Šta je novo?

Targo Telekom

@Dautovic: Procitao sam šta si napisao, ali smo mi ovde na forumu pisali mnogo puta da Targo hoće da ti da besplatno net mesec, dva, pa i više kod nekih ako imaš uslugu kod drugog, dok nju ne otkažeš. Ja bih bio spreman i da mesec-dva plaćam dva provajdera, pre nego da ostanem bez neta.

A i još jedna stvar koju si na forumu mogao da pročitaš - ne veruj komercijalistima, ne samo kod TT-a nego uopšte.

Ali sad lako pametovati, stari net si raskinuo, nadam se da će ti TT ubrzo stići. Makar ih maksimalno iscimaj da ti nadoknade probijanje roka - makar jedno 3 meseca gratis :)
 
Nisam ja u dobrim odnosima sa cika Marfijem odavno...gde ja upadnem u kombinaciju tu se uvek neke nepredvidjene i cudne stvari dogadjaju, koje do tada nisu...Ranije su pustali ljude za menje od nedelju dana, a kad sam ja popisao ugovor ne pustaju net evo mesec ipo...

Targo ti daje mesec besplatno ali to ne ulazi u ugovornu obavezu...istekne taj mesec i onda imas 24 ili 12 meseci - koliko si vec potpisao...isto kao i s onim kuponima, ja sad imam 2 meseca free, jer sam sam dobio dva kupona...imam i ja da podelim 2 cini mi se...

A za kompenzaciju cemo videti, rece mi fina teta iz call centra da spremau neko iznenadjenje za nas koji cekamo prikljucenje.
 
Slucajno sam nasao sliku od merenja brzine kad sam bio na adsl, pa samo da vam pokazem:

kvalitet.jpeg

i to je bilo sa dosta pucanja veze, pa sam presao na Vip mobilni net vise od pola godine dok mi nisu uveli ftth koji je prakticno duplo jeftiniji i 25 puta kvalitetniji. Znaci, Dautovicu, strpi se, kad god stignu da te prikljuce, nije kasno.
 
E ako si mi ti pametan rek'o...Decak ne radi se o nedelju, dve, tri...nego o mesec ipo dana...recemo mi da je je 15 dana max a da je 30 naucna fantastika da su ljudima i za par dana dolazili po potpisivanju...ja sam ocekivao da ce mi se pretplate jos i prekolopiti nekoliko dana, a ne da cu biti bez neta jace evo sad vec 24 dana...

@mighty78, procitaj i ti sta sam gore napisao...
posle 30 dana taj ugovor nije vazeci...
 
Ima li neko da je dobio signal u julu na ovom forumu?
 
I mi pitamo NEKO PRIKLJUČEN I DOBIO SIGNAL? Javi te nam da znamo gde smo radili jer mi ne znamo?
 
Prica se da sporo realizuju nove ugovore. Ja kao njihov korisnik mogu samo da ti ih preporucim. Potpisi pa kad dodju, dobro dosli su.
 
Udjem na temu da bih video kako sada stoje stvari sa Targo Telekomom i dobijem 7 strana off topica. Posto vidim da je trenutno situacija na topicu, a moguce i TT-u u haosu, zamolio bih nekog da mi da savet da li sad da potpisujem ili da sacekam kraj leta i tada donesem odluku?

Potpisi sad ako te nista ne kosta ali ne otkazuj postojece dok ti ne puste u rad TT.
 
I od mene savet - potpisi, ne otkazuj trenutnog provajdera, i cekaj.... Net i dalje radi odlicno!
 
Topic je o tehnickim stranama interneta.
Ovo je IT forum , a ne forum sindikata radnika.
 
@weasel
a tako, a ne smeta ti pozivanje na nasilje i krsenje zakona ?

U nekim slučajevima je batina stvarno iz raja izašla. Dokle će normalni da ispaštaju zbog zadrtih uskoumnih "predsednika" i "delegata" !!!

Nema vajde od normalnog i civilizovanog postupanja sa tim ljudima. Zakon ih štiti ... E PA KRŠI ZAKON!!
 
TARGO Telekom
Dana 30.07. 00:00 do 06:00, zbog radova na aktivnoj opremi u pristupnoj mreži, doći će do kraćeg prekida servisa (oko 30 minuta), za korisnike na području Novog Beograda.
Dana 31.07. 00:00 do 06:00, zbog radova na aktivnoj opremi u pristupnoj mreži, doći će do kraćeg prekida servisa (oko 30 minuta), za korisnike na području Stare Pazove i Savskog venca.
Servis će se vratiti u funkciju bez potrebe za intervencijom na strani korisnika, ali ukoliko ipak budete imali problema u korišćenju servisa resetujte Vaš ONT i servis će ponovo proraditi. Korisnici koji iza ONT-a koriste neki svoj terminalni uređaj sa home gateway funkcijom moraju da resetuju svoj uređaj kako bi dobili IP parametre i nastavili sa korišćenjem servisa.
 
Da prsnem i ja koju kap ulja na vatru.

Znam za slučaj momka koji je napustio Targo zbog par neisplaćenih plata.

Takodje, bilo bi korisno da dobijemo pojašnjenje od novog člana foruma Radnici Targa. Da li je sledeće pitanje samo retoričko:

I mi pitamo NEKO PRIKLJUČEN I DOBIO SIGNAL? Javi te nam da znamo gde smo radili jer mi ne znamo?
 
Poslednja izmena:
Neko je vec pisao da je ovo forum o tehnickim aspektima TT. Ne treba siriti temu.
 
Mene zvali danas sutra u 12:30 dolaze da ugrade ONT i puste net...
 
Nema. SK neće biti. Jedino ako ih SBB u budućnosti ne otkupim kojim slučajem, onda ćeš imati sve iz SBB ponude, bez toga nema šanse.

@Dautovic: da častiš, baš si se načekao :)
 
ma sta se nacekao, ja sam se prijavio medju prvima jos u aprilu a prikljucili su me krajem oktobra.
Dautovicu, pitaj ih sutra za kad planiraju da nam daju mail boksove.
 
Info za Mirijevo:

Juce sam zvao call centar, od mene su dobili potpise stanara u aprilu i od tada nista, preko call centra sam dobio info da jos uvek prikupljaju potpise i da ce radovi na uvodjenju optike po naselju i do zgrade biti u drugoj polovini godine. Na pitanje da li su prosli optikom preko bulevara ka Mirijevu nisam dobio odgovor.

Ko ima novi info u vezi Mirijeva neka pise.

Pozdrav Sasa
 
Не светли ми диода на ОНТ-у за ТВ (вид). ТВ ради нормално, сигнал квалитетан као и пре. Питао на чету и оператер каже да им се јавим само ако изгубим сигнал или нешто са њиховом услугом не буде у реду.
Да ли се ово још некоме десило?
Мало ми чудно да прегори диода после само пола године.
 
Vid lampica svetli samo ako je opticko slabljenje u normalnim okvirima, a opet s druge strane, mozda je stvarno pregorela lampica.
Ako ti to ne utice na kvalitet slike nije nikakav problem.
 
Nema. SK neće biti. Jedino ako ih SBB u budućnosti ne otkupim kojim slučajem, onda ćeš imati sve iz SBB ponude, bez toga nema šanse.

@Dautovic: da častiš, baš si se načekao :)

Uh jesam, bas sam se nacekao.

Necu ja biti kuci, na poslu sam...tako da necu moci da ih pitam za mailboxove.
 
Info za Mirijevo:

Juce sam zvao call centar, od mene su dobili potpise stanara u aprilu i od tada nista, preko call centra sam dobio info da jos uvek prikupljaju potpise i da ce radovi na uvodjenju optike po naselju i do zgrade biti u drugoj polovini godine. Na pitanje da li su prosli optikom preko bulevara ka Mirijevu nisam dobio odgovor.

Ko ima novi info u vezi Mirijeva neka pise.

Pozdrav Sasa

Bolje da si ih pitao kakav je to poslovni bezobrazluk pa se nisu udostojili da daju informaciju pismenim putem na adrese onih koji su prikupili i potpisali sipskove.
 
A hajde mi navedi jednog provajdera koji svoje potencijalne korisnike na bilo koji nacin obavestava da NE MOZE da im pruzi servis.
Ne moj pogresno da me shvatis. Bilo bi lepo da to neko uradi ali to se nikad nece desiti.
 
A hajde mi navedi jednog provajdera koji svoje potencijalne korisnike na bilo koji nacin obavestava da NE MOZE da im pruzi servis.
Ne moj pogresno da me shvatis. Bilo bi lepo da to neko uradi ali to se nikad nece desiti.

Trebali su poslati pismo na predsednika skupstine stanara ciji je potpis i pecat bio uslov svih uslova i to iz nekoliko razloga.

1. osnovna je stvar da buduceg partnera obavestavas o napretku poslova jer je ugovor obostrano izrazena zelja za realizacijom usluga.
2. obavestavajuci buduceg partnera o tvojim namerama stices prednost da korisnici mogu da planiraju svoje postojece ugovore odnosno da maksimalno predupredis da buduci korisnici ne odu negde drugde vec da ih sto vise drzis na vezi kako bi postali tvoji korisnici.
3.stvar poslovne kulture je komunikacija i komunikacija sa buducim partnerom.

Oni nemaju nista od ovoga i samo pokazuju da su amateri u poslu kojim se bave.
 
Vrh Dno