Šta je novo?

Two Worlds II

E da ali mene ni ne vrati u igru -.- pomagajte ljudii pao i reinstal ista stvar :S

EDIT: Otkrio sam nacin ma predjem ovu prepreku i odgledam video i igram dalje

U opcije od shortcut-a tu gde pise target na kraju dodati " -safemode" (bez"" i nakon "" u targed TextBox-u) kapiram da ce te ovako moci prevazici svaki buduci problem ;)

Imao isti problem. Esc pa odaberesh da ipak odgledash animaciju, i normalno odgledam animaciju.
 
Imao isti problem. Esc pa odaberesh da ipak odgledash animaciju, i normalno odgledam animaciju.

Ili lepo za svaku novu igru odete u ffdshow audio i video config i podesite da ga igra ne koristi i resite sve potencijalne probleme sa zvukom i video materijalom u igrama.
 
Moram da priznam, posle predjenog 1. poglavlja , da je izgled igre stvarno vrhunski... vidi se da je ulozen trud da to izgleda mocno. Unutar zamka-zlo... priroda-naopako... Ceo ambijent je za divljenje, a tek sto kliiiiizi...za uzor...

Ali interakcija sa tom genijalnom okolinom je trt... jednostavno se ocekuje da i to bude dobro odradjeno(Gothic 1,2, Risen), a ono jedino sto stopalima dotice zemlju, i to je to...kao da mi lik nema ruke, sve resava u meniju , a to me jako nervira i ubija mi filing... nije to Witcher pa da se to ne oseti. Ovde svako otvaranje menija me vuce da kliknem exit game...

edit: jel on uvek pokupi sav drop kad ima mesta u inventu? Jel moze nekako da prvo vidim drop pa onda da uzimam sta mi treba? to nisam provalio... i ne mogu da nadjem ulaz u onu pecinu malo iznad teleportera gore :/... samo mi je obelezio na mapi .. ubih se trazeci.
 
Poslednja izmena:
Moram da priznam, posle predjenog 1. poglavlja , da je izgled igre stvarno vrhunski... vidi se da je ulozen trud da to izgleda mocno. Unutar zamka-zlo... priroda-naopako... Ceo ambijent je za divljenje, a tek sto kliiiiizi...za uzor...

Ali interakcija sa tom genijalnom okolinom je trt... jednostavno se ocekuje da i to bude dobro odradjeno(Gothic 1,2, Risen), a ono jedino sto stopalima dotice zemlju, i to je to...kao da mi lik nema ruke, sve resava u meniju , a to me jako nervira i ubija mi filing... nije to Witcher pa da se to ne oseti. Ovde svako otvaranje menija me vuce da kliknem exit game...

edit: jel on uvek pokupi sav drop kad ima mesta u inventu? Jel moze nekako da prvo vidim drop pa onda da uzimam sta mi treba? to nisam provalio... i ne mogu da nadjem ulaz u onu pecinu malo iznad teleportera gore :/... samo mi je obelezio na mapi .. ubih se trazeci.

Borbena i casual interakcija sa okolinom je uradjena, tebi fali sedenje/lezanje/cucanje uz vatru itd, pretpostavljam da je to kompromis zbog konzolaskog dela trzista.

A gde ti je ta pecina, daj malo blizi opis, ime teleporta, ime pecine, mesto na mapi ?
 
A gde ti je ta pecina, daj malo blizi opis, ime teleporta, ime pecine, mesto na mapi ?
untitled.jpg

fali sedenje/lezanje/cucanje uz vatru itd
ispijanje i muckanje potova i kojekakvih otrova/ izjedanje sunke/ ostrenje maceva i nozeva/ raznolikost animacije kod razlicitih spelova(ovde sam samo 2 poteza video, bez obzira dal je vatra, vetar ili voda) / crafting oruzija, oklopa, nakita/ budzenje istih/ dzeparenje/ ... itd... A da to nije samo skrolovanje u meniju.
Po meni treba vise mogucnosti za dobijanje xp-a osim kalsicnog ubijanja kripova... Da ne govorim o nekim RPG novitetima iz maste tvoraca igre koje bi me pozitivno iznenadile...
Mozda sam malo odigrao i to ce sve da se upotpuni u nastavku igre...
 
Poslednja izmena:
Prvi chapter je jako ograničen što se gejmpleja tiče. Doduše ne pretvara se igra kasnije u Gothic 2 ali poređenje sa Gothicom 3 bi se moglo napraviti. Zapravo ako izuzmemo klik fest melee sistem igra najviše sliči Morrowindu.

Samo u početku dobijaš puno XP borbom, kasnije ćeš mnogo više dobijati radeći questove. Naravno u tamnicama ima protivnika koji donose puno XPa ali su mnogo teži od onih koji se nalaze na otvorenom i biće ti potrebna mnogo jaka oprema i strpljenje da bi ih savladao. Doduše ako budeš forsirao metalurgiju stvari postaju lakše je jer skill zaista imba. Ali stavljanjem poena u taj skill gubiš poene za neki drugi tako da je igra zapravo izbalansirana. Mada meni je prelaka, ipak sam navikao da kad Gothic i Risen staviš na najteži nivo moraš baš da se potrudiš da bi preživeo i napredovao.

Da je manje user friendly tj. da je poput Gothica igra bi bila izuzetna mada je i ovako jako dobra i meni lično jako zanimljiva. Mogu bez problema da je igram po dva sata svaki put kada upalim što je zaista retkost kada su današnje igre u pitanju.

Questova ima dobrih, čak i oni jednostavni su obogaćeni nekim zanimljivim dodađajem.

Setove opreme menjaš na R,T (previous, next) a možeš postaviti oružje na brojeve od 4-0 pošto su 1/2/3 za skillove.

Klik fest borba je najdosadnija sa jednoručnim oružjem dok sa dvoručnim to sve dosta bolje izgleda i eliminiše negativni aspekt combat sistema donekle. Ono što je dobro u celom sistemu jesu slow motion specijalni potezi poput probadanja neprijatelja kopljem (najzanimljivije 2h oružje) što me svaki put oduševi iako sam animaciju video nebrojen broj puta (liči na scenu iz filma 300 pa možda zbog toga oduševljava).
 
Što vređam, pa nije Morrowind toliko dobar pa da blago poređenje sa ovom igrom kalja. Ne znam koliko si ti spucao vremena na Morrowind ali ja sam jako puno i vrlo dobro znam o kakvoj se igri radi. Ne znam puno ljudi koji su kompletnu igru završili dva puta (svi questovi urađeni, sve lokacije posećene) a kamoli da su samo glavni quest prešli sa više likova.

Doduše Morrowind je imao neograničenu levitaciju koju nijedna igra posle njega nema.

Hteo sam reći da grafički stil igre, širina i neke od lokacija podsećaju na Morrowind.

Ne mogu reći da podseća na Oblivion je ta igra nema širinu a mapa je jedna velika ploča, obložena travom i sa blagim brdašcima i tu i tamo i pokojim šumarkom. Na to dodaš Shrine-ove koji liče jaje jajetu i portale ka Oblivionu i eto, napravili smo okruženje igre zvane Elder Scrolls IV.
 
Poslednja izmena:
Pa po pitanju questova, priče, dužine igranja i svega ostalog, Morrowind je daleko ispred, mislim realno, možda na nečiju žalost.
Inače prešao sam Morrowind uzduž i popreko sa Mage-om, i počeo ispočetka još 3x, stigao do polovine.
 
Pogledajte prilog 66818


ispijanje i muckanje potova i kojekakvih otrova/ izjedanje sunke/ ostrenje maceva i nozeva/ raznolikost animacije kod razlicitih spelova(ovde sam samo 2 poteza video, bez obzira dal je vatra, vetar ili voda) / crafting oruzija, oklopa, nakita/ budzenje istih/ dzeparenje/ ... itd... A da to nije samo skrolovanje u meniju.
Po meni treba vise mogucnosti za dobijanje xp-a osim kalsicnog ubijanja kripova... Da ne govorim o nekim RPG novitetima iz maste tvoraca igre koje bi me pozitivno iznenadile...
Mozda sam malo odigrao i to ce sve da se upotpuni u nastavku igre...

Dobijes kvest za to kasnije a za sada ne mozes da udjes.
 
Pa po pitanju questova, priče, dužine igranja i svega ostalog, Morrowind je daleko ispred, mislim realno, možda na nečiju žalost.
Inače prešao sam Morrowind uzduž i popreko sa Mage-om, i počeo ispočetka još 3x, stigao do polovine.

Fate - Gates of Dawn je jos dalje i od Morrowinda i po duzini igre i po broju kvestova i po kvalitetu zabave pa sta sad.
 
najtezi neprijatelj do sad mi je giant arm, ubija me iz dva udarca..(nisam stigao da igram ovih dana, tek sam level 6, al opet , mrav :D )
 
Realno. izabrao sam put Mage-a, spell damage nabudzen na plus 250 a i dalje lakse ubijam udarcima koji su na plus 50 -.- nesto tu meni smrdi :D
 
hoho , za svega 3 sata igranja danas, 13 level i dve katane , demidz 220, sad vec lepo padaju :) jos uvek ne pipam main ...ne svidja mi se to sto previse loota ima, ubijes 5 neprijatelja, napunis inventar...
 
^Ja sam danas izasao sa onog malog ostrvceta na pocetku sa lvl 6 likom, isao save, i malo sam protrcao kroz savanu, sa nikim nisam pricao, samo sa fireballom malo da probam, ubijao one zivotinje i mrave i neke ljude vukove sta li su nznm,.. uglavnom sve sto sam video da mrda pod vedrim nebom,... i ono lvl 10 bukvalno za 10-15 min sa lvla 6...
...Izgleda da ce ovo moci kao i u Risen, cela igra sa firebalom da se predje... U G2 sam tek posle 10 sati igranja uspeo da nagovorim nekog NPC-a da mi pokaze kako radi firearow najjadniji onaj...a kad sam pipno prvi runestone...uf... taj dan je ceo praznik bio...
...video sam kod onog prvog trgovca, gde sam isao save, ima karta za somonovanje kripova :p... to cu da uzmem...da se nadje
 
Poslednja izmena:
posle 15 levela ide dosta sporije levelovanje..negde procitah na netu da je max 75, a da se u proseku main zavrsi na 40om levelu, ako radis sajdove i istrazujes sve moze lagano na 60om da se zavrsi..
 
da , ja sam dosao do lvl 10 i sad ide polako... dosta je mocan mag moram priznati... za sad protivnici i nisu neki izazov. Napucao sam 3 vatrene karte za somonovanje zivotinje, dve za fireball i tri za ice arow, a zna dobro da odvali i stapom... sve za sad dajem na willpower i manu , a za skilove onoliko koliko kartica imam... dobro je sto kartice mogu da se menjaju i dodaju ili oduzimaju po potrebi...
Kako igra odmice sve mi je zanimljivija... :)
 
Poslednja izmena:
pardon, htedoh reci posle 10og levela ide sporije ... to je i ok, taman za tih 10 prvih brzinskih levela moze lako i brzo da se napravi temelj za dobro izbalansiranu klasu :)

ja igram sa dve macete, svaka po 100 demidza, i uvek u brzom trku udarim sa obe ruke i napravim veliki demidz ili instant death :D

i meni isto, sto ide dalje sve je zanimljivije, zaista ne pamtim kad sam se ovako skroz neocekivano odusevio nekom igrom...koliko me je dvojka odusevila, toliko me kec bio razocarao kad sam ga instalirao, secam se da je pao uninstall posle 15 min..
 
pocelo je cesto da mi crashuje u toku igre...koristim ponovonapunjenu verziju..ima li jos neko problem?
 
pocelo je cesto da mi crashuje u toku igre...koristim ponovonapunjenu verziju..ima li jos neko problem?

Nije mi puklo ni jedared cak je izuzetno stabilna i trpi desktop + par drugih igara startovanih istovremeno (Win 7 64).

P.S. Igra sasvim solidno greje grafiku i CPU, proveri grejanje i stabilnost svog kalkulatora.
 
Poslednja izmena:
Krašuje i meni ali ne često. Samo pri učitavanjima mape i ponekad u borbi kada je baš puno protivnika na ekranu.

Btw. naići ćete na likove kojima plaćate da vam resetuju atribute i skil poene. 500 Aura po jednom resetu, trebaće vam dosta para da vratite na nulu. Ja trenutno štekam za kuću, tu sam negde oko 40k Aura.

Mapa je ogromna. Meni se čini da je savana tu negde sa Oblivionom a čitava mapa je mnogo veća.

Trenutno sam lvl 33 i tek sada sam provalio da konj može da me zbaci sa sedla ako ga budem forsirao. Takođe ima neki bag kad ostavim konja blizu tamnice. Kada izađem nema konja u blizini.

Kod questova mi se dopada što ima dosta povezanih questova što doprinosi zanimljivosti.

Ja sam Archer/Warrior tj. nekakav rendžer i mnogo mi je žao što nemam poena da stavim u magije. Živo me zanima nekromanser kakav je.

Moram da kažem da sam slagao za jednu stvar, ima džeparenja samo nisam ranije provalio skil.

@Uruk

Uđi u bilo koju tamnicu/pećinu u savani i videćeš što nisu jaki protivnici. Tamnice su za 15 lvl i veći.

Jako mi smeta što igra nije više nalik Gothicu, što nema spavanja, sedenja, što se budženje oružja/opreme/alhemija ne vrši na za to predviđenjim mestima. Takođe mi smeta što je ciklus noć i dan prekratan i smeta mi HDR kad izađem iz pećine ali sam već stekao naviku da zaštitim oči ili okrenem glavu prvih par sekundi po izlasku. Od toga može da se oćoravi. Smeta mi i motion blur i nadam se da će DX11 patch da odvoji lightning od motion blur-a.

Osim toga glavni problem igre pored ne naročito dobrog glavnog kvesta jeste to što je Sandbox ali taj problem ima svaka slična igra. Meni to ne smeta mnogo ali verujem da ima ljudi koji baš zbog slabe fokusiranosti ne igraju SB igre. Jako je teško napraviti da SB igra deluje poput linearne igre koja se oslanja na priču, to zahteva zaprepašćujuću količinu detalja koju nijedan studio ne može postići sam.
 
Takođe mi smeta što je ciklus noć i dan prekratan i smeta mi HDR kad izađem iz pećine ali sam već stekao naviku da zaštitim oči ili okrenem glavu prvih par sekundi po izlasku. Od toga može da se oćoravi.

Hahahaha pa ne izlaziš ti iz pećine nego lik u igri :D
 
Evo je i cela mapa:

6864-twoworldsii_map_original.jpg
 
To se zove hardcore roleplaying :p

Moram tako, jako je loše za oči kada jako tamnu scenu zameni presvetla.

Ja psujem pola sata ako zaboravim da zazmurim kad izlazim :d
I nije tamna -> presvetla nego je tamna -> beo ekran, koji li retard misli da je to cool a ima tog *****izma u dosta igara.

P.S. Poceo da radi jezicki filter kako mogu da primetim, inace rec d-e-b-i-l je regularna rec sa medicinskim znacenjem i malo je glupo filtrirati je iako je u mojoj recenici bila u negativnom znacenju :D
 
Poslednja izmena:
Uđi u bilo koju tamnicu/pećinu u savani i videćeš što nisu jaki protivnici. Tamnice su za 15 lvl i veći.

...bio i ispraznio jednu... lik mi je bio lvl 9 ...dignem zivotinju i zatvorim prolaz kosturu i dok se njih dvoje, troje pice ja ih gruvam firebolom... nemocni su... mada je fino napeto:) ... Nadam se da ce kasnije biti teze i izazovnije... mada ce i moji skilovi biti nabudzeniji i na somonovanju bar 10 kartica... hm. hm

meni ne kreshuje za sada...Koje su vam grafe i driveri vama kojima kresuje?
 
Poslednja izmena:
...bio i ispraznio jednu... lik mi je bio lvl 9 ...dignem zivotinju i zatvorim prolaz kosturu i dok se njih dvoje, troje pice ja ih gruvam firebolom... nemocni su... mada je fino napeto:) ... Nadam se da ce kasnije biti teze i izazovnije...

Dosta zavisi od nivoa tezine na kom igras, easy nema smisla igrati, normal ti je onako za opustenu zabavu, tek hard ima smisla ako hoces da igras po propisu.

Njima su ocigledno nvidia grafike, ima jos prituzbi da puca igra sa doticnim.
 
Poslednja izmena:
*** ... igram na normal... Uvek mislim da je tako najbolje izbalansirana igra.
Za male su mozda trebali da ubace poteze kao u assasinu... kontra napad mi se svideo ovde... ali za sad je samo to...
 
Poslednja izmena:
Uruk ja igram na hard i ne koristim bočice tako da si se definitivno zeznuo što si počeo na normal. Ali dobro i da si stavio na hard ne bi bilo mnogo teže ako znaš šta radiš a ti si ipak iskusan Gothic igrač ;)

Igri od poteza fali užasno fali mogućnost da se popneš negde. Neverovatno je kako su to zaboravili.

Takođe ako su već išli na klik borbu (ovo razumem donekle, ima veze sa kontrolerima) trebali su da ubace više skilova i da ukombinuju unarmed borbu koja je ok odrađena sa borom oružjima. Postoji to do neke mere ali raznosvrnost poteza ne bi škodila. Takođe bi bilo sjajno kada bi fizika još više imala uticaja na kretanje i kada bi isprogramirali da se likovi u borbi oslanjaju na okolinu (da se ne zapucavaju uz zidove i slično nego da koriste iste poput akrobatskih boraca) ali mislim da tražim previše.
 
Može li se mijenjati težina u toku igre ili samo na početku?
 
Nazad
Vrh Dno