Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Mislim da opet nešto ažuriraju, ali kod Mobi banke je bilo najave svaki put da imaju radove na aplikaciji i da neće biti moguće da se pristupi od tad do tad. Kod ovih očigledno kada im se hoće čačkaju, a mogu da zamislim nekoga kome je hitno trebala neka usluga i transakcija, kad ono greška na ekranu telefona. Da poludiš.
 
Jel za ovaj stedni racun po vidjenju moze da se otvori bank lite ili start ili mora samo bank max?
 
Mislim da opet nešto ažuriraju, ali kod Mobi banke je bilo najave svaki put da imaju radove na aplikaciji i da neće biti moguće da se pristupi od tad do tad. Kod ovih očigledno kada im se hoće čačkaju, a mogu da zamislim nekoga kome je hitno trebala neka usluga i transakcija, kad ono greška na ekranu telefona. Da poludiš.
Radi još uvek sajt Mobi banke...sve može tamo da se vidi i obavi....a dokle će to biti moguće niko ne zna...piše na sajtu da će ih ukinuti za nekoliko dana
 
Upravo pokušavam da uđem u aplikaciju da proverim da li su mi legle pare i prijavljuje posle dužeg učitavanja da postoji problem. Do njih je, jer sam čistio keš i stopirao je kako bi je pokrenuo opet. Srećom, imam info na mejl, pa sam tu proverio i uverio se da je leglo. Ovo nije normalno, majke mi.
Исти случај. Брука и срамота за "онлајн" банку.
Jel za ovaj stedni racun po vidjenju moze da se otvori bank lite ili start ili mora samo bank max?
Може лајт
 
Radi još uvek sajt Mobi banke...sve može tamo da se vidi i obavi....a dokle će to biti moguće niko ne zna...piše na sajtu da će ih ukinuti za nekoliko dana

Piše već pola godine manje više da će ukinuti stari web za nekoliko dana. I ne može sve da se obavi. Plaćanja iz starog weba ne rade od kad su novi web napravili.
 
Zavisi od segmentacije korisnika kojoj pripadate. Nekima radi ovako, nekima onako, za moj klaster je sve vrlo zahvalno i nemam značajnih primedbi, osim tog rasula kog su stvorili i „izazova“ zbog kojih nemam poverenja kod njih da držim novac.
Meni aplikacija radi normalno, čak i brže nego ranije. Možda su optimizovali za neke uređaje, a za neke je to ispalo lošije nego ranije, šta znam.

Pa do sada je valjda potpuno jasno da ovu aplikaciju razvija grupa diletanata i priučenih pacera, kakva optimizacija za pojedine uređaje, kakvi klasteri, pa oni ne dobacuju ni do mnogo prostijih stvari?! Osam meseci gledamo njihovu nesposobnost na delu, zar nema dovoljno pokazatelja koliko oni ne znaju, ne umeju i ne mogu da odmaknu aplikaciju od faze poluproizvoda?

Osim toga, zaista bih voleo da mi neko ukaže na bilo kakav stručni članak ili me uputi na dokumentaciju o tome kako se Android ili iOS aplikacija optimizuje za pojedine uređaje, kada je čitava filozofija i smisao razvoja aplikacija za mobilne telefone u tome da, poštujući preporuke koje daju Apple i Google, rade na što većem broju uređaja koji podržavaju najnovije i umereno stare verzije operativnih sistema. Može naravno Samsung da stavi na raspolaganje API kojim aplikacija postaje kompatibilna sa njihovim S-penom, ili nešto slično, ali da programer Android ili iOS aplikacija svojom voljom, u kodu aplikacije, odredi da ona brže/bolje/fluidnije radi na jednom modelu telefona nego na drugom, to ne postoji. Svakako da će iole procesorski i grafički zahtevnija aplikacija biti fluidnija na generalno novijim i hardverski naprednijim telefonima, nezavisno od proizvođača. Jedino što mbanking aplikacije ne spadaju u takve.
 
Ovo kako oni rade, sve liči da je neki šablon od neke banke uzet, pa ga prepravljaju i krpe kako bi radio za ono što oni žele. Korak po korak, dok na kraju ne bude došao novi vlasnik i promenio naziv, pa novo nanovo. Može se čak desiti da im radi neka agencija koju su angažovali iz Indije radi manjeg plaćanja, pa onda se sporije sporazumevaju. :D
 
Poznajem neke programere iz Indije koji bi ovo puno, puno bolje. Ovo je bukvalno uklapanje šablona iz njihove matične banke, po principu naticaću, namicaću. A niti te banke imaju iste usluge niti bilo šta zajedničko osim vlasnika. Pa RF koja posluje u toliko zemalja, mislim da ne uzima šablone od jedne banke, nego u svakoj prave drugu aplikaciju.
 
Novo ažuriranje i eto ponovo generičkih ponuda za keš kredit i dozvoljeni minus...:ROFLMAO:

Ako ništa, na chatu mi je agent rekao da može da pošalje zahtev da me više ne kontaktiraju povodom ponuda, što sam naravno odmah učinio. Na pitanje kako mogu da odbijem ponudu u aplikaciji, gde ne postoji ta opcija, agent me upućuje na stari Mobi web, gde se ponuda uopšte ne vidi.

Inače, tekući račun u RSD je ponovo postao Tekući račun 2.
:ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
@Tilek auuuuuuu, ala sam se ismejao slatko. Čuj, to možete na staroj Mobi web aplikaciji. Ahahahaha, jesi ti pitao nju, da li je ona svesna svoje nesvesti i da li oni uopšte komuniciraju između sebe, to jest sa tehničkom podrškom? Ja čekam kada će nešto da zeznu i da više ne može da se pristupi aplikaciji. :LOL::LOL::LOL::coffee::coffee::coffee:
 
Moram da napišem da me je poziv iz banke pre nekoliko minuta prijatno iznenadio. Pozvali su me na sastanak, povodom QR koda na webu. Pozvali su nas dosta. Obzirom da je prošlo skoro dva meseca od naših poslednjih prepiski, ja sam poslao još jedan oštriji mejl u subotu. Verovatno je poziv usledio samo slučajno baš nakon tog mejla, ili ja bar želim da verujem da je tako. Pričaćemo sa nekim iz razvojnog tima. Prosto ne mogu da verujem da se dešava i ne znam da li je bilo sličnih primera kod nas u drugim bankama. Izvinjavaju se zbog ovolikog čekanja, a i ja se njima izvinjavam zbog malo grubljeg tona. :)
Sve i da zbog drugih gluposti promenim banku u budućnosti, biće mi drago da ovo reše na neki nama prihvatljiv način. Pripremiću se najbolje što mogu, ostavili su mi sasvim dovoljno dana za to. Eto i jedno svetlašce u tunelčiću.
 
Moram da napišem da me je poziv iz banke pre nekoliko minuta prijatno iznenadio. Pozvali su me na sastanak, povodom QR koda na webu. Pozvali su nas dosta. Obzirom da je prošlo skoro dva meseca od naših poslednjih prepiski, ja sam poslao još jedan oštriji mejl u subotu. Verovatno je poziv usledio samo slučajno baš nakon tog mejla, ili ja bar želim da verujem da je tako. Pričaćemo sa nekim iz razvojnog tima. Prosto ne mogu da verujem da se dešava i ne znam da li je bilo sličnih primera kod nas u drugim bankama. Izvinjavaju se zbog ovolikog čekanja, a i ja se njima izvinjavam zbog malo grubljeg tona. :)
Sve i da zbog drugih gluposti promenim banku u budućnosti, biće mi drago da ovo reše na neki nama prihvatljiv način. Pripremiću se najbolje što mogu, ostavili su mi sasvim dovoljno dana za to. Eto i jedno svetlašce u tunelčiću.
Molba da im ukažeš na to da porade i na Web aplikaciji, jer ovo sada što može da se radi i čemu koristi Web (desktop) aplikacija je smešno i skoro pa da je neupotrebljiva da ne kažem beskorisna!
 
Poslednja izmena:
Mene najviše zanima planiraju li oni da srede greške i nedostatke u mobilnoj aplikaciji kojih je na desetine, a koje evo već mesecima stoje tako, pa je utisak da su zadovoljni ovim polovičnim rešenjem.
 
Za kad je planiran taj "razgovor"? Baš sam zainteresovan kako će to da izgleda, molim te prenesi utiske.
Ja sam u potrazi za novom bankom pošto se moja uskoro ponovo fuzioniše i više ne planiram da ih trpim...
 
Da, EFG-Direktna sad sa AIK
 
Jel su jos nekome nakon azuriranja aplikacije forme '' cesti primaoci " obrisani? Hteo da uplatim neke racune ( koji nisu racun na klik ) i kada sam video da je obrisano sve izgoreo sam.
 
Najcesci primaoci? Kod mene su tu...
 
Nazad
Vrh Dno