Šta je novo?

Verat ADSL - Iskustva

Gde je bio problem?
 
Nemam pojma, verovatno stavili drugu paricu ili kako se vec zove, slabo se u to razumem, ali me posle naknadno zvali iz Verata da kazu da sam udaljen 4km od poste i da sumnjaju da ce raditi normalno. Diskonekcije su pocele sinoc na desetak puta i verujem da je do toga, ali sacekacu jos malo, pa ako bas krene non stop onda ce me vrate na 1,5mbps. :(
Sto se tice ovog problema, ispali krajnje korektno.
 
Meni su sjebali profil na portu opet. Samo sto cu da im ****m mater milu. Ne zanima me sto je necije dete doslo preko veze da se igra na portovima. Samo nesto zaseravaju. Prosle godine 2x slali mucenike da rade umeravanjelinije i svaki put je bilo do porta. Koji su oni goveda jedna, placam racune 500-700e godisnje, nisu u stanju nista da srede. Sad mi link puca non stop, a sve je normalno radilo. Normalne margine, nova instalacija i mongoloid u centrali. Ne verujem da onih 15% koji nesto znaju, mogu da isprave greske mongoloida koji su dosli preko veze.
 
Verat je bas uporan sa svojom akcijo 6/1 za 1590 RSD.

Svi provajderi smanjili cene i povecali brzine paketa ali Verat nista... Da li ima nekih informacija i o promeni njihove ponude?
 
Pa možda imaju sasvim dovoljno korisnika i ovako, bili su jedno vreme baš povoljni sa ovim paketom, a da li će da daju nešto bolje, zavisi od njihove poslovne politike, ako se nekome ne dopada, MIK i prelazak kod drugog provajdera. Ja sam kod njih na 12 meseci 6/1 (jedan od dva internet linka koja imam ovde), od leta, kad mi istekao popust na PTT-u, i šta da kažem, ne žalim se previše, imam ugovornu obavezu do leta, pa ćemo videti, nije tih 1600 din za 6/1 baš preskupo, nije naj povoljnije, al nije ni preskupo...
 
da li neko zna možda koliko se plaćaju penali za prevremeni raskid ugovora(jednogodišnji prošlo je više od 6 meseci)...da li sam ja dobro razumeo 3000din +trenutni mesec?? u tom slučaju je okej mart sam platio...samo nek me neko uputi za proceduru kako da raskinem ugovor sa ovima i da pređem kod ptta 20Mb(centrala podržava) i da letiimmm....
 
Moras nazvati Verat ili probaj na ES forumu tamo se javlja tip koji radi u Veratu.
 
Bez ljutnje, al mi nije jasno zasto to njih licno ne pitas?! Zar nije brze i u krajnjoj liniji tacnija informacija!
 
u pravu si druže ali bio je vikend i radila je samo tehnička podrška...nazvaću danas od 9 kad radi prodaja...pa ću se informisati...
 
Da li se i postojeci korisnici moramo obavezati ugovorom na 12 meseci za ovu novu akciju 5/1 za 1490 RSD?
Jer koliko vidim samo novi korisnici su duzni potpisati ugovor na 12 meseci za paket 5/1 za 1490 RSD ili paket 10/1 za 1790 RSD...
 
Poslednja izmena:
Evo informacije iz prve ruke sto se tice akcije 10/1 za postojece korisnike.Pre dva dana sam se putem korisnickog naloga na Veratovom sajtu prijavio za akciju,odmah sam dobio mail o promeni paketa i juce mi je odmah povecana brzina iako su naveli da ce nova brzina biti aktivna od 1.aprila.Prethodni ugovor mi nije istekao iako bi trebalo da traje do isteka ove godine.
 
I mislim da ce od aktiviranja nove promo akcije, biti aktivirana nova ugovorna obaveza od godinu dana....

No uvek moze da se pozove Verat ili da im se posalje mail, i dobicete odgovor iz prve ruke....
 
Nema potrebe da se zove Verat,bas je tako kako kazes jer je ovo vec treca akcija koju koristim.
 
Pustiše mi 10Mbit, evo speedtesta i statistika rutera... Mislim da je taman na granici, ali da će ipak da radi ok :)

vv1sVXA.png

2601352638.png
 
Pozdrav svima,

Naišao sam na problem sa Veratom pa reko da pitam ovde sa savet.

Naime, podneo sam zahtev za proveru tehničkih mogućnosti, i nakon završene provere sa njihove strane potpisao sam ugovor za ADSL 10/1 na godinu dana.
Kada sam došao kući, primetio sam da net jako loše radi (download ne prelazi 4 Mb, packess loss i jitter su zabrinjavajući), i pozvao sam tehničku podršku verata da ih pitam u čemu je problem.

Zaposleni iz tehničke podrške me je sproveo kroz proveru maksimalnog protoka kroz infrastrukturu koja do mene dolazi (podaci koji se nalaze na dnu prve strane na ADSL ruteru), i kada sam mu rekao da je maksimalni download 9860 Kb/s, on je rekao da vidi da je problem u parici koja ne može da podnese toliki protok i da se ruter izgleda "zbunio" zbog toga. Takođe mi je rekao da vidi da je podnet zahtev da se meni smanji brzina iz tih razloga.

Ja sam ga upitao kakvu su to oni tehničku proveru vršili pre sklapanja ugovora kada nisu primetili taj problem, zbog čega mene niko nije obavestio o problemu i o smanjivanju brzine, i da li je korektno da ja plaćam punu cenu ugovora za nešto što nisam dobio? On se izvinio i usmerio me da kontaktiram prodaju i dao mi njihov broj telefona, što je korektno sa njegove strane i to je jedini deo cele priče na koji nemam primedbi.

Ono što se sada dešava, je:
- Zvao sam tehničku podršku telekoma da pokušam preko njih da saznam više detalja. Pitao sam između ostalog i za paricu i da li mogu da provere kapacitet iste, međutim operater koji se javio je jednostavno oprao ruke od svega i rekao da treba da zovem Verat direktno i da je sve to u njihovoj nadležnosti (čak i dijagnostika Telekomove opreme i pomenutih parica, koju Verat zakupljuje).
- Kada pokušavam da dobijem Veratovu prodaju na 011/360-5333 (broj koji sam dobio kada sam prvi put zvao tehničku podršku), centrala me odmah izbacuje
- Kada pokušavam da dobijem tehničku podršku, ili direktno preko 011/360-5338 ili preko 011/360-5300 => 2, centrala me obavesti dva puta da je vreme čekanja na javljanje operatera duže od 10 minuta i prekine vezu.

Ono što mene zanima je:
- Odakle Veratu pravo da odobri potpisivanje paketa 10/1 ako su proverili tehničke mogućnosti i potvrdili da sa istima nema problema?
- Odakle Veratu pravo da meni smanji brzinu, bez da mene o bilo čemu obavesti, da mi ponudi da smanjim ugovor, ili da plaćam manje?
- Kako ja bilo koga iz Verata uopše da dobijem, kada me sva tri telefonska broja izbacuju čim ih pozovem?
- Da li ja imam osnova za žalbu Udruženju za zaštitu potrošača i da li bi to išta pomoglo?
- Da li ja imam osnova za 1) Raskid ugovora, 2) Bilo kakvu nadoknadu?

Svaki savet je dobrodošao.

Pozdrav

Uroš
 
Verat teh. mogucnosti tvoje parice proverava preko Telekoma, dakle ono sto im Telekom kaze prenesu tebi.
Nemaju nikakav pristup centrali (portu) niti parici,to je Telekomova infrastuktura.

Ja sam imao kvar na tel. liniji i "majstori" su dosli relativno brzo, u kontaktu sa svojim kolegom u centrali
nekako osposobili liniju ali bez ADSL-a.Na moje pitanje sta sa tim uputili su me na provajdera.
Tek nakon visestrukog insistiranja Veratove podrske dosli su posle nedelju dana ponovo.
Da ne kazem da su prvi odgovori telekoma bili da nikakvog problema nema i pored insistiranja da je postojao
kvar na liniji i da od tada nema ADSL signala.

Pokusaj da dobijes prodaju, ne verujem da ce ti naplatiti uslugu koju nisi koristio.
 
Da li si siguran da samo Telekom može da proveri tehničke mogućnosti, tj. kapacitet parice? Pošto sam ja u (snimljenom) razgovoru sa operatom Telekom tehničke podrške nekoliko puta pitao upravo to, i on je konstantno ponavljao da to proverava Verat i da oni sa tim nemaju apsolutno ništa, pošto je Verat zakupio tu infrastrukturu.

Verat ne mogu da dobijem ni na jedan broj telefona (centrala, prodaja, tehn. podrška), iako vec nekoliko dana često pokušavam.

Zanimalo me je kako drugi ljudi rešavaju ovakve probleme u ovakvim okolnostima?
Da li je neophodno da izađem sa posla i da odem lično do njih, pa da insistiram da oni pozovu tehničku podršku iz njihove kancelarije?
Da li da šaljem mailove inako na njih ne očekujem odgovor (ranija iskustva sa hosting podrškom)?
Da li je sve ovo (smanjivanje brzine u fazonu "ma neće oni to da primete", potpuna nedostupnost telefonom i neodgovaranje na mailove) reprezentativni uzorak Veratovog odnosa prema korisnicima?
 
Da li si siguran da samo Telekom može da proveri tehničke mogućnosti, tj. kapacitet parice? Pošto sam ja u (snimljenom) razgovoru sa operatom Telekom tehničke podrške nekoliko puta pitao upravo to, i on je konstantno ponavljao da to proverava Verat i da oni sa tim nemaju apsolutno ništa, pošto je Verat zakupio tu infrastrukturu.

Verat ne mogu da dobijem ni na jedan broj telefona (centrala, prodaja, tehn. podrška), iako vec nekoliko dana često pokušavam.

Zanimalo me je kako drugi ljudi rešavaju ovakve probleme u ovakvim okolnostima?
Da li je neophodno da izađem sa posla i da odem lično do njih, pa da insistiram da oni pozovu tehničku podršku iz njihove kancelarije?
Da li da šaljem mailove inako na njih ne očekujem odgovor (ranija iskustva sa hosting podrškom)?
Da li je sve ovo (smanjivanje brzine u fazonu "ma neće oni to da primete", potpuna nedostupnost telefonom i neodgovaranje na mailove) reprezentativni uzorak Veratovog odnosa prema korisnicima?

Standardna procedura pre žalbe višoj instanci (Ratel) nalaže da se prvo obratiš pružaocu usluge napismeno u poslovnici ako je imaju i uložiš prigovor na uslugu koju dobijaš, a po osnovi smanjenja brzine pristupa i nastanka tehničkih problema nakon potpisivanja ugovora, gde tvoj provajder sa nad provajderom nije utvrdio maksimalno propusnu moć parice i time prikrio tehnički problem koji je mogao biti izbegnut blagovremenim obaveštenjem.

Telekom je u ovom slučaju apsolutno upravu jer oni ne pružaju adsl uslugu tebi kao krajnjem korisniku nego VeratNet sa kojim si i potpisao ugovor i tu se svaka priča završava sa njima. Telekom obezbeđuje portove provajderu (zakup) prema Veratu, a tehnički problemi se rešavaju isključivo na realciji VeratNet - Telekom na osnovu prigovora korisnika koji upućuje pisani zahtev (usmeni zaboravi od toga nema ništa, papir trpi sve).

VeratNet ne poseduje centrale, kablove i infrastrukturu koje koristi od Telekoma niti ima pristup istima, tako da oni samo mogu prigovor da upute, a da lično Verat i njihovo osoblje ili bilo ko drugi iz te firme čačka po centralama to nikada neće biti izvodljivo, jer oni nisu nadležni za to, već je rešeno ugovorom između VeratNet-a i Telekoma o zakupu portova i ostalim tehničkim generalijama koji su sastavni deo ugovora.

Da li je neophodno da izađem sa posla i da odem lično do njih, pa da insistiram da oni pozovu tehničku podršku iz njihove kancelarije?

Ovo sigurno neće uraditi džabe gubiš vreme i izlazak sa posla je bespotreban. Ovo se odnosi da VeratNet neće zvati tehničku podršku Telekoma na 0800 broj....

Da li da šaljem mailove inako na njih ne očekujem odgovor (ranija iskustva sa hosting podrškom)?

Naravno da treba i mail da pošalješ i izneseš tvoj problem, ali prvo reši to sa njima lično i obavezno pisani prigovor u poslovnici, i sačekaj odgovor od njih...

Da li je sve ovo (smanjivanje brzine u fazonu "ma neće oni to da primete", potpuna nedostupnost telefonom i neodgovaranje na mailove) reprezentativni uzorak Veratovog odnosa prema korisnicima?

Sad mi nije jasno prvo kažeš da li treba da šalješ mail, pa onda ne odgovaraju na mail poruke, malo kontradiktorno? Pokušaj prepodne kada je manja gužva da nazoveš Verat korisnički servis, ali oni će dati isti odgovor da zoveš prodaju, i opet se vraćam na isto preko telefona nećeš rešiti ništa samo lično idi i uloži prigovor, piše u ugovoru koji si potpisao...

PS. Samo nemoj nigde spominjati da snimaš razgovor, ipak ti treba za to odobrenje ili usmeno da obavestiš da snimaš razgovor osobu sa kojom pričaš, jer u suprotnom može biti loše po tebe... :)
 
Poslednja izmena:
- Odakle Veratu pravo da meni smanji brzinu?
:smash:
Verat ti nije smanjio brzinu vec tvoj modem. Veruj mi da ni dok su na radnom mestu ne razmisljaju o tebi, radi se o vise hiljada modema.

bez da mene o bilo čemu obavesti,
Verat to ni ne zna. Imas tehnicki problem i treba da prijavis tehnickoj.

da mi ponudi da smanjim ugovor, ili da plaćam manje?
Ovo ide posle provere koju sprovodi tehnika. I za divno cudo, momak zna svoj posao i odmah je izvrsio detekciju kvara! Za pohvalu.


Pazi, oni ne smeju da snimaju razgovor, ako ti ne naglasi automat pre razgovora. To sto si ti snimao nekog mozes slobodno da obrises, pa cak i da si rekao da ces da snimas.
Iskljucivo Telekom proverava da li linija moze da radi na odredjenoj brzini. Njihova procena u mnogo slucajeva optimisticna, posto ona zavisi i od opreme na strani korisnika, infrastrukture, modulacije... Nemaju svi modemi iste karakteristike, nisu sve linije iste...
To sto su ti rekli da se smanji brzina nije zato sto to oni zele, vec zato sto jedino na taj nacin mogu da ti isporuce uslugu bez prekida.
Da ti skratim muku, ako ti ne odgovara niza brzina, odmah vidi da trazis nesto drugo sto nije ADSL.
 
Poslednja izmena:
Sad mi nije jasno prvo kažeš da li treba da šalješ mail, pa onda ne odgovaraju na mail poruke, malo kontradiktorno?
Spomenuo sam gore da imam prethodna (loša) iskustva sa hosting podrškom u odgovaranju na mailove i rešavanju problema sa njihove strane.

Odlazak kod njih u kancelariju sam spomenuo kao izgleda jedini način da ikada stupim u kontakt sa njima, pošto telefonom ne mogu da ih dobijem.

Niža brzina nije toliki problem, kao ni 400ak din razlike u ceni između 10/1 i 5/1, već način na koji su oni navodno proverili i navodno rešili problem.

Verat ti nije smanjio brzinu vec tvoj modem. Veruj mi da ni dok su na radnom mestu ne razmisljaju o tebi, radi se o vise hiljada modema.
Verat to ni ne zna. Imas tehnicki problem i treba da prijavis tehnickoj.

Spomenuo sam gore da sam u prvom i jedinom razgovoru sa tehn. podrškom prijavio problem, i da su ga oni dijagnostikovali.
Zaposleni iz tehničke podrške me je sproveo kroz proveru maksimalnog protoka kroz infrastrukturu koja do mene dolazi (podaci koji se nalaze na dnu prve strane na ADSL ruteru), i kada sam mu rekao da je maksimalni download 9860 Kb/s, on je rekao da vidi da je problem u parici koja ne može da podnese toliki protok i da se ruter izgleda "zbunio" zbog toga. Takođe mi je rekao da vidi da je podnet zahtev da se meni smanji brzina iz tih razloga.

Hvala na pojašnjenjima, otićiću sutra u njihovu poslovnicu i videti šta mogu da uradim.

Btw. Nikome nije čudno što ih je danima potpuno nemoguće dobiti telefonom (centrala izbacuje)?
 
Kod Verata sam tri godine i nikad nisam imao problem da ih dobijem na telefon a na mail mi odgovore najkasnije sutradan.
 
Evo trenutno su offline skroz, kad pozovem tehnicku podrsku, kazu da su radovi u toku... Sreca pa ExeNet radi :)
 
Proradilo.
Problema je bilo i kod Telekoma.
 
Ma malopre u jednom trenutku tri internet linka down (ExeNet Wireless (kuci), Verat ADSL(kuci), Telekom ADSL(kancelarija)), a ni na mts mrezi 3G net nije radio... Ali se "u zivot" zadnji vratio Verat.
 
Verujem da malo ko od vas procita obavestenja recimo ove sadrzine :)

Prema najavi Telekoma Srbija, dana 02.04.2013. godine sa početkom u 22:00 do 04:00h 03.04.2013. godine može doći će do prekida i otežanog odvijanja internet saobraćaja.

Hvala na razumevanju.
 
Samo sto je danas 1.4.2013.To je najava za sutra.
 
I ne radi... po najavi...
Nesto u zadnjih mesec dana nije ni blizu ocekivanog kvaliteta.
 
Nazad
Vrh Dno