Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

APlikacija ažurirana. Svašta nešto su dodali, ali obaveštenja su valjda naučna fantastika. Hvale se biometrijom, a za nju je potreban dodatan klik. Ko se kladi da obaveštenja neće stići do septembra?
Što reče neko juče u jednoj drugoj temi, svet ne samo da je prešao na internet, sve je prešao na telefone. Nekad se prvo razvijala web aplikacija, okruženje za računare, a sad od toga nema ni najave. Oni prvo rade telefonsku aplikaciju i to kako.
 
Zar nisu lopovi rekli da ove izmišljene gluposti više neće da naplaćuju!?

Lopovi.png


A transakcija (YouTube Premium pretplata) je inače prošla bez problema :D
 
Zar nisu lopovi rekli da ove izmišljene gluposti više neće da naplaćuju!?

Lopovi.png


A transakcija (YouTube Premium pretplata) je inače prošla bez problema :D
Bolje pošalji prigovor, ne zbog 35 dinara, no zato što može taj „izazov“ da se ponovi. 🙄
 
Meni se u poslednjem plaćanju ponovilo 4 puta zaredom. Sve plaćeno bez problema. Prošli put sam se cimao sa podrškom i dobio genetički odgovor i shvatio da ni oni nemaju pojma sta se tu dešava.
Ako posle 1. septembra bude bio problem ili ću da ih maltretiram dok ne dobijem odgovor kakav očekujem, ili iz principa menjam banku. A kod njih sam od njihovog početka i imam sve njihove kartice, dozvoljene minuse i svakakve ponude operatera.
 
Pre nekoliko dana mi stigla Yettel beskontaktna dina. Danas aktivirao u aplikaciji, dodelio pin i limite i podigao neku svotu na Yettel bankomatu. Ajd u apoteku da kupim neke sitnice. Devojci farmaceutkinji objasnim da sam od Cice dobio specijalnu novu beskontaktnu dinu i da treba samo da se prisloni. Prislonim ja i....prc...transakcija odbijena, razlog nije napisan. Pružam karticu farmaceutkinji i kažem "uguraj ti to seko". Ona ugurala, ja otkucao pin i sve lepo prošlo, onako "po starom" 🫡
 
Takav je proces aktivacije kartice kod njih, mora postepeno. Prvo ATM podizanje pa prva čip POS transakcija i tek onda se otvara internet kanal, a najverovatnije i beskontaktno plaćanje.
 
Ne sasvim tačno. Dinu nikad nigde nisam ubacio, internet kanal radi od prvog dana.
 
Pre 2020. je možda bilo tako. Posle su oko kovida uveli to da korisnici dovršavaju personalizaciju. Negde samo pos/atm ili pos pa atm.
 
Ma dina negde nikako ne radi, meni nije radila u novembru na ananas terminalu, imao BPS beskontaktnu
 
U novoj aplikaciji nema blokiranja kartica po kanalima potrošnje i limiti? Ili ja ne mogu da nađem...
 
Нема још увек, ваљда ће убацити у следећем апдејту...
 
Do kada će biti u funkciji stara aplikacija?
Prvi navodi su bili mesec dana nakon rebrendiranja, ali kako po svemu sudeći nova je nedovršena i takoreći još uvek u fazi testiranja, radiće stara još dugo. Pritom, web banking je i dalje Mobi.
 
Sjajan mi je novi izgled aplikacije.

Dopada mi se i sto kada udjem u glavni deo aplikacije mogu da radim IPS. Brza je. Moze se raditi IPS placanje iz datoteke.

Medjutim ne kapiram taj koncept da su je pustili a pola stvari koje u staroj rade nedostaju... sada za jednu banku MORAM da imam 2 aplikacije 😵‍💫
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Kada se koristi IPS plaćanje iz nove aplikacije, da li se na izvodu i dalje pojavi "IPS plaćanje" ili piše ko je primalac u toj transakciji.
 
Sjajan mi je novi izgled aplikacije.

Dopada mi se i sto kada udjem u glavni deo aplikacije mogu da radim IPS. Brza je. Moze se raditi IPS placanje iz datoteke.

Medjutim ne kapiram taj koncept da su je pustili a pola stvari koje u staroj rade nedostaju... sada za jednu banku MORAM da imam 2 aplikacije 😵‍💫
Dodaju postepeno funkcije u novu aplikaciju. To stalno i naglašavaju. Kada bude potpuno funkcionalna nova aplikacija, staru će povući iz upotrebe.
 
Hvala. 🙂🍻 Odradjeno. Samo još čekam karticu. Od ove Dine nema vajde. Čas radi ovako, čas onako. Iz raspale BPŠ Unionpay radi lagano. Dokaz da naši samostalno nisu vični modernizmu.
@Nista opcije (tri vodoravne crte u gornjem levom uglu), katalog ponuda, tekući računi, Progresiv > počni da koristiš i od 1. avgusta bićeš prebačen
 
  • Like
Reagovanja: uji
imam kartice mobi banke koje sam dobio pre par meseci ali ne mogu da se setim da li su stigle sa pre-setovanim pinovima ili sam ih ja postavio. Nigde ne mogu da nadjem koverte u kojim su stigle kartice, obicno tu i bude pin. Mislim, promenio sam pin kroz aplikaciju jer ne trazi stari ali me svakako zanima
 
Karticu dobiješ bez pina. U toku aktivacije se dodeli pin po želji, u aplikaciji. Bez toga, naravno, kartica ne može biti aktivirana.
 
Skontali ste da od septembra svako SMS obaveštenje o odlivu i prilivu na račun će se naplaćivati 6 din po SMS. Bezobrazluk po meni, da neko u 2024g naplaćuje SMS... Sve više težim ka Raiffeisenu
 
Skontali ste da od septembra svako SMS obaveštenje o odlivu i prilivu na račun će se naplaćivati 6 din po SMS. Bezobrazluk po meni, da neko u 2024g naplaćuje SMS... Sve više težim ka Raiffeisenu
Pa prelaze na obaveštenja porukama kroz aplikaciju koje su besplatne. Isto to je uradila i komercijalna banka.
 
Meni jutros došao račun na klik za struju, ali bez notifikacije. Ni na novoj ni na staroj aplikaciji. Niti sms, niti mail.
 
Svako SMS obaveštenje o odlivu i prilivu na račun će se naplaćivati 6 din po SMS.
Naplaćuje se i sad. Mejlovi ostaju besplatni.
Bezobrazluk po meni, da neko u 2024g naplaćuje SMS... Sve više težim ka Raiffeisenu
Kod njih su samo osnovne stvari sms-om (plata ili penzija i potrošnja u inostranstvu). Ostalo kroz notifikacije.
Prelaze na obaveštenja porukama kroz aplikaciju koje su besplatne. Isto to je uradila i komercijalna banka.
Dobro je znati. Za Intezu sam znao, za NLB bih ostao dezinformisan, pošto su imali kompletan opseg sms obaveštenja za svaku moguću sitnicu. Tom logikom, krenuće i ostale velike poput OTP, AIK i UniCredit. Deo kolača za klasične usluge (šalter i sms) preuzeće najverovatnije one manje kao Halk i Alta banka.
Meni jutros došao račun na klik za struju, ali bez notifikacije. Ni na novoj ni na staroj aplikaciji. Niti sms, niti mail.
Meni stigli računi za struju (Jugoistok Niš)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno