ako imaš negativna iskustva sa pošiljkama te poruke se brišu,
Samo da se osvrnem na ovo: Ne, ne brišu se poruke sa negativnim iskustvima. Sada će još ispasti da se bavimo cenzurom jer postoji neki interes? Nije nego.
Brišu se poruke koje se tiču praćenja pošiljki preko domaćih kurirskih službi. Koliko puta sam u ovoj temi lepo zamolio da se ne bavimo kurirskim službama i praćenjem, već isključivo Temu-om? Da, normalno da treba pomenuti i prodiskutovati kada postoji neka abnormalnost, poput nove kurirske službe, promene u procesu dostave i slično. Ali da na svakoj strani imamo po 5+ screenshotova statusa sa sajta Post Express-a i pitanja zašto nešto nije uručeno danas, zašto porudžbine nema a već je prošlo 12 dana od poručivanja, konstatacija da se neko neće opet zeznuti pa da preusmeri na paketomat ili da kurir tek nakon 3 dana od zaduživanja donese pošiljku... i tako iznova i iznova. Ljudi, to su stvari koje se tiču isključivo iskustva sa Post Express-om. Za praćenje pošiljki postoji posebna tema, pa tamo možete izraziti svoju zabrinutost, ljutnju, bes, razočarenje ili, pak, oduševljenje. Ako bismo dozvolili takve postove i u ovoj temi, pa 90% postova bi bilo baš te vrste.
I da napomenem: više puta sam lepo zamolio da se ne bavimo praćenjem pošiljaka u ovoj temi, i više puta su ljudi izignorisali i nastavili po starom, ali niko nije dobio ni opomenu, a kamo li poene. Ljudi smo, treba postojati tolerancija. Sve razumem. Ali ne treba sad preterivati.
Tako da, ne durite se, nastavimo sa konverzacijom u vezi sa Temu, sa dobrim ponudama, lošim kupovinama koje su se činile kao dobre, iskustvima u vezi sa vraćanjem artikala, određenim artiklima, prodavcima koji su za preporuku/izbegavanje i slično.
Hvala na pažnji.