Šta je novo?

Usluga pomoći na putu

Pročitao poslednjih nekoliko strana, tek sada ništa ne razumem... 😁 Kakva je to glupost od 30 dana, pa ne prevoze tenk kroz Rusiju aman... Logično je da ukoliko korisnik želi auto nazad za Srbiju nakon procene u servisu sačeka tih nekoliko dana, ima plaćen smeštaj (skromno, ne Hilton), oni u međuvremenu organizuju šlep i kreće se nazad. Kojih crnih 30 dana... U servisu da korisnik bude obavezan da prihvati popravku do nekog iznosa, npr 300€ preko njihovih 200€ ili već koliko, ne kreće niko na dalji put ako nema bar toliko sa strane. Veliki kvar, ne moraš da prihvatiš popravku i kraj priče, šlep do kuće bez uslova. Po mom mišljenju to je fer poslovanje, sve ostalo je loša poslovna praksa. Neka naprave tako nešto i naplate 100€ godišnje i uzimam odmah.
 
MIslim da su se oni ogradili sa tom pricom od 30 dana. Daju ti besplatan slep ali cekas maks 30 dana. Verovatno da nadju neki slep koji je u toj zemlji pa da se ne vraca prazan
Ali to vazi samo ako hoces odmah za Srbiju, Nema servisa.
:)
 
Poslednja izmena:
Zanimljiv deo iz Vozzi opstih uslova:
Član 22.


Ukoliko u inostranstvu nije moguće izvršiti popravku vozila u servisu Profesionalca u roku od dva radna dana od dana prijema u servis, uz potvrdu servisa na memorandumu, Korisnik ima mogućnost zatražiti prevoz vozila koje je u kvaru na adresu u matičnoj zemlji (tačnije, ima pravo na repatrijaciju vozila u zemlju u kojoj je paket pomoći na putu kupljen), pod sledećim uslovima:



  • procenjena vrednost popravke i prevoza vozila nije veća od procenjene vrednosti vozila po katalogu Centra za motorna vozila (CMS);
  • po proceni Profesionalca nije nastupila totalna šteta.

U slučaju da su uslovi iz stava 1 ovog člana ispunjeni i Korisnik se opredeli za opciju repratrijacije vozila, procedura je sledeća:


  • potrebno je da kontaktira Operativni centar Kompanije kako bi se ova usluga organizovala;
  • potrebno je da vozilo ostavi kod Profesionalca;
  • u vezi sa prethodnom tačkom, neophodno je da Korisnik kod Profesionalca ostavi svu dokumentaciju vezanu za vozilo (uključujući ovlašćenje od vlasnika vozila za Profesionalca, ukoliko vlasnik vozila ne ide sa vozilom, te fotokopiju pasoša vlasnika vozila, izveštaj policije u slučaju saobraćajne nezgode), kao i da preda ključeve od vozila;
  • potrebno je da isprazni vozilo od stvari.

Pružalac usluge (Profesionalac) ne odgovara za stvari koje se nalaze u vozilu, u slučaju da ih Korisnik ostavi u vozilu suprotno tački 4 iz stava 2 ovog člana. Takođe, zabranjen je prevoz putnika u vozilu koje se prevozi na ovaj način.


Maksimalni rok u kojem se vrši repatrijacija vozila je 10 (deset) radnih dana od dana kada je repatrijacija odobrena.
Ako ja dobro ovo razumem nije opste bitna cena popravke, moze da bude lupam sad 5000e. Znaci ako moze auto da se popravi u roku od 2 dana bez obzira na cenu kostanja servisa nemam pravo na povratak vozila u Srbiju.
Ako se dobro secam taj deo opstih uslova su promenili prosle godine kada je mnogo ljudi ukljucujuci i mene kupilo paket.
 
Poslednja izmena:
Neprihvatljivo skroz, izmena uslova na štetu korisnika, ne može se baš tako menjati šta im padne na pamet... U 90% situacija praktično ne postoji opcija šlepa do Srbije što je van pameti.
 
Upravo to. Zbog toga vecina nece produziti paket sa njima.
 
Zanimljiv deo iz Vozzi opstih uslova:

Ako ja dobro ovo razumem nije opste bitna cena popravke, moze da bude lupam sad 5000e. Znaci ako moze auto da se popravi u roku od 2 dana bez obzira na cenu kostanja servisa nemam pravo na povratak vozila u Srbiju.
Ako se dobro secam taj deo opstih uslova su promenili prosle godine kada je mnogo ljudi ukljucujuci i mene kupilo paket.
Ako je cena popravke i šlepa veća od vrednosti vozila po katalogu AMSS onda nema ništa od šlepa. To može da se vrlo lako desi, napr. šlepovanje 1500e+napr 1000e popravka i lako se predje prosečna vrednost srpskog vozila od recimo 2500e..Onda od šlepovanja nema ništa.
 
Ma kakav AMSS. Covek kacio pre par strana svoje iskustvo, nije mogao da ih dobije, niko ziv se ne javlja na telefon kad je potrebno.
 
Evo da sublimiramo do sada prikupljene informacije. Sve upisano je iz Opštih uslova ili Pravila korišćenja dobijenih od kompanija ili sa web sajtova (osim u slučaju TESLA - nisu još dostavili).
Sve sam pročitao i pokušao tabelarno (uporedno) i sažeto da prikažem sa najbitniim informacijama i ako sam napravio neku grešku molim Vas da me obavestitet da ispravim.
Svakako pre odabira obavezno pročitajte OPŠTE USLOVE da znate na šta možete da računate!
Pozdrav
 

Prilozi

  • Pomoć na putu.png
    Pomoć na putu.png
    1.3 MB · Pregleda: 240
Ako je cena popravke i šlepa veća od vrednosti vozila po katalogu AMSS onda nema ništa od šlepa. To može da se vrlo lako desi, napr. šlepovanje 1500e+napr 1000e popravka i lako se predje prosečna vrednost srpskog vozila od recimo 2500e..Onda od šlepovanja nema ništa.
Rekao bih da je prosecna vrednost vozila ipak malo visa od 2500e. Jasno je meni da je na jugu Srbije relativno cest slucaj videti Golf 2 na ulici, sto svakako obara prosek (dat prost primer jednog od automobila), ali ipak sve ukupno prosek od 2500e je mali cak i za nasu drzavu, rekao bih.

PS cenim da bar 95% ljudi koji poseduju automobil do tog iznosa ni ne planiraju osiguranje na putu, a tek ne da ga zaista i kupe.
 
Prosecna vrednost svakako jeste, jer ce samo jedna G klasa u AMG paketu - a vidjam skoro svaki dan po neki taze registrovani - izvaditi prosek za 100 "nepokretnosti" od po 1000 evra skoro na 2.500. Ali zaista ima dosta losih auta, s tim sto sam uveren da se velika vecina vlasnika ne usudjuje sa njima da ide na more.
 
Prosečna starost automobila u Srbiji je 18 godina, koliko vrede takva kola, pogledajte na oglasima.

@el_patron

To je iz opštih uslova Vozzi-ja, gledaju vrednost vozila po katalogu Centra za motorna vozila AMSS.
 
^ 😄
Screenshot_20230604_212724_Polovni Automobili.jpg

Salu na stranu, ali verujem da je veoma retka pojava da neko ko vozi auto od 2500e placa osiguranje pomoći na putu.

Svestan sam da kod nas ima gomile kurseva, ali ima i dosta skupljih automobila, pa cenim da je prosek više od 2500e, ali mozda grešim.
 
Ne kažem da nema i skupljih vozila ali je prosečna starost vozila 18 godina ako ne već i 20. Koliko vredi mator auto, čak i da je BMW, Mercedes..? Ne vredi ništa.
Ja vozim Pežo 307 HDI iz decembra 2004. Tada je bio auto godine u Evropi ali sada realno ne vredi "ništa" (verovatno tih 2.500 eur) iako je i dalje udoban na auto putu. Zato želim osiguranje jer vozim stara kola. Da vozim neki od 2-3 godine starosti verovatno se ne bih smarao oko osiguranja.
 
^ 😄
Pogledajte prilog 391971

Salu na stranu, ali verujem da je veoma retka pojava da neko ko vozi auto od 2500e placa osiguranje pomoći na putu.

Svestan sam da kod nas ima gomile kurseva, ali ima i dosta skupljih automobila, pa cenim da je prosek više od 2500e, ali mozda grešim.
Upravo ja se razmisljam da uzmem. Auto Opel Vectra B karavan (Irmscher) 2.0 DTI 2000 god. U katalogu AMSS navodno vredi 1.600e. Auto redovno odrzavan u porodici je 15 god. Nikada za tih 15 god nisam uplacivao osiguranje pomoci na putu. Voznja uglavnom Srbija, a Grcka mi je relativno blizu ( 360 km Olimpska regija - 420 km Sitonija) iz Vranja sam. Nikad me nije izdao na putu sve do prosle godine kada je otkazao senzor radilice. Sreca bio 10km od VR i nekako se dovukao nazad. Za mesec dana planiramo letovanje u Grcku sa malom decom. Ne zelim da rizikujem ipak je to mator auto.
 
Evo da sublimiramo do sada prikupljene informacije. Sve upisano je iz Opštih uslova ili Pravila korišćenja dobijenih od kompanija ili sa web sajtova (osim u slučaju TESLA - nisu još dostavili).
Sve sam pročitao i pokušao tabelarno (uporedno) i sažeto da prikažem sa najbitniim informacijama i ako sam napravio neku grešku molim Vas da me obavestitet da ispravim.
Svakako pre odabira obavezno pročitajte OPŠTE USLOVE da znate na šta možete da računate!
Pozdrav


Aleksandre radio sam slično ovo poređenje pre par nedelja imaš 3-4 stranice iza. Uglavnom 90% ti je dobro al imam par dopuna i vidim par grešaka kad poredim ono što sam ja pisao. Prvo dopuna za Teslu, jer sam dobio njihove uslove ugovora. Mada kada ih pročitam bolje da nisam 😂 Uslov da dobiješ 200 evra za popravku je samo ako može istoga dana da se popravi. Uslova za povratak je da vozilo mora ići prvo u ovlašćeni servis koji izdaje dalje potvrdu da se vozilo ne može popravati. I isto ima onu stavku ako je vrednost šlepa do Srbije veća od vozila da se onda ne vraća. To izgleda svi imaju. Ja zato nisam ni ubacivao Teslu u poređenje jer su najgori. (btw oni nemaju nikakve veze sa Tesla automobilima samo su registrovali u Srbiji to ime pre par godina kad su otvorili firmu)
Dopuna za Vozi je da je 10 RADNIH dana. Znači u praksi to je 14 dana.
Dupuna za Atlas. Ovo 84.43 to ti je iznos samo bez PDV-a. Dodaj 20% i to ti 100 evra ispadne.
I napisao si ako se traži šlep za Srbiju bez odlaska u servis da je 1000 evra limit. A treba ako se traži šlep za Srbiju bez odlaska u servis - dobija se neograničena km šlepovanja. Limit se primenjuje tek nakon što se ode u servis. Što je po mom mišljenu opet super kad se poredi sa ostalima iz tabele jer svi ostali traže pisane potvrde od servisa.
 
Aleksandre radio sam slično ovo poređenje pre par nedelja imaš 3-4 stranice iza. Uglavnom 90% ti je dobro al imam par dopuna i vidim par grešaka kad poredim ono što sam ja pisao. Prvo dopuna za Teslu, jer sam dobio njihove uslove ugovora. Mada kada ih pročitam bolje da nisam 😂 Uslov da dobiješ 200 evra za popravku je samo ako može istoga dana da se popravi. Uslova za povratak je da vozilo mora ići prvo u ovlašćeni servis koji izdaje dalje potvrdu da se vozilo ne može popravati. I isto ima onu stavku ako je vrednost šlepa do Srbije veća od vozila da se onda ne vraća. To izgleda svi imaju. Ja zato nisam ni ubacivao Teslu u poređenje jer su najgori. (btw oni nemaju nikakve veze sa Tesla automobilima samo su registrovali u Srbiji to ime pre par godina kad su otvorili firmu)
Dopuna za Vozi je da je 10 RADNIH dana. Znači u praksi to je 14 dana.
Dupuna za Atlas. Ovo 84.43 to ti je iznos samo bez PDV-a. Dodaj 20% i to ti 100 evra ispadne.
I napisao si ako se traži šlep za Srbiju bez odlaska u servis da je 1000 evra limit. A treba ako se traži šlep za Srbiju bez odlaska u servis - dobija se neograničena km šlepovanja. Limit se primenjuje tek nakon što se ode u servis. Što je po mom mišljenu opet super kad se poredi sa ostalima iz tabele jer svi ostali traže pisane potvrde od servisa.
Atlas je najbolji izbor? Vidim do 10. i 30. juna je akcija u AMClub-u. Da li da ih uzimam u razmatranje?
Screenshot_2023-06-05-00-44-30-860_com.android.chrome.jpgScreenshot_2023-06-05-00-44-41-164_com.android.chrome.jpgScreenshot_2023-06-05-00-49-31-929_com.android.chrome.jpgScreenshot_2023-06-05-00-49-45-472_com.android.chrome.jpg
 
Poslednja izmena:
Atlas je najbolji izbor? Vidim do 10. i 30. juna je akcija u AMClub-u. Da li da ih uzimam u razmatranje?
Pogledajte prilog 391988Pogledajte prilog 391989Pogledajte prilog 391990Pogledajte prilog 391991


Druže, iskreno meni se posle ovoliko postova dosta tih informacija i firmi pomešalo pa moram svaki put da ulazim na njihove sajtove 😀 Za AMC (nemoj me držati za reč i proveri sam njihove uslove) al koliko se sećam da sam njih i AMSS brzo izbacio iz razmatranja jer vraćaju auto samo u slučaju saobraćajke al ne i kvara. Tako neka fora je bila kod njig.
 
Poslednja izmena:
Tesla je dostavio blanko primerak ugovora uz konstataciju u tekstu mejla (po drugi put) da nema nikakvih skrivenih uslova za povratak na adresu 😉 (slika ispod)
Screenshot_20230605-182800-772~2.png

Ali kada pročitate ugovor vidite da je uslov odlazak u servis i ako može da se popravi istog



dana morate da prihvatite popravku ili se ugovor završava
Screenshot_20230605-183213-688.png

Tako da ... ČITAJTE SITNA SLOVA!!!
 

Prilozi

  • Uslovi_za_Tesla_Evropa.pdf
    92.6 KB · Pregleda: 14
Vaćare svi. Neko više a neko manje.
Ne zvuči to loše u Tesli ako vozilo ne može da se popravi za jedan dan onda može šlep za Srbiju. Mada možda i tu ima neka začkoljica. Možda imaju rok od 30 dana za šlep:)
Edit:
Ne vazi pomoc na putu ako se vozilo zaustavi na ne asflatiranim putevima i makadamu. Bitna stavka za one koji idu u Grcku po meni :)
Bitna stavka da je Tesla samo posrednik u pruzanju pomoci. Nosioc posla je Europ assitance iz Budimpeste. Ti prijavis Tesli pa oni zovu Budimpestu....
 
Poslednja izmena:
Tesla je dostavio blanko primerak ugovora uz konstataciju u tekstu mejla (po drugi put) da nema nikakvih skrivenih uslova za povratak na adresu 😉 (slika ispod)
Pogledajte prilog 392104

Ali kada pročitate ugovor vidite da je uslov odlazak u servis i ako može da se popravi istog



dana morate da prihvatite popravku ili se ugovor završava
Pogledajte prilog 392106

Tako da ... ČITAJTE SITNA SLOVA!!!
Pa za ovo moze lagano tuzba da padne. Svesno i nedvosmislenk lazu o tome da nema uslova, a ipak ima.
 
NIje se izjasnila u kom roku se vrsi transport vozila :) da bi bila neogranicena kilometraza.
Mozes i da pitas gde ce biti vozilo dok ne organizuju prevoz. Da li vozilo ostavljas njima a ti ides kuci nekim drugim prevozom?
Posto se vec dopisujes sa njima mozes da ih pitas :)
Stigao odgovor, citiram:
''Pozdrav Aleksandre,

Prosleđujemo odgovor: Naši šlep kamioni, zbog obima posla, u letnjoj sezoni na svakih dan-dva saobraćaju u državama gde ima najviše naših putnika (Grčka, Crna Gora, Hrvatska itd...), dok je za države zapadne Evrope prosek jednom nedeljno. Retko se dešava situacija da korisnik i putnici moraju da se odvoje od vozila. To je jedino kada imamo obezbeđeno čuvanje vozila od strane naših evropskih partnera na osiguranom parkingu ili depou. U toj situaciji putnicima sleduje refundaciju autobuskih karata do odredišta. Taj novac putnici mogu iskoristiti i za druge vidove transporta (avion, voz...). Podsećamo da vam u okviru paketa za inostranstvo sleduje i Hotelski smeštaj putnika kao i Rent a Car usluga.''
 
Upućeni upiti Atlasu i naročito Tesli za pojašnjenje.
Aleksandre radio sam slično ovo poređenje pre par nedelja imaš 3-4 stranice iza. Uglavnom 90% ti je dobro al imam par dopuna i vidim par grešaka kad poredim ono što sam ja pisao. Prvo dopuna za Teslu, jer sam dobio njihove uslove ugovora. Mada kada ih pročitam bolje da nisam 😂 Uslov da dobiješ 200 evra za popravku je samo ako može istoga dana da se popravi. Uslova za povratak je da vozilo mora ići prvo u ovlašćeni servis koji izdaje dalje potvrdu da se vozilo ne može popravati. I isto ima onu stavku ako je vrednost šlepa do Srbije veća od vozila da se onda ne vraća. To izgleda svi imaju. Ja zato nisam ni ubacivao Teslu u poređenje jer su najgori. (btw oni nemaju nikakve veze sa Tesla automobilima samo su registrovali u Srbiji to ime pre par godina kad su otvorili firmu)
Dopuna za Vozi je da je 10 RADNIH dana. Znači u zzipraksi to je 14 dana.
Dupuna za Atlas. Ovo 84.43 to ti je iznos samo bez PDV-a. Dodaj 20% i to ti 100 evra ispadne.
I napisao si ako se traži šlep za Srbiju bez odlaska u servis da je 1000 evra limit. A treba ako se traži šlep za Srbiju bez odlaska u servis - dobija se neograničena km šlepovanja. Limit se primenjuje tek nakon što se ode u servis. Što je po mom mišljenu opet super kad se poredi sa ostalima iz tabele jer svi ostali traže pisane potvrde od servisa.
Kada stignu odgovori javljam.

Što se tiče 200€ za Teslu i 10 radnih dana za Vozzi to si bio u pravu. Kada sam radio poređenje nisam imao Tesline uslove što sam i naveo zato je i delovalo sve sjajno.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230606-183102-634.png
    Screenshot_20230606-183102-634.png
    318.3 KB · Pregleda: 91
  • Screenshot_20230606-181429-293.png
    Screenshot_20230606-181429-293.png
    223.5 KB · Pregleda: 93
Tesla je bio baš brz i ne preterano uspešan u objašnjavanju.
Naravno i moj odgovor da zaključimo priču.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230606-190723-566.png
    Screenshot_20230606-190723-566.png
    558.6 KB · Pregleda: 104
  • Screenshot_20230606-190624-467.png
    Screenshot_20230606-190624-467.png
    496.9 KB · Pregleda: 145
Gledao sam ponude i sada mi naravno iskaču sponsored linkovi, evo jednog komentara.

Screenshot_20230606-204601_Facebook.jpg
 
Gledao sam ponude i sada mi naravno iskaču sponsored linkovi, evo jednog komentara.

Pogledajte prilog 392284


Brateee. Ko je njima dozvolio da se zovu Tesla pitam se... Jedini od svih nemaju uslove ugovora na svom sajtu. I mislim da to više nego dovoljno govori o njima. Ako dodamo na to sve ove odgovore što ste dobili od njih jasno je što ne žele da objave javno. Jedno pišu na facebook-u i na mail-u a potpuno drugo je u uslovima ugovora.
Na e-mailu kažu "nema skrivenih uslova za povratak vozila na adresu", a u uslovima ugovora piše:
"Korisnik usluge stiče pravo na povratak vozila za Srbiju, na prijavljenu adresu stanovanja, kada ovlašćeni servis, određen od
strane Europ Assistance, Budimpešta, u koji je vozilo preveženo, izda potvrdu da vozilo ne može da bude popravljeno istog
dana kada je doveženo u servis, te se nakon toga pristupa organizaciji povratka vozila za Srbiju."

E sada ti ako uzmeš njihov paket i budeš imao neki problem, dvaput pogađaj da li će oni da se pozovu na facebook komentar/e-mail ili na uslove ugovora 🤷‍♂️
 
Baš tako, zato sam i postavio Screen shot. Ljudi i dalje prodaju priču, a ne uslugu.

Da sam malo.mladji, verovatno bih se ganjao i dopisivao sa njima, ovako,...
 
Koliko zajebancija i zackoljica u sitnim slovima. Po svemu sudeci najbolje je uzeti Atlas i Vozzi, kakva je situacija sa npr DDOR, Dunav ili vec neko trece jer vidim da je dosta jeftinije e sad iskustva su najmerodavnija. Ja sam koristio Vozzi ali kada su promenili uslove bezuslovnog slepanja razmisljam da predjem u Atlas ali je i malo skuplji.
 
Poslao sam upit Tesli da pojasne uslove i zašto na FB piše jedno, a u ugovoru drugo, evo odgovora:

"Poštovani,
Uslovi koje ste naveli u prilogu mail-a su naši stari uslovi. Određeni članovi su izmenjeni I prilagođeni našim korisnicima baš zbog zabuna koje su se dešavale.
U prilogu Vam šaljemo blanko primerak ugovora Tesla pomoći na putu.
U slučaju bilo kakvog kvara na Vašem vozilu u Evropi, ne uslovljavamo Vas da vozilo popravljate u stranim servisima, već šlepamo vozilo, Vas i sve putnike iz vozila nazad na Vašu adresu.
Ono što nas razlikuje od drugih kuća je to što kod nas nemate nikakvih skrivenih uslova za povratak na adresu koju ste naveli prilikom sklapanja ugovora.
Za još informacija o našim paketima pomoći na putu, možete nam ostaviti Vaš kontakt telefon, pa će Vas kolege nazvati u najkraćem mogućem roku.
Srdačan pozdrav,
Tesla24h"
 

Prilozi

  • TESLA EVROPA - Uslovi.pdf
    148.7 KB · Pregleda: 20
promenili su uslove preko noći baš kao i vozzi doduše tesla je promenila na bolje da počinjem da se lomim čak štaviše uzeo bi teslu pod ovim uslovima. znači može opcija prvo u servis pa ako ti ne odgovara vozi kući što je po meni sasvim uredu i za mene prihvatljivo. šta vi mislite ?
član 7
Korisnik ima pravo na uslugu šlepanja u neograničenoj kilometraži bez uslova da mora prvo svoje vozilo da popravlja u servisu u kojem se nalazi. Ukoliko korisnik usluge svojom voljom želi da popravlja vozilo u servisu zbog nastavka svog putovanja, a u istom se ispostavi da mu popravka vozila ne odgovora zbog cenovnika tog servisa, i dalje ima bezuslovan povratak nazad. U tom slučaju, Korisnik nije u obavezi da svoje vozilo popravlja u tom servisu. Tesla24h će izvršiti povrat vozila i putnika na adresu iz ugovora o svom trošku.
 
Nazad
Vrh Dno