Šta je novo?

Xiaomi based usisivači Mi Mop Pro/Essential, Roborock...

Ukoliko ne znaš poreklo/izvor ovolike količine, pusti ga odmah ponovo. Da vidiš šta je ostalo. I ponovo. I ponovo. Dok posuda ne bude prazna.

Da znaš da je odradio detaljno. Ako ti se opet ovoliko nakupi za 2 dana, a ne znaš od čega, uloži vreme da utvrdiš poreklo.
 
Prašina ulazi spolja, koje drugo poreklo može da bude?
Kod mene je slična situacija, napuni se posuda nakon 3-4 dana usisavanja stana od 60kvm dok je u prošlom, većem stanu bilo znatno manje prašine. Razlika je niži sprat i urbanije naselje sa znatno više saobraćaja i nekoliko gradilišta u blizini.
 
Slažem se da dosta zavisi od mikrolokacije objekta, ali uzrok može da bude i nešto od nameštaja, građevinskog materijala na samom objektu, način provetravanja objekta...
 
Kažu da većina prašine u stanu potiče od samih stanara (otpale ćelije kože i dlačice), zatim vlakana iz odeće i nameštaja, kućnih ljubimaca, mrvica hrane... itd.
 
Kada sam pokušao usisivač da uparim sa još jednim telefonom (držeći home i power dugme 3 sekunde) i uspešno se povezao preko tog telefona, usisivač je nestao iz Mi Home aplikacije na telefonu sa kojim je prethodno bio povezan. Uz to, izgubile su se i mape koje je napravio, jer ga imam već par meseci.
Da li je uopšte moguće upariti ga sa više telefona?
Pročitao sam da je neko napisao da postoji opcija deljenja uređaja preko Mi Home aplikacije, da li je to onda rešenje?
 
Vezuje se za nalog, ne za telefon.
 
Mislim da ne, ali nisam probao.
 
Može
Za mape sumnjam, napraviće sam nove opet posle 3 čišćenja
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-10-09-10-07-36-868_com.xiaomi.smarthome-edit.jpg
    Screenshot_2022-10-09-10-07-36-868_com.xiaomi.smarthome-edit.jpg
    37.2 KB · Pregleda: 39
Povežeš usisvač na aplikaciju.

Na drugi telefon instaliraš drugu aplikaciju. Sa drugim nalogom.

Sa prve aplikacije uradiš share, kao što je @nightshadow označio i imaćeš na oba telefona sve iste podatke o uređaju.
 
Ja ne znam vama, ali od kada mi se updateovala android app i firmware roborocka s5max, postao je gluplji nekako... mnogo cesto zabaguje, izgubi se, ne zna gde je... glavi se na mestima gde se nikad nije glavio...
 
Ja moram da kažem da se moj mop 2 pro Plus nikad nije zaglupeo do sad, prilično je pouzdan nakon par meseci korišćenja.
Ruku na srce, svaki put pre nego što ga pustim podignem sve sa poda, dignem i stolice i pootvaram sva vrata. Pragovi od kupatila su mi tačno 2cm i tu mu je malo problematično da se popne, malo drnda svaki put, ali se uvek popne i uđe na kraju. Nikad se nije zaglavio.
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-11-25-22-36-48-057_com.xiaomi.smarthome-edit.jpg
    Screenshot_2022-11-25-22-36-48-057_com.xiaomi.smarthome-edit.jpg
    59.3 KB · Pregleda: 22
@nightshadow da li kod mop 2 Pro Plus možeš da stavljaš virtuelne zidove koji nisu između dva fizička zida? Na mom Mop Pro ne može, pa mi to malo pravi problem da lepo podesim zone. Uzeo bih sada Mop 2 Pro (bez plus) za prostor koji ima preko 170m2 u komadu poda, svi "zidovi" su od nameštaja, koji je podignut 10cm od zemlje. Tako da će usisivač ceo prostor videti kao jedna prostoriju, a potrebno je da bude podeljeno na 6 zona.
 
Da, baš to, stoji na sred prostorije. Ekstra.
Moj Mop Pro bi taj zid morao da odradi skroz levo do zida i skroz desno, u ovu narandžastu prostoriju, krajnji desni zid.
Hvala.
 
Ja očekujem ROBOROCK S7 MaxV Ultra Saugroboter u ponedeljak.
Koga interesuje ovaj model i ima prilike da naruči iz Nemačke, još uvek je 1.111€ u Medimarkt-u (ostavih link iznad).

@mitar1982
Ako imaš neki savet oko podešavanja i generalno za početak (jer nisam imao kontakta sa robotima), piši :)
 
Немам нешто посебно, изузетно проста и практична справа. Одрадили смо скенирање оба спрата и пар тура усисавања пре него што смо данас први пут монтирали крпу за брисање. Искористити прилику и расчистили подове пре свега.
Мене су бринули прагови, али 'мићко' прелази све без икаквих проблема.
Сналази се супер, одради све и врати се у базу ако је на горњем спрату, или тамо где сам га оставио на доњем.
Screenshot_20221126-160146_Roborock.jpg
 
Ljudi, imam problem sa novim Mop 2 Pro usisivačem, kupljen pre nedelju dana. Naime, skoro svakodnevno se desi da usisivač izgubi konekciju sa wifijem i/ili pukne sama aplikacija na telefonu. Tada usisivač traži uglavnom da se resetuje wifi (pritiskom na dva dugmeta) međutim to nijednom nije uspelo jer aplikacija ne vidi usisivač. Tada je aplikaciji kao zamućena i može da se klikne jedino restart, nakon čega ne uspe da se nađe uređaj. Tada deluje da je usisivač u totalnom bagu, trepće narandžasto, jedino što tada može je da se resetuje na fabrička podešavanja, i to čak iz trećeg restarta uspe da se poveže ponovo. Tada je sve izgubljeno iz aplikacije poput imena i mape, dok spisak naših imenovanih prostorija ostane, i to se sve desi iako nije otkačena opcija „dont upload map“. Mapiranje stana i sve mora ponovo da se izvede i usisivač je radio normalno. Moram priznati da je moguće da pukne wifi, odnosno konekcija ka netu, ali je inače wifi signal u celoj kući dobar. Interesantno da je jednom nestala struja i do ovog problema nije došlo.

Ulogovao sam se i u MI nalog preko PCa koji koristim i za usisivač i konstatovao sam da u nalogu u spisku uređaja ne postoji taj usisivač. Dakle deluje mi da moja mapa stana nije ni uploadovana na cloud što znači da prilikom bagovanja usisivača, i / ili pucanja aplikacije nije moguće ponovo skidanje mape sa clouda.

Do sada sam video na nekoliko sajtova na neto da se nešto slično dešavalo ljudima ali nisam video rešenje. Jednim delom mi deluje da je kombinacija nekih problema sa wifi konekcijom telefona i puckanja konekcije rutera, ali sa druge strane stanje u kojem ostane uređaj, bag da ne reaguje ninašta osim fabričkog reseta mi aludira da možda nešto nije ok sa njime fizički.

Ako neko ima neki predlog značilo bi mi. Pozdrav

Osim ovoga sam prezadovoljan sa samim kvalitetom rada uređaja.
 
I meni se dešava neki problem sa wifi konekcijom. Nisam za sad našao rešenje, nekad ga ponovo povežem a nekad se samo ponovo poveže.
 
Jel normalan ruter ili provajderov?
 
Sumnjam da ima veze sa ruterom, jer kada pukne veze ka internetu, sa povratkom veze, usisivač bi trebalo da se poveže. Kao što se desilo kada je nestalo struje. Ja sam za Mop Pro stavio poseban ruter, neki stari, rashodovan, stavio ga na mesto da pokrije celu zonu usisavanja. Rashodovan, jer povremeno zakuca, pa mora restart. Kada ruter zakuca, usisivač se ne vidi na aplikaciji, ali ako stisnem taster na usisivaču, uradiće Full usisavanje prostora. Kada se internet vrati, usisivač se sam poveže.
 
Jel normalan ruter ili provajderov?
Ruter je provajderov, od A1, mobilni net je u pitanju. Rutere je na najboljem moguces mestu sa aspekta konekcije sa operaterom. Mozda mogu da probam da ja stavim u stanu negde jo jedan ruter za net, imam neki matori. Ali mi se cini da nije samo do toga... problem je vracanje posle pucanja
 
Izbriši keš i poveži ga opet. Kada ga povežeš u ruteru mu rezerviši statičku IP adresu. Kad si vec tamo, promeni i Kanal za WiFi koji nije zagušen.
 
Danas mi je stigao, jos ga nisam povezao u aplikaciju.
Ne daje mi da ga dodam a da ostane Kina kao region a treba mi zbog brda drugih stvari koje mii ne rade ako nije na Kini.
Ako imas Xiaomi telefon kloniraj aplikaciju preko Dual Apps.
 
Nazad
Vrh Dno