Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Hoces da kazes da je Oblivion veci nego Morrowind? To je ravno nemogucem.... Morrowind sam igrao kao blesav i jos mi je mapa u glavi a Oblivion cim sam poceo pa pola sata nakon toga sam de smorio. Samo Vivec i deo oko njega je veci nego 3 grada u Oblovionu. Inace Daggerfall jeste ogroman, treso sam se kada sam kretao negde jer nisam pojma imak kako cu stici peske :D.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
^ Statisticki gledano, da, Cyrodiil je veci od Morrowinda, ali je, takodje, i dosta losije dizajniran (cela ova prica je i krenula od toga koliko je lose modelovan da deluje kao da je random generated), te se Morrowind cini kao veci. U svakom slucaju, ESIII je neuporedivo "bogatiji", te se razlika u prostranstvu i ne primeti...
 
Hands-On: Skyrim

http://games.on.net/article/13740/Hands-On_Skyrim

The world of Skyrim might be a beautiful and exotic place, but the combat of this game is nothing of the sort: it's brutal, visceral, almost sickening. My character raises his axe and drives it into the first wolf's skull. The sound is horrific. The second wolf receives an even harsher death. My left hand grabs it's throat, while my right hand, equipped with the axe, slices its face. After the battle both my in-game character, and my real-life self, are breathless. I'm not sure if it's the first-person perspective or the devastating melee animations, but Skyrim's combat is seriously intense.

Fino, fino!
 
To ono, one click fight. Click A to grab character. Click A to pull off your big mo'fo axe. Click A again to slice it through his scull

Baš egzotično nema šta...
 
A kako bi drugacije?

U svakom slucaju moras kliknuti ili stisnuti tipku.
 
^ Recimo, funckionalni taskbar sa rasporedjenim skillovima/spellovima. :)
 
Zašto kada sve može na jednom dugmetu? Na drugom bacaš magije, trećem skačeš, četvrtom holsteruješ oružja, na trigger-u zuimaraš ukoliko ima luk i strela ili šta već, na d-pad-u menjaš oružja ili magije, dovoljno je 4 stvari da staviš, i to je to. Ostali dugmići su slobodni, jedno 2-3 koliko je ostalo na gamepadu :D

Ni u Morrowind-u ni u Gothic 2 nije bila tako jednostavna borba (nadam se da grešim i da ovde neće biti) kao na primer u Gothic 4, a sve mi se čini da će ovde biti takva :/ u finalnom proizvodu
 
^ Statisticki gledano, da, Cyrodiil je veci od Morrowinda, ali je, takodje, i dosta losije dizajniran (cela ova prica je i krenula od toga koliko je lose modelovan da deluje kao da je random generated), te se Morrowind cini kao veci. U svakom slucaju, ESIII je neuporedivo "bogatiji", te se razlika u prostranstvu i ne primeti...

http://www.sk.rs/2006/05/siop01.html

"Štos je, međutim, u tome što je mapirani kvadratni kilometar u ovoj igri proporcionalno manji od onoga u Morrowindu"
 
To ono, one click fight. Click A to grab character. Click A to pull off your big mo'fo axe. Click A again to slice it through his scull

Baš egzotično nema šta...

Ne radi se o tome, vec o dozivljaju borbe. Prica se o tome da imas osecaj u igri da tvoj udarac ima tezinu, da se to oseca na neprijatelju i da borba ima svoju atmosferu. Ipak je ovo igra za prvo lice i melee treba da bude brutalan i njegov dozivljaj upotpunjen, a ne ko u nekim igrama da mlatim po liku sa macem a zvuk i osecaj mi je ko da secem paucinu.
 
Pa to je directional combat kao u Mount&Blade. Tako su trebali da naprave a ne kao u Two Worlds II :)
 
Prvo lice je po meni najgore za melee, jer ako te napadnu vise njih ugasio si. ...jedino da ti salju jednog po jednog :zgran:.
 
Kako Mount&Blade Warband igram svaki dan po nekoliko sati od njegovog izlaska, ostale igre su prejednostavne. Kad znaš da postoji combat system kao u Warbandu nista drugo nemožeš da igraš. Nedavno sam instalirao Witchera 2 i kad sam krenuo da igram to je tako jadno da sam morao da je obrišem. Kao što neko reče ovdje negdje na forumu M&B Warband combat sistem je niz svjetlosnih godina ispred drugih.

Ovo gore na traileru nije M&B Warband već Chivalry : Medieval Warfare.
 
Kad mi ostave kameru u prvom licu za melee, imam osecaj u borbi kao da su mi stavili ono sto konji nose na ocima da ne vide levo, desno...
Naucno je dokazano da je kamera malo iza glave najbolja, najrealnija, najlepsa, kendzovani bo, dzo, itd... Otprilike ovako:
Rosi ;P.jpg
:p
 
Pa kamera iz treceg lica je oduvek bio cheat. :p Pravi borci se bore iz realisticne kamere, tj. iz pogleda svojih ociju a ne iz onih koji ih posmatraju iza ledja i navode. :D
 
Ako je pogled iz očiju što onda ne vidim svoje patofne i zmijsko telo :). Šta oči mi lebde kao i pola ruke sa nekim mačem, sekirom :p


Zezam se naravno...
 
^^..ako cemo tako, pravi borci se bore vezanih ociju... i bez ruku, samo nogama:p

Ne stvarno, ako je kamera malo iza glave onda je to po meni najrealnije, najpribliznije ovoj perspektivi uzivo ... ne vidi se nista iza ledja, samo neke senke... vise je osecaj iza ledja.
 
Poslednja izmena:
^^To ti dodje ko neka sado-mazo verzija kinetika, marama preko ociju, ruke vezane iza ledja, kinetik zalepljen za noge and the fun begins! :D
 
uuuu nice... to bi moglo da se proba :D
 
Realizam u macuvenju jedino je moguc iz prvog lica, i ne treba da vidis odakle ti dolaze neprijatelji moras da se kreces okreces osvrsces...
 
Poslednja izmena:
Ih bre, toliko igara sa vitezovima na konjima odigraste a ne znate sta su amovi, samar, uzengije? :p

Ja uzivo vidim mnogo sire nego u prvom licu... pogotovo na samo jednom monitoru.

WTF?
 
^ispravio sam. Mislio sam u prvom licu na monitoru.
 
Najbolje bi bilo da podrzava TrackIR :)
 
...nemam ja nista protiv FP izvodjenja kad pucam na nekog udaljenog, ali za melee mi je ogranicen klasican FP...
 
Pa to je directional combat kao u Mount&Blade. Tako su trebali da naprave a ne kao u Two Worlds II :)

I to opet nema veze sa ovim sto ja pricam.

Kako su trebali napraviti je vec druga prica, a koju treba njima, developerima, ispricati. Ja se ne pitam.
 
Pa ti pitaš kako drugačije. Ja ti pokažem kako :)

E sad sve banalizovati izjavom "pa u svakom slučaju stiskaš dugme" je bezveze. Pa zašto onda ljudi kupuju FIFA/PES i NBA2K a ne igraju Kick Off i NBA JAM...

Sve u svemu, hteo sam reći da je borba njesra i to će i ostati sve dok ne naprave realistično. Može to ne znam kako spektakularno da deluje, da izgleda, to je opet "press button A to do something awesome". Nema tu mehanike, nema kreacije, nema igre...

Edit: Džabe pričati developerima kada je ovo multiplatforma prilagođena džojpedu na kome directional combat nije nikad implementiran niti postoji ciljna grupa za to na konzolama. Možda preko Wiimote/Move/Kinetic ali to još nije zaživelo u dovoljnoj meri da se igra kreira sa takvim kontrolerom na umu.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno