Šta je novo?

The Evil Within [Bethesda]

Ja sam se tako primio, dok se nije prisunjao strasilu i priklao ga u stilu komandosa. To je imalo smisla u Manhuntu, ali u ovoj lavraftovskoj prici bode oci i mnogo smeta.
 
Ja sam se tako primio, dok se nije prisunjao strasilu i priklao ga u stilu komandosa. To je imalo smisla u Manhuntu, ali u ovoj lavraftovskoj prici bode oci i mnogo smeta.

Nije ovo lavkraftovski, ovo je japanski horor.:) Kod njih je takvo preterivanje normalno.:)
 
Ovo ce se igrati sa uzivanjem :) Samo da ne zaseru sa kontrolama.
 
Izašli zvanični zahtevi. Preterali su u svakom pogledu.

Note: We do not have a list of minimum requirements for the game. If you’re trying to play with a rig with settings below these requirements (you should plan to have 4 GBs of VRAM regardless), we cannot guarantee optimal performance.

Recommended PC System Specifications:

64-bit Windows 7/Windows 8
i7 with four plus cores
4 GBs RAM
50 GB of hard drive space*
GeForce GTX 670 or equivalent with 4GBs of VRAM
High Speed Internet Connection
Steam account and activation

*It’s worth noting that the 50 GB of space required is for the PC install. When the installation is complete, the game will take up ~41 GB of HDD space.
 
Nisi pasteovao recenicu u kojoj se kaze da je ovo ono sto "developer misli da je potrebno za optimalno igranje njihove igre". A "optimalno" moze da znaci mnogo toga. Kod Wolfensteina se moze iskljuciti CPU assist za dekompresiju textura sto dosta smanjuje zahtevnsost, a 4GB VRAM-a je indenticno kolicini koju ce PS4 koristiti. Uvek se podesavnja mogu malo smanjiti, a ugodjaj nece biti vidljivo losiji puno.


Inace, malo impresija od onih koji su igrali igru:



Plus intervjui sa developerima [sa novim snimcima]:


 
Poslednja izmena:
40gb? Pa ja toliko mesta nemam :D. Morace se nabaviti neki novi hdd :D.
 
Ne vidim nista u ovoj igri sto bi zahtevalo 4gb video memorije, tako da mi to dodje kao ono foliranje kod zadnjeg CoD-a i kao potrebe da se ima 6 ili 8 gb memorije, ne secam se...
 
Ne vidim nista u ovoj igri sto bi zahtevalo 4gb video memorije, tako da mi to dodje kao ono foliranje kod zadnjeg CoD-a i kao potrebe da se ima 6 ili 8 gb memorije, ne secam se...

Istu kolicinu videorama ce imati PS4/Xbone [KZ:SF je koristio 3.5GB na launchu], a ovo je i iDTech5 igra, sto vise vrama, to bolje. Rage/Wolfenstein su imali bas odlican variety textura, ocekujem isto i od Evil Within-a.
 
Sta znam, mene Wolf graficki nije impresionirao.
 
Nema to mnogo veze sa "next gen" koliko sa lenjosti developera da naprave kršteni port.
 
Wolfenstein je koristio isti endžin i isto se puno kakilo o zahtevnosti a igra je na kraju bila fino optimizovana. Valjda će biti tako i ovde (nadam se),

Ili se ovi Japanci stvarno nisu uopšte potrudili oko porta i igra je stvarno super neoptimizovana.
 
I sad mi sto smo uzeli graficke sa 2GB smo ispali majmuni?!
Primer GTX770 2GB.
 
Ma kakvih crnih 6gb rama, sta se palite ima da leti ovo na 2gb.
 
Naravno da ce da radi i izgleda skoro isto, ovo je ipak igra na IDtech-u gde grafika ionako nece biti nista spec, a ona uncompressed textures opcija kao i obicno gotovo i da nema smisla kad je razlika jedva vidljiva.
 
Na konzolama vram i ram dele isti memorijski čip od 8GB.
 

Sta kako? Developeri na obe konzole imaju pristup na oko 5.5GB rama za gaming potrebe [ostatak je OS], 3-4 gb ce biti ostavljeno za video ram [koji naravno nije tu samo za texture vec i ostale segmente koje GPU odradjuje, treba imati mesta i za razne buffere, meshes, render target, streaming pool itd].
 
i to ispada bolje od mojih 3gb video rama i 8gb ram memorije?
 
Naravno da ne, igra ce ti izgledati odlicno. Izgledace odlicno i sa 2GB Vram-a, samo nemojte paliti MSAA koji povecava VRAM usage. :)

Vidim ja da ovde ima ljudi koji nisu voljni da prihvate cinjenicu da se nalazimo u prvoj godini nextgena i da PC sysreq mora da ide gore [i da nema niceg loseg za one koji odlucju da seckaju sa upgradeom]. Vise se igre ne prave za konzole koje imaju ukupno 512gb rama i 2-3 CPU threada, a i sami developeri su voljniji da se vise posvete PC hardveru. Svaka igra u prethodnih X godina je pravljena sa HQ texturama koje su uvek bile downsizeovane za "realne uslove" hardvera. Sada je PC segment veoma sirok, poneki korisnici imaju 6gb+ video rama, sto da oni ne dobiju pristup optimizovanim assetima za njihov hardver? Igra ce svakako izgledati vise nego OK kod svih konfiguracija koje su kupljene u prethodne 2 godine.
 
Odbijam da gledam trejlere i snimke od sad pa na dalje. Ceka se kupovina PC GPU-a za par meseci. Overicu naravno review-ove, nadam se da ce dobro proci.
 
Nazad
Vrh Dno