Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Jel zna neko šta se uopšte dešava sa tim vozzi-em? Mi smo došli do broja vlasnika preko APR-a pa smo njega zvali i on sad kao nešto mulja, auto već mesec dana stoji na placu u Austriji a on se pravi toša.
 
Danas me je zvao prodavac iz Atlasa. Kao starom korisniku nudi mi Internacionalni plus paket po ceni od 7990 rsd. Paket će po njegovim rečima biti 10000 od ponedeljka. Ako ga obnovim u roku od 10 dana, dobiću po ovoj ceni, a važiće do 1.11.2025. godine (trenutni mi ističe krajem juna). Mislim da je ovo dobra ponuda, obzirom da će pokriti dve letnje sezone. Da li je još neko dobio ovakvu ponudu? Imam kontakt pordavca, ako neko želi da ga pozove. Mogu da ga postavim i ovde, ako nije protiv pravila foruma, obzirom da me je prodavac pitao da ga preporučim poznanicima.
 
Aj mi posalji broj, cisto da vidim da li je i mene malopre zvao jer imam propusten poziv sa 066 a kad nazovem zazvoni i prekine se.
 
Zvali su i mene iz atlasa, ista ponuda 8k za 16 meseci od isteka postojeceg (kraj juna). Prihvatio sam.
 
Čekam i ja poziv onda :)
Ističe mi sredinom juna.
 
Jal vredi ta Atlas nešto? Imam kod njih uplaćeno do kraja jula, pa me zanima da li da produžavam.
 
Jel zna neko šta se uopšte dešava sa tim vozzi-em? Mi smo došli do broja vlasnika preko APR-a pa smo njega zvali i on sad kao nešto mulja, auto već mesec dana stoji na placu u Austriji a on se pravi toša.


Bankrotirali. Idite na njihov fejs i instagram i poslednju objavu. Od oktobra nemaju da plate radnike čak ni da im postave sliku na društvene mreže a kamoli da vam vrate auto iz Austrije. Pročitajte i poslednje komentare tamo, imate ljude koji se žale na slično što i vi pa možete da ih kontaktirate da se bolje organizujete. Imate i udruženje Efektiva možete se i njima obratiti...


A za komentar iznad Atlas svakako da vredi. Rade posao petnaest godina i nisu poput vozija, tesle i sličnih firmi koji su osnovani pre 3-4 godine tako da je to sigurna opcija.
 
Bankrotirali. Idite na njihov fejs i instagram i poslednju objavu. Od oktobra nemaju da plate radnike čak ni da im postave sliku na društvene mreže a kamoli da vam vrate auto iz Austrije. Pročitajte i poslednje komentare tamo, imate ljude koji se žale na slično što i vi pa možete da ih kontaktirate da se bolje organizujete. Imate i udruženje Efektiva možete se i njima obratiti...


A za komentar iznad Atlas svakako da vredi. Rade posao petnaest godina i nisu poput vozija, tesle i sličnih firmi koji su osnovani pre 3-4 godine tako da je to sigurna opcija.

Bankrotirali. Idite na njihov fejs i instagram i poslednju objavu. Od oktobra nemaju da plate radnike čak ni da im postave sliku na društvene mreže a kamoli da vam vrate auto iz Austrije. Pročitajte i poslednje komentare tamo, imate ljude koji se žale na slično što i vi pa možete da ih kontaktirate da se bolje organizujete. Imate i udruženje Efektiva možete se i njima obratiti...


A za komentar iznad Atlas svakako da vredi. Rade posao petnaest godina i nisu poput vozija, tesle i sličnih firmi koji su osnovani pre 3-4 godine tako da je to sigurna opcija.
Pa i atlas je nekada imao 3-4 godine postojanja pa je radio posao.. ne znaci ako je firma nastala pre par godina da ne radi posao.. u vozzi su se do skoro svi kleli sto znaci da su bili dobri. Iz mog ličnog iskustva tesla bez obzira sto ima 3-4 ili koliko godina od nastanka radi posao korektno i profesionalno, kažem iz ličnog primera i primera dosta ljudi koje znam.
Imao sam i atlas pre 7-8 godina bili su ok i oni ali tesla jednostavno nudi trenutno najbolje uslove ugovora i jedini su koji bez uslova vraćaju iz evrope.
 
Pa i atlas je nekada imao 3-4 godine postojanja pa je radio posao.. ne znaci ako je firma nastala pre par godina da ne radi posao.. u vozzi su se do skoro svi kleli sto znaci da su bili dobri. Iz mog ličnog iskustva tesla bez obzira sto ima 3-4 ili koliko godina od nastanka radi posao korektno i profesionalno, kažem iz ličnog primera i primera dosta ljudi koje znam.
Imao sam i atlas pre 7-8 godina bili su ok i oni ali tesla jednostavno nudi trenutno najbolje uslove ugovora i jedini su koji bez uslova vraćaju iz evrope.

Naravno, ne kažem da ako neko radi posao 3-4 godine da radi loš posao. Ali svakako ću imati više sigurnosti kada naprimer treba da zaposlim keramičara ili električara koji ima 15 godina rada u odnosu na onog ko ima 3-4 godine... Konkretno u ovoj situaciji nije isto ako mi crkne auto u Italiji da li će doći po mene firma koja je to već 1000x radila ili će doći neko ko će na meni učiti zanat ili koja uopšte neće doći. Ako me razumeš šta hoću reći :D

I taj vozzi je nudio "najbolje uslove" pa evo vidiš da ljudi sad traže broj vlasnika po APRu i zovu da vide da li će im posle mesec dana vratiti auto iz Austrije. Tako da nije sve do toga. I verovatno nisi znao ali tesla je već jednom bankrotirao pre 4 godine, samo su se tad zvali kontinental pomoć na putu. Bivši suvlasnik otvorio novu firmu, nazvao je tesla i teraj dalje - nova tašna, nova mašna...
 
Tesla je inace i nastala od bivsih radnika Atlasa koji su odlucili da dignu sidro... Ne volim takve "biznis price", zato im nikada ne bi ukazao svoje poverenje.
 
Naravno, ne kažem da ako neko radi posao 3-4 godine da radi loš posao. Ali svakako ću imati više sigurnosti kada naprimer treba da zaposlim keramičara ili električara koji ima 15 godina rada u odnosu na onog ko ima 3-4 godine... Konkretno u ovoj situaciji nije isto ako mi crkne auto u Italiji da li će doći po mene firma koja je to već 1000x radila ili će doći neko ko će na meni učiti zanat ili koja uopšte neće doći. Ako me razumeš šta hoću reći :D

I taj vozzi je nudio "najbolje uslove" pa evo vidiš da ljudi sad traže broj vlasnika po APRu i zovu da vide da li će im posle mesec dana vratiti auto iz Austrije. Tako da nije sve do toga. I verovatno nisi znao ali tesla je već jednom bankrotirao pre 4 godine, samo su se tad zvali kontinental pomoć na putu. Bivši suvlasnik otvorio novu firmu, nazvao je tesla i teraj dalje - nova tašna, nova mašna...
Ja sam ti zivi primer atlas bivseg korisnika, placao sam pet godina pomoc na putu plavi paket i evropa , pa su u jednom trenutku digli cenu duplo, pojavio se vozzi sa neogranicenom kilometrazom plus aplikacija , Eu paket 3000 dinara , bio sam kod njih dve godine onda su oni preko noci poslali obavestenje da je iz evrope obavezna popravka dva dana pa tek slep , onda sam ostao na opciji atlas ili tesla, citajuci ugovore atlasa shvatio sam da pise povratak bez limita u kilometrazi a u sitnicm slovima pise limit 1000€ u parama, pa to je vrlo perfidno od firme koja postoji 10+ godina , i to je tako sitno u clanovima da se jedva vidi, ja to vidim kao uvaljivanje na staru slavu pod precutkivanjem bitnih stvari, onda procitam teslu lepo pise ono sto sutra mogu i na sudu da dokazem , bez limita neogranicen slep bez da mora u servis itd.

Na sve to udjem u bencmark, grcka info, ma na pet portala udjem na recenzije itd i odlucim se za teslu , plus atlas cena oko 10 000 ali opet sitna slova gde stite sebe a u tesli spojim srb i eu za 8000, vozi nije vise opcija jer su pukli …
PS nije merodavno poredjenje elktricara/keramičara sa pomoći na putu. Po toj logici treba da se držimo amss, a jasno je da su najgora opcija.
 
Juče me zvali iz AMC, njih sam koristio pre Vozzi.

Ponudili mi neki paket Evropa + Srbija, 6.300 dinara, u slučaju saobraćajne nezgode u Evropi, usluga šlepa je 1.000eur (a onda je u mailu koji sam tražio, poslala 1.200eur), a u slučaju kvara, budžet za šlep je 400eur, a korisnik bira da li će šlep do servisa ili kući, u okviru tog budžeta. Ako se ide na servis, pokrivaju do 100eur za popravku.
 
Vezuje se za broj tablica. Mada mi to i nije važno, s obzirom da mi je paket potreban za Evropu, a sa 400eur neću baš mnogo daleko da stignem.

A opet, svoj Vozzi paket sam samo jednom koristio i to ne na svom automobilu.
 
Mene su prosle godine pitali da li hocu da vezem za auto ili jmbg...
 
Realno za lokal i nema potrebe jer je cena slepovanja u lokalu daleko niza od cene paketa, vecinski svi kupujemo zbog puta u inostranstvo, ali sam jednom (ne)prilikom Vozzi iskoristio za lokalni slep za auto kome u startu paket nije bio namenjen. Atlas, Tesla i Amc se vezuju za tablice sto mozda i jeste realno ali meni je Vozzi za nekih 5.000 uradio posao. Na putovanju bio miran u smislu da sam bio siguran da u slucaju problema mogu brzo da sklonim auto sa puta, u gradu opet iskoristio slep za drugi auto. Ocito je da taj koncept nije bio dobar cim su propali.
.

Edit: ako je ovo za JMBG i dalje aktuelno onda cu sigurno preci kod njih.
 
Meni više ne otvara Vozzi aplikaciju. Na sajtu piše kako su se viteški borili, ali nisu uspeli da se izbore sa zloupotrebama. Verovatno ništa neće biti od refundacija.
 

Prilozi

  • Screenshot(407).png
    Screenshot(407).png
    392.7 KB · Pregleda: 161
U pola 2 ujutro stiže mail o suspenziji vozzi app i da prestaju sa radom, ovo sam još samo viđao u crypto rug pull svetu. Zatražen povračaj novca za neiskoriščen period, da vidimo da li su se u pravilniku ogradili i od toga. Ne znam na koju foru sam ušao u app ( jer ne radi ) i uradio par screenshot-ova i video koliko je meseci ostalo paketa, ali iz mail-ova nigde ne mogu da nađem da je bilo kada stigla potvrda o kupovini paketa, sa datumom, vremenom, iznosom i td. kako inače bude za sve ostalo.
 
Ne verujem da je bilo planski. Da jeste, davali bi žešće popuste da navuku što više uplata pre gašenja.
 
Ako ovo prodje ovako bez da vrate novac, ko nam garantuje da u buducnosti necemo imati jos ovakvih prevare.
Ne zelim da ulazim da li je planski ili ne.
Ali uzeli su novac i ugasili se....
Postoji Zakon o stečaju. Nema šta da se pusti da prodje ili ne prodje, tj pustiće se onako kako se godinama unazad pušta. Ništa ovo nije poseban slučaj. Ne očekuj da će neko iz svog džepa bilo šta vraćati već isključivo po Zakonu o stečaju.
 
Znači to je to od VOZZI. A sad nazad u stari dobri AMSS?
 
Продавати за ситне новце услуге помоћи на путу у иностранству које никако нису јефтине, при томе без посебног условљавања око старости и стања возила је сигуран пут у стечај, чим прође почетна еуфорија са скупљањем новца, а крену да се активирају штете.
Интересантно да нико у теми не помиње шта нуде стандардне осигуравајуће куће као допуну за каско или самосталну услугу - Винер, Ђенерали, Дунав и сл.
Баш сам прегледао услове у мом иностраном осигурању, и помоћ на путу је укључена у каско, и покрива до половине вредности возила.
 
Poslednja izmena:
Pa i nije tako loš ovaj paket od 2700, Srbija i Evropa...

I ja se baš lomim šta da uzmem.
 
Nazad
Vrh Dno