Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Mislim da možeš, ako registruješ obe na onom sajtu, ako ti dopusti tako nešto.
 
A u aplikaciji ne možeš ništa ni da odbiješ. Imaš samo "saglasan sam sa ponudom" i nastavi. A ako nisam saglasan, ne mogu da je odbijem. Što znači da će pozivanje i maltretiranje njihovih agenata da postane normalno.
Meni tako nude kredite s vremena na vreme do sada sam ih uvek odbijao i rekao da mi vise ne nude jer sigurno necu da ih uzimam,ali oni opet nude li nude.
Zadnji put isto posalju ponudu,vidim nema gde da se odbije posle par dana opet salju sms da me podsete da prihvatim opet iskuliram.
Posle par dana zove neka zenska pretstavi se da je iz banke"jel imate malo vremena" rekoh imam i poce ona opet za kredit,ja je odmah prekinem i rekoh "da ne gubimo ni vase a ni moje vreme krediti me uopste ne interesuju" a ona ce da li hocete barem da me saslusate rekoh necu i prekinem joj vezu.
Stvarno su mnogo dosadni i navalentni sa tim kreditima i eto sada su nasli i kako da onemoguce odbijanje njihove ponude.
 
Zna li neko da li je promocija Mastercard utorkom vezana za lice ili karticu? Odnosno da li ako imam Mastercard debitnu i Mastercard kreditnu mogu da platim 3000 RSD kreditnom i 3000 RSD debitnom i dobijem 1000 RSD cashback na kreditnu i 1000 RSD na debitnu?


Vezana je za karticu. Mogu cak i glavna i dodatna kartica. Ali pogledaj temu svakako.
 
Evo sta se letos desilo meni sa Yettel bankom. U CG sam bio na odmoru i deo para sam ostavio na deviznom racunu banke u evrima, kada sam podigao 200 e sa bankomata (sva sreca da nisam podigao vise) skinuto mi je 25 e provizije plus 3-4 e isto neke provizije. Da bi kad sam dosao u Srb i zalio se da mi je naplacena velika provizija a po ugovoru je 1 posto ili 300 400 din najmanje na aplikaciji je pisalo oko 3 e provizija i da sam podigao na bankomat 225 e. I ne mogu da im objasnim da nisam podigao 225 nego 200 e a da je prvo naplacena provizija 25 + 3 pa posle su tih 25 ubacili kao da sam podigao 225. I veliki je problem sto radnici koji rade u Yettel banci nemaju pojma o bankarstvu nego se vode time kako sistem vodi poslovanje (fora pa evo pise tako i mi tu ne mozemo nista).
 
Meni to vise lici na mucku sa bankomatom, to je rasprostranjeno svuda.

Kao da je banka uzela svoje plus te je odrala banka ili provajder ciji je bankomat bio.
 
Mislim da za bankomate nisu baš tako male i slatke provizije. Bio sam u Bugarskoj 2022 i sećam se dobro da mi je prilikom svakog podizanja novca uvek izlazilo obaveštenje kolika je provizija. Dakle, ništa nije naplaćeno bez mog dodatnog pristanka. I znam da sam izbegavao podizanje, jer je svuda sve moglo da se plati karticom što je svakako bilo jeftinije. A i mnogo većim bankama se dešavaju ovakvi propusti. Drugarica iz Hrvatske je bila letos u Beogradu. U matičnoj banci su joj rekli da ima pravo da podiže novac besplatno na bankomatima Intesa grupe, što je ona i radila, ali na kraju su je ipak odrali. Ona je to posle sa njima tamo prebijala i posle višednevnog ubeđivanja povratila novac.
 
pa vrv je to, oni prvo naplate svoju proviziju 1 posto a onda njihova preracunavanja sa ino bankama opet stave nama na teret. Ali onda takvu stvar treba jasno da stave u ugovoru da podizanje na bankomatima iziskuje dodatne visoke provizije.
 
Evo sta se letos desilo meni sa Yettel bankom. U CG sam bio na odmoru i deo para sam ostavio na deviznom racunu banke u evrima, kada sam podigao 200 e sa bankomata (sva sreca da nisam podigao vise) skinuto mi je 25 e provizije plus 3-4 e isto neke provizije. Da bi kad sam dosao u Srb i zalio se da mi je naplacena velika provizija a po ugovoru je 1 posto ili 300 400 din najmanje na aplikaciji je pisalo oko 3 e provizija i da sam podigao na bankomat 225 e. I ne mogu da im objasnim da nisam podigao 225 nego 200 e a da je prvo naplacena provizija 25 + 3 pa posle su tih 25 ubacili kao da sam podigao 225. I veliki je problem sto radnici koji rade u Yettel banci nemaju pojma o bankarstvu nego se vode time kako sistem vodi poslovanje (fora pa evo pise tako i mi tu ne mozemo nista).
Moguće je da si koristio bankomat koji obračunava DCC konverziju. Po pravilu trebalo na ekranu da piše (opcija sa konverzijom ili bez konverzije), ali ima i izuzetaka. Primera radi, u Turskoj ispred aerodroma sam kupio vodu i taj iznos u evrima je preračunat prema DCC, a u hodniku aerodroma platio obrok bez dinamičke konverzije.
 
Meni tako nude kredite s vremena na vreme do sada sam ih uvek odbijao i rekao da mi vise ne nude jer sigurno necu da ih uzimam,ali oni opet nude li nude.
Zadnji put isto posalju ponudu,vidim nema gde da se odbije posle par dana opet salju sms da me podsete da prihvatim opet iskuliram.
Posle par dana zove neka zenska pretstavi se da je iz banke"jel imate malo vremena" rekoh imam i poce ona opet za kredit,ja je odmah prekinem i rekoh "da ne gubimo ni vase a ni moje vreme krediti me uopste ne interesuju" a ona ce da li hocete barem da me saslusate rekoh necu i prekinem joj vezu.
Stvarno su mnogo dosadni i navalentni sa tim kreditima i eto sada su nasli i kako da onemoguce odbijanje njihove ponude.
Slobodno zahtevaj sledeći put da te više ne zovu za kredite ili bilo koje druge usluge koje te ne interesuju. Imaš pravo na to. Nisu me zvali već sigurno 4-5 godina otkad sam to tražio, a poprilično sam aktivan korisnik.
 
Da li može onlajn da se završi sve oko otvaranja računa, da ugovor stigne na kućnu adresu?
 
Da li može onlajn da se završi sve oko otvaranja računa, da ugovor stigne na kućnu adresu?
Ako preko web-a nije predviđena dostava ugovorne dokumentacije kurirskom službom, onda ne
Kroz aplikaciju je moguć samo dolazak u sedište banke ili Yettel radnju. U najidealnijem slučaju, identifikacija, štampa i potpisivanje dokumentacije nakon iniciranog zahteva traju 5-10 minuta.
 
Ako primoravaju dolazak u prodavnicu, kratak savet — izbegavati Yettel radnju u Knezu u BG. Radnica koja mi je svojevremeno dovršavala proces otvaranja računa je bila toliko pogubljena da sam morao da dolazim i drugi put (uporno mi je stizao SMS, parafraziram, da svratim u Yettel da dovršim proces otvaranja računa — mislim se, bio sam pre neki dan kod vas, koji *********?!), mada ruku na srce, došao sam kada se potrefilo i da im je ceo sistem tog dana brljavio (tako mi bar objasni poslovođa kada je morao da interveniše jer se ova jadna nije snašla). Drugi put sam došao kod kolege koji bio prisutan uz pogubljenu radnicu iz prvog puta i navodio je šta da radi, i koji je delovao stručnije.
Epilog priče je taj da je "stručniji" kolega otvorio još jedan tekući račun 🤦 Konfuziju je stvorilo to što sam, svaki put kada otvorim aplikaciju, čas video normalno stanje (nedugo nakon otvaranja računa sam već tamo prebacio neku manju sumu novca), čas sam video nedozvoljeni minus od 500 dinara (sa drugog tekućeg računa su već skinuli naknadu za izradu Mastera). Kako nisam sam na prvu loptu shvatio šta se dešava, tek nakon poziva ka call centru sam shvatio koliko je sati.
Tako da, ako već mora radnja, kapiram da je u Yettel radnji koja ima svog posebnog savetnika za Yettel banku bezbolnije iskustvo (Knez u BG ga očito nema, iako su "flagship" store).
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Epilog priče je taj da je "stručniji" kolega otvorio još jedan tekući račun 🤦
Ovo nisam ni znao da je kod njih moguće... Ako ne bi hteo da ga gasiš, a još uvek ti nije inicirana Master kartica, prebaci ga na Lite kroz aplikaciju i promena se sprovodi brže u odnosu na web gde ide po starom od početka narednog meseca. Mada kako sam shvatio, ti si na jednom preneo zaradu, a drugi je greškom otvoren. Probaj onda da iskomuniciraš sa bankom da se za taj drugi storniraju naknade za izdavanje kartice i održavanje.
 
Nisam ni ja verovao dok ne doživeh 😁
Sve se ispeglalo na kraju, račun viška je ugašen, naknade stornirane, ostao je jedan račun na koji je u međuvremenu prešla i plata. Samo eto, bespotrebno cimanje, samo zato što im u "glavnoj" radnji u BG rade nesnalažljivi.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li je neko još primetio nepravilne iznose prilikom knjiženja transakcija u inostranstvu koje nisu u evrima? Imao sam transakciju 76.12 BAM što je po mastercard kursu 38.92 EUR, koliko je i prvobitno rezervisano, međutim kada je transakcija proknjižena skinuto je 39.14 EUR. Nebitna razlika, slučajno sam je primetio, ali pitanje je koliko je takvih slučajeva do sad bilo. Agent mi je potvrdio da se kurs računa po kursu Mastercarda i da nema dodatnih provizija, tj. da se tu nije ništa menjalo. Reče mi da mogu da pišem žalbu na mejl, pa da provere, ali mi se ne cima za 25 dinara. Pitanje je samo da li je ovo sistemska greška koja je trajna, možda jednokratna greška ili nije greška nego neko zaokriživanje. Kako se uopšte vrši proceš knjiženja? Da li to ručno knjiži neka ćata ili to ide automatski?
 
Možda se pri knjiženju uzima kurs koji je aktuelan za taj dan, ali nisam siguran jer nisam korisnik Yettel Banke.
 
Da li je neko još primetio nepravilne iznose prilikom knjiženja transakcija u inostranstvu koje nisu u evrima? Imao sam transakciju 76.12 BAM što je po mastercard kursu 38.92 EUR, koliko je i prvobitno rezervisano, međutim kada je transakcija proknjižena skinuto je 39.14 EUR. Nebitna razlika, slučajno sam je primetio, ali pitanje je koliko je takvih slučajeva do sad bilo. Agent mi je potvrdio da se kurs računa po kursu Mastercarda i da nema dodatnih provizija, tj. da se tu nije ništa menjalo. Reče mi da mogu da pišem žalbu na mejl, pa da provere, ali mi se ne cima za 25 dinara. Pitanje je samo da li je ovo sistemska greška koja je trajna, možda jednokratna greška ili nije greška nego neko zaokriživanje. Kako se uopšte vrši proceš knjiženja? Da li to ručno knjiži neka ćata ili to ide automatski?
Znam o čemu pričaš, i ja sam to primetio i cimao sam ih, imali su neko objašnjenje.
Pisao sam ovde na forumu o tome ali sam zaboravio detalje, ako uspem postaviću kasnije.

EDIT: Evo prepiske i, posle malo muke i malo više vremena, konkretnog odgovora... Isto je situacija bila oko palaćanja njihovim master-om u BiH u BAM...
1732193071784.png
 
Poslednja izmena:
Zašto konvertuju iz BAM u USD pa u EUR kad ima direktan Mastercard kurs BAM u EUR? Postoji na sajtu Mastercarda lepo kalkulator i kaže toliko i toliko BAM će biti naplaćeno toliko i toliku u EUR. Mogli su još i kroz CHF i RUB da ga provrte...

Edit: Proverio sam i BAM-USD-EUR. Opet nije to to, trebalo bi onda više da ispadne...
 
Исто се дешава и мени, имао сам плаћања у валутама које наше банке не мењају и износ који ми скину није по калкулатору са Мастеркард сајта, који год дан да погледам, не поклапа се. Свота коју ми наплате је некад мања него на калкулатору, некад већа. Никад им нисам писао поводом овога, јер буде ту негде, па се нисам превише бавио тиме. Али јесу једина банка преко које сам обављао девизна плаћања да се не поклапа износ у цент са Мастеркард калкулатором.
 
Evo baš sad gledam transakcije. Za BAM je lošiji od Mastercard kursa, za RON manje više sličan (ali nikas isti), a za KZT bolji. Kako oni to računaju, boga pitaj...🤣
 
Ja se secam kada sam bio u Abu dabiju da su mi za placanje nudili da na aparatu odaberem valutu, da li euro ili one njihove pare, i jednom sam odabrao njihovu valutu i bio je los kurs... Mozda ta opcija ima i u drugim zemljama koje ne kostiste euro, ili nema, ili prosto prodavci ne nude...
 
Evo baš sad gledam transakcije. Za BAM je lošiji od Mastercard kursa, za RON manje više sličan (ali nikas isti), a za KZT bolji. Kako oni to računaju, boga pitaj...🤣
Bilo bi lepo da im pišeš kroz zahtev u app/sajt, da vidimo da li ćeš dobiti isti odgovor... 😄
Svakako, što ih više ljudi bude smaralo, možda i primete i promene nešto.
 
Ljudi jel samo meni nema u ovoj novoj aplikaciji da podelim na rate ili ono da prebacim sa kreditne iznos koji sam lupam potrosio sa debitnom karticom?
 
Nije mi bas najjasnije za podelu na rate, jel ovaj minimum od 500 din plaćam po svakoj rati ili tih minimalnih 500 din dele na rate?
Navodim primer da delim nesto na rate gde je 6 posto manje od 500 din pa računaju taj minimum...?
Jos jedno pitanje, jel moguće podići limit na kreditnoj tako što prebacim odredjen iznos preko limita da bih imao na kreditnoj da kupim to što želim?
 
Nazad
Vrh Dno