Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Taj deo aplikacije se i dalje čudno i nekonzistentno ponaša ali nidam ulazio detaljnije analize.
 
Nznm gde ti je stojala ta opcija ali ides na Plati/Plati na racun/Izaberi racun i sve je tu..
 
Meni vise nije, stoji mi - ''Nije pronadjen primalac ili obrazac'' u mobilnoj aplikaciji kada odem na to. Ranije sam mogao da odaberem, sad je sve obrisano..
Ni u desktop aplikaciji nemam primaoce vise

1739581368463.png
 
Nesto ti def ne radis dobro i promasis neki korak,meni na iOS i na Androidu isto.
 
Kao i @chessmaster, i meni se desio isti problem. Imao sam jedno desetak računa kojima sam često slao novac, i pre neki dan uzeh da pošaljem na jedan — kad ono ode sve.
Da li su realni aman?
Važno je da su me juče opet zvali da mi nude "predodobreni" kredit, i kad sam im rekao da mi ne treba, još su dali sebi za pravo da se naljute i pitali me "recite mi, koje planove imate u narednih par meseci, da možemo da pronađemo najbolju opciju", što ja lično smatram previše invazivnim; čim im spomeneš brljotine po aplikaciji, onda počnu da trokiraju.
Baš mi je žao što su se strmoglavili ovako.
 
Verovatno ima neke veze sa azuriranjem aplikacije, meni se azurirala prekjuce i od tada cini mi se da su mi pobrisali sva cesta placanja. Sada moram da pravim obrazac bukvalno za svakoga kome saljem neke pare da ga ne bi pitao svaki put za broj racuna...
 
Bolje trazi u prethodnim transakcijama pa kreiraj obrazac iz transakcije, tako pokupi i prenese sve podatke u formu i samo proveris je li sve ok.

Svi obrasci jos od 2019 su mi tu i dalje tako da to sva ova azuriranja ne brisu, ovo ostalo je nestalo i kod mene.
 
Važno je da su me juče opet zvali da mi nude "predodobreni" kredit, i kad sam im rekao da mi ne treba, još su dali sebi za pravo da se naljute i pitali me "recite mi, koje planove imate u narednih par meseci, da možemo da pronađemo najbolju opciju", što ja lično smatram previše invazivnim; čim im spomeneš brljotine po aplikaciji, onda počnu da trokiraju.
Baš mi je žao što su se strmoglavili ovako.

Piši im na online chatu i traži da te ne zovu za ponude banke. Meni je agent sam ponudio tu mogućnost. Navodno je napravio zahtev i prosledio. Videćemo da li će zvati.
 
Jel ubacivao neko kartice Yettel banke u Google Pay na smart watch-u? Samsung je u pitanju. Za kreditnu mi traži da pozovem banku da potvrdim identitet, a debitnu uopšte ne prihvata. Kad sam ubacivao kartice u Google Pay na telefonu (isto Samsung), nije bilo potrebe za poziv, stigao mi je bio samo sms kod.
 
Meni je u telefon bez poziva, a za sat je morao poziv.
 
Jel ubacivao neko kartice Yettel banke u Google Pay na smart watch-u? Samsung je u pitanju. Za kreditnu mi traži da pozovem banku da potvrdim identitet, a debitnu uopšte ne prihvata. Kad sam ubacivao kartice u Google Pay na telefonu (isto Samsung), nije bilo potrebe za poziv, stigao mi je bio samo sms kod.
Jesi siguran da si skinuo App od Yettel banke a ne samo Yettel app? Ja sam tako neki dan kad sam uzeo Honor pa se cudio kao ti,brzinski skinem Yettel app da bi kroz 2 dana skontao da to nije Yettel bank app
 
Jesi siguran da si skinuo App od Yettel banke a ne samo Yettel app? Ja sam tako neki dan kad sam uzeo Honor pa se cudio kao ti,brzinski skinem Yettel app da bi kroz 2 dana skontao da to nije Yettel bank app

Nema to veze sa Yettel bank aplikacijom, koju imam od prvog dana, već sa Google Pay aplikacijom za Galaxy Watch. Sve je ok, ako je kao @ProdigyFreak rekao, pozvaću ih kad im bude radno vreme.
 
Jel ubacivao neko kartice Yettel banke u Google Pay na smart watch-u? Samsung je u pitanju. Za kreditnu mi traži da pozovem banku da potvrdim identitet, a debitnu uopšte ne prihvata. Kad sam ubacivao kartice u Google Pay na telefonu (isto Samsung), nije bilo potrebe za poziv, stigao mi je bio samo sms kod.

Zvao danas, aktivirao obe kartice telefonom. Prijatno iznenađen da je moglo u nedelju. Za debitnu karticu je bio problem zato što je bila prijavljena/sačuvana na 10+ servisa. Agent mi je rekla da je politika Mastercarda da digitalni novčanici moraju biti u prvih 10 prijavljenih servisa. Pošto sam imao samo 10, dao sam joj dozvolu da obriše jedan, zatim sam ponovo uneo karticu u Google Pay na smart watchu i zatim je ona odobrila. Eto, ako neko ima nekad problem prijavljivanja kartice u digitalne novčanike, da zna da je ovo moguć razlog odbijanja. Nakon što izbrišete ili vam agent izbriše sačuvane kartice sa nekog sajta, možete ubaciti karticu u digitalni novčanik, a zatim ponovo dodati karticu na tom sajtu, ukoliko želite.
 
Podizanje sa master kartice yettel preko google pay aplikacije na ne yettel bankomatu - pretpostavljam nema provizija?
 
Podizanje sa master kartice yettel preko google pay aplikacije na ne yettel bankomatu - pretpostavljam nema provizija?
Nema. Računa se kao podizanje sa obične kartice, važi isto za sve banke.
 
Inicirao sam otvaranje računa preko aplikacije, dobijam samo grešku personalizacija neuspešna pri pristupu. Jel sam preskočio neki korak u samom otvaranju računa ili je to proces neki? Hvala
 
Inicirao sam otvaranje računa preko aplikacije, dobijam samo grešku personalizacija neuspešna pri pristupu. Jel sam preskočio neki korak u samom otvaranju računa ili je to proces neki? Hvala
Nakon otvaranja racuna iz aplikacije mora da se ode do Yettel prodavnice i potpisu ugovori sa predstavnikom tamo. Vidi gde ti je najbliza Yettel prodavnica i idi tamo. Traje svega par minuta.
 
Bolje trazi u prethodnim transakcijama pa kreiraj obrazac iz transakcije, tako pokupi i prenese sve podatke u formu i samo proveris je li sve ok.

Svi obrasci jos od 2019 su mi tu i dalje tako da to sva ova azuriranja ne brisu, ovo ostalo je nestalo i kod mene.

Obrasci su obrasci, a primaci su primaoci. Kao što sam pisao ovde već ranije, obrasci su sačuvani, ali ne onakvi kakvi su bili u trenutku prelaska na novu aplikaciju, već neke njihove starije verzije. Znam ovo zato što sam nekoliko dana pre prelaska na novu aplikaciju promenio jedan obrazac (sumu plaćanja) i ta promena nije bila vidljiva u novoj aplikaciji (gde je u obrascu ostala stara suma).

Što se tiče prethodnih transakcija, u aplikaciji možeš da vidiš samo transakcije godinu unazad. Starije transakcije, sa njima i primaoci, trajno su izgubljeni (osim u izvodima koji su posebna priča i zahtevaju poseban post). Tačnije, u staroj web aplikaciji, čije je gašenje izvesno, i dalje je moguće videti transakcije 10 godina unazad. Ako ovo sprečavanje korisnika da ima uvid u u transakcije starije od godinu dana nije drastično pogoršanje, ne znam šta je.

Od 2015. godine kada sam postao korisnik tadašnje Telenor banke nakupilo mi se više desetina primalaca, jer je kao što svako dobro zna funkcionalnost bila takva da se prilikom svakog plaćanja novom primaocu, podaci snime u bazu na serverima banke. Iz mobilne aplikacije moglo se videti prvih 50 primalaca (po abecednom redu) ako se dobro sećam, iz web aplikacije videli su se svi. Prilikom plaćanja bilo je dovoljno ukucati prva dva tri slova imena primaoca i prikazala bi se sužena lista odakle se direktno biralo. Sve je ovo nestalo u novoj aplikaciji, bez ikakve mogućnosti da se recimo baza primalaca eksportuje iz stare web aplikacije. Utešno je bilo za početak to što se u staroj web aplikaciji podacima o primaocima moglo pristupiti tako što se započne (nefunkcionalno) plaćanje, pa se dođe do podataka o nekom starom primaocu. Sad više ni ovakav pristup nije moguć.

Dakle, ne samo da je uništena baza primalaca sa podacima koje je neko akumulirao godinama, nego je svako ko je tokom prethodnih meseci od kad postoji nova aplikacija počeo ponovo da gradi tu bazu, jer je plaćao nekim ljudim/firmama, tokom poslednjeg ažuriranja od strane "trusta pilećih programerskih mozgova" napravljen budalom jer su ponovo izbrisani svi primaoci.

Ovakve diletantske promene funkcionalnosti, a napisaću u narednim postovima do kakvih još sve bahanalija može da se dođe ako se malo dubinski zagrebe ispod površine sa nekim opcijama, pokazuju da je čitav prelazak na tu famoznu novu mobilnu i web aplikaciju Yettel banke jedan totalni fijasko i promašaj. Ne da ti ljudi tamo žele da naprave nešto loše, nego oni za mnoge stvari nisu ni svesni da ne rade kako treba, a ono šta znaju da ne valja, ne umeju da poprave. Još malo, pa će biti godinu dana kako traje ovaj neuspešni eksperiment.
 
Uh, što si ga dobro opravio. Ja danas bio kod njih na sastanku i moram reći da je razočarenje slaba reč za ono što osećam.
 
@Dimco sastanak je planiran za 19. februar. Odmah javljam kako je prošlo. A koja se to banka opet fuzioniše?
Kad dobijamo izveštaj? ...ili su te naterali da potpišeš "non-disclosure agreement"... :p

EDIT: Šta ti je telepatija, post-ova čovek minut pre mene.
Daj da čujemo detalje!!!
 
@Dimco iskreno, upropastili su mi dan. Toliko da sam tražio slobodno na poslu. Osećam samo razočarenje i bes. NIsu morali da troše naše vreme, da ljudi dolaze čak iz Niša da bismo pričali o potencijalnim rešenjima, za koja znam da se neće dogoditi.
 
@Dimco iskreno, upropastili su mi dan. Toliko da sam tražio slobodno na poslu. Osećam samo razočarenje i bes. NIsu morali da troše naše vreme, da ljudi dolaze čak iz Niša da bismo pričali o potencijalnim rešenjima, za koja znam da se neće dogoditi.
Auuuu... toliko loše, znači ne uzimati ih u obzir kao potencijalnog kandidata za novu banku...
 
Ne znam, sa mog stanovišta ne preporučujem. Pitali su me kako bih ja skenirao QR kod, da im pokažem, iako znaju da ja ne mogu ni da vidim kameru. Jako sam bio vezan za ovaj broj računa jer on predstavlja nešto, sam sam ga birao, ali šta da radim. Deset i po godina je valjda rekord da sam bio u nekoj banci.
Sačinili su zapisnik, objaviće neka rešenja o kojima smo pričali, ali sve je to onako... AKo nešto mogu, tek treba da se vidi, da li , kad i šta.
U prevodu, zamajavanje bez konkretnih rešenja. Programer koji je bio usta nije otvorio. Nisam optimističan.
 
Ima li nekih informacija oko ispravka sijaset grešaka u aplikaciji i konačno implementiranje svih opcija iz starog weba koji je još aktuelan zbog nedostataka nove aplikacije?
 
Bukvalno ništa nisam uspeo da izvučem, jer rekoh, programer nije progovorio, a ostali jesu. Potrošili smo sat i nešto objašnjavajući se sa njima.
 
Nazad
Vrh Dno