Šta je novo?

Two Worlds II

Hmm, malo sam gledao po oficijelnom forumu i videh da je neko danas otvorio temu da mu crashuje na svakih nekoliko minuta (kao i meni) otkako je uzeo quest "buyout", to je onaj quest za pocetak thievesguilde koji uzimate u hatmandar sewers....srecom imao sam drugi save 10ak minuta pre toga, vratim load, od tad mi je crashovalo 1 za pola sta igranja, sto je vec ok, i sad vidim da su jos neki pisali da im je od tog questa pocelo kreshovanje, pa ocigledno za sada samo vracanje load-a resava problem..

resavam questove za mages/merchant/necromances guild ...od main questa sam se samo javio u hatmandar i to je sve...
grafika mi je gtx260, ne greje se uopste mnogo, i siguran sam da nije do toga problem, jer je sve normalno radilo do danas ;)

14 level, sada vec lagano ubijam sve na sta naletim, zao i meni sto ne poceh na hard vec na normalu..

svidja mi se kako su uradjeni efekti kristala na oruzjima, evo moje dve macete, jedna sa fire jedna sa ice damage-om... :)

i da , nervira me sto za vreme provedeno u igri racunaju samo cisto kretanje i fight, sve vreme koje provedete razgledajuci inventar, kupujuci , kraftujuci, levelujuci se uopste ne racuna...pise mi da imam 5h gejmpleja , a sigurno sam proveo izmedju 10 i 15 sati u igri, samo sto ja previse paznje posvecujem ajtemima..
 

Prilozi

  • TwoWorlds2 2010-11-18 12-08-03-80.jpg
    TwoWorlds2 2010-11-18 12-08-03-80.jpg
    595.2 KB · Pregleda: 301
Poslednja izmena:
Console commands

Evo načina da sačuvate vaše oči zahvaljujući dobrim ljudima sa guru3d foruma. Konzolne komande (aktiviraju se pritiskom na ENTER):

Engine.ASD
Engine.ReflectionDistance
Engine.DrawWaterPools
Engine.StampsNoFade
Engine.GrassUserDistance
Engine.GrassUserMultiplier
Engine.GrassDisplace
Engine.WireframesTerrainDl
Engine.WireframesTerrain
Engine.Wireframes
Engine.StencilShadows
Engine.WPDistance
Engine.WPLifetime
Engine.WPTextureTiles
Engine.DisableLodLevels
Engine.MaxAnisotrophy
Engine.ShowColorMask
Engine.VisualiseBonesMode
Engine.VisualiseBones
Engine.ParalaxOnTerrain
Engine.ZPreMinDiameter
Engine.UseZPre
Engine.ShowPhysXOnly
Engine.ShowPhysX
Engine.ClipEpsSmall
Engine.ClipEpsLarge
Engine.DebugConsole
Engine.PerfConsole
Engine.MBlurScale
Engine.MBlurIntensity

Engine.GammaPower
Engine.GrassFadeFnc
Engine.GrassFadeEnd
Engine.ShadowSelectorEps2
Engine.ShadowSelectorEps1
Engine.ShadowSelectorEps0
Engine.ShadowSelector1
Engine.ShadowSelector0
Engine.NearPlane
Engine.ReloadTextures
Engine.DebugVolumes
Engine.DrawDland
Engine.Shadows
Engine.HDR
Engine.FOV
Engine.DstFarPlane
Engine.FarPlane
Engine.BloomMultiplier
Engine.EdgeAABlend

Engine.DungeonDraw3D
Engine.DungeonDraw2D
Engine.UseLogger
Engine.UseF(EDIT)uckedError
Engine.ReloadTexSpc
Engine.ReloadTexSpcContinious
Engine.UseInst
Engine.SpotGlobalFalloff
Engine.SpotVolumeRangeScale
Engine.SpotVolumeBias
Engine.InvalidateMeshes
Engine.FreezeVelocities
Engine.FogHazeFactor
Engine.FogHazePower
Engine.HistogramRange
Engine.ShadowOCCQ
Engine.SSAORadius
Engine.SSAOFilterAmp
Engine.SSAOConTime
Engine.SSAOMissThreshold
Engine.SSAOMissSlope
Engine.SSAOForceOff
Engine.BloomAdderA
Engine.BloomAdderB
Engine.UseDOF
Engine.DOFScaleFct
Engine.ShowSSAO
Engine.RainDistSigma
Engine.RainDistN
Engine.RainDropFreq
Engine.RainSmooth
Engine.RainContrast
Engine.RainAlpha
Engine.CurveA
Engine.CurveB
Engine.CurveC
Engine.CurveD
Engine.CurveE
Engine.CurveF
Engine.TM
Engine.NSUnitSize
Engine.NSTimeScale
Engine.NSJacobiSteps
Engine.NSVelocityScale
Engine.NSVelocityMax
Engine.NSDissipation
Engine.NSAlpha
Engine.NSBeta
Engine.ReloadShaders
Engine.ReloadShader
Engine.InvalidateShaders
Engine.WaveABias
Engine.WaveAScale
Engine.WaveLBias
Engine.WaveLScale
Engine.WaveSBias
Engine.WaveSScale
Engine.WaveTransitionTime
Engine.WaveTime
Engine.MinWaveTime
Engine.MergedSunShadows
Engine.YellowMul_R
Engine.YellowMul_G
Engine.YellowMul_B
Engine.SKMul
Engine.SunFlareFadeTicks
Engine.SunFlareProbeSize
Engine.ReflectionsResolve
Engine.DlandOCCZOff
Engine.TerrainSpecularIntensity
Engine.TerrainSpecularPower
Engine.ShadowAlterMin
Engine.ShadowAlterMax
Engine.ShadowClipSize0
Engine.ShadowClipSize1
Engine.ShadowClipSize2
Engine.HorizonClipAdjust
Engine.HorizonClipBlock
Engine.FishesDamperXY
Engine.FishesDamperZ
Engine.FishesModelScale
Engine.FishesSetSPParams
Engine.FishesDensityPerGrid
Engine.FishesTimescale
Engine.FishesDensity
Engine.FishFlowRangeMax
Engine.FishFlowRange
Engine.TShadows

* Reguliše zamućenje okoline pri trčanju što mojim očima jako smeta. Ne može se skroz isključiti ali u kombinaciji sa smanjenim bloomom deluje daleko normalnije.

* Reguliše Bloom tj. smanjuje ga ali ostavlja HDR uključen za razliku od Engine.HDR komande koja gasi ceo lightning. Moguće je postaviti vrednost od 0 do mnogo a default je 1. Ja držim na oko 0.1 mada ću možda da stavim 0 jer ne volim bloom efekat. Gašenje blooma dovodi do manjeg slepila pri prelasku iz tamnog u svetlo okruženje.

GammaPower koristiti ako isključite HDR pa vam bude presvetla slika.

EdgeAABlend bi trebalo da gasi edgeaa tj. MLAA koji dovodi do dodatnog zamućenja i u kombinaciji sa mblurom do velikog zamućenja koje smeta očima.


Pomoću ovih komandi je moguće regulisati mnogo toga. Ako vam se ne dopada izgled trave kao i činjenica da zbog POMa ne radi AF na otvorenom eksperimentišite sa vrednostima. Ko ima prejak PC i mnogo FPSa može budžiti dodatno okolinu.

Bedak je što nema .ini fajla ali postoji način da se komande pokreću sa igrom bez ponovnog kucanja. U instalacionom folderu igre napravite folder Parameters i u njemu fajl autoexecgame2.con koji kreirate i menjate pomoću notepada. Unutra upišite sve komande i njihove vrednosti (Engine.MBlurScale 0 na primer).
 
Poslednja izmena:
Sad sam video mapu koju je G@W postavio, ono je nehumano koliko je velika :zgran:.
 
da, ono najvece ostrvo je izgleda bas fail.. mozda ostavljaju prostora za DLC ...
 
Evo je i cela mapa:
Eheeeee... ja jos nisam ni 1/4 Erimos ostrva pogledao:p...
Tek sam lvl 13, a imam sigurno 3-4 sata igranja...
Moja banda: ,)
untitled-2.jpg

...kad dignem pauka u pecini ili nekom hodniku nema sanse da mi pridju;)... kolka je gromada, pravi bloker!:D
 
Hahahha.
 
:d...a smesan je i sa tom kapicom... ko Odbegli Monah! Jutros sam cuo za taj izraz na TVu:D:D... umro sam od smeha!
 
jel ima u hatmandoru ili cheznaddaru da se kupi konj? to su jedina dva grada koja sam overio za sad..
 
jos nisam obisao ni jedan grad, ali konja dobijes na jednom od prvih questova, gde jos naucis kako da muckas potove... ima po konj i u skoro svakom kampu kod vukodlaka...
 
Poslednja izmena:
jos nisam obisao ni jedan grad, ali konja dobijes na jednom od prvih questova, gde jos naucis kako da muckas potove... ima po konj i u skoro svakom kampu kod vukodlaka...
Trebali su napraviti da moze da se jase i ovaj veliki pauk...ili mozda neka druga zivuljka...


na koji fazon sam ja to preskocio:trust:

jel quest na onom malom pocetnom ostrvcetu ili u savani ?
 
u savani odma prvi drugi quest... bolestan konj pa zena te posalje po trave neke , nauci te da muckas potove i da ti konja... dala mi je posle jos jedan quest koji moram da zavrsim i da vidim sta dalje sa njom.
 
Poslednja izmena:
Znaci igra "ubija" kako je dobra!Malopre sam i ja dobio konja po zavrsetku kvesta za tu zenu!Malo je nezgodno upravljati konjom!Umesto da su to resili kao kod Assassins Creeda gde samo drzis desni klik i onda konj trci, ovde non-stop moras klikcati da bi konj trcao!Ali ajde to i nije neka zamerka kad je ostalo sve ok!Posle ovoga Fallout 3 ostaje za neki drugi put!Citam na jednom forumu gde neki lik kaze da je Drakensang za dva koplja bolji nego ovo!Znam da su ukusi razliciti,ali tal lik stvarno nije normalan,posto sam juce probao i njega i posle 5 minuta je sledila deinstalacija!
 
nasao sam tu zensku, ladno je nisam ni primetio, kapiram da nekim daggerom treba da iskasapim one nojeve ? kad ih opalim macevima, samo se izvrnu i ne daju mi taj mint ..sad ne mogu da nadjem nigde dagger :D
 
nasao sam tu zensku, ladno je nisam ni primetio, kapiram da nekim daggerom treba da iskasapim one nojeve ? kad ih opalim macevima, samo se izvrnu i ne daju mi taj mint ..sad ne mogu da nadjem nigde dagger :D

Ne moras nikakav dagger da trazis!Nego moras otici tamo gde ti je na mapi obelezena zastavicom( kvest mora biti aktivan ) i tamo ces naci njih 4,5!Ja sam ih iznabadao sa obicnom batinom!:)
 
I meni vise odgovara ovaj mitski svet od postapokalipticnog... bar od onog u Fo3... mozda su mogli to i bolje, jer postapokalipsa u filmovima i stripovima me uvek privlacila...kontam da se taj oblivion endzin ne mirishe sa tim ambijentom...
Ubedljivo najjaci postapokalipticni svet u igrama mi je bio u hl2 i silent hillu... dva totalno razlicita zanra...

Po meni je jahanje ovde dobro odradjeno... desnim klikom malo bocnes konja petama da se pokrene, a ako preteras lepo te zbaci.
 
Poslednja izmena:
Fora sa jahanjem i svim ostalim vidovima kretanja u ovoj igri jeste što je dizajnirano sa analognim kontrolama na umu. Na žalost na tastaturi nemamo nijedan analogni kontoler već su svi dugmići digitalni i zato je trčanje i jahanje prebačeno na desno dugme miša mada ni to nije idealno ali svakako bolje od dugmeta na tastaturi.

Problem koji ova igra ima sa tastaturom je identičan problemu koji ima NBA 2K serijal i FIFA. Mogli su da remapiraju to trčanje, jahanje, plivanje i šunjanje da prebace na recimo SHIFT dugme. Tako bi oslobodili desno dugme miša koje bi onda mogli iskoristiti za aktivni blok, za implementaciju drugačijeg sistema borbe ili implementaciju borbe na konju kao što ima Mount & Blade. To bi svakako bila bolja varijanta.

Pored toga, stvarno ne razumem genija koji je stavio onakvu tranziciju iz pećine na površinu. Što kaže Stojča, bukvalno je beo ekran dve sekunde. Smanjenje blooma nažalost ne pomaže. Takođe motion blur se može smanjiti ali ne isključiti što je takođe bezveze.

Mada je endžin u kome igra radi super napredan za onaj raspad koji koriste Oblivion, Fallout 3 i New Vegas. Da je sreće pa da te igre rade u ovom endžinu em se ne bi patili sa nekompatibilnošću endžina sa novim hardverom em bi sve mnogo bolje izgledalo.

Igra ima par bagova od kojih su neki jako nezgodni. Ima jedna pećina u savani gde ako skreneš na određeno mesto igra ti bukvalno zamzne lika. Ne verujem da će mnogo ljudi ići tuda ali znajte ako vam se to desi da je bag i da vam nije zapucao komp.
 
Patch 1.01

Changes made in patch 1.0.1:

* fixed crash in singleplayer campaign during streaming of levels (CD icon) or during teleportation.
* fixed one crash in multiplayer.
* fixed quality of rendering ogg videos (when HD video option is off)
* if game crashes while playing wmv videos then it is switched to ogg mode and next time ogg will be played.
* fixed missing in shops magic cards: Air Life and Air Lightning.
* fixed type of potion ingredients generated in village shops.
* fixed endless invisibility spell error.
* fixed wrong direction of camera in sniper mode in reversed vertical view.
* fixed problem with changing bid by +/- keys in dice minigame on laptop keyboards.
* fixed displaying wrong number of equipment parts in "destroy equipment" message box
* added missing "Check for updates" option to settings.
* some player reported long time of making savegames in full screen. It was possible caused by taking screen shot. Save screen shots can be turned off by console command: game.MakeSaveScreenShot 0 - it should be added to autosaveGame3.con file in Parameters subdirectory of save game.
* one change was made which could fix problem with saving multiplayer characters / village. Now if sending data to server fails then game make two more attempts to send.

download

Ostaje da dodaju DX11, srede još bagova poput baga koji zamzava tvog lika i sve okolne likove. Ako ste u kući ili napolju možete se vratiti u kuću i pronaći drugi izlaz ili aktivirati teleport dok u pećinama nema pomoći osim učitavanja poslednje pozicije.
 
raduje me da su ispravili crashovanje u singleplayeru :)

@g@w , ne kontam bas najbolje kakav je to glitch u pecinama? ja nisam imao nijedan za sada...
 
Kako se vidi ko je koliki level?Naisao sam na na nekog dzinovskog mrava i onaj me je iz dva poteza patosirao!
 
Igra je fantazija, grafika i efekti su fantasticni i jako je dobro optimizovana,igrivost je takodje odlicna,30 lvl sam i verujem da imam dva mozda najjaca oruzja u igri (ima jedan jednorucni mac sto trazi 46 lvl i daje oko 750-800dmg)ALI...pocela je da "puca" posle izvesnog vremena pocelo je da se desava sledece,teleportovanje u okviru ogromnog ostrva radi bez problema,ali ne mogu vise da se teleportujem u New Ashes (ili kako ze vec zove ovo gore levo ostrvo) i ne znam kako to da resim,poludecu ako mi cela igra propadne zbog ovog baga.
Stavio sam 1.0.1 patch ali nije pomoglo :(
 
Igra je fantazija, grafika i efekti su fantasticni i jako je dobro optimizovana,igrivost je takodje odlicna,30 lvl sam i verujem da imam dva mozda najjaca oruzja u igri (ima jedan jednorucni mac sto trazi 46 lvl i daje oko 750-800dmg)ALI...pocela je da "puca" posle izvesnog vremena pocelo je da se desava sledece,teleportovanje u okviru ogromnog ostrva radi bez problema,ali ne mogu vise da se teleportujem u New Ashes (ili kako ze vec zove ovo gore levo ostrvo) i ne znam kako to da resim,poludecu ako mi cela igra propadne zbog ovog baga.
Stavio sam 1.0.1 patch ali nije pomoglo :(

Da nisi slucajno u mocvari, 3ci chapter, zatvoren barijerom ? :d
 
Nisam,mislim da sam odneo Runestone do Orkova i onda mi je receno da ima i cetvrti,dwarf runestone, ali ne mogu da dodjem do ostrva,da mi je tu camac/brod ba bih nekako otisao do ostrva,ali ne mogu :(
 
Sta je ovo!?! kako sad enemy da dodje do mene... :d
ha.jpg
...ode balans u q****
lol ...swarm ko u DAO
untitled.jpg
...bolje da vam ne kacim sliku copora vatrenih kerova... prizor da se g**** smrzne:D
 
Poslednja izmena:
jel se novi kvestovi u mages/merchants/necromanceser guild dobijaju kako main quest napreduje ili ?

odradio sam sve sto sam mogao za mages i merchants, tj ona 3-4 kvesta, i sad vise nemam sta za njih da radim a tek sam otprilike 20/100 za svaku gildu..
 
^ tek sam resio quest da trgovci pocnu opet prodavati hranu gradjanima Bayana... na guildove jos nicam naisao...tj. jos nisam zalazio u severozapadni deo ostrva Erimos.
 
jel neko radi onaj quest sa grobnicama ? (tombs of the archpriest "xxx" ) ...ima ih 10, ja zavrsih 3, do 4e ne mogu da dodjem jer je taj deo mape ispod onog gradica cheznaddara il kako se vec zove, dostupan jedino kroz jednu kapiju koja je zakljucana...any hint?
 
Priđi sa južne strane, videćeš na jednom mestu omanju stenu koja se naslanja na veće stene, tu negde ispod označenog mesta. Zatrčiš se i naskočiš na stenu i još jednom naskočiš na veću stenu i eto te iznad malog grada. Dole se polako spusti i nastavi dok ne dođeš do označenog mesta.
 
jesi presao svih 10 grobnica? Procitah na netu da su poslednje 2 pravi pravcati lavirintovi..
 
Bože sačuvaj. Iz poslednje sam izašao jer me je us*alo ali iz pretposlednje mi je trebalo 20 minuta da nađem izlaz...

Od šeste kreće pakao. Sećam se da sam jednom poželeo da u igru ubace slične mračne lavirinte ali sada povlačim tu želju. Mator sam da bi uzimao olovku i papir u ruke i crtao mapu lavirinta...
 
Nazad
Vrh Dno