Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Јел можете од јутрос тј. након апдејта да се улогујете у апп? Мени избацује грешку и каже "Провера идентитета није успела".
Ista greška i kod mene.

EDIT:
Apdejtovao app, restartovao telefon, ista greška.
 
Poslednja izmena:
Прорадила апп
 
Je li ima nekih novina u aplikaciji?
 
Obzirom da oni nisu istakli ništa, verovatno nema ništa nama vidljivo. BItno da su verziju digli sa 3.0 na 3.1.
 
Pošto ne mogu da prebacim novce sa Paypala, da li je ovo nekom skorije uspelo? Možda je problem što PP meni hoće da prebaci direktno euro a ne dinare? Nekad je u dinarima htelo, ali oni imaju divan kurs, pa to ne bih ako ne moram. Hteo je nekad i u evrima, ali davno. Ne vidim šta bi bila prepreka, kad je račun viševalutni.
 
Ne mogu da prebacim novce sa Paypala. Problem je što PP meni hoće da prebaci direktno euro a ne dinare? Nekad je u dinarima htelo, ali oni imaju divan kurs, pa to ne bih ako ne moram. Hteo je nekad i u evrima, ali davno. Ne vidim šta bi bila prepreka, kad je račun viševalutni.
Upravo je u tome prepreka što PP uslovljava povlačenje samo u dinarima, plus Yettel ti uzme i 3% proviziju za uplatu na karticu. Visa nema tih ograničenja. Ako imaš karticu vezanu za devizni iRačun, povuci na nju i sutra ujutru ti postaje raspoloživo (mada možeš da je istog dana koristiš za inostranstvo), bilo praznikom i nedeljom, ali čekaš taj jedan kalendarski dan da prođe.
 
bio do bosne ali nazalost :( brat kupovao kesom gorivo
a ja hteo da platim u radnji sitnice gpay ( unicredit mc gold ) i odbilo me
e sad zasto nije hteo gpay da prihvati pos terminal ne znam .. dva puta sam probao .. kartice nisam poneo sa sobom da probam da ih ubacim u pos .,,
mada devojci pre mene takodje je pos odbio bosansku karticu
na racunu deviznom je bilo para euro .. karticom sam kupovao i na temu i online gift card za netflix .. povezao je sa paypal . verifikacija skinula 1.5 evro i vracen na racun
znaci funckionise ...
tako da sledeci put plastiku nosim sa sobom pa javljam :)
 
Мени апликација након најновијег ажурирања ужасно ради. Кад уђем у мени па скролујем горе/доле ради са закашњењм од најмање 0.5 секунде. Одзив на команде је катастрофално спор. Не знам шта су то радили, до сада тих проблема није било.
 
Koristi li neko Yettel banku kao pravno lice? Ne uspevam da nađem nikakav cenovnik usluga...
 
Nisam nikada uzimao kredite. I baš kada sam trebao kuhinju da opremim, umesto mic po mic kupovine Yetel banka kao u kristalnoj kugli vidi i odobrava bez trazenja 600k. Jos zovu i pomazu da se klikne. Ja u zivotu tako lako nisam potrosio velike iznose za Ikea kuhinju, dobru klimu, ormar, uređaje za kuhinju kao tada. Kao da su tuđe pare. Nikakva briga. I za 5 meseci cu vratiti prevremeno i imam sve vreme sta sam zeleo. U OTP sam creva prosuo od papirologije i troskova i samo pogresne informacije i FT1P, do gašenja računa jer su neozbiljni.
 
Мени апликација након најновијег ажурирања ужасно ради. Кад уђем у мени па скролујем горе/доле ради са закашњењм од најмање 0.5 секунде. Одзив на команде је катастрофално спор. Не знам шта су то радили, до сада тих проблема није било.
Kod mene je isto ovako.
Ne samo što užasno baguje, nego pri skrolovanju tekst postaje nečitljiv, dolazi do nekih problema sa ispisom na ekranu...
 
Ja apsolutno nikakve promene ne primecujem. Push notifikacije rade normalno...
 
Ja sam primetio da im u poslednje vreme mnogo kasne kniženja, to jest transakcije na čekanju. U Mobi je to išlo mnogo brže, a ovde se čeka i po dva dana da bude proknjižena.
 
Meni aplikacija radi normalno, čak i brže nego ranije. Možda su optimizovali za neke uređaje, a za neke je to ispalo lošije nego ranije, šta znam.

Ja sam primetio da im u poslednje vreme mnogo kasne kniženja, to jest transakcije na čekanju. U Mobi je to išlo mnogo brže, a ovde se čeka i po dva dana da bude proknjižena.

I u Mobi banci se čekalo toliko...
 
Zavisi od segmentacije korisnika kojoj pripadate. Nekima radi ovako, nekima onako, za moj klaster je sve vrlo zahvalno i nemam značajnih primedbi, osim tog rasula kog su stvorili i „izazova“ zbog kojih nemam poverenja kod njih da držim novac.
 
Što se tiče aplikacije, radi mi isto, ali mi je toliko mrska zbog svega o čemu sam već govorio. Juče mi se desilo npr. da sam vršio uplatu na račun. popunio podatke, pritisnuo da nastavim i onda kada mi je tražila ovlašćenje, tek što ću da dodirnem otisak, izašlo je da je otkrivena neaktivnost. Đe je logika tu?
Stvarno nisam pametan. Kako može da bude neaktivnost usred potvrde naloga?
Pošto stvarno imam samo pola grama nade da će išta rešiti sa webom za mene i meni slične ljude jer smo im statistička greška i ne donosimo im milionski profit da bi pomerili svoja cenjena dupeta, nadam se da ću do aprila konačno moći da ih napustim. OD stare slave i dobrih iskustava koja sam imao, nije ostalo ništa.
 
Ima li još neka banka da je onaj basic račun bez mesečnog održavanja a da je za preporuku?

Ovu odvratnu firmu sam otkačio kao mobilnog operatera, kao internet i tv provajdera, biće da je vreme i da se banka menja, niko ne odgovara iz korisničkog servisa samo nude neke nepotrebne kredite 🤨
 
Upravo pokušavam da uđem u aplikaciju da proverim da li su mi legle pare i prijavljuje posle dužeg učitavanja da postoji problem. Do njih je, jer sam čistio keš i stopirao je kako bi je pokrenuo opet. Srećom, imam info na mejl, pa sam tu proverio i uverio se da je leglo. Ovo nije normalno, majke mi.
 
Nazad
Vrh Dno