Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Stigao i meni, isto Jugoistok Niš, ali bez ikakvog obaveštenja.
Sad sam ga platio, a došao mail sa potvrdom Yettel banke da mi je tekući račun zadužen za 0.00 dinara.
 
A vazno je da su sada pred uvodjenje naplate sms obavestenja, uveli i obavestenje kada se radi interni prenos. Pa stignu dve poruke jedna za odliv jedna za priliv... Pa ako neko ostavi ukljuceno sms obavestenje lepo ce se iznenaditi...
 
Naplaćuje se i sad. Mejlovi ostaju besplatni.

Kod njih su samo osnovne stvari sms-om (plata ili penzija i potrošnja u inostranstvu). Ostalo kroz notifikacije.

Dobro je znati. Za Intezu sam znao, za NLB bih ostao dezinformisan, pošto su imali kompletan opseg sms obaveštenja za svaku moguću sitnicu. Tom logikom, krenuće i ostale velike poput OTP, AIK i UniCredit. Deo kolača za klasične usluge (šalter i sms) preuzeće najverovatnije one manje kao Halk i Alta banka.

Meni stigli računi za struju (Jugoistok Niš)
Na 5+ nisu naplacivali sms (barem ja nisam to primetio).
 
Na 5+ nisu naplacivali sms (barem ja nisam to primetio).
Nisu na tom paketu, na ostalima se naplacuju. A nadam se da ce push notifikacije u aplikaciji raditi kako treba. I sada postoje u staroj aplikaciji ali ocigledno nikada nisu radile.
 
Od 01.09. hoce. 6 din po sms-u.
 
Od 01.09. hoce. 6 din po sms-u.
Koji su to foliranti... sada sam zvao call centar i potvrdili su da će se od 01.09. naplaćivati!
Zar ne mogu kao što ima Raiffeisen, da notifikacije stižu i da ne mora za svaku uplatu i isplatu da se ulazi u aplikaciju da bi klijent znao koliki je priliv i odliv sa računa - zar je to toliko teško i čemu onda toliko usavršavanje nove APP ako nema tu mogućnost!? :mad:
 
Па пуш нотификације ће радити за џабе, а смс ће се наплаћивати...
 
Па пуш нотификације ће радити за џабе, а смс ће се наплаћивати...
Šta imaš vajde od puš notifikacija, kada da bi video svaki priliv ili odliv moraš svaki čas da ulaziš u APP i proveravaš poruke (puš notifikacije) i da li ima promena?
Šta ako danas imaš 10 odliva i 2 priliva, onda moraš 12x (posle svake transakcije) da ulaziš u APP da bi video da li ti je sve OK...
Možda negde grešim ali je kod mene tako i od njih nema vajde dokle god se ne uđe u APP i pogleda (otvori) ono zvonce sa gornje desne strane!
 
Па теоретски те пуш нотификације треба да добијаш без да уђеш у апп. Е сад, да ли ће то радити како треба, видећемо.
 
90% ljudi tu dinu baci u đubre čim je dobije, jedino ovde 90% postova vezano za dina kartice na svakoj temi za banke
Jasno ti je da je Dina besplatna a da se Visa/Master plaćaju uglavnom u svakoj banci uz osnovni račun?
Ono kako 90% populacije koristi kartice je tako da to sve mogu da završe sa Dinom. Kada bi pri otvaranju računa samo rekli da im ne treba Visa/Master koje im uvaljuju banke uštedeli bi novac koji bespotrebno daju svaki put kad im se izrađuje kartica. A ušteda novca je jedino što bi trebalo da te interesuje u finansijama.
 
Па теоретски те пуш нотификације треба да добијаш без да уђеш у апп. Е сад, да ли ће то радити како треба, видећемо.
Da li kod tebe ili ikoga sada to radi kako treba, kod mene ne radi?
Ako bude tako radilo kao što kažeš biće super, ali po rečima operaterke iz Call centra ja sam shvatio da to neće nikada tako raditi i da nije ni u planu da tako radi... :(
Pozz
 
Te push notifikacije nisu iste kao te koje imas kad udjes u aplikaciju. One te obavestavaju bez da udjes u app. Isto kao kada ti recimo neko posalje poruku preko Vibera. Izadje ti obavestenje bez da ista startujes na telefonu. Kod RF banke to sasvim korektno funkcionise. Kod Mobi to nije radilo nikad iako je trebalo. Sad su obecali da ce to u ovoj novoj aplikaciji da srede da radi kako treba.
 
Kod Inteze rade notifikacije ali samo u vidu obavestenja da je bila uplata/isplata. Za detalje mora da se udje u aplikaciju, sto je po meni neprakticno. Sms poruke kakve su sada kod Y banke, je meni bas dobro resenje....
 
Koji su to foliranti... sada sam zvao call centar i potvrdili su da će se od 01.09. naplaćivati!
Zar ne mogu kao što ima Raiffeisen, da notifikacije stižu i da ne mora za svaku uplatu i isplatu da se ulazi u aplikaciju da bi klijent znao koliki je priliv i odliv sa računa - zar je to toliko teško i čemu onda toliko usavršavanje nove APP ako nema tu mogućnost!? :mad:
Slazem se, i meni je sms bas odgovarao i ova promena mi se ne svidja. Svakao mi nije promena na bolje. Napravite push notifikacije ali ostavite i besplatan sms u slucaju da vam to ne radi kako treba.

Kod Inteze rade notifikacije ali samo u vidu obavestenja da je bila uplata/isplata. Za detalje mora da se udje u aplikaciju, sto je po meni neprakticno. Sms poruke kakve su sada kod Y banke, je meni bas dobro resenje....

Bas to me najvise i plasi. Push notifikacije su skroz ok, ali pitanje kako ce neko da ih realizuje i kako ce uopste raditi. Dat je primer vibera, ali i na njemu se svima nekad desavalo da ne stignu notifikacije nego kada otvoris app pojavi ti sve poruke odjednom.

A opet sa sms-om nema greske. Koristim Yettel banku jos od kada su bili Telenor i sa sms porukama se ne secam da je bilo problema. Sve u svemu nesto se plasim kako ce to sa push notifikacijama biti reseno i kako ce uopste raditi. Novu aplikaciju nisam jos instalirao, ali citam komentare i vidim npr da za otisak prsta su napravili korak vise da bi usao u aplikaciju. Tako prosta stvar i ima milion primera gde je to dobro reseno a oni urade pogresno. Bas zbog toga sam skeptican.
 
Jasno ti je da je Dina besplatna a da se Visa/Master plaćaju uglavnom u svakoj banci uz osnovni račun?
Ono kako 90% populacije koristi kartice je tako da to sve mogu da završe sa Dinom. Kada bi pri otvaranju računa samo rekli da im ne treba Visa/Master koje im uvaljuju banke uštedeli bi novac koji bespotrebno daju svaki put kad im se izrađuje kartica. A ušteda novca je jedino što bi trebalo da te interesuje u finansijama.
Ja sam bas suprotnog misljenja.Dina mi nicemu ne sluzi (niti mozes da je koristis u inostranstvu,niti mozes da je vezes za Google/Apple wallet,niti je kompatibilna sa svim modelima pos uredjaja) i misljenja sam da je ona nametnuta kartica bankama tj korisnicima da se namlate pare za izradu.
Sto se tice Visa/Master to svugde radi (cak sa Master mozes i u Maksiju da podignes novac) a to sto posle trgovcima naplate neki procenat,niti me zanima,niti treba da me zanima jer ja svoj deo kolaca placam banci (nikome od trgovaca nije zao sto ja mesecno moram da platim odrzavanje racuna i razne kamate,pa ne zalim bas ni ja trgovce za moje koriscenje Visa/Master kartica).
 
Sve je to ok sa email i sa push notifokacijama u app, ali za oba treba pristup internetu, vidite gde je problem (slab signal, roaming...)? I dalje sam stava da je 6 din po sms-u bezobrazluk u 2024. Kome nije neka ga ne isključuje, a ja polako svoje selim u drugu banku.
 
Nisi stalno u romingu, jedino ako ti je stalno slab signal, onda razumem.
 
Desilo mi se ono cega se svako boji, a to je da su mi pokradeni podaci kartice i pokusana neautorizovana transakcija. Kroz sve to imao sam bas pozivitno iskustvo sa sada Yettel bankom.

Karticu od mobi banke sam koristio kao sekundarnu. Od trenutka kako je stigla nova kartica nakon isteka stare, samo sam podizao pare sa raznih bankomata, nakon sto prebacim iznos sa svog primarnog racuna.
Jedinu online transakciju koje sam napravio bila je pre 15ak dana za uplatu manjeg novcanog iznosa na nalog MaxBet kladionice za drugara koji je tada bio na odmoru. - Ovo navodim i kao upozorenje drugima da obrate paznju. Druga mogucnost je da sam negde naleteo na skimmer u NS, sto nije nemoguce.

Sve u svemu, prvo sam dobio obavestenje da je Apple Pay suspendovan. Verovatno je pokusana registracija kartice na apple pay ili placanje istom, s obzirom da nisam imao para na tom racunu. Sledece jutro dobio sam SMS da je odbijena inostrana transakcija. Odmah sam trajno blokirao karticu i nova ce biti urucena na adresu.
Sat vremena posle SMS-a, dobio sam poziv da me obaveste da su blokirali pokusaje spornih transakcija, a da mogu da skinu blokadu ako potvrdim da su to moje autorizovane transakcije.

IMG_3702.png

IMG_3709.png

Ovaj pristup sa blokadom sporne transakcije i pozivom da se verifikuje ista je po meni daleko bolje resenje nego sto forsira Intesa, gde znaju cesto blokirati karticu trajno za sasvim legitimne transakcije, cak kada ih i licno ja autorizujem.

Naplaceno mi je 35din za neuspelu inostranu transakciju + 500din za izradu nove. Sada barem necu cekati 2028. za novi dizajn kartice.

Pazite ljudi gde koristite kartice, posebno ako je to primarna kartica gde vam plata lezi.
 
Mene nervira sto nisu prekopirali imena stednih racuna, a posto ih imam nekoliko sada ne mogu da ih razlikujem posto se zovu Stednja po vidjenju 1, Stednja po vidjenju 2.... Isto tako, na staroj aplikaciji kad uplacujem nekome novac na racun, ukoliko sam vec uplacivao novac toj osobi mogu da je izaberem cim pocnem da pisem prvih nekoliko slova imena, a u novoj to ne radi.
 
Zanimljivo bi bilo videti statistiku NBS, ako uopšte postoji, kartice koje banke se najviše zloupotrebljuju. Rekao bih da je mobi u samom vrhu. Ljudima su stizale karice u pocepanim ili otvaranim kovertama.
 
Kojim ljudima su tako stizale? Prvi put čujem za to, a i ako stigne tako, piše da kontaktiraš banku onda da ti izdaju novu.
Ne može da se koristi dok je ne aktiviraš.
Nije Telenor banka bila savršena, niti Mobi banka, a nije ni Yettel bank, ali to "čuo sam da se nekome nekada desilo nešto", je na nivou tabloida i click bait naslova.
 
Zanimljivo bi bilo videti statistiku NBS, ako uopšte postoji, kartice koje banke se najviše zloupotrebljuju. Rekao bih da je mobi u samom vrhu. Ljudima su stizale karice u pocepanim ili otvaranim kovertama.
Jeste, baš će krivac da kaže ukakih se. Možda se vodi evidencija zloupotreba aktivnih kartica kod krajnjih korisnika, a neuručenih, čisto sumnjam.
 
Kojim ljudima su tako stizale? Prvi put čujem za to, a i ako stigne tako, piše da kontaktiraš banku onda da ti izdaju novu.
Ne može da se koristi dok je ne aktiviraš.
Nije Telenor banka bila savršena, niti Mobi banka, a nije ni Yettel bank, ali to "čuo sam da se nekome nekada desilo nešto", je na nivou tabloida i click bait naslova.
Lično znam trojicu koji su dobili kartice u pocepanim ili očigledno otvaranim kovertama. A ti ako radiš u mobi banci mogu da ti dam njihove podatke da proveriš, u suprotnom nemoj da troluješ. I naravno da su kartice aktivirali, kada su ih dobili.

Jeste, baš će krivac da kaže ukakih se. Možda se vodi evidencija zloupotreba aktivnih kartica kod krajnjih korisnika, a neuručenih, čisto sumnjam.

O kakvim ti neuručenim karticama govoriš? Kartice su uručene i bile aktivirane. Da bi ih kasnije blokirali zbog zloupotrebe. I jedino sumnjivo je bilo to što su stigle u pocepanim ili očigledno otvaranim kovertama. Pažljivije čitaj postove.
 
Kartice su uručene i bile aktivirane. Da bi ih kasnije blokirali zbog zloupotrebe. I jedino sumnjivo je bilo to što su stigle u pocepanim ili očigledno otvaranim kovertama. Pažljivije čitaj postove.
Odlično sam pročitao i to se uradi tako što se prosto javi da kartica nije stigla, operater pita u koju Yettel radnju da šalju novu i naredna se ponovo inicira.
Lično znam trojicu koji su dobili kartice u pocepanim ili očigledno otvaranim kovertama i naravno da su kartice aktivirali kada su ih dobili.
Ljudska glupost se plaća.
 
Lično znam trojicu koji su dobili kartice u pocepanim ili očigledno otvaranim kovertama. A ti ako radiš u mobi banci mogu da ti dam njihove podatke da proveriš, u suprotnom nemoj da troluješ. I naravno da su kartice aktivirali, kada su ih dobili.

Naravno da su ih aktivirali?!? Sigurno nisu deca od 10 godina pa da ne znaju da je stigla kompromitovana kartica? Nema to veze sa nikakvom bankom već sa poštom (ili ko im je već doneo karticu). Da li isti ti ljudi drže PIN napisan flomasterom na kartici da ga ne zaborave?
Ne radim u ni jednoj banci. Nije potrebno da šalješ radnom liku sa interneta nečije lične podatke.

Ljudska glupost se plaća.
Ovo objašnjava ta tri slučaja.
 
Tačno otvoriti konsultantsku firmu za ove raznorazne usluge počev od otvaranja naloga za platforme i servise pa do konsultovanja da li aktivirati karticu čije je podatke neko pokupio
 
Odlično sam pročitao i to se uradi tako što se prosto javi da kartica nije stigla, operater pita u koju Yettel radnju da šalju novu i naredna se ponovo inicira.

Ljudska glupost se plaća.
Posle bitke svi su generali. To ti sad filozofiraš na tu tema, ali tada niko tome nije pridavao veliku pažnju. Tako da… u redu je dok se tebi ne desi. Onda dođi da filozofiraš ovako.

Naravno da su ih aktivirali?!? Sigurno nisu deca od 10 godina pa da ne znaju da je stigla kompromitovana kartica? Nema to veze sa nikakvom bankom već sa poštom (ili ko im je već doneo karticu). Da li isti ti ljudi drže PIN napisan flomasterom na kartici da ga ne zaborave?
Ne radim u ni jednoj banci. Nije potrebno da šalješ radnom liku sa interneta nečije lične podatke.


Ovo objašnjava ta tri slučaja.
Onda ne troluj i ne piši ovakve glupost. Šta će ti pin za internet plaćanje i kupovinu. Većina sajtovi ni ne traže potvrdu sms porukom.
 
Posle bitke svi su generali. To ti sad filozofiraš na tu tema, a li tada niko tome nije pridavao veliku pažnju. Tako da… u redu je.

Onda ne troluj i ne piši ovakve glupost. Šta će ti pin za internet plaćanje i kupovinu. Većina sajtovi ni ne traže potvrdu sms porukom.

Opet mi pišeš da trolujem. Sasvim sam ozbiljan. Nedavno sam dobio kreditnu karticu poštom i mogu da ti opišem kako ide procedura.

U koverti (koja meni nije bila otvorena kada sam je dobio) nalazila se kartica zalepljena na upustvu. Pisalo je da kartica treba da bude u neotvorenoj koverti i ako nije tako da kontaktiram banku.
Sledeći korak je bilo da aktiviram tu karticu, pošto bez toga je samo parče plastike. Bilo ko sa podacima prepisanim sa kartice ne bi mogao ništa da radi i ništa da kupi online ili ne. Čak ni ja. U aplikaciji na mobilnom sam se ulogovao i aktivirao karticu koja se već nalazila na spisku. Mislim da sam tada uneo PIN koji želim da koristim za tu karticu. Za karticu sam imao opciju da uključim kanale plaćanja i ja sam uključio samo plaćanja na POS terminalima, a nisam bankomat i internet kupovine. Nakon toga sam karticom pokušao da platim nešto u prodavnici i prodavcu je izašla poruka da mora da ubaci karticu provuče kroz magnetni čitač i da ubaci u POS terminal da ukucam PIN. Tek nakon toga sam mogao dalje da je koristim bezkontaktno.

Ne znam kako zamišljaš internet kupovinu, ali nećeš moći da platiš na ni jednom sajtu sa karticom koju nisi prethodno aktivirao kroz aplikaciju banke. Ako ti stigne otvorena kartica, to znači da su podaci sa kartice kompromitovani. Poštar, službenik banke, komšija, tvoja žena, bilo ko, je možda otvorio kovertu i prepisao podatke sa kartice i nada se da nisi dovoljno inteligentan i da ćeš svejedno ući u aplikaciju banke i odraditi sve potrebne korake kako bi kartica proradila. On to ne može uraditi, to možeš samo ti. U stvari može i neko drugi ali samo ako si mu dao user i pass od svog naloga ili svoj telefon i šifru za otključavanje telefona sa instaliranom aplikacijom banke.

Mogu samo da tebe da zamolim da ne troluješ, zato što mi je lakše da poverujem da troluješ nego da da odrasla osoba koja koristi mobilno bankarstvo ne zna kako najosnovnije stvari funkcionišu. Pokušavamo da održimo ovu temu koliko toliko ozbiljnom i da ne širimo dezinformacije.

Ako sam nešto pogrešno opiso molim ostale učesnike u temi da me isprave.
 
Nazad
Vrh Dno