Kako sam prvi spomenuo Kontinental-Tesla odnos a vidim da se ovde piše o proverenim informacijama koje su dokazive, citirao bi mehaničara Gangulu sa čuvenim "pa da počnemo"
Kontinental Assistance osnovan u oktobru 2018-te od Ivan Šarkanj, Nikola Berbakov, Novak Novičić. Interesantno je to što se po JMBGu vidi da su ovi momci tada imali samo oko 27-28 godina. Veoma ambiciozno imajući u vidu ozbiljnost usluge pomoći na putu i dobro za znati kome dajete svoje poverenje. Od 2020te su u blokadi. To je verovatno i period kada su prestali da rade i ispaljivali ljude za asistencije. Šta se desilo sa novcem od korisnika - ostaje da nagađamo. Jedan od tih osnivača Ivan Šarkanj pravi novu firmu u 2020-oj godini i naziva je Tesla24h. Figurativno rečeno - nova tašna nova mašna. Na sajtu Company Wall navodi se da imaju oko 32,4 miliona prihoda. Na osnovu cene paketa neka im je prosek po korisniku oko 5-6000 dinara za paket, lakom računicom deljenja dobija se da imaju samo oko 5,500-6,500 korisnika. Registovanih automobila u Srbiji ima preko 2 miliona, a oni imaju oko 6000 korisnika. Smešno. Jeste ova gruba računica ali koliko ova firma može da ima iskustva u radu sa toliko malo korisnika i par godina rada? Ostaje na vama da presudite. Ali zato izgleda da im taj mali broj korisnika dozvoljava vreme da se bave kreiranjem lažnih recenzija, komentara i profila ovde poput Nenad1918 gde sami sebe hvale a pljuju sve ostale firme. A ako prelistate nazad stranice videćete da su kada su forumaši tražili uslove ugovora od svih kompanija na tržištu, uhvatili Teslu u prevari da im jedno piše u ugovoru a drugo na sajtu. Pa su odmah nakon toga naprasno izmenili uslove ugovora "na bolje" i slali im iste na e-mail. Sada se pitate šta je tu loše? Pa loše je i čudno što je Tesla24h jedina firma od svih koja nema te iste uslove ugovora na sajtu. Ako su izmenili uslove na bolje zašto ih nikad nisu postavili na sajt? Kada naručite preko sajta ne znate šta naručujete i na šta se obavezujete. Mogu oni individualno u e-mejlu da vam pošalju bilo koju verziju da žele, ali zvaničnih uslova nema ni za jedan paket na njihovom sajtu! Eto pošto znamo da čitaju ovo možda ih budu konačno i postavili. A do tada vi se pitajte kakve su namere ove firme kada za 4 godine nisu postavili uslove ugovora na sajt. Da li je to transparentno poslovanje ili se krije nešto iza toga sami procenite. I šta se desilo sa aplikacijom koju su imali pa je naprasno nestala. Da li je to neka priprema za nešto što su vozijevi korisnici već doživeli?