Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Inventory je katastrofa! :smackbum:
 
Levelovanje ce biti kao u Oblivionu (neprijatelji ce se prilagodjavati lvl-u igraca), ali s jednom razlikom: u dungeonima (bice ih vise od 130) neprijatelji se generisu u skladu sa nivoom igraca kada prvi put udje u neki od njih i takvi ostaju. Do mnogih dungeona se moze doci tek kasnije, a protivnici u njima ce biti dosta tezi zato sto ce biti istog lvl-a kao i igrac.

napredak vredan pažnje. jedva čekam.
 
Pa i jeste random generated...

Sve osim gradova (koji takođe dele isti stil gradnje pa su jako slični) je random generated: pašnjaci, šume, brda, kapije, oblivion, reke...

U Oblivionu su samo dungeoni random generated, sve ostalo je izmodelovano da "stoji". Jedina ES igra koja ima kompletan svet random generated je Daggerfall.
 
Invertory pati od konzolitisa realno :)
 
Meni je sve sasvim Ok!Imam jedino zelju koja se nazalost nece ostvariti da od dezurnih pljuvaca kojima vecito nesto smeta probam igru koju bi oni napravili!:d!Ne bih pitao za cenu!
Cudi me kako vas neki od razvojnih timova ne unajmi,pa da im vi objasnite kako i sta treba uraditi!Ovo je preslo u neku hronicnu bolestinu!
 
To si dobro rekao. Samo pljuju. Smeta nekom sto max payne nema kosu ??!! WTF ako bude dobra igra moze maxa i u suknji da pici .
 
Sve u svemu, ja i dalje jedva cekam da ovo izadje, najverovatnije cu iz postovanja prema celokupnom serijalu kupiti i originial. Meni se sve ono sto sam video na dosadasnjim klipovima poprilicno dopalo. ***, pristrasan sam jer sam voleo i morrowind i oblivion, svaki na svoj nacin. Nadam se da, kao sto neko spomenu, to sto su pokazali do sada predstavlja stvarno mali deo onoga sto ce igra nuditi. Jos 2 meseca i znacemo..
 
Meni je sve sasvim Ok!Imam jedino zelju koja se nazalost nece ostvariti da od dezurnih pljuvaca kojima vecito nesto smeta probam igru koju bi oni napravili!:d!Ne bih pitao za cenu!
Cudi me kako vas neki od razvojnih timova ne unajmi,pa da im vi objasnite kako i sta treba uraditi!Ovo je preslo u neku hronicnu bolestinu!

Slazem se sa ovim sto si napisao, mislim da se do sada nije pojavila igra koja je uspela da zadovolji (nerealno) visoke kriterijume forumasa. U Srbiji je nastala samo jedna igra, a to je Pyroblazer iz 2008-e (ne racunam ove sitne igre za Facebook i sl.). Jedva da smo napravili i tu jednu igru, ali zato kad treba nesto da se kritikuje/pljuje tu nam nema ravnih. Vecina nas je odrasla uz igre i imamo dug igracki staz ;) i verovatno je kod nekih doslo do zasicenja, jer sve je vec manje-vise vidjeno i sve je teze napraviti nesto sto bi nas iznenadilo.
 
Ne moram da znam da pravim kola da bih odmah video da je Trabant golo ***** ?!?! Tj nije ***** ali je razlika u odnosu na BMW prilicno vidna. Taj rezon je stupidan. Ne moram da znam da pisem prozu da skontam da je " Lovac u Zitu " takodje gxxxo ;) i slicno.
 
OT:

U Srbiji je nastala samo jedna igra, a to je Pyroblazer iz 2008-e (ne racunam ove sitne igre za Facebook i sl.).

Iz Srbije je potekao i Pompolic: Call For Heroes. Jes' da je glupa i nedorađena i da su je radila svega 2 čoveka, ali je iz Srbije i prodaje se (verovatno veoma, veoma loše) i u "belom svetu".
 
Problem kod Skyrima je taj sto je trebao da se radi za sledecu generaciju konzola ali posto one nece jos izgleda dugo, bilo im je predugo da cekaju pa su morali da ga izbace sada. Skinuh ovaj demo video u boljoj rezoluciji nego ove skrnave youtube flash skalamerije i mogu reci da je ovo meni odlicno. Muzika je opet prosto fenomenalna, borbe iz prvog lica su bolje nego u oblivionu, zvuk u igri je isto bolji, a grafika ***a, ipak je sa x360 verzije, al dobro necu da se zalim, zna se ko je kriv za nju... u svakom slucaju nema sta, meni je ovo na priority listi igara.
 
Levelovanje ce biti kao u Oblivionu (neprijatelji ce se prilagodjavati lvl-u igraca), ali s jednom razlikom: u dungeonima (bice ih vise od 130) neprijatelji se generisu u skladu sa nivoom igraca kada prvi put udje u neki od njih i takvi ostaju. Do mnogih dungeona se moze doci tek kasnije, a protivnici u njima ce biti dosta tezi zato sto ce biti istog lvl-a kao i igrac.

E ***, stvarno ne kapiram koji ce im to za levelovanje protivnika. Meni se ovi klipovi svidjaju, svidja mi se ova fora sa puzzlovima (Arx Fatalis fazon), ali auto-levelovanje protivnika me toliko odbija od igre da nemam reci. Inventar mi ne smeta, ok mi je i ovako, jer ako mi nije smetao u Gothic 1, nece mi smetati nigde :d

Da li zna neko da li su izbacili mogucnost da u sred borbe udjes u inventar i nakljukas se potionima, i da kad izadjes iz inventara vidis da je instant delovanje? To i auto-levelovanje su dve toliko velike mane da jednostavno preko toga nikad nisam mogao da predjem.
 
autolevelovanje protivnika je neophodno da bi igra bila zanimljivija i izazovnija. ima ovde dosta ljudi sa god komplexom.
 
Valjda je obratno!
 
Slazem se sa ovim sto si napisao, mislim da se do sada nije pojavila igra koja je uspela da zadovolji (nerealno) visoke kriterijume forumasa. U Srbiji je nastala samo jedna igra, a to je Pyroblazer iz 2008-e (ne racunam ove sitne igre za Facebook i sl.). Jedva da smo napravili i tu jednu igru, ali zato kad treba nesto da se kritikuje/pljuje tu nam nema ravnih. Vecina nas je odrasla uz igre i imamo dug igracki staz ;) i verovatno je kod nekih doslo do zasicenja, jer sve je vec manje-vise vidjeno i sve je teze napraviti nesto sto bi nas iznenadilo.

Jako si lose informisan. Ako cemo da pominjemo samo x86/Windows igre gde ti nestadose Will of Steel iz 2005.god. i Genesis Rising iz 2007.god.? (ovu drugu je izdao Dreamcatcher)
O najnagradjenijoj i najboljoj tabachini na amigi svih vremena prema ocenama svih tadasnjih svetskih amiga magazina Capital Punishment 1996.god. da i ne govorimo.
Bilo je tu jos sto dovrsenih sto nedovrsenih projekata al' da ne tupimo mnogo u offtopic. U Srbiji je odradjeno nekoliko igara mada vecina koja nema dodira sa tim ljudima to uglavnom ni ne zna.
(npr. igra cuvene fransize Taxi 3 od Ubisofta za PS2 je maltene kompletno odradjena ovde u firmi Nemosoft koja je kasnije ugasena kad je Ubi zapao u dugove)
 
Da, i neophodno je da banditi imaju napredniju opremu od NASA i FBI-a :)
 
Poslednja izmena:
autolvl moze da bude solidan ako se odradi nesto slicno kao u novim falloutima... pod strogom kontrolom.... ono u oblivionu je propas'...

inace deluje fino iz onog snimka... jos da porade na kvestovima, da dungeoni ne budu istii nece biti lose

hype i marketing je 100 puta manji nego za oblivion, sto je vrlo interesantno
 
autolevelovanje protivnika je neophodno da bi igra bila zanimljivija i izazovnija. ima ovde dosta ljudi sa god komplexom.

Ako je tebi "god komplex" nevoljnost da se pola sata mlatis sa zecom pred kraj igre onda ok :d

Salu na stranu, nemam ja problem sa auto levelom ako je pametno realizovan (sto G reche, kao u FO ili nesto slicno). Ali ja ono u Oblivionu nisam mogao da podnesem, jer je jednostavno "nakaradno" kako su ono izveli. Takodje autolevel ima jos dve bitne mane:

a) prikriva nesposobnost developera da rucno izbalansira igru i vestacki povecava izazov (ovo je obicno posledica megalomanskih zelja na startu projekta i nemogucnosti da se realizuje sve sto je planirano)
b) ubija osecaj koji ti igra moze pruziti u smislu da od starta igre imas opasne lokacije koje moras da izbegavas i na koje ces se vratiti tek kasnije kad im budes dorastao. Ja u ovom slucaju uvek uzimam za primer Gothic. Koliko mi je bio jak osecaj kada prakticno pola igre moras da izbegavas vece shume kako ne bi naleteo na shadowbeasta, kada se trudis da koristis puteve sve dok nisi dovoljno ojacao da bi mogao da istrazujes dublje u divljinu i slicno. Sve to nekako doprinosi atmosferi i uvlacenju igraca u setting, i sve je to obesmisleno Oblivion implementacijom autolevela :)
 
Poslednja izmena:
Ne moram da znam da pravim kola da bih odmah video da je Trabant golo ***** ?!?! Tj nije ***** ali je razlika u odnosu na BMW prilicno vidna. Taj rezon je stupidan. Ne moram da znam da pisem prozu da skontam da je " Lovac u Zitu " takodje gxxxo ;) i slicno.

Meni su npr. veoma stupidni i detinjasti ovakvi komentari, sve cesca upotreba brendova iz auto industrije u cilju nekakvog poredjenja. Jel hoces da kazes da Skyrim kvalitetom podseca na Trabanta?:trust::D Slazem se sa tim da ne moras da znas da pravis igre (ili bilo sta drugo) da bi mogao kriticki da ih posmatras, ali mislim da ovde vecina vise uziva u trazenju nedostataka u njima, nego u samom igranju istih. Izgleda da smo i kao narod suvise kriticki nastrojeni prema svima i svemu. Takodje, vecina forumasa koristi piratske verzije igara, pa je malo licemerno kritikovati nesto sto nisu ni platili.
No, dosta off-a, vratimo se temi. ;)

kull je napisao(la):
Jako si lose informisan. Ako cemo da pominjemo samo x86/Windows igre gde ti nestadose Will of Steel iz 2005.god. i Genesis Rising iz 2007.god.? (ovu drugu je izdao Dreamcatcher)
O najnagradjenijoj i najboljoj tabachini na amigi svih vremena prema ocenama svih tadasnjih svetskih amiga magazina Capital Punishment 1996.god. da i ne govorimo.
Bilo je tu jos sto dovrsenih sto nedovrsenih projekata al' da ne tupimo mnogo u offtopic. U Srbiji je odradjeno nekoliko igara mada vecina koja nema dodira sa tim ljudima to uglavnom ni ne zna.

Hvala na prosvetljenju, sve u svemu to su manje-vise amaterski projekti sa ne bas zavidnim trzisnim i uspehom (osim mozda te tabacine za Amigu).

kull je napisao(la):
(npr. igra cuvene fransize Taxi 3 od Ubisofta za PS2 je maltene kompletno odradjena ovde u firmi Nemosoft koja je kasnije ugasena kad je Ubi zapao u dugove)

Cuvene Taxi fransize??? :zgran: Po cemu je ta fransiza toliko cuvena? :trust:
 
Poslednja izmena:
Znači u Skyrimu dok je igrač lvl0 sve što treba da uradi je da zaviri u sve pećine na koje naiđe pa kad malo izleveluje da se vrati i šamarima počisti pećine?
 
Da, pod uslovom da si voljan da izgubis 100 sati trazeci sve pecine. Ako jesi, sto da te igra malo i ne nagradi ;)

smanji nivo tezine na easy, i samaranjem ces preci celu igru bez gubljenja vremena (nov trend u pravljenju igara, easy iliti i***t-friendly difficulty level)
 
ali opet, postoji neka satisfakcija kada si negde pri kraju igre, onako nabudzen lik, pa samo samaras one neke random obicne neprijatelje :)
 
U Oblivionu su samo dungeoni random generated, sve ostalo je izmodelovano da "stoji". Jedina ES igra koja ima kompletan svet random generated je Daggerfall.

Nisam mislio da se generiše svaki put kada uđeš u igru ali sve predele u igri generiše softver, nisu ručno postavljani elementi kao u Risenu i Gothic igrama.

Ni u Daggerfallu nije sve random, samo tamnice koje su doduše veći deo igre ali opet.
 
Ako se ne varam, auto leveling će imati donju i gornju granicu u zavisnosti od lokacije, tako da ne bi trebalo da bude svuda podjednako lako/teško.
 
Ja sam vise za old school-dok ne postanes baja nemas sta da trazis na ovom delu mape sistem.
 
Samo da atmosfera i prica budu ok, meni je Oblivion nakon 40% igre postao tezak smor
 
Znači u Skyrimu dok je igrač lvl0 sve što treba da uradi je da zaviri u sve pećine na koje naiđe pa kad malo izleveluje da se vrati i šamarima počisti pećine?

nece bice kao u falloutu 3 i new vegas... imace gornje i donje vrednosti do kojih ce neprijatelj moci da autolvluje
 
Nisam mislio da se generiše svaki put kada uđeš u igru ali sve predele u igri generiše softver, nisu ručno postavljani elementi kao u Risenu i Gothic igrama.

Ni u Daggerfallu nije sve random, samo tamnice koje su doduše veći deo igre ali opet.

Dagerfall je koristio procedural random generation za softversko generisanje terena i NPC-jeva, sto je znacilo potpuno novo iskustvo svaki put kad krenes ponovo da ga igras, odnosno popuno drugaciji dozivljaj za svakog pojedinacnog igraca. Ovo je, izmedju ostalog, omogucilo da velicina sveta u Daggerfallu bude otprilike kao realna povrsina Velike Britanije. Losa stvar u svemu tome je bila ogranicenost hardverskih mogucnosti iz 1996. pa je svaki novi pejzaz ili naselje izgledalo potpuno isto kao i prethodno na koje je igrac naisao.

Bethesda je odustala od ovog koncepta sa Morrowindom, gde je sve bilo rucno izmodelovano, i nastavila ga sa Oblivionom, gde su samo dungeoni random generated. Tes IV, ma kako suvoparno i dosadno izgledao, je staticno modeliran, bas kao i njegov prethodnik.

Interesantno je uporediti velicinu svetova poslednje dve ES igre i Daggerfalla. Prostranstvo Morrowinda je otprilike 26 kvadratnih kilometara, dok Oblivion pokriva 42 (km)2. U oba slucaja, ukupna povrsina predstavlja 0.02% povrsine Daggerfalla. :)
 
Vrh Dno