Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Offtopic pitanje - nisam u toku sa najnovijim trendovima sto se gpu tice, hoce li nvidia izbaciti novu seriju karti do novembra meseca? ponovio bih se zbog skyrim-a :)

@offtopic
Oce verovatno, ali 28nm ce sigurno krenuti proizvodnju sa low/mid segmentom (neverujem da ce ponoviti scenario sa Fermiem).. dok ce se pravi naslednik GTX580 pojaviti sigurno tek pocetkom 2012
 
Ugradili su im male mozgove :)

To je sve skriptovano. Samo ih odradis vise, skripti.

Kada sam rekao skriptovano mislio sam na skriptovane situacije kao u CoD, Bioshock i ostalim popularnim naslovima. Takav slucaj bi bio kada bi tog zmaja uvek nalazio na istom mestu i on te napadao uvek na isti nacin. Tod je objasnio da to nije tako nego da je zmaj slobodan monster kakvi su NPC monsteri u RPG igrama ali nikada ovako dobro skriptovani, animirani i sa toliko sirokim spektrom napada. Zmaj nije glavni bos u igri sa skriptovanim napadima kao onaj Titan u Risenu, zmaj ce biti poptuno slobodan da napada koga zeli i kako. Mozda nije AI kao u B&W ali je svakako neverovatno za jednu igru poput TESa i generalno neverovatno za moderne igre u globalu u kojima AI najcesce ne postoji.
 
Poslednja izmena:
@offtopic
Oce verovatno, ali 28nm ce sigurno krenuti proizvodnju sa low/mid segmentom (neverujem da ce ponoviti scenario sa Fermiem).. dok ce se pravi naslednik GTX580 pojaviti sigurno tek pocetkom 2012

Mene konkretno zanima recimo naslednik gtx560 s obzirom da sad imam gtx260, ne verujem da ce jace od toga (gtx660?) biti potrebno za komotno igranje skyrima na visokim podesavanjima.
 
Mene konkretno zanima recimo naslednik gtx560 s obzirom da sad imam gtx260, ne verujem da ce jace od toga (gtx660?) biti potrebno za komotno igranje skyrima na visokim podesavanjima.

Pitanje koliko ce biti zahtevna... nije ta grafika vidjana nesto bas "nex gen" gtx 66xx tesko da ce izaci pre decembra, sve zavisi od yeal-da ko zna
 
Ono je bas veliki propust kada lik ne raguje kada mu ubijes kopmanjona :trust:
 
Ugradili su im male mozgove :)

To je sve skriptovano. Samo ih odradis vise, skripti.

Na ovom videu NPC i dalje ne reagira kada mu ubijes frenda. Toboze stealth!

Vizuelno ovo izgleda dosta losije nego li mnogi danasnji naslovi.

Previse hajpa je prisutno ovdje.

Slažem se... Ništa posebno i daj bože da odrade kampanju malo pismenije nego što su to prošli put i naročito neke sitnice poput ragdoll physics i tome sl. Jer isti je bio u Oblivionu blago rečeno tragikomičan! :D
 
Prvih 7 minuta je novo:

http://www.g4tv.com/videos/53441/The-Elder-Scrolls-V-Skyrim-E3-Gameplay-Demo/

WhiterunExterior01.jpg


DragonFight.jpg


Riften01.jpg



Ostatak slika
 
ni ja ne vidim vizuelno nista fascinantno, ok izgleda sasvim prosecno za danasnje pojmove... a sta ce biti sutra pitaj boga


borbu su konacno ucinili zanimljivom, i fajt sa zmajom je superiska :)
 
Igra ce definitivno imati atmosferu sudeci po trejlerima, uvek ce biti nekih zamerki bez toga nece da moze, ali opet ima da se beru pecurke i da se smrzavam pred ulazak u dungeon...ima da se znojim i da planiram dok mi se pljuvacka susi u uglu usana....:p
Uf!
 
^
blago tebi, napred i navali, uzivaj u igrama :)
 
U ovom zadnjem videu reche da nece biti autolevelovanja protivnika. Bice teze i lakse zone, kao u Falloutu. To je dobra vest.
Jos ako su izbacili GPS sistem za resavanje questova, e onda stvarno mozda i bude dobra igra. A moguce je da su ga izbacili, jer je pomenuo magiju Clairvoyance, koja radi nesto slicno.
 
...pa za to je onda bolji izbor neka knjiga, a ne igra.

Mozes ti i bolje :)

Pa sigurno da je 99% igre skriptovano, ali kao sto vec rekoh, objasni mi zasto ne bi mogli odredjeni deo ponasanja zmajeva da implementiraju pomocu nekog NN sistema?
Uz pametnu realizaciju dobio bi upravo to sto si rekao - sistem malih mozgova. To i jeste poenta neural network-a, da simuliras rad mozga, da ucis na osnovu prethodnog iskustva.
Naravno da je daleko dan kada ce kompletan AI neke igre biti realizovan na slican nachin, ali odredjeni problemi manjeg obima (kao sto je recimo odredjeni deo ponasanja zmajeva) se mogu implementirati na taj nacin. To sto do danas nismo imali priliku da to vidimo u praksi (bar ja ne znam za to), ne znaci da upravo sada to nisu uradili u Skyrimu

To se zove Smart Terrain. Tu odradis AI naredbe, waypoints, all spawn... No to su i dalje skripte, naredbe.

I vec to imamo u Stalkeru, najbolje odradjeno do sada. Svaki put se nesto drugacije odigra, osim dogadjaja koji su striktno skriptovani.

Kada sam rekao skriptovano mislio sam na skriptovane situacije kao u CoD, Bioshock i ostalim popularnim naslovima. Takav slucaj bi bio kada bi tog zmaja uvek nalazio na istom mestu i on te napadao uvek na isti nacin. Tod je objasnio da to nije tako nego da je zmaj slobodan monster kakvi su NPC monsteri u RPG igrama ali nikada ovako dobro skriptovani, animirani i sa toliko sirokim spektrom napada. Zmaj nije glavni bos u igri sa skriptovanim napadima kao onaj Titan u Risenu, zmaj ce biti poptuno slobodan da napada koga zeli i kako. Mozda nije AI kao u B&W ali je svakako neverovatno za jednu igru poput TESa i generalno neverovatno za moderne igre u globalu u kojima AI najcesce ne postoji.

Tod je takodjer pricao kako je Radiant AI u Oblivionu nesto najbolje do sada vidjeno. Poslije je to bio predmet za *******ciju.
 
Jos ako su izbacili GPS sistem za resavanje questova, e onda stvarno mozda i bude dobra igra. A moguce je da su ga izbacili, jer je pomenuo magiju Clairvoyance, koja radi nesto slicno.

...to je 100X gore od tackice na mapi... Pa nece valjda toliko da *****izuju igru?
 
Igra na svakom koraku treba da ima sistem od brdo izbora koji ce povuci gomilu drugih posledica, a ne samo setkanje po prirodi, branje cveca, sa ponekim generickim fajtom. Nek se ugledaju na Arcanum i nista im drugo ne treba. Evo, ja da sam na njihovom mestu za pocetak, ako su zmajeve ubacili, dao mogucnost da igrac moze da ukroti, istrenira zmaja i posle sa njim moze da leti. Ali ***a, ko sam ja da njima delim savete od milion dolara.
 
Ali ***a, ko sam ja da njima delim savete od milion dolara.

Slazem se da im ne treba kvalitetno davati predloge, bar ne dok ne plate, hocete dobru igru sa idejama, platite razvoj a ne pustimo Hype pa ovi " nalozeni " rpg-ovci im samo bacaju predloge koje na kraju ovi i ne implementiraju al zato uzmu lovu.
 
Jos malo slika...

L2jxm.jpg


PUwq9.jpg


umPLl.jpg


IYUX0.jpg


6iYSF.jpg


DIjEo.jpg


MnKlZ.jpg


RlBGB.jpg

i E3 video

 
Poslednja izmena:
Igra na svakom koraku treba da ima sistem od brdo izbora koji ce povuci gomilu drugih posledica, a ne samo setkanje po prirodi, branje cveca, sa ponekim generickim fajtom. Nek se ugledaju na Arcanum i nista im drugo ne treba. Evo, ja da sam na njihovom mestu za pocetak, ako su zmajeve ubacili, dao mogucnost da igrac moze da ukroti, istrenira zmaja i posle sa njim moze da leti. Ali ***a, ko sam ja da njima delim savete od milion dolara.

mozes da ih savetujes koliko god hoce, to ova igra tesko da ce imati :) sad cemo opet da gledamo nevidjen hype koji ce da se izduva 6-7 meseca nakon izlaska igre i onda opet jovo nanovo :) ali ovo bar deluje interesantnije od ubogog obliviona
 
Na poslednjoj slici se jasno vidi da je u pitanju isti engine koji je pokretao Fallout 3 i Oblivion.
 
..da , samo malo ispeglaniji .
 
Na poslednjoj slici se jasno vidi da je u pitanju isti engine koji je pokretao Fallout 3 i Oblivion.

Upravo tako,okruzenje kao u Oblivion a kolorit kao u Fallout 3.
Mislim da smo svi svesni da necemo videti neki novi engine i neku revoluciju po pitanju grafike dok se ne pojave nove konzole.
 
Kolorit nije engine feature, kao niti texture ili dizajn.

To radis kako ti hoces.
 
Skyrim utilizes the Creation Engine, a game engine developed internally by Bethesda. SpeedTree was used to produce flora for previous games; instead of this, flora is produced using Bethesda's own technology. The developer states that this allows more detail in flora the technology allows designers to assign tree branches different weights, determining how wind affects the tree. Wind also affects the game world in other areas too, such as by determining the flow and direction of water in rivers and streams. The engine allows snow to fall dynamically, scanning the game world and then determining where and how snow falls upon the terrain. Character and creature animations in Skyrim are generated with Havok's Behavior toolset. It allows characters to fluidly cycle between walking, jogging and running, as well as increasing the efficiency of the third-person camera

Vec par puta receno, novi engine je u pitanju, ne stari Gamebryo.
 
a405jb.jpg


Jos jedan "RPG" naslov koji je usvojio dzojped interfejs ala TV ili neko touchsranye. CEO EKRAN utrosen da se vidi jedan mac i tri relevantna broja.

Sta li ce da bude kad se nagomila itema u inventaru ili ne daj Boze, krene trgovina/crafting :S:
 
Poslednja izmena:
Ovi meniji bi više legli Mass Effect serijalu...
 
To se zove Smart Terrain. Tu odradis AI naredbe, waypoints, all spawn... No to su i dalje skripte, naredbe.
I vec to imamo u Stalkeru, najbolje odradjeno do sada. Svaki put se nesto drugacije odigra, osim dogadjaja koji su striktno skriptovani.

Mislim da previse bukvalno shvatas termin skriptovanje. Pa naravno da ce sve biti "skripta". U krajnjoj meri cela igra je isprogramirana, a program je u sustini skripta. Ono oko cega se ne slazemo je to kako je nesto skriptovano, odnosno ne slazemo se oko termina "skriptovanje" u kontekstu AI-a. Po mom misljenju skriptovan AI je onaj koji je deterministicki, odnosno koji koji nema u sebi random ponasanje koje je generisao na osnovu sopstvenog prethodnog iskustva. Dakle, ako za objekte vezes skripte koje se u svakoj situaciji deterministicki ponasaju, onda se to zove skriptovan AI. Ukoliko se za objekte vezu skripte koje nisu deterministicke, i za koje ni pisac same skripte ne moze biti siguran kako ce u odredjenoj situaciji objekat reagovati, onda to vise nije skriptovan AI.

Drugim rechima, ako je AI u igri napisan pomocu skripti (a napisan je u svakoj igri tako, jer je jedina druga opcija da napises hard-coded AI, sto je opet samo po sebi skripta, ali se teze menja jer je vec iskompajlirana i neodvojiva od endzina, pa zato to vise niko ne radi), iz toga ne sledi da je u pitanju "skriptovan AI", jer je kontekst reci sasvim drugaciji kada kazes "pisem skriptu" i kada kazes "AI je skriptovan".
 
Vrh Dno