iker7
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 01.04.2019
- Poruke
- 664
- Poena
- 175
Pročitao poslednjih nekoliko strana, tek sada ništa ne razumem... 😁 Kakva je to glupost od 30 dana, pa ne prevoze tenk kroz Rusiju aman... Logično je da ukoliko korisnik želi auto nazad za Srbiju nakon procene u servisu sačeka tih nekoliko dana, ima plaćen smeštaj (skromno, ne Hilton), oni u međuvremenu organizuju šlep i kreće se nazad. Kojih crnih 30 dana... U servisu da korisnik bude obavezan da prihvati popravku do nekog iznosa, npr 300€ preko njihovih 200€ ili već koliko, ne kreće niko na dalji put ako nema bar toliko sa strane. Veliki kvar, ne moraš da prihvatiš popravku i kraj priče, šlep do kuće bez uslova. Po mom mišljenju to je fer poslovanje, sve ostalo je loša poslovna praksa. Neka naprave tako nešto i naplate 100€ godišnje i uzimam odmah.