Šta je novo?

Vodič kroz PayPal (FAQ u prvom postu)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sve sam evo pobrisala, kolacice , cash ma sta to bilo Browsing history, otvorila novi mejl, krenula da se prijavim na PP, dosla do kartice i opet We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card! Stvarno ne znam sta vise da radim.
 
Sve sam evo pobrisala, kolacice , cash ma sta to bilo Browsing history, otvorila novi mejl, krenula da se prijavim na PP, dosla do kartice i opet We're sorry, but that credit card can't be linked to additional PayPal accounts. Please link a different credit card! Stvarno ne znam sta vise da radim.

Kontaktiraj support i reci im problem.
 
Podrav ljudi... Ja sam se registrovao i uneo sve podatke... al jos uvek ne dobijam taj njihov kod za verifikaciju racuna.. Koliko to traje? i sad sam procitao da je normalno sto je prikazano da je stanje 0..
 
Ako imas net banking onda tamo pogledas u rezervisanim sredstvima ako pak nemas onda zoves banku u ponedeljak i pitas koji ti je code za PAYPAL
 
Lakse ti je da ih pozoves ...
 
How to confirm your card:

Check your card statement and look for a charge from "PayPal" with a 4-digit code next to it.
Log in to your PayPal account and click Confirm Credit Card.
Enter the 4-digit code to confirm your card.

ovo su mi poslali.. ne znam gde gledam card statment..
 
Pa sve sam ti vec napisao gore , gledas u rezervisanim sredstvima svog racuna (ako imas netbanking)
 
Kod Inteze nema nista brzo.

Zadnji put kada sam ih zvao da proverim nesto potrosio sam ukupno 24 minuta !!!! od toga 1 na razgovor pa ti vidi. Prvo se ceka 10-tak da dobijes sluzbenika, da bi mu rekao da te prebaci na odeljenje za kartice !!!!! Njega takodje cekas, pa kad se smiluje onda bleji nemajuci pojma ni sta radi , ni sta hoces :) I ode 24 minuta.

Vise cu da potrosim na telefon, nego sto cu da dobijem sa ovim zivkanjem.
 
Ja sam trebao da verifikujem Intezinu karticu na Skrill account-u. Standardno, skinuli su mi neku sitnu cifru i to sam trebao da upisem. Medjutim, oni su mi skinuli u dolarima, a Inteza je na e-bankingu to ispisala u evrima... ne postoji nacin da se prekonvertuje koliko je to. Poslao sam im mejl uvece, a vec sledeci dan mi se javio sluzbenik iz Inteze i iscitao mi je originalno "skidanje".

Mozda da tako pokusa.

Pozdrav!
MrBigJump.gif
 
Ja sam trebao da verifikujem Intezinu karticu na Skrill account-u. Standardno, skinuli su mi neku sitnu cifru i to sam trebao da upisem. Medjutim, oni su mi skinuli u dolarima, a Inteza je na e-bankingu to ispisala u evrima... ne postoji nacin da se prekonvertuje koliko je to. Poslao sam im mejl uvece, a vec sledeci dan mi se javio sluzbenik iz Inteze i iscitao mi je originalno "skidanje".

Mozda da tako pokusa.

Pozdrav!
MrBigJump.gif

Hvala druze, poslao sam im mail :)

Odustao od zvanja.. jer nije izvodljivo :D
 
Bem li ga, ko da ne zovemo istu Intezu.... Ja sam uvek sve brzo resavao. :)
 
Hvala Kiza :) Valjda ce do sutra da mi odgovore.. Ako ne odgovore, odoh u ekspozituru ovde.. :D

@MagicMaster, ja sam pokusao 50X i onda odustao... Postao sam previse nervozan i velika verovatnoca je postojala da slupam telefon :D Pa sam odustao..
 
Možda jer je vikend, pa imaju sigurno manji broj službenika .... probaj sutra ...
 
Telefon nikada nije zauzet. Dobija se automat iz cuga. Samo prvo treba cekati oko 2 minuta da automat zavrsi svoju pricu, a onda ide ona muzika i cekanje na operatera. To zna da traje jos 7-8 minuta, nekad i koji minut manje.

Kada se dobije taj operater, treba traziti da se prebaci na operatera koji je zaduzen za kartice. Tu opet ide ona Odvratna muzika i novo cekanje. Nekada par minuta nekada i tu 5-6. Kada tom poslednjem operateru objasnis sta ti treba, on ti trazi nesto od podataka, ili iz LK maticni broj uz ime i prezime, neki deo brojeva , a neki i sve brojeve kartice.

To tvoje ce konkretno da nadje za sekund, al kad je nesto komplikovanije u pitanju, sto se ne vidi na Net bankarstvu, znaju da ostanu u pretrazi i raspitivanju i novih 10-tak minuta cekanja.

Inace nisam ni siguran da rade nedeljom, jer ih tada nisam nikada zvao, ali je moguce.

Napisao sam u predhodnom postu da zadnji put kada sam ih zvao , utrosilo se ravno 24 minuta !!! Od toga 1 minut za razgovor - odgovor , kojim inace nisam Zadovoljan, jer navodno nesto postoji samo ja ne mogu da ga vidim na Net bankarstvu 15 dana sto je nemoguce, ali me tako zavlace, isao sam i u ekspozituru, tamo tek nista ne znaju.
 
Poslednja izmena:
Zavisi koji broj zoves... kad zoves onaj sto se zavrsava na 8888 cini mi se, ima transfera. Kad zoves onaj sa same kartice, 3010160 cini mi se, ili slicno tome, dobijas odmah karticno odelenje. Prosle nedelje sam jednom prijatelju pravio payPal i verifikovao, sve bilo gotovo za manje od 10 minuta.
 
Ja kada sam verifikovao pp stigao mi je sms sa onim brojem sto sam trebao da unesem.
 
Da inteza. Ali imam visa electron koja je po meni bolja od te Visa internet.. Ta visa internet nema poentu po meni kad mozes sve sa ovom i ne moras da se mucis oko prebacivanja para na karticu i to.. Jos mi za sve stize poruka...
 
Da inteza. Ali imam visa electron koja je po meni bolja od te Visa internet.. Ta visa internet nema poentu po meni kad mozes sve sa ovom i ne moras da se mucis oko prebacivanja para na karticu i to.. Jos mi za sve stize poruka...

Poenta je bas da se MUCIS da prebacujes pare, da ti ne bi nestale ako ti neko ukrade karticu (a lako se krade na netu, kad nema covek iskustvo).
Ali, ako imas dva devizna racuna - jedan za Visa Electron, drugi za cuvanje EUR, onda je Electron bolja opcija, jer moze sve sto moze Internet, i preko toga.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno