Šta je novo?

Two Worlds II

Evo sad odigrah, od 6 je stvarno haos :D

Btw videh na oficijelnom forumu nesto zanimljivo , pod complete list of quests nadjoh ovo :

Alsorna (ono pocetno malo ostrvo)
• The Runestones
• The Payback
• Nortar's Effects
• The Shipwreck

Meni je tu jedino aktivan kvest ovaj runestones, nemam nijedan vise...obidjoh opet ostrvce ali nista..
 
treba da pricas sa npc-ovima da ti dasju questove...
 
treba da pricas sa npc-ovima da ti dasju questove...

U sledecem nastavku jos vise prilagodjenom za konzolase ce i to da izbace.
Sve kvestove cete dobijati prolaskom kroz jedan od narednih checkpoint-a posto je razgovor sa NPC-ima suvise zamoran i zahteva upotrebu bazicnih funkcija velikog mozga :d
 
naravno da treba da pricam sa npc-evima, nije mi prvi rpg koji igram :) ali na ostrvu ne mogu da nadjem nikog, plus sto imam mnogo praznih tekstura iz nekog razloga, mozda mi je ostrvo nekompletno :D
 
...npc-ovi su se zavukli u mracne i vlazne sobe onog podzemnog zamka... Bolje da su izasli napolje, stalno je vedro i suncano... Kapi kise nije palo za sve ovo vreme mog gameplaja....
 
Šta bi ti, kišu u savani?

U toku godine u tropskim savanama kakva se prostrire ostvrom Erimos kiša pada tokom dva kratka perioda u toku godine i to veoma obilno. Ostatak vremena je nesnosna vrućina, suvo tlo i često se dešavaju požari. Tako da je bolje pitanje što nema požara nego što nema kiše.

Severno od savane je pustinja tako da tu ne možeš očekivati kišu.
 
Tako da je bolje pitanje što nema požara nego što nema kiše.
kako nema? Spalio sam sve sto se mice:-devil-:

CreepShow :d
creep show.jpg
 
Poslednja izmena:
Mnogo mi je krivo što ne igram maga, kad pogledam sve one kartice i kakve se kombinacije mogu praviti smorim se što igram bezveznog warrior/rangera. Mada cenim da je OP, još kada se uzme u obzir da je igra zapravo jako lagana i da ti igraš na normal mogu misliti kakvo uništenje praviš gde god prođeš.

Ono što mi smeta i što ubija čar istraživanja jeste činjenica da je loot random kao u ES igrama a ne rukom postavljan kao u PB igrama. Takođe mi fale zamke kojih je u Risenu bilo dosta i bile su interesantne za rešavanje dok ovde zamke možeš naći samo u jedinom hardkor kvestu u celoj igri a to je kvest sa grobnicama. Mada, možeš ti praviti zamke što nije loše.

Evo sad kad se već bližim kraju, mogu reći da je igra nešto između Obliviona i Diabla. Da je glavna priča bezveze (bezveznija nego u Oblivionu/Risenu), da su kvestovi bolji nego Oblivionu i Morrowindu. Da su dijalozi koji prate kvestove dobri, da nisu tupavi, možda malo ima više klišea nego što bih voleo a s obzirom da su igru radili za Nemačko tržište prvenstveno kvalitet voice actinga je odličan. Svaki opcioni kvest možeš odbiti, u većini imaš izbor kome da pomogneš, sve u svemu za ovakav tip igre sasvim dobro.

Borbena komponenta je smor dok igraš ali je za gledanje sa strane super jer je atraktivna. Borba svakako nije kvalitet ove igre već su to buildovi koje možeš praviti. Za razliku od igara u kojima klasa gotovo pa ne igra ulogu jer vremenom postaneš svemoguć (Elder Scrolls, Titan Quest) u ovoj igri poput PB igara nije moguće biti sve odjednom nego moraš da biraš ili balansiraš (svi skillovi slabo izučeni). U odnosu na igre sa fiksnim klasama koje se dalje račvaju (Diablo, Sacred, DAO) ovde postoji fleksibilnost tj. moguće je u toku jedne sesije/prelaska probati više različitih buildova. Tako da, što se mene tiče igra je ubola sweet spot. Pošto sam jako detaljan pri prvom prelasku svake igre, nisam ljubitelj prelaženja iste igre više puta tako meni ovakav sistem više odgovara.

A ovo što kažeš za spaljivanje me podseti na priču koju sam pričao u temi Industrija igara. U igri ne možeš bukvalno da spališ rastinje (znam na šta si mislio ;)) ali zato ima jedna u kojoj možeš. Da su igre Open Source kao što priželjkujem i ova igra bi imala to implementirano bez većih problema. Naravno da to nije neophodno jednoj ovakvoj igri ali nije zgoreg da postoji jer otvara nove mogućnosti u gejmpleju. Da smo od 2000. pa na ovamo imali takav model (Open Source) siguran sam da bi danas stigli i do efekta stvaranja blata posle kiše koje nije samo kozmetičke prirode.
 
kad pogledam sve one kartice i kakve se kombinacije mogu praviti smorim se što igram bezveznog warrior/rangera
Nisam još počeo igrati pa da pitam, da li se na početku bira da li se igra kao warrior ili ranger ili se to kasnije u toku igre bira? I da li su jasno definisane razlike zavisno od izbora, po pitanju oružja i opreme koje se mogu koristiti, skillova i ostalog?
 
Sistem je kao u Piranha Bytes igrama tačnije Gothic 3. Dobijaš skill poene koje raspoređuješ po volji. Nema nikakvog zaključavanja opreme niti eksplicitnog odabiranja klase. Ali da bi nosio opremu višeg nivoa moraš investirati poene u tu granu. Ako želiš da budeš Nekromanser, investiraš u Willpower za maga da bi mogao nositi staff i robe, pa onda u Necromancy. Možeš biti mag svih vrsta i lopov i kovač i alhemičar i borac i rendžer ali će ti svi skillovi i talenti biti na niskom, neefikasnom nivou. Svaki lvl dobijaš po 2 skill poena i 4 attribute poena. Pored toga loveći divlje zveri, otključavajući kovčege i rešavajući kvestove ćeš povremeno dobijati po jedan skill poen da trošiš. Ako uzmemo da je max 70-80 lvla (bar ja mislim da jeste) a da svaki skill ide do 10 a skillova ima rekao bih 66 dolazimo do računice od otprilike max 200 skill poenta na 66 skillova što je po tri skill poena po talentu što je slabo. Recimo da možeš izučiti trećinu talenata na max a svaka od tri osnovne klase (borac, mag i rendžer su osnovne dok su rogue/thieving skillovi sekundarni) ima po 16 magija ako se dobor sećam. Na to dodaš lopovske skilove ili metalurgiju/alhemiju i postaje jasno da ne možeš biti i najjači mag i najjači borac i najjači rendžer kao što možeš u Elder Scrolls igrama.

Razlika u odnosu na Gothic 3 je u tome što za pare možeš vratiti skill poene, 500 Aura po jednom nivou što je skupo ali ne i nedostižno ako u poznom stadijumu odlučiš da promeniš build.
 
Mnogo mi je krivo što ne igram maga
Ehehe... meni je jos od G2 uzrecica "svi putevi vode u manastir":D
Ovde retko imam potrebu da koristim somonovanje... u vecini slucajeva sve se resava sa fire/ice-missle... Danas me je napao neki nekro u pecini i poceo dizati kosture ko lud, e onda sam mu podigao celo zivotinjsko carstvo:D...
Evo sad odigrah, od 6 je stvarno haos :D

Btw videh na oficijelnom forumu nesto zanimljivo , pod complete list of quests nadjoh ovo :

Alsorna (ono pocetno malo ostrvo)
• The Runestones
• The Payback
• Nortar's Effects
• The Shipwreck

Meni je tu jedino aktivan kvest ovaj runestones, nemam nijedan vise...obidjoh opet ostrvce ali nista..
...nisu upisali onaj quest kad Gortarius ima nocne more... danas zavrsio.. a i pokupio sam jos jedan quest za ork strelca Nortara... Treba obici npc-ove s vremena na vreme jer daju nove questove...
 
Poslednja izmena:
Kakva je ovo uzasna igra nisam nego poceo igru i vec nemogu da ubijem neka dva lika. Znaci nemozes im nista roknu te iz udarca. Nekontam gde gresim digao sam skilove, uradio upgrade armora i weapon-a i opet dzaba saspu me iz jednog udarca, cak i kad drzim blok i kroz njega me roknu jednim udarcem??????????
 
Nije mi jasno kako ti je igra teska? Ovo je jedna od najlaksih igara koje sam igrao. Verovatno si se zaleteo da istrazujes mapu. Odradi par pocetnih questova, pa kad budes 6lvl slobodno mozes da grindujes zivotinje po savani. Kasnije u igri se dobija mnogo vise xp-a za resavanje questova nego za grindovanje. Sve u svemu prilicno pitka igra, veoma se lagano igra.
 
Kakva je ovo uzasna igra nisam nego poceo igru i vec nemogu da ubijem neka dva lika. Znaci nemozes im nista roknu te iz udarca. Nekontam gde gresim digao sam skilove, uradio upgrade armora i weapon-a i opet dzaba saspu me iz jednog udarca, cak i kad drzim blok i kroz njega me roknu jednim udarcem??????????

Pogrešno si skrenuo kod Alburkerkija. Na početnom ostrvu imaš protivnike koji su za lvl 1-6 a imaš i one koji su za lvl 15 i veći.

Igra je jako lagana, čak i hard mada povremeni bosovi znaju biti nezgodni ali kada im provališ foru nema nikakvih problema.
 
Na lvl 20 ne mora ni da se vadi puca:d
buff.jpg

ili sa vojskom golema
vojskagolema.jpg

.... a moze i kombo sa vise korisnih bufova:d
70.jpg
Na početnom ostrvu imaš protivnike koji su za lvl 1-6 a imaš i one koji su za lvl 15 i veći.
Ja sam to pocetno ostrvo opustoshio sa lvl 5-6 i fire-missile
 
Poslednja izmena:
Sasvim je ok igra...deluje u pocetku kao neki neopavani b klasa krsh ali kasnije questovi postanu bolji i akcija mnogo zanimljivija...interfejs u pocetku izgleda ko gothic 1/2 ali kasnije sa craftingom i alhemijom super radi i dosta je sve user friendly...sheta igra izmedju h&s i rpga najvishe me podseca na neki vampire the bloodlines sto se borbe tiche. Super je preporuka za svakoga ko izgura preguri tutorijal i prvi grad.
 
A moze li neko da objasni kako pravim kamenje sto ugradjujem u oruzija i opremu ?
 
A moze li neko da objasni kako pravim kamenje sto ugradjujem u oruzija i opremu ?

...jos nisam provalio kako i da li to moze... Jedino sto sam uspeo da spojim 2 ista kamena u jedan jaci... Trenutno sam 24 lvl i jos uvek sam chapter 1.
 
Imate skil koji služi tome (zaboravio sam naziv skila). Nalazi se u crafting grani skilova. Kada ga izučite do kraja dobijate mogućnost da vršite fuziju kamenja 6tog nivoa u 7mi i da ugrađujete 7mi nivo u opremu.

Da biste mogli ugraditi kamenje u opremu trebaju vam soketi (logično :D). Soketi se prave tako što se podiže nivo oružja. To se radi pomoću skila iz crafting grane koji se valja zove Metalurgija. Taj skil omoćuva podizanje nivoa opreme za maks. 10 nivao. Dalje imate skilove po tipu opreme koji podižu nivo za još deset. Soketi se dobijaju: na prvom ili drugom unapređenju jedan soket, na šestom bi trebao biti drugi, na 13tom ili 14tom treći, za dalje ne znam.

Uruće, kako te ne smori bauljanje bez cilja, kreni malo main kvest, ima zanimljivih kvestova koji ga sačinjavaju. Taman ćeš stići do sledećeg ostrva koje je u drugačijem fazonu (neću reći kojem) a dalje i do onog velikom koje je opet na drugi fazon. Smoriće te savana samo tako ako se budeš mlatio samo u njoj.
 
A moze li neko da objasni kako pravim kamenje sto ugradjujem u oruzija i opremu ?

Koliko sam shvatio kamenje " se nalazi " ali moze da se spaja " pod odredjenim pristiskom i temp " ili da se iz necega " dismantluje " ?
 
Uruće, kako te ne smori bauljanje bez cilja, kreni malo main kvest, ima zanimljivih kvestova koji ga sačinjavaju. Taman ćeš stići do sledećeg ostrva koje je u drugačijem fazonu (neću reći kojem) a dalje i do onog velikom koje je opet na drugi fazon. Smoriće te savana samo tako ako se budeš mlatio samo u njoj.

...nisam nesto preterano gluvario i bauljo u igri... Malo sam budzio oruzija, opremu, skilove ... gledao kakvog kamenja ima i kako ga najbolje iskoristiti... Najveci deo mape sam otvorio resavajuci questove. Otvorio sam arenu pa cu i tu da se probam malo....da vidimo sta ce da izadje:p
...grindo sam po savani do 10.lvl-a, i to sa fire-missile... znaci tu oko 10 min... Nego, bas dosta se dobija xp-a obijanjem brava , craftingom opreme/oruzija i fuzijom...
 
Poslednja izmena:
Otvorio sam arenu pa cu i tu da se probam malo....da vidimo sta ce da izadje
..nije lose. Sa 24 na 26 lvl, preko 20k aura i kiklopovo oko za corbuljak...:p
 
Arena je laganica, kao i u Oblivionu. Zapravo lakša je u Oblivionu, tamo možeš ući kao lvl 1 i osvojiti titulu.
 
U oblivionu,, u areni na kraju, ubijao sam ona 3 minotaura za 27 sec... mislim da je rekord 22sec...
ili je rekord bio 17 sec ,a meni je trebalo 22... znam da je bilo blizu, al opet nedostizno sa mojim likom... nije mi se dalo praviti novog samo za arenu.
 
Poslednja izmena:
Mintoaur i medved su bili posebno neugodni protivnici, čak i kada doguraš do najvišeg lvla ali to nije pokazatelj težine igre. Ja sam znao foru kako da stignem do lvl 60 a da ne ubijem nijednu zverku koja nastanjuje Cyrodiil.
 
U oblivionu igra bas gubi balans odnosa snaga kad se igra sa magom... Ista stvar je i ovde... U G2 ork-elite su ipak uspevali da prezive fire-rain i napadnu , a cesto da me ubiju dok ne izvadim mac ili ponovo bacim neku magiju...
Igre izlaze sve lakse... Nadam se da ce Risen II biti tezi od prvog dela. Izgleda da ce i oni staviti mogucnost menjanja tezine igre... samo da ne ukake nesto. U Gothic 1 i 2 tog menjanja tezine nije bilo, koliko se secam...
 
Poslednja izmena:
Risen je bio poprilično težak u početku. Naravno pričam o hard postavci težine.

Slabo se sećaš, ima da se postavi težina u Gothic 1 i 2.
 
ima da se postavi težina u Gothic 1 i 2.
...nisam imao pojma... onda sam sva 4 puta presao na normal... Ali opet je bio tezi normal u G 1/2 nego u svim ovim igrama sto smo nabrojali.
Za Two Worlds II jos ne mogu da kazem jer nisam zavrsio , ali sudci po ovom sto sam presao je laganica, al je i zanimljiva... bar meni.
 
Poslednja izmena:
Dobro si je opisao. Igra je žešća laganica i to na hard ali je svakako zanimljiva i poprilično raznovrsna za ovaj tip igre.

I ja sam Gothic 1 i 2 prešao na normal a bili su relativno teški. Gothic 3 sa komjuniti zakrpom sam prešao na hard sa alternativnim AIjem i igra je toliko teška da je nemoguće igrati solo melee borca već moraš voditi nekoga sa sobom i nameštati ga prima udarce umesto tebe.
 
...konacno malo izazova:)... na lvl 26...
ovi okultisti su bili dosta zilavi likovi...nije ni cudo posto im je gajba bila puna ko brod i to dobrih itema:p. Tek sam poceo da resavam quest sa njima.
okultisti.jpg

quest sam pokupio na oglasnoj tabli ispred Hatmandora...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno