ovo je dobro pitanjeTako bi trebalo biti. Koliko dana imaju da vrate vozilo?
Pomoć je vezana za vozilo ali se kao kroisnici smatraju članovi uže porodice :Da li se kod Tesle polisa vezuje za auto ili za vozaca?
Tnx za info.Pomoć je vezana za vozilo ali se kao kroisnici smatraju članovi uže porodice :
"Pomoć na putu dobija lice koje je zaključilo Ugovor o usluzi pomoći na putu (u daljem tekstu: Ugovor) ili je paket pomoći na putu aktiviralo preko aktivacionog koda (u daljem tekstu: Paket), ali se odnosi isključivo i samo na vozilo navedeno uUgovoru ili prijavljeno prilikom aktivacije Paketa, i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Ukoliko je potpisnik Ugovora fizičko lice ili ako Paket aktivira fizičko lice, Korisnik usluge, u smislu ovih Uslova, je lice nakoje Ugovor ili Paket glasi i članovi njegove najuže porodice (supružnik, roditelji i deca)."
Razumem ih da žele da se zaštitite od zloupotreba ali sam insistirao da je ono što rade obmana. Ako ste pročitali celu prepisku vidite da je komunikacija bila korektna sve vreme i da su naveli da će izmeniti uslove (kao i razloge).@Aleksandar1981
Svaka cast. Prosto da covek ne poveruje da je to moguce. Ti predlozis kompaniji kako da se zastite od zloupotrebe tj. besportrebnog slepanja do Srbije i Tesla to prihvati i promeni opste uslove ugovora i sve to u roku od par dana.
Razumem ih da žele da se zaštitite od zloupotreba ali sam insistirao da je ono što rade obmana. Ako ste pročitali celu prepisku vidite da je komunikacija bila korektna sve vreme i da su naveli da će izmeniti uslove (kao i razloge).
Da sam ja na njihovom mestu ogradio bih se na drugačiji način ( obavezan odlazak u servis, ako je popravka do 200€ i u roku od 24h mi plaćamo i put se nastavlja, ako je skuplja biraš šta želiš, a ako nećeš gubiš pravo na uslugu).
Svako normalan bi ovo prihvatio a oni bi se zaštitili od zloupotrebe.
I dalje ostaje taj crv sumnje ako su jednom pokušali da te obmanu, šta ih sprečava da to ponovo učine...
Ispada odmah tj čim se utvrdi cena popravke u servisu i tebi ne odgovara odmah se pristupa vraćanju vozila. Mada kažu da postoji i varijanta ako si na odmoru da se dogovori poslednji dan da stigne šlep vozilo.Tako bi trebalo biti. Koliko dana imaju da vrate vozilo?
Sticajem okolnosti uglavnom vozim automobile stare 3-5 godina, ali uvek uzimam osiguranje kada putujem u inostranstvo.Ne kažem da nema i skupljih vozila ali je prosečna starost vozila 18 godina ako ne već i 20. Koliko vredi mator auto, čak i da je BMW, Mercedes..? Ne vredi ništa.
Ja vozim Pežo 307 HDI iz decembra 2004. Tada je bio auto godine u Evropi ali sada realno ne vredi "ništa" (verovatno tih 2.500 eur) iako je i dalje udoban na auto putu. Zato želim osiguranje jer vozim stara kola. Da vozim neki od 2-3 godine starosti verovatno se ne bih smarao oko osiguranja.
Šta ako je vozilo na firmu, a ja sam između ostalih korisnik, tj. ne postoji samo jedan korisnik?Pomoć je vezana za vozilo ali se kao kroisnici smatraju članovi uže porodice :
"Pomoć na putu dobija lice koje je zaključilo Ugovor o usluzi pomoći na putu (u daljem tekstu: Ugovor) ili je paket pomoći na putu aktiviralo preko aktivacionog koda (u daljem tekstu: Paket), ali se odnosi isključivo i samo na vozilo navedeno uUgovoru ili prijavljeno prilikom aktivacije Paketa, i ne može biti iskorišćeno za neko drugo vozilo. Ukoliko je potpisnik Ugovora fizičko lice ili ako Paket aktivira fizičko lice, Korisnik usluge, u smislu ovih Uslova, je lice nakoje Ugovor ili Paket glasi i članovi njegove najuže porodice (supružnik, roditelji i deca)."
U susednom mestu (najblizi tehnicki) imaju 2 ili 3 tehnicka pregleda (razlicite firme) i cena je 7500dinaraMaksimalna cena za tehnički pregled je 6020 dinara (a i to je realno previše)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari