Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Zaista fino izgleda, daleko, daleko bolje nego na onim statičnim screen-ovima :)
 
Definitivno.

Izgleda odlicno, a s obzirom koliki svet ce to da bude, tim bolje. 300+ sati gameplaya, taman da pretekne onih 300 skrcanih u Oblivion:D
 
Konacno pravi razlog da uradim upgrade desktop masine :)
 
Tod Hauard i njegov cuveni piskavi glasic :D

No, ono sto se ima za videti u klipu je obecavajuce (za sada).
 
Fazon sa zmajevima je super uradjen (a mislio sam da su ubacili zmajeve jer su "popularni" i da ce ih bezveze otaljati), ako nisu skriptovane scene kao sto kaze da nisu to je velika stvar, do sada svakako nevidjeno da jedan NPC monster u nekoj igri ima toliko slobode.
 
Ovo ce da bude " kick in a butt " Witcheru :)
 
Poslednja izmena:
fail, ima da bude cista akcija ides i koljes na sve sto naidjes :-devil-:
quest1: ubi 100 zmajeva
quest2: skupi 300 zutih pecurki...
 
Poslednja izmena:
A ti moras da budes klasican hejter uvek?
 
gde sam ja hajter uvek?
a i moj komentar je bio vise sala na racun velikih ocekivanja i daleko je od hajtovanja
 
Oblivion feeling je sveprisutan.
 
Ja takodje polažem velike nade u ovu igru ali sam pomalo skeptičan. OK je 300 sati gampeplay-a ali ako će većina toga da bude šetanje praznim livadama, šumama, gradovima, istim pećinama i sličim lokacijama onda neka hvala. Dosta mi je bilo toga u Oblivion-u.
S' druge strane svidja mi se okruženje i ceo taj uticaj Severne mitologije. Takodje su zanimljivi i random sukobi sa zmajevima. Sve u svemu treba još sačekati i naravno ne podlegati hype koji samo Bethesda zna da napravi.
 
Nije lose, igrace se. Moglo je doduse bolje i cini mi se da hype nece biti onoliko veliki kao kada se Oblivion pojavio. Secam se onog Developer Preview-a od 20+ minuta koji je sve odusevio.
 
Bice ovo super bre!
300 sati gameplaya je za svaku pohvalu pa cak i da se radi o branju cveca koje sam voleo jos u oblivionu.
Znao sam satima da skupljam travke i da kombinujem potione da vidim sta ce ispasti tako da meni to nece smetati.
Combat sistem takodje obecava i lici da ce biti komleksniji i raznovrsniji upotrebom "obe ruke".
Glavna stvar po meni je gameplay koji je bio najsvetlija tacka obliviona i nadam se da ga nece simplifikovati sto je izgleda trend poslednjih godina.
Preglednost, sistem atributa skilova i svega ostalog je prosto bio idealan, ni previse kompleksan ni jednostavn..taman!
Ne vidim ozbiljnu zamerku do sada ali , priznajem, subjektivan sam, volim TES :p
 
Poslednja izmena:
Eto, 12.11.2011 ces moci da kazes kako si odigrao i drugi TES u zivotu :p
 
pa jeste, jedva cekam :angel:...meni je oblivion bio ne samo prvi TES vec prvi rpg koji sam odigrao i koji pre toga nisam gotivio kao zanr ali posle obliviona gaming u meni nije vise bio isti :p
 
Poslednja izmena:
Fazon sa zmajevima je super uradjen (a mislio sam da su ubacili zmajeve jer su "popularni" i da ce ih bezveze otaljati), ako nisu skriptovane scene kao sto kaze da nisu to je velika stvar, do sada svakako nevidjeno da jedan NPC monster u nekoj igri ima toliko slobode.

AI je uvijek skriptovan.

Ovo ce da bude " kick in a butt " Witcheru

The Witcher je drugacija igra. Ono sto radi, radi najbolje.
 
A sta je to, ako nije tajna?

I ja stojim u redu za odgovor :))

p.s. Ja W1 smatram remek delom iz vise stvari ali W2 na mene nije ostavio dobar utisak, cak stavise. No ovo stvarno deluje odlicno, normalno, preorder hype je strasna stvar i treba ga se cuvati.
 
Prica ti pricu najbolje, Uruce. Ima jedinstvenu atmosferu, itd.

Meni kod TES igara smeta to sto glavni quest nije isprepleten sa sporednim. Samim tim produzujes quest/pricu.
 
AI je uvijek skriptovan.

Skriptovanje je samo jedna od opcija prilikom programiranja AI, tj. opcija koja ti daje najvise kontrole. To sto trenutno vecina (moze se reci svi) koristi skriptovanje ne znaci da su drugi pristupi nemoguci, i da ne mogu biti bolji ako se upotrebe na pravi nachin. Ovaj lik u videu je chini mi se rekao da zmajevi nisu uopste skriptovani, i da si nepredvidivi. Moguce da su implementirali neki neural networks sistem. Bice zanimljivo videti kako im to funkcionise :)



Sto se tice Skyrima, ja nikada nisam ni sumnjao da ce oni napraviti igru koja vizuelno obara s nogu. Setite se samo Obliviona kada je izasao, u tom pogledu mu niko nije mogao prici ni blizu. Medjutim, treba biti oprezan, jer ne znamo nista o kljucnim elementima igre: kakva ce biti pricha, kakva ce biti interakcija sa svetom, koliko ce tvoje akcije uticati na svet oko tebe, da li ce opet napraviti neku glupost poput auto-levelovanja neprijatelja. Takodje, meni jedna jako bitna stvar (koja mnogima verovatno ne smeta) je to da izbace instant konzumaciju potiona i slicnih stvari iz menija. Uzasno je glup osecaj kada se nalazis u sred borbe, hp ti padne skoro na nulu, a ti udjes u meni i nakljukas se potionima, izadjes iz menija, a borba nastavlja tamo gde je i stala, samo sto sada imas max hp :d
 
Skriptovanje je samo jedna od opcija prilikom programiranja AI, tj. opcija koja ti daje najvise kontrole. To sto trenutno vecina (moze se reci svi) koristi skriptovanje ne znaci da su drugi pristupi nemoguci, i da ne mogu biti bolji ako se upotrebe na pravi nachin. Ovaj lik u videu je chini mi se rekao da zmajevi nisu uopste skriptovani, i da si nepredvidivi. Moguce da su implementirali neki neural networks sistem. Bice zanimljivo videti kako im to funkcionise :)



Sto se tice Skyrima, ja nikada nisam ni sumnjao da ce oni napraviti igru koja vizuelno obara s nogu. Setite se samo Obliviona kada je izasao, u tom pogledu mu niko nije mogao prici ni blizu. Medjutim, treba biti oprezan, jer ne znamo nista o kljucnim elementima igre: kakva ce biti pricha, kakva ce biti interakcija sa svetom, koliko ce tvoje akcije uticati na svet oko tebe, da li ce opet napraviti neku glupost poput auto-levelovanja neprijatelja. Takodje, meni jedna jako bitna stvar (koja mnogima verovatno ne smeta) je to da izbace instant konzumaciju potiona i slicnih stvari iz menija. Uzasno je glup osecaj kada se nalazis u sred borbe, hp ti padne skoro na nulu, a ti udjes u meni i nakljukas se potionima, izadjes iz menija, a borba nastavlja tamo gde je i stala, samo sto sada imas max hp :d

Ugradili su im male mozgove :)

To je sve skriptovano. Samo ih odradis vise, skripti.

Na ovom videu NPC i dalje ne reagira kada mu ubijes frenda. Toboze stealth!

Vizuelno ovo izgleda dosta losije nego li mnogi danasnji naslovi.

Previse hajpa je prisutno ovdje.
 
Ugradili su im male mozgove :)
To je sve skriptovano. Samo ih odradis vise, skripti.

Pa sigurno da je 99% igre skriptovano, ali kao sto vec rekoh, objasni mi zasto ne bi mogli odredjeni deo ponasanja zmajeva da implementiraju pomocu nekog NN sistema?
Uz pametnu realizaciju dobio bi upravo to sto si rekao - sistem malih mozgova. To i jeste poenta neural network-a, da simuliras rad mozga, da ucis na osnovu prethodnog iskustva.
Naravno da je daleko dan kada ce kompletan AI neke igre biti realizovan na slican nachin, ali odredjeni problemi manjeg obima (kao sto je recimo odredjeni deo ponasanja zmajeva) se mogu implementirati na taj nacin. To sto do danas nismo imali priliku da to vidimo u praksi (bar ja ne znam za to), ne znaci da upravo sada to nisu uradili u Skyrimu :)
 
Pa sigurno da je 99% igre skriptovano, ali kao sto vec rekoh, objasni mi zasto ne bi mogli odredjeni deo ponasanja zmajeva da implementiraju pomocu nekog NN sistema?
Uz pametnu realizaciju dobio bi upravo to sto si rekao - sistem malih mozgova. To i jeste poenta neural network-a, da simuliras rad mozga, da ucis na osnovu prethodnog iskustva.
Naravno da je daleko dan kada ce kompletan AI neke igre biti realizovan na slican nachin, ali odredjeni problemi manjeg obima (kao sto je recimo odredjeni deo ponasanja zmajeva) se mogu implementirati na taj nacin. To sto do danas nismo imali priliku da to vidimo u praksi (bar ja ne znam za to), ne znaci da upravo sada to nisu uradili u Skyrimu :)

+1

s druge strane, kompletan *****izam mi je ono sto je neko vec spomenuo, nakon stealth killa jednog protivnika, ovaj drugi i dalje stoji i gleda. Tako da ako su uspeli da skriptuju ponasanje zmajeva, ne vidim razlog zasto nisu i ovo izmenili. To me u oblivionu uzasno nerviralo, mogao si bukvalno jednog po jednog da skidas sa neke distance, a ovi ostali da se iscudjavaju i stoje u mestu..
 
Moze ispijanje potova, ali bez pauze u borbi;).... i fino da ga otvori i nagne.

Naravno, taj sistem kao u Gothicu je idealan :) Ne smeta meni ni pauza u borbi pri ulasku u inventar, ali onda bi nakon sto selektujes akciju za ispijanje u inventaru, trebalo da lik otvori potion i nagne nakon izlaska iz inventara (kao u baldurs gate). A ne da je ispijanje potiona "free akcija" kao do sada u Elder Scrolls.
 
Offtopic pitanje - nisam u toku sa najnovijim trendovima sto se gpu tice, hoce li nvidia izbaciti novu seriju karti do novembra meseca? ponovio bih se zbog skyrim-a :)
 
Vrh Dno