Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Pitanje je zapravo da li su taj uslov nekako i razgraničili u sistemu, to bi već neko mogao da proveri.

To je nešto novije ili ja prosto nisam ispratio? U glavi mi je da se samo jedan mesec može preskočiti, mada mislim da mi je to informacija još za stari Progresiv 5+.
Nadam se i trebalo bi. Dobio sam na mejlu i automatsku sms poruku, ali nadam se da neće biti naplaćeno održavanje, pošto sam se vratio na Max aprila zbog promocije, a od janura bio na Lite, ne znajući za to.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-05-10-16-48-03-054-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    Screenshot_2025-05-10-16-48-03-054-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    158.9 KB · Pregleda: 51
  • Screenshot_2025-05-10-16-50-33-109-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2025-05-10-16-50-33-109-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    105.9 KB · Pregleda: 50
Super stvarno što su povećali toleranciju, mada je ovde baš zanimljivo pitanje šta se zapravo desilo. Pada mi na pamet da ti se promocija nije aktivirala zato što si ranije imao taj paket (imalo bi to smisla, jer si ga kao već nekad isprobao, ali to nije nigde navedeno). Zanimljivo je i što pominju iznos koji sam izabereš, bez konkretnih granica poput poznatih 35k.
 
  • Like
Reagovanja: uji
U suštini, neće mi pasti teško da im se obraćam u vezi storniranja održavanja ili pišem prigovor, jer već sam prolazio to sve. Zanimljivo je, to se slažem.
 
ranije imao taj paket (imalo bi to smisla, jer si ga kao već nekad isprobao, ali to nije nigde navedeno).

Sajt Yettel banke, pod uslovima kampanje, paragraf gde pise ko moze da ucestvuje u promo periodu, piše: “Promo period namenjen je svima koji još uvek nisu klijenti Yettel Bank, kao i klijentima Banke koji trenutno ne koriste Bank MAX tekući račun.”

Ja bih ovo shvatio kao da ne moze ovaj benefit da se ostvari, s obzirom da je uji već navedeni paket imao, ali s obzirom da nije navedeno da li je moguće ovo iskoristiti od strane klijenata koji su pre imali Bank MAX paket, ima osnova za prigovor. Zanima me sta ce odgovoriti…
 
„kao i klijentima Banke koji trenutno ne koriste Bank MAX tekući račun.”

Ja bih ovo shvatio kao da ne moze ovaj benefit da se ostvari, s obzirom da je uji već navedeni paket imao, ali s obzirom da nije navedeno da li je moguće ovo iskoristiti od strane klijenata koji su pre imali Bank MAX paket, ima osnova za prigovor. Zanima me sta ce odgovoriti…
Trenutno, dakle u martu, nisam koristio Max, ali od aprila sam ponovo počeo da ga koristim. Isto tako, nigde nije precizirano da ne mogu da iskoristim promo period. Na kraju, oni su me i pozvali da se vratim kako bi prigovor bio rešen. Cela ova ujdurma je što sam prestao da se vodim kao primalac zarade, a oni na to ne mogu da utiču, niti da mi taj status uklone.
 
Da li je normalno da nakon prelaza sa Bankmax na Lite ne vidite Master karticu u aplikaciji?
Nije mi prošlo plaćanje sa njom na Temu-u, pomislio sam da su nešto zeznuli pri prebacivanju tarifnog paketa (posumnjao sam na Internet kanal), međutim istu u aplikaciji uopšte ne vidim - vidi se samo Dina, a po uslovima promocije Master bi trebao da ostane u funkciji do isteka same kartice i onda kada se pređe na Lite.
 
Nazad
Vrh Dno