio najveci problem na starom sistemu... Juce pokusao sve kombinacije i prijavljuje ili da nema tih transakcija ili "trenutno nisu u mogucnosti da odrade zahtev".🤦‍♂️
 
Izašla nova verzija
 

Prilozi

  • Screenshot_20241108_072349.jpg
    Screenshot_20241108_072349.jpg
    59.3 KB · Pregleda: 64
Da ne bude da samo hejtujemo, meni je sadasnja verzija aplikacije dosta brza i komfornija za rad od Mobi.
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Evo jedna situacija sto se tice kasnjenja kartica. U firmi smo imali karticu koja je vazila do kraja septembra. Pocetkom septembra je vec narucena nova kartica koja jos uvek nije stigla. Dva meseca je vec proslo. U banci kazu imaju problema sa izradom kartica, uskoro ce, samo sto nije itd. I evo vec drugi mesec.
Jos se mi u banci vodimo kao veliki klijent. Pa kakva je situacija sa ostalima.

Da naglasim da nije u pitanju Yettel banka.
 
Moj najskoriji primer sa karticama - Dina ističe 11/2024 (važi do kraja meseca), inicirana nova pre par nedelja (nisam dobio eksplicitno obaveštenje, ali video u aplikaciji), stigla pre 2 dana - dakle 6.11.
Master ističe 12/2024, dobio obaveštenje na mejl pre par dana sa informacijom da će nova biti automatski inicirana i poslata pre isteka važenja postojeće, te da proverim kontakt podatke i adresu. Verujem da ću je dobiti tamo negde početkom decembra.
 
Jel vam radi opcija da dodate qr kod iz galerije za plaćanje?
 
Meni otvori galeriju i kad odaberem sliku qr koda, ništa se ne dešava (android).
 
Ne radi. Cak sam probao racun koji sam prosli mesec platio na taj nacin i nece da ocita.
 
Zna li neko da li se naplaćuje potvrda o zatvorenom računu (ako hoću da je imam i u fizičkoj formi), i ako se naplaćuje koliko?
 
Dobio sam email sa naslovom "Vas mesecni izvod", ali u emailu nije izvod vec upustvo kako da dodjem do izvoda. :ROFLMAO:

1731344187129.png
 
Tako je već x meseci/godina unazad.
 
Nisam uspeo da platim pravnom licu preko mobilne aplikacije (poruka neispravni podaci), preko mobi na računaru je prošlo. Na mobilnoj aplikaciji ne postoji posebna opcija plati pravnom licu.
 
Do sada sam MTS - u placao pod sifrom 289 - Transakcije po nalogu građana (i tako 3-4 godine).
 
U životu ni za jedan račun komercijalnih usluga nisam stavio šifru 221. Uvek 289 i uvek prođe.
 
Može i 289, nije sporno. Njihov IPS QR je sa 221, ali kako god, prolazi.
 
Naravno, nego u nekim bankama je 289 podešena kao podrazumevana i onda ne razmišljam. Mislim da je tako sad i u novoj YB aplikaciji, ali nikad još ništa iz nje nisam platio.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ja sam iz nekog razloga preko kompa uvek terao kao pravno lice, mada mislim da to tehnički ništa ne menja i ne znači.
 
Kad se ulogujem u app u gornjem desnom uglu gde su čet, poruke, pojavio se ključ (za logovanja na e banking)...
Vidim da ima i Yettel bank sajt, ne znam jel bio ranije i da li ste pisali o tome...
 
"Usmeri kameru prema QR kodu..."
Izgleda će neko biti baš srećan, uskoro.
@stevan10 ne vidim sajt, samo QR skener. Ne kaže koji link da se otvori.
 
Poslednja izmena:
Generalno mislim, postoji sajt Yettel bank (ne znam da li je ranije bio ili samo Mobi).
Vidim i na početnoj strani taj ključ eBank koji vodi na skener(pre logovanja). Rade na tome verovatno, pa će uskoro biti neka funkcija oko logovanja. 🤣
 
Stvarno su hit sa ovom Ebank opcijom u aplikaciji. Pustili su je, svima je dostupna, ali ničemu ne služi. I kad bude radila, treba da piše kako se uopšte pristupa novom webu, osim ako očekuju da korisnici budu vidoviti. Ranije se to samo povremeno pojavljivalo, a sad je baš tu konstantno. Kad otvoriš bilo koju aplikaciju koja traži od tebe da skeniraš QR, ona te navodi gde da odeš i šta da uradiš. Ne igramo se valjda escape room.
 
Meni je lično veći problem svih problema što kada namestim srpski, aplikacija opet vrati na engleski, prateći podešavanje jezika u telefonu, a do poslednjeg ažuriranja nije tako bilo.
 
Nazad
Vrh Dno