Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako se prelazak iz Supernove u Telekom obavi, recimo, na pola ugovorne obaveze sa Supernovom kao što je meni nuđeno, moglo je da se računa na "veće pogodnosti".
Sad, pošto je neodređeno-određeni ugovor pri kraju, nude mi 50% za prvi mesec iako nikad nisam bio korisnik Telekoma. Da, postao bih nov korisnik ali me ne bi obasipali silnim pogodnostima.
Opet, sve je moguće, kao i da se dobije godinu dana za dinar ako pređeš u MTS. A to onda može da znači samo da me u poslovnicama zaista mrze.

Ako 30 dana od dana raskida ne bude Telekomovih usluga na adresi i kućnom broju, tek onda ćeš ponovo biti novi korisnik.
Negde sam pročitao/ nabasao, na ovom forumu ili drugde, da više nema tih 30 dana (ili planiraju da ukinu) i da je sad 3 meseca?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Negde sam pročitao/ nabasao, na ovom forumu ili drugde, da više nema tih 30 dana (ili planiraju da ukinu) i da je sad 3 meseca?
Jasno. Sebi sebe šutiraju u stomak i prave autogol. Neću da crknem bez njih. Koga nema, bez njega se može.
 
Jasno. Sebi sebe šutiraju u stomak i prave autogol. Neću da crknem bez njih. Koga nema, bez njega se može.
neće ni oni crći bez tebe veruj mi....dobro si rekao:"koga nema bez njega se može"....mogu oni bez tebe
nikakav autogol oni sebi ne prave. imaju oni "milion" korisnika tako da im ti ništa ne značiš ako odeš, a i ostali koji će otići.....uvek će doći neko drugi
 
Poslednja izmena:
neće ni oni crći bez tebe veruj mi....dobro si rekao:"koga nema bez njega se može"....mogu oni bez tebe
nikakav autogol oni sebi ne prave. imaju oni "milion" korisnika tako da im ti ništa ne značiš ako odeš, a i ostali koji će otići.....uvek će doći neko drugi
Sve stoji, samo konstatujem apropo toga što prelazak kod SBB-a uzimaju kao gorući problem, a ovim rade upravo to. Ako mi zakon ponude i potražnje omogućava da smanjim troškove za telekomunikacije, tu mogućnost maksimalno koristim.
 
Mene danas zvali i nude besplatno televiziju na 1 uredjaju do isteka ugovorne obaveze marta 2025.
Imam samo internet kod njih 50Mbita.
 
Pozdrav svima.
Imam 2 pitanja.
1. Ako je neko testirao vise razlicitih DNS servisa, koji se najbolje pokazao do sada? Trenutno koristim Cloudflare, a nezvanicno sam cuo da je Quad9 brzi ali nisam testirao.
2. Kolega je pre nekoliko stranica pitao kako da poveze uredjaje koji su u 2 razlicita IP opsega. Neko je rekao da ne moze, a nakon toga je drugi kolega postavio sliku RIP tabele ali ne razumem kako treba podesiti. Imam TC7210 i Asus RT-AX86U Pro.
 
2. Kolega je pre nekoliko stranica pitao kako da poveze uredjaje koji su u 2 razlicita IP opsega. Neko je rekao da ne moze, a nakon toga je drugi kolega postavio sliku RIP tabele ali ne razumem kako treba podesiti. Imam TC7210 i Asus RT-AX86U Pro.
Ako možeš molim te da nađeš i postaviš ponovo tu tabelu... ja gledah 16-ak strana unazad i ne nađoh ništa u ovoj temi o povezivanju uređaja sa različitih IP adresa (opsega)!
Hvala.
 
Rešio sam problem, zvao drugara koji zna nekog koji zna nekog i u roku od dva sata poslali ekipu, zamenili modem.
Iako su deo Telekoma, ocigledno su zadnja rupa na svirali i samo nacin da Telekom kaze evo vam optika.
Telekom je uvek resavao reklamacije u roku do 24h, nije da nisam prijavljivao i bio dosadan.
Bilo je situacija kada sam i tamo pre 12 godina morao da potegnem vezu, ovako za smetnje su uvek bili korektni, to sto nisu resili to je drugo.
 
Poslao sam mejlom zahtev (slobodno sročen u Wordu, odštampan pa potpisan), kopiju lične karte potpisnika ugovora, kao i primerak samog ugovora. Sve to sam telefonom skenirao pa stavio u prilog mejla i poslao. U zahtevu sam naveo broj ugovora, korisničku šifru, ime i prezime, adresu stanovanja, JMBG i broj lične karte.
И ја одрадих овако. После пар дана ме позвали и понудили 8 месеци 50%.
Чак сам и обнову уговора обавио преко мејла, то су изгледа нешто ново увели - пошаљу уговор на мејл и треба само да се одговори на мејл са "сагласан сам са условима".
 
Jel ima neko kontakt nekog akvizitera koji moze da izboksuje malo bolju ponudu za prelazak iz MTS u SN od dva meseca 50% cene?
 
ja podneo zahtev za raskid ugovora pre 10ak dana,niko za sada ne zove(sem ovih za izbore) .... samo gledam u telefon , steta za onu akciju za fixni telefon sto ne daju starim korisnicima
 
Kako da vidim dokle mi traje ugovor?Sad sam gledao na racunu koji mi je stigao,ne pise.
 
Pitaš ih na X.
 
После пар дана ме позвали и понудили 8 месеци 50%.
Чак сам и обнову уговора обавио преко мејла, то су изгледа нешто ново увели - пошаљу уговор на мејл и треба само да се одговори на мејл са "сагласан сам са условима".
Moći će i telefonom uskoro, slanjem SMS-a sa odgovorom "Da" na X broj.:sneaky:
Lako je zaključiti ugovore sa provajderima, zna biti nešto teže se rastati. Razumem da neće tako lako da puste korisnike ali njihove metode mi se ne sviđaju.
Uostalom, meni su glavni faktori bili cena, stabilnost veze i korišćenje postojanih instalacija (bez novih bušenja i prevlačenja koaksijalnih kablova). Zbog niže cene sam otrpio mnoge stvari (ako ne računamo jadanje ovde na forumu ;)). Sa višom cenom mi dođe 10-15k skuplje od ponude Yettela u zavisnosti od broja meseci u kojima nude tih 50% upola cene.

ja podneo zahtev za raskid ugovora pre 10ak dana,niko za sada ne zove(sem ovih za izbore) .... samo gledam u telefon , steta za onu akciju za fixni telefon sto ne daju starim korisnicima
Možda da si dodao u razgovoru da imaš sjajne ponude SBB-a, Yettela, Oriona ili kojeg provajdera imaš u tvom kraju i da ti nude za dinar 10 meseci ili bolje. Verovatno bi te zvali.
Nisu ni mene zvali do druge polovine otkaznog roka kad sam već ušao u priču sa Yettelom. Bio mi jednom propušten poziv sa nekog kratkog broja a koji se nije mogao pozivati i posle ništa.

Kako da vidim dokle mi traje ugovor?Sad sam gledao na racunu koji mi je stigao,ne pise.
Ako nisi izgubio ili bacio ugovor, pogledaj datum kad je zaključen i na koji period. Ili ih pozovi i pitaj, neće valjda da slažu.:)
 
Jel trazio neko da umesto 2 uredjaja dobije 2 slota za aplikaciju, posto su mi dali uredjaj koaksijalac a nemam koaksijalni kabl sproveden? Posto u aplikaciji kad iskljucis stb uredjaje oni se povrate i samo mi zauzimaju 2 slota bez veze
 
Vidi da li ti koristi OVAJ post.
U svakom slučaju bi mogao (morao) da kontaktiraš korisničku službu i objasniš im detaljno šta ti treba, mejlom ili pozivom.
 
Hvala, pisao sam im ja ali ocigledno nisu nesto razumeli, vole tako da odgovaraju na pitanja koja ih ne pitas xD. Kazu 500 dinara zamena uredjaja, a to im nisam nigde ni pomenuo, ali poslao sam jos jedan mejl pa cemo videti.
 
Ukoliko neko želi da mu se uradi apdejt signala za digitalnu televiziju možete napisati na Fejsbuku u porukama na https://www.facebook.com/mtstvojsvet/ .Samo napišite ime i prezime, korisničko ime i broj ugovora .Ja sam tako uradio 2 puta ove godine i signal mi se popeo sa 60 posto na 80 posto pa sada na 100 posto.

Molimo da uradite automatsku pretragu kanala. Potrebno je da pritisnete dugme MENU na daljinskom od STB uređaja (daljinski na kom menjate kanale). Pronađite opciju PODEŠAVANJE SISTEMA ili SISTEM, zatim pritisnete dugme OK. Nakon toga je potrebno da pronađete opciju VRAĆANJE NA FABRIČKA PODEŠAVANJA, zatim pritisnete OK.

Na poruku "Ova operacija će obrisati sve kanale i vratiti uređaj na početna podešavanja. Da li ste sigurni da želite da nastavite?" potrebno je da označite DA i pritisnete OK. Kada se uređaj resetuje, dobićete poruku na ekranu TV uređaja "Vaša lista kanala je prazna. Da li želite da izvršite pretragu kanala?" Označite DA i pritisnite OK

Pretraga kanala sa CAM modulom, vrši se tako što odaberete stavku autoscan, parametre koje je potrebno da unesete u tom slučaju su:

Symbol rate 6900; NIT frekvencija 674 MHz; QAM 256;

Na kraju birate automatsko pretraživanje kanala. Ukoliko i posle pretrage ne dobijate kanale, molimo da nas obavestite.
 
Ima li neko broj akvizitera u NS? Da li se može preko njih dobiti neka bolja ponuda od standardne na sajtu?
 
Pozdrav da li postoji mogućnost prelaska sa supernove na mts ako sam pod ugovorom jos 12 meseci
Prešao bih zbog opreme ruter i tv box su im očajni. Mislim na supernovu
 
Postoji, platiš penale, raskineš ugovor i pređeš kod drugog operatera.
 
Pozdrav da li postoji mogućnost prelaska sa supernove na mts ako sam pod ugovorom jos 12 meseci
Prešao bih zbog opreme ruter i tv box su im očajni. Mislim na supernovu
Ako preko Ratelovog speed testa u više navrata ustanoviš da ti Supernova pruža ispod 70% ugovorenog protoka, imaš pravo na podnošenje prigovora. U slučaju nemogućnosti rešavanja tehničkog problema, upućuješ prijavu Ratelu sa svim dokazima, a koji bi trebalo da uputi Telekom na raskid ugovora, jer je to tvoje zakonom zagarantovano pravo.
 
Pozdrav, možda grešim temu, ali da li postoji internet aplikacija za move? Ako postoji, jel zna neko adresu, pošto ne mogu da nađem. Ili je dostupna samo za telefone i neke smart televizore?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno