Lik BG
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 09.05.2013
- Poruke
- 415
- Poena
- 180
...nisam ni pomislio da će da pošalju ekipu xD
Poslali su ti ekipu ? Na kraju si sigurno potpisao radni nalog na kome se vidi šta je rađeno? Ako nisi obavešten, već sledećeg meseca uz račun će to da ti naplate (bez obzira dali si u „gratis” periodu ili ne). Svaki izlazak na teren kod korisnika, ili ti dolazak njihove ekipe kod tebe (osim prvog puta za besplatno uvođenje), se naplaćuje po važećem cenovniku „dodatnih usluga kod korisnika” koji se nalazi na njihovom sajtu. Ja kada sam ih zvao da mi montiraju još 4-5 metera samolepljivih kanalica zbog UTP kabla (spoj sa ruterom na obližnjem stočiću da kabl ne visi sa plafona) jer sam video da njihovi monteri to pedantno rade, ljubazna tehnička podrška preko telefona mi je naglasila da se to naplaćuje, ljudi došli za sat vremena montirali i otišli, a ja sam kroz prvi račun sledećeg meseca (a prema potpisanom radnom nalogu) to i platio (doduše samo to, bez raćuna za internet uslugu jer sam još u gratis periodu do februara sledeće godine), tako da neko ne pomisli da su oni džabe dolazili kod tebe, a kabl priznaćeš da si mogao i sam da zameniš ako je samo on bio u pitanju (ja nisam ni imao kanalice, a mrzelo me da tražim gde ima i da ih nameštam). Naplatiće ti sigurno bar dolazak koji je 1020 rsd i eventualno „podešavanje internet konekcije kod korisnika“ 280 rsd ili taj UTP kabl ako su ti ga oni dali. Da ne bude zabune, ja i mislim da je to sasvim korektno sa njihove strane da svaki put naplate dolazak kod korisnika ako to korisnik traži (a nije njihova greška), i sve pohvale za montere i brzinu za koju su došli i sredili stvar, kao i za tehničku podršku koja je sve to brzo organizovala!