Uroš Ivanović
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 30.03.2013
- Poruke
- 4
- Poena
- 151
Rešen problem u međuvremenu. Telekom je sa njihove strane isekao protok na 5/1 zbog toga što parica nije mogla da ga podrži, Verat kaže da nije imao ništa sa time.
Promenili su mi paket na 5/1, stornirali račun i poslali novi u roku od 5 minuta od kako sam (konačno) uspeo da se čujem sa gospođom iz prodaje.
Inače rekli su mi da su se taman spremali da me kontaktiraju sa informacijama o problemu i ponudom za promenu paketa (kada sam ja njih pozvao nakon 10 dana i 30 pokušaja)
Zašto je Telekom odobrio tehničke mogućnosti i potpisivanje ugovora sa Veratom za 10/1 a onda isti dan isekao protok na 5/1 mi nikako nije jasno. Takođe, koliko bi dugo ja placao 10/1 a koristio 5/1 je isto pitanje na koje bi voleo da imam odgovor.
Sada da vidimo kako radi ovaj ne tako povoljni 5/1 (za 1490 din + 12m ugovorne obaveze)...
Promenili su mi paket na 5/1, stornirali račun i poslali novi u roku od 5 minuta od kako sam (konačno) uspeo da se čujem sa gospođom iz prodaje.
Inače rekli su mi da su se taman spremali da me kontaktiraju sa informacijama o problemu i ponudom za promenu paketa (kada sam ja njih pozvao nakon 10 dana i 30 pokušaja)
Zašto je Telekom odobrio tehničke mogućnosti i potpisivanje ugovora sa Veratom za 10/1 a onda isti dan isekao protok na 5/1 mi nikako nije jasno. Takođe, koliko bi dugo ja placao 10/1 a koristio 5/1 je isto pitanje na koje bi voleo da imam odgovor.
Sada da vidimo kako radi ovaj ne tako povoljni 5/1 (za 1490 din + 12m ugovorne obaveze)...