Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Pitanje je zapravo da li su taj uslov nekako i razgraničili u sistemu, to bi već neko mogao da proveri.

To je nešto novije ili ja prosto nisam ispratio? U glavi mi je da se samo jedan mesec može preskočiti, mada mislim da mi je to informacija još za stari Progresiv 5+.
Nadam se i trebalo bi. Dobio sam na mejlu i automatsku sms poruku, ali nadam se da neće biti naplaćeno održavanje, pošto sam se vratio na Max aprila zbog promocije, a od janura bio na Lite, ne znajući za to.
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-05-10-16-48-03-054-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    Screenshot_2025-05-10-16-48-03-054-edit_com.mail.mobile.android.mail.jpg
    158.9 KB · Pregleda: 109
  • Screenshot_2025-05-10-16-50-33-109-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2025-05-10-16-50-33-109-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    105.9 KB · Pregleda: 112
Super stvarno što su povećali toleranciju, mada je ovde baš zanimljivo pitanje šta se zapravo desilo. Pada mi na pamet da ti se promocija nije aktivirala zato što si ranije imao taj paket (imalo bi to smisla, jer si ga kao već nekad isprobao, ali to nije nigde navedeno). Zanimljivo je i što pominju iznos koji sam izabereš, bez konkretnih granica poput poznatih 35k.
 
  • Like
Reagovanja: uji
U suštini, neće mi pasti teško da im se obraćam u vezi storniranja održavanja ili pišem prigovor, jer već sam prolazio to sve. Zanimljivo je, to se slažem.
 
ranije imao taj paket (imalo bi to smisla, jer si ga kao već nekad isprobao, ali to nije nigde navedeno).

Sajt Yettel banke, pod uslovima kampanje, paragraf gde pise ko moze da ucestvuje u promo periodu, piše: “Promo period namenjen je svima koji još uvek nisu klijenti Yettel Bank, kao i klijentima Banke koji trenutno ne koriste Bank MAX tekući račun.”

Ja bih ovo shvatio kao da ne moze ovaj benefit da se ostvari, s obzirom da je uji već navedeni paket imao, ali s obzirom da nije navedeno da li je moguće ovo iskoristiti od strane klijenata koji su pre imali Bank MAX paket, ima osnova za prigovor. Zanima me sta ce odgovoriti…
 
„kao i klijentima Banke koji trenutno ne koriste Bank MAX tekući račun.”

Ja bih ovo shvatio kao da ne moze ovaj benefit da se ostvari, s obzirom da je uji već navedeni paket imao, ali s obzirom da nije navedeno da li je moguće ovo iskoristiti od strane klijenata koji su pre imali Bank MAX paket, ima osnova za prigovor. Zanima me sta ce odgovoriti…
Trenutno, dakle u martu, nisam koristio Max, ali od aprila sam ponovo počeo da ga koristim. Isto tako, nigde nije precizirano da ne mogu da iskoristim promo period. Na kraju, oni su me i pozvali da se vratim kako bi prigovor bio rešen. Cela ova ujdurma je što sam prestao da se vodim kao primalac zarade, a oni na to ne mogu da utiču, niti da mi taj status uklone.
 
Da li je normalno da nakon prelaza sa Bankmax na Lite ne vidite Master karticu u aplikaciji?
Nije mi prošlo plaćanje sa njom na Temu-u, pomislio sam da su nešto zeznuli pri prebacivanju tarifnog paketa (posumnjao sam na Internet kanal), međutim istu u aplikaciji uopšte ne vidim - vidi se samo Dina, a po uslovima promocije Master bi trebao da ostane u funkciji do isteka same kartice i onda kada se pređe na Lite.
 
meni idalje radi mc, presao sam opet na lite 29.04 a 1.5 sam uzeo bp u igrici
 
Da li je neko imao iskustvo sa njihovim bankomatom da uzme karticu, prihvati pin, prikaže stanje, izaberem uplatu i ubacim novac, da bi mi ponovo tražio pin i onda kaže da nije ispravan? Vratio mi karticu i novac i to je to. Prvi put sam pokušao da koristim njihov bankomat i odmah ćorak.
Sad mi pade na pamet da mi je opcija "Podizanje novca" u aplikaciji isključeno, a ovo je uplata. Da nije možda to bio razlog?

@Belgrade. Ne znam za konkretnu promociju, ali meni su rekli u februaru da ako se vratim na Lite gase mi Master.
 
Poslednja izmena:
Evo ga na screenshot-u zaokruženo ono što reklamiraju, meni sad prodaju priču da to ne važi za mene jer sam promenu inicirao u mobi web aplikaciji, poslao sam prigovor svakako na [email protected], update-ovaću svakako ovde i na drugim društvenim mrežama krajnji ishod žalbe.

@uji
Druže ti imaš iskustva s obraćanjem i podnošenjem žalbi NBS, ako može mali online tutorijal za nas ostale :)
 

Prilozi

  • Ye2.jpg
    Ye2.jpg
    487.5 KB · Pregleda: 60
  • Like
Reagovanja: uji
@uji
Druže ti imaš iskustva s obraćanjem i podnošenjem žalbi NBS, ako može mali online tutorijal za nas ostale :)
Prvo gledaj da nastojiš sa bankom na potenciranju da ćeš podneti pritužbu nbs i obratiti se regulatoru. Doduše, dva puta sam korespondirao sa njima u tom narativu, jer prvi odgovor nije jasno precizirao određene pojedinosti i sporna situacija je rešena interno. Međutim, ako banka decidirano odbija da se prigovor reši, pritužbu podnosiš preko formulara:
a ukoliko imaš dopunu pritužbe, tek onda se obraćaš mejlom na [email protected] budući da će ti sistem svakako automatski vratiti poruku i uputiti te na podnošenje kroz formular. Osim opisa predmetne i situacije i skrinšotova, navodiš da li prvi put podnosiš pritužbu i ako je iznos sporan, o kom iznosu se tačno ili približno radi, odnosno datum podnošenja prigovora i odgovora na prigovor ukoliko je uopšte i dostavljen.
 
Da prenesem još jednom; iako sam se i ja vratio na Lite januara, ostao mi je Master izdat oktobra prošle godine.
 
Nisam siguran da sam najbolje razumeo, pa molim da neko od vas pojasni ako je siguran...Dakle, ako zelim da koristim Bank max paket bez prenosa zarade, a uz uslov da mesecno obavljam placanja karticom u iznosu od 30k dinara, da li to vazi samo u periodu 3+7 meseci, znaci 10 ukupno, ili vazi i nakon tog perioda? Hvala.
 
IMG-0402.jpg
Gde bih mogao da dodam ovaj dokument? U mejlu su poslali instrukcije za staru Mobi Bank aplikaciju.
 
Sad mi pade na pamet da mi je opcija "Podizanje novca" u aplikaciji isključeno, a ovo je uplata. Da nije možda to bio razlog?
Nije. Radi uplata i kad je isključen taj kanal. Rekao bih da je bankomat bio pun, pa da zato nije mogao da prihvati uplatu, a ne postoji adekvatna poruka kad je to slučaj. Nije mi se dosad desilo, ali baš mi je u njihovoj prodavnici rečeno da tad valjda napiše da je pogrešan PIN, iako nije to problem. Naravno, neka me ispravi nekao ako ima drugačije iskustvo.

Ne znam za konkretnu promociju, ali meni su rekli u februaru da ako se vratim na Lite gase mi Master.
I meni su to rekli preko kontakt centra, ali ispostavilo se da je netačna informacija, na osnovu tuđih iskustava.

Dakle, ako zelim da koristim Bank max paket bez prenosa zarade, a uz uslov da mesecno obavljam placanja karticom u iznosu od 30k dinara, da li to vazi samo u periodu 3+7 meseci, znaci 10 ukupno, ili vazi i nakon tog perioda?
Za početak, postoje dve mogućnosti, da li si potpisao benefit izjavu ili ne. Ukoliko jesi, garantovano imaš 3+7 meseci bez održavanja ako plaćaš makar 30k mesečno njihovim debitnim karticama. Sve nakon toga i svaki drugi slučaj je neizvestan. Pisao im je jedan član tim povodom i odgovorili su mu da ne znaju šta će biti nadalje, tj. koliko će ta "promocija" sa plaćanjem 30k mesečno trajati. Ukoliko nisi potpisao benefit izjavu, zasad su jedino najavili da će ta opcija postojati nakon ta tri meseca, ali tačno trajanje nije poznato (dodatnih 1, 5, 10, 15 meseci...), niti im je zasad ideja da to bude pogodnost koja traje neograničeno (pomenutom članu su konkretno rekli da isprati šta će biti aktuelno tad).

Gde bih mogao da dodam ovaj dokument? U mejlu su poslali instrukcije za staru Mobi Bank aplikaciju.
Biće da to još nisu implementirali u novoj, pa te zato upućuju na staru.
 
Samo da napomenem da sam otvorio račun 3. marta a i dalje čekam kartice. :D
Prvo su navodno poslali poštom ali nisu stigle, onda su sredinom aprila rekli da će poslati nove u poslovnicu, ali ni od toga ništa. Ozbiljnost na nivou.
 
Kako se branite od stalnih ponuda Yettel Banke za kredite, minuse... Ajde što me spamuju svaki dan ali sad su počeli i da zovu. Ako 5 puta nisam rekao da nisam zainteresovan... Kao pijavice.
 
Kazi da ti stalno bude dete i da ces ih prijaviti NBS zbog uznemiravanja ili tako nesto.

Ko tebe kamenom ti njega bombom princip uvek radi.
 
Jednostavno sam u toku razgovora zamolio da prenesu nadležnima da me više ne zovu i isključe ponude za kredite i minuseve i u aplikaciji, te obrazložio da sam tada primljen na 3 meseca i da mi se ugovor neće produžiti.
 
Nazad
Vrh Dno