Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Skyrim Realistic Overhaul+DG_v1.6_Optimal (ovo sam samo ubacio u Data folder ceo "textures" koji sam skinuo, ne vidim kako drugacije da ga instaliram a i tako pise u uputstvu)

Nisi morao u skyrim folder, za ovakve stvari dovoljno je da napraviš folder u "mods" folderu ModOrganizer-a. Kada sledeći put budeš upalio MO moćićeš to da čekiraš na levoj listi. Mods folder se ponaša kao virtuelni data folder za Skyrim, tako da sve što ide u data folder, možeš da staviš tamo. To je najelegantnije rešenje jer uvek možeš da odabereš koja teksture imaju prioritet i da ih ugasiš klikom na jedno dugme, bez ikakvih repova.

Što se tiče vizualnih predloga, nemoj da preskočiš Relighting Skyrim, po meni jedan od bitnijih modova.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17609/?
 

Prilozi

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    76.4 KB · Pregleda: 62
Poslednja izmena:

Hahaha, ono..bukvalno celu igru da igram sa ovakvom muzikom onda.


Nisi morao u skyrim folder, za ovakve stvari dovoljno je da napraviš folder u "mods" folderu ModOrganizer-a. Kada sledeći put budeš upalio MO moćićeš to da čekiraš na levoj listi. Mods folder se ponaša kao virtuelni data folder za Skyrim, tako da sve što ide u data folder, možeš da staviš tamo. To je najelegantnije rešenje jer uvek možeš da odabereš koja teksture imaju prioritet i da ih ugasiš klikom na jedno dugme, bez ikakvih repova.

Što se tiče vizualnih predloga, nemoj da preskočiš Relighting Skyrim, po meni jedan od bitnijih modova.

http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/17609/?

Okej sredicu to sa folderima, procitao sam to tj video na onom klipu ali eto, kasno sinoc nisam ni razmisljao :) Instaliracu i Relighting Skyrim sada, mada verujem da modovi vezani za teksture i dodatne questove uglavnom ne zezaju save fajlove, vise rade to ovi content modovi za oruzja i armore, tako da cu moci i vremenom da isprobavam drugo sa backupom.
 
Skyrim svi modovi svijeta ne mogu pretvoriti u bolju igru.

Takodjer sa tim grafickim modovima nije niti blizu TW3. Te video prezentacije su totalna glupost.
Ko ne vjeruje neka instalira sve te modove i proba.
Iznenadjuje me ova izjava posto znam da sam davno koristio neke tvoje texture. Kao neko ko je nakucao 1000+ sati u skyrimu ne mogu da se slozim da modovi ne mogu da pretvore u bolju igru.
 
Hahaha, ono..bukvalno celu igru da igram sa ovakvom muzikom onda.
Muziku pustiš koju 'oćeš.... to je mod koji ubacuje u igru Death Dealera, kao neki kvest oko njega i ako ga ubiješ dobijaš njegov šlem, oklop i sekiru. Da nisam obrisao sejvove ovaj mod bi mi bio prvi na listi. Inače Death Dealer je lik iz stripa koji je nastao po poznatoj Frezetinoj slici.
 
Jedini "problemcic" kojeg imam sada jeste difficulty..Sinoc kada sam odigrao claw quest na Expert pa onako, i onaj pauk veliki me namucio, i onaj kamp tj tower na putu do te pecine za Claw quest sa onim likovima sam se malo zesce borio. Sada mi deluje prelako, bukvalno mi se desava "one shot" kill na njima. Na Masteru im radim manje dmg ali oni meni ne previse. Znam da je Skyrim relativno lak bar iz price i da su difficulties opcije malo prilagodjene pocetnicima.

Da li je za ocekivati tako nesto od Experta ? Ili se mozda nesto poremetilo sa Immersive Creature modom, doduse nisam video da neko ima slican problem, a ponovo creatures sam od Adept prebacio na Expert posebno u ingame mod configu. Tek sam 5-i level na tom questu i oruzje je onaj 2 handed hammer od 29dmg.
 
Poslednja izmena:
Iznenadjuje me ova izjava posto znam da sam davno koristio neke tvoje texture. Kao neko ko je nakucao 1000+ sati u skyrimu ne mogu da se slozim da modovi ne mogu da pretvore u bolju igru.

Mod sam prvo manje-vise zavrsio, pa tek puno kasnije (3-4 mjeseca) poceo igrati Skyrim. U medjuvremenu se digao hype oko igre, i cak je proglasena za igru godine na ovom forumu!?
I danas ne mogu vjerovati da niko na ovom forumu nije ukazao na ogromne propuste!? Citao sam komentare i sjecam se da je neko napisao kako eto kvestovi i nisu nesto. I to je to.
Da sam znao da je Skyrim smece ne bih radio mod uopce.

Stvar je u tome sto u ovoj igri ono sto ne valja modovi ne mogu promjeniti. To nije slucaj sa Oblivionom recimo, mada i u njemu ima gluposti za koje Todd Howard misli da su cool.
Skyrim je "pokvarena" igra da tako kazem.
 
Sećam se da sam baš u toj temi za GOTY RPG dobro izvređao kvestove u Skyrmu:-devil-:... nije sigurno bilo samo 'kako eto kvestovi i nisu nesto. I to je to.'
 
Poslednja izmena:
Koliko god zamerki možeš da nadješ, neko drugi može da ti nađe po 2 dobre strane igre za svaku tvoju zamerku.

Koliko god bila za tebe "pokvarena" igra, za mene je bolja ili jednako dobra kao 99% ostalih RPG-a.

To što od Obliviona pa na ovamo trpimo težak slučaj konzolitisa obrati se društvu piratima. Da Elder Scrolls može da opstane kao PC ekskluziva kao npr. Blizardove igre to bi bilo super.

Kad se neki Elder Scrolls Single player proda 15 miliona kopija na PCu za godinu, dve ja ću lično da ti kupim kartu da ideš avionom da se žališ developerima što ti ne valja ovo ili ono.
 
Poslednja izmena:
To sto igra nema jedan zanimljiv quest, sto je prica na nivou pismenog sastava osnovca, sto se borba svodi na "whack a mole", sto AI ima IQ na nivou sobne temperature, sto balans u igri ne moze da sredi ni 100+ modova i sto hiljadu i kusur NPC'jeva imaju zivota i zanimljivih dijaloga kao jedna cigla , nije posledica konzolitisa.
 
Poslednja izmena:
Kako nije? Pa zar igračima na konzolama treba nešto bolje od toga? Brojevi prodaje Skyrim na konzoli dovoljno o tome govore. Za njih je Morrowind špansko selo.
 
Sećam se da sam baš u toj temi za GOTY RPG dobro izvređao kvestove u Skyrmu:-devil-:... nije sigurno bilo samo 'kako eto kvestovi i nisu nesto. I to je to.'

Mozda mi je promaklo? No ne sjecam se nekakvih detaljnijih analiza, iako se tu bas nema sta puno analizirati.

Bio je na YT video nekog klinca od 15 godina. Malac je jednostavno rekao "nije to to" i odmahivao glavom. Dijete od 15 godina!

Koliko god zamerki možeš da nadješ, neko drugi može da ti nađe po 2 dobre strane igre za svaku tvoju zamerku.

Koliko god bila za tebe "pokvarena" igra, za mene je bolja ili jednako dobra kao 99% ostalih RPG-a.

To što od Obliviona pa na ovamo trpimo težak slučaj konzolitisa obrati se društvu piratima. Da Elder Scrolls može da opstane kao PC ekskluziva kao npr. Blizardove igre to bi bilo super.

Kad se neki Elder Scrolls Single player proda 15 miliona kopija na PCu za godinu, dve ja ću lično da ti kupim kartu da ideš avionom da se žališ developerima što ti ne valja ovo ili ono.

Kada bi sada nas dvojica usli u raspravu oko ovoga, vjeruj mi da bi ti izgubio debelo. Svi su izgubili.

Njih je cak i CDPR kritikovao, sto je rijetkost da developer to radi. Svi koji su upoznati sa Bethesda igrama su ocekvali vise, bolje.
Ovo mi je dalo dobru ideju - kako bi bilo dobro da postoji show u kojem developeri kritikuju jedni druge.

I dobro poznata cinjenica je da se smece najbolje prodaje, uz naravno dobru reklamu, hype.

Btw, 15 milki je prodano na svim platformama. Takodjer multiplatform igra ima i moze imati odlicnu pricu ili kvest.

Tek prosjecna prodaja zadnje Dragon Age igre ti je dokaz da je prica oko piraterije cisti buzzword.
 
Tek prosjecna prodaja zadnje Dragon Age igre ti je dokaz da je prica oko piraterije cisti buzzword.

Komentar za pirateriju se odnosio na vreme iz 2000.-2003. kada je izlazio Morrowind i expanzije. Kasno je sada menjati tok.
 
Komentar za pirateriju se odnosio na vreme iz 2000.-2003. kada je izlazio Morrowind i expanzije. Kasno je sada menjati tok.

Da apsolutna vecina pirata ne kupuje igre je cinjenica. Tako je oduvijek bilo. Dokaza ima koliko hoces.

Morrowind je igra starog kova, i ne moze se nikako porediti sa Oblivionom po pitanju tehnologije. Morrowind i prijasnje igre su pravili mali timovi, dok je Oblivion vec igra nove generacije - daleko skuplji i zahtjevniji projekt. Bas zbog ovih razloga ja Morrowind i ne poredim cesto sa tim igrama nove generacije, iako je ta igra u mnogocemu daleko kvalitetnija.

Moglo bi se reci da je Bethesda tu napravila kompromis, medjutim po meni oni nikada nisu napravili postenu igru. Uvijek je tu nesto nedostajalo, a najvise izgleda entuzijazma!
U svim njihovim igrama se moze naci gomila placeholder-a. Skyrim je tu sampion.
 
kao i puno puta do sad,starac je potpuno u pravu,samo sto je sMorrowind imao tu neku magiju,narocito tada,neprevazidjenu slobodu i atmosferu.i onda je nemoguce da ovaj deciji TES shvatis preozbiljno.jedini TES koji ja licno nisam ni pokusao da predjem.
 
ES igre su još jedan u nizu primera koliko su open world dizajn i ta čuvena kompleksnost, sami po sebi, ukoliko nisu iskorišćeni na pravi način,
inferiorni u odnosu na tesan™ linearni, koji na prvi pogled deluje prosto a ustvari je dosta dublji i kvalitetniji od sandbox bloatwarea. Kompleksnost postaje sama sebi cilj, checkbix fićer, bez povezanosti u skladnu celinu. Rezultat je bloatovana igra, manje imerzivna od linearne ili sa mnogo više pažnje dizajnirane nelinearne (Deus Ex, Fallout, Bloodlines, Gothic)
 
Pa baš kompleksan znači složen i skladno povezan u jednu celinu, i nelinearnost ne znači samo da možeš da šetaš gde hoćeš.
 
Poslednja izmena:
Da pojasnim, pomoću termina kompleksnost, dubina i veština. Kompleksnost igre je skup svih njenih pravila/mehaničkih elemenata (i prezentacijskih/esteskih, ali da ne ulazim u to sad). Dubina je distanca između najboljih i najloših igrača određene igre, to je mera koliko je potrebno znanja/veštine da se "nauči" i masteruje, a to je omogućeno njenim pravilima. Što je igra dublja to predstavlja veću "barijeru ulaska" za igrače i zahteva veću veštinu. E sad, značajna pravila/mehanički elementi vs. manje značajna i beznačajni pravila/mehanički elementi. Beznačajni elementi samo pružaju privid dubine, zato je važna selekcija od strane developera. Primer u nekom versus FPS-u, gomila oružja vs. malo oružja, ali značajno diversifikovanih jedni od drugih, tj. važan je diferencijalni faktor između njih. Npr. Shattered Horizon vs. moerni grinding FPS-ovi. Ili u GTA, gluposti tipa "shoot 100 pigeons" su skroz redudantne. Na ekstremu su MMO/JRPG, to je najbloatovaniji bullshit od igara koji postoji.

Npr. u klasičnim igrama, šah i dama. Šah je kompleksnija igra, ima veću dubinu i zahteva veći skill jer ima više tipova figura i svaki ima drugačiji tip kretanja po tabli dok dama ima jedan tip figure i jedan tip kretanja.

U slučaju roleplaying igara je već složenije. C&C treba da bude glavni element dizajna. Problem je što skoro niko od developera ne kapira suštinu papirnih igara (to NIJE fakin' opsednutost statistikom likova kao što je Gary Gigax govorio ali niko ga ne sluša), u kom pravcu su evoluirale i kako da to prevede u elektronski oblik i maksimalno iskoristi njegove prednosti.
 
Meni je manjak tih kompleksnijih c&c kvestova bio jedan od vecih problema u igri.
 
Poslednja izmena:
Mene je dosada bio najveci problem u igri. Doduse, Elder Scrolls igre su nesto sto odigras jednom u zivotu i vise ti se ne igra jer je svaka sledeca na isti fazon. Imao sam tu srecu da sam najvise paznje poklonio najboljoj i nesto manje onoj drugoj po kvalitetu. Oblivion a pogotovo Skyrim su ubili istrazivacki aspekt tih igara jer su zbog konzola preprecili svet na vestacki nacin (zatvoreni gradovi).

Nije prica u Morrowindu bog zna sta, ali je daleko zanimljivija nego u nastavcima. Ima neke intrige, nekog smisla. U Oblivionu prica je najgori klise sa apsolutno neinteresantnim likovima (kome je palo na pamet da glas jednog Patrika Stjuarta dodeli onoj kreaturi od kralja sa pocetka) a pola igre provedes tumarajuci po generickim lokacijama u Oblivonu za koje je Hell iz Diablo II izmislio pakao. Ali bar je krafting sistem ostao vise manje isti kao u ESIII, iako je sve ostalo (osim borbe) bilo daleko losije. U Morrowindu kada prelazis iz oblasti u oblast ti imas osecaj da si prevalio veliki put posto je svaka oblast unikatna. U Oblivionu sve je jedna velika livada sa par gradova koji se razlikuju po arhitekturi u smislu da li su kuce drvene ili ne i nesto malo po stilu. Booring...

Onda je dosao ovaj sjajni Skyrim za koji sam mislio da ce biti 100% otvoren, da ce vratiti levitaciju i rocket boots, da ce svet biti veci i raznovrsniji, prica zanimljivija i originalna i da je konacno doslo vreme da prestanu da prave ES igre copy-paste props sistemom. Naravno, nista od svega toga. Dobili smo lepuskasto ali beskrajno dosadno skandinavsko okruzenje, koje jeste raznovrsnije od onog iz ESIV ali je daleko iza ESIII. Dobili smo jos gluplju, kliseziranu pricu gde su elfovi negativci a tupavi vikinzi good guys. Dobili smo naj*****niji nacin da se zmajevi ubace u jednu video igru sa sve onim urlicima i najbudjavijim glavnim likom, Dovahkiinom. Uz to igra je streamlinovana do bola i ne mozes vise da se igras sa spellovima kao ranije. Svuda su nekakvi Jarlovi, u pecinama nekakve karakondzule iz nordijske mitologije. Jedina ali jedina svetla tacka igre su Dwemer Ruins. Sve ostalo je na nivou dosade koju generisu Oblivion riftovi iz ES cetvorke.

Posle ESV Skyrim, Dark Souls mi je legao kao budali samar. Jeste prica klise, ali je sjajno ispricana kroz hintove i okruzenje. Borba je neuporediva a likovi su krajnje raznovrsni i najbitnije, igra ima ATMOSFERU koju mozes nozem da seces dok Skyrim nije uopste atmosferican.
 
Ja imam jednu situaciju koja me jako zbunjuje a tice se modova - naime imam instalirane sve dodatke (Heartfire, Dragonborn, Dawnguard, Falskaar) i za sve njih imam instalirane unofficial patcheve sto nije nista sporno. Sporno je to sto imam instaliran i Unofficial Skyrim patch ali njega nikako ne mogu da stavim da mi po redosledu ucitavanja ide pre napred navedenih dodataka sa njihovim patchevima (esm i esp) a odmah nakon Skyrim.esm i Update.esm kako bi trebalo vec samo dodje iza Falskaar.esm i to je najvise sto mogu da ga premestim...

Ista je situacija i pomocu NMM i pomocu Mod Organizera...
 
Da ne stavljam u temu za modove, lik je uspeo za dve nedelje da napravi osnovni kod za multiplayer. http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/67038
Trenutno ne radi nista osim toga da sa kolegama zajedno trcite kroz svet uz sve normalne animacije kretanja, skakanja, rotiranja kao i sinhronizacije opreme.
Dosta ljudi sa reddita i nexusa mu vec donira za nekompletan mod verovatno da ga sto duze zadrze u kuci. Objavio je da ce update raditi krajem svake nedelje.
Sa obzirom da je za tako kratko vreme neki totalno nepoznati moder uspeo uraditi ono sto niko nije uspeo uraditi (na ovom nivou) godinama nadam se da ce biti nesto od ovoga. Svi znamo kako je propao Skyrim Online websajt.
 
The Elder Scrolls 6 won’t be Skyrim 2
Pete Hines has basically ruled out Skyrim 2 from happening, as Bethesda as a publisher are not interested in churning out countless sequels unlike other publishers, despite the huge amount of success that their games have.

As a result, if you were hoping that The Elder Scrolls 6 release date would turn out to be Skyrim 2, you may want to let that dream go.
http://www.product-reviews.net/2015/06/29/the-elder-scrolls-6-release-date/


Bethesda's Pete Hines: 'Another publisher would be spitting out Skyrim 2 a year later'
http://www.telegraph.co.uk/technolo...ld-be-spitting-out-Skyrim-2-a-year-later.html
 
Logično.

To su neki novinari nešto lupali gluposti pa ljudi morali kategorički da se distanciraju od toga.
 
Koja glupost , cuj Skyrim 2 - to mogu pomisliti samo djeca koja igraju Call of Duty 245 ...

Dobro je da malo odmore , po meni je Skyrim dosao prerano i pokvario taj trend da svaki sljedeci Elder Scrols mora biti nesto nevidjeno i totalno drugacije ... a Skyrim je bio skoro pa dobar DLC Oblivionu
Novi engine obavezno , sistem borbe u Skyrimu je OK i treba ga samo nadograditi , ali se mora napraviti veci korak prema starim Elder Scrols igrama .... treba ubaciti onaj segment "skoro pa horor igre" kada se istrazuju tamnice , napraviti velik svijet ali samo da jedan dio bude otvoren i ravan , ostalo da budu planine , pustinje , vodopadi , mostovi , ali sve mnogo vise divlje i opasnije nego sto je to u Skyrimu (pogotovo Oblivionu)

TES je mozda i jedino sto me jos zanima od gaming industrije , valjalo bi kada bi Bethesda pratila razvoj VR-a naredne godine , pa ako to zaživi onda napraviti jedan pravi TES sa grafikom Unreal Engine 4 (znam da nece taj engine , ali taj kvalitet) i sa Oculusom + malo horora + vise krvi + prica i sve ono sto cini TES .... e to bi bilo iskustvo

Ali ne vjerujem da ce prije 2017 , mozda cak i 2018
 
Realni da budemo, ako se stvarno ne pojave na E3 2016, pojaviće se 100% na E3 2017 i najaviće novu igru za novembar te godine i to će gotovo sigurno biti TES VI, jer će proći 6 godina od petice.

Što se tiče engina neće to biti ništa novo nego ponovo upgrade. Jer oni i ovako pola decenije prave igru, još kada bi pravili na novom enginu i sam engine... bio bi jedan TES na 10 godina i jedan Fallout na 10 godina.
 
Poslednja izmena:
Kad kod izadje opet ce "pokidati"...;)
I pokrenuti lavinu modova.
 


Arena (1994) -> Morrowind (2002)
Morrowind (2002) -> Skyrim (2011)

Diminishing returns.
 
Tog slucaja ovde nema, ovo donosi zaradu.
Svaki sledeci je zaradio vise od predhodnog.
Cak naprotiv, sa manje truda je prinos veci.
Mozes li zamisliti sate koje su ljudi utrosili modujuci ovu igru?
Zasto? igra ima nevidjen potencijal.
To ne mogu sa shvate ljudi kojima je cudno zasto je ovo najbolja igra svih vremena.
Da se razumemo igra je prepuna nedostataka i mana.
Ali to ne umanjuje njenu uspesnost.
 
Poslednja izmena:
Tog slucaja ovde nema, ovo donosi zaradu.
Svaki sledeci je zaradio vise od predhodnog.
Cak naprotiv, sa manje truda je prinos veci.
Mozes li zamisliti sate koje su ljudi utrosili modujuci ovu igru?
Zasto? igra ima nevidjen potencijal.
To ne mogu sa shvate ljudi kojima je cudno zasto je ovo najbolja igra svih vremena.
Da se razumemo igra je prepuna nedostataka i mana.
Ali to ne umanjuje njenu uspesnost.

Vuce, ja kad narastem hocu biti kao ti ;) Ti si moj idol.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno